NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

سی‌ان‌ان طی یک نظرخواهی از مخاطبان خود، از آن‌ها خواست تا موضع خود را در قبال دیدار و مناظره احتمالی اوباما و احمدی‌نژاد عنوان کنند. در این نظر سنجی آمده است: اوباما بی‌تجربه است و احمدی‌نژاد او را زنده زنده می‌خورد!

به گزارش شبکه ایران،‌ شبکه تلویزیونی"سی‌ان‌ان" در گزارشی با اشاره به محتمل بودن مناظره اوباما با احمدی‌نژاد در جریان سفر وی به نیویورک تصریح کرد: از آنجا که اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران نتوانست مقامات این کشور را از پیشبرد اهداف هسته‌ای خود باز دارد،‌ این امکان وجود دارد باراک اوباما با اتخاذ رویکردی دوستانه‌تر، بخواهد از طریق دیدار و مناظره با رییس‌جمهور ایران، اهداف خود را دنبال کند.

ژنرال جیمز جونز مشاور امنیت ملی آمریکا گفته است: چنانچه ایران دوباره برای شرکت در مذاکرات هسته‌ای به "جامعه بین‌المللی" بپیوندد، این احتمال وجود دارد که باراک اوباما با دیدار و مذاکره با رییس‌جمهور این کشور موافقت کند.

از سوی دیگر، سی‌ان‌ان طی یک نظرخواهی از مخاطبان خود، از آن‌ها خواست تا موضع خود را در قبال این دیدار و مناظره احتمالی عنوان کنند.

هیثم یکی از کاربران عرب این شبکه تلویزیونی عنوان کرده که این مناظره باید انجام شود چرا که بدون گوش دادن به صحبت‌های یک نفر، نباید در مورد او قضاوت کرد.

هیل یک کاربر غربی این شبکه خبری نیز تاکید کرد: این مناظره نباید انجام شود چرا که باراک اوباما بی‌نهایت بی‌تجربه و خام است و احمدی‌نژاد در جریان بحث‌هایش، او را زنده زنده می‌خورد!

مونا دیگر کاربر این شبکه نیز عنوان کرده که پیش از انجام چنین مذاکره‌ای، تدوین یک دستور کار و کسب آمادگی‌های لازم در سطح مقامات پایین‌تر ضروری است و یک ملاقات به منظور انجام گپ و گفت صرف، فایده‌ای ندارد.

دیگر کاربر سی‌ان‌ان به نام فردریک نیز عنوان کرد: گرچه مذاکره و گفتگو در حالت کلی یک شیوه عالی برای بحث درخصوص تفاوت‌ها و حل مشکلات است اما این گفتگو به نفع آمریکا نیست چرا که به موقعیتی برای تقویت موضع ایران در بحث هسته‌ای تبدیل می‌شود.


[ شنبه 89/5/23 ] [ 5:57 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1064
بازدید دیروز: 1113
کل بازدیدها: 4406883