NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

بقایای فتنه سبز روز قدس را چگونه می گذرانند؟ سایت صهیونیستی بالاترین که از نهم دی و 22 بهمن سال گذشته در شرایط افسردگی مطلق به سر می برد، به تمسخر بقایای فتنه سبز پرداخت و در مطلبی طنز پیش بینی کرد که این عناصر در روز قدس در چه وضعیتی باشند.

به گزارش سرویس سیاسی جهان، کیهان نوشت: بالاترین با فهرست کردن انواع احتمال ها خطاب به فتنه گران می نویسد:1- شاید منتظر صدور بیانیه موسوی و کروبی می شوید تا از شما دعوت کنند یا احیاناً دعا می کنید دعوت نشوید2.- در خانه می مانید و بر روی لینک ها کلیک می کنید و خبرها را توییت می کنید و هر از چندی به وجد آمده و نظرات حماسی یک خطی تایپ می کنید 3- سعی می کنید روز جمعه خود را خراب نکرده و لم می دهید و تکرار سریال های فارسی وان را می بینید. 4- روز قدس را به چند قسمت تقسیم می کنید. صبح در اینترنت می چرخید و خبرها را رله می کنید و ظهر هم چرت می زنید و بعد ازظهر هم سریالهای مخصوص روز جمعه فارسی وان را می بینید. 5- می پرسید ای بابا به تو چه که در کار مردم فضولی می کنی شاید بخواهم یک هفته قبل از عید فطر برم تایلند. 6- دعا می کنید 2 روز قبل و 3 روز بعد از روز قدس را تعطیل کند تا بتونید یه سفر شمال بروید.

سایت صهیونیستی در ادامه این احتمالات تمسخرآمیز نوشت: «7- بهانه می آورید که من بدنبال ترویج خشونت هستم و میخوام بچه مردم را بفرستم جلوی گلوله! 8- احیاناً صبح آماده رفتن می شوید که ناگهان می بینی ای دل غافل همسایه بسیجی ات هم آماده رفتن است! می گید بی خیال. 9- این که پرسیدن نداره خودمون می دونیم چیکار کنیم. بعد هم انگ «تضعیف جنبش» را می چسبانید به من»

یادآور می شود روز قدس سال گذشته (اواخر شهریور ماه) نقطه آغاز افول فتنه سبز و رسوایی ها و شکست های پیاپی بعدی برای جریان آشوب طلب وابسته بود، هر چند که در ابتدا سران فتنه و حامیان خارجه آنها را به اعتبار تلاش برای حاشیه سازی راهپیمایی جهانی روز قدس ذوق زده کرده بود.

در این روز دست فتنه گران سبز رو شد به نحوی که نیروهای میدانی آنها به نفع رژیم صهیونیستی و بر علیه ملت مظلوم فلسطین شعار دادند (نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران). در جریان این تظاهرات حاشیه، انواع حرمت شکنی ماه مبارک رمضان و تظاهر به روزه خواری و روزه شکنی مشاهده شد و در عین حال عناصر میدانی گروهک ها علناً خواستار حذف اسلام از جمهوری اسلامی شدند که رسوایی بزرگی برای کسانی چون موسوی و خاتمی و کروبی مدعی اسلام و خط امام بود. پس از این ماجرا بود که افراد فریب خورده، کاملاً خط خود را از منافقین جدید جدا کردند.

تظاهرات روز قدس سال گذشته ملت ایران یکی از باشکوه ترین و کم سابقه ترین تظاهرات در طول 3 دهه گذشته بود که دلیل عمده آن را می توان در فوران خشم ملت انقلابی ایران جست وجو کرد.
[ یکشنبه 89/5/24 ] [ 11:57 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 676
بازدید دیروز: 1154
کل بازدیدها: 4412826