NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

ماجرا از یک فایل صوتی آغاز شد.یکی از مسئولین امنیتی در سخنرانی خود پشت پرده جریان براندازی و عناصر اصلی در طراحی صحنه حوادث پس از انتخابات را افشا کرد.فایل صوتی این مقام مطلع که با نام مشفق منتشر شد در میان محافل مذهبی و سیاسی به صورت گسترده و دست به دست توزیع شد.

 به گزارش خبرنگار جهان موضوع این فایل صوتی مربوط است به افشای جلسات محفلی و برنامه های مدون برای ایجاد اغتشاش در سراسر کشور و حرکت تدریجی برای تغییر نظام.

اما چند ماه پس از انتشار این فایل صوتی و پس از اینکه مخاطبین زیادی در جریان پشت پرده وقایع سال گذشته قرار گرفتند، جریان مشهور به فتنه تصمیم گرفت با تنظیم شکایتی علیه نیروی های امنیتی نظام ، خود را مبرا از اتهام نفاق و فتنه نشان دهند.

به این ترتیب تصمیم گرفته شد که شکایت برای قوه قضائیه تنظیم شود. محسن امین زاده،مصطفی تاج زاده،عبدالله رمضان زاده،فیض الله عرب سرخی،محسن صفایی فراهانی،محسن میردامادی و بهـزاد نبـوی با امضای شکایت نامه ای به قوه قضائیه خواهان رسیدگی به ادعاهای این مقام مسوول در این فایل صوتی شدند.نکته قابل توجه این است که اصلی ترین کسانی که از آنها به عنوان متهم اصلی در این فایل صوتی نام برده شده است، در سکوت مطلق هستند و حاظر نشدند پای این شکایت نامه را امضا کنند و از این 7 نفر نیز 5 نفر آنها اصلا نامی از آنها در این فایل صوتی برده نشده است.رضا خاتمی و محمد خاتمی و از همه مهمتر موسوی خوئینی ها که از وی به عنوان مرد خاکستری اصلاحات نام برده شده است، از جمله کسانی هستند که در این فایل صوتی متهم به فعالیت های ساختارشکنانه می شوند.از طرفی محسن امین زاده ،عبدالله رمضان زاده،فیض الله عرب سرخی و محسن میردامادی که خود را قربانیان پرونده سازی امنیتی خواندند و از امضا کنندگان این نامه هستند، هیچ اشاره ای به آنها در این فایل صوتی برده نشده است.

با این وصف سوال این است که چرا کسانی که در این فایل صوتی متهم شدند شکایت نکردند.جلو نیامدن متهمین اصلی در این فایل صوتی به وضوح از مستند بودن این افشاگری حکایت می کند.

از سوی دیگر برخلاف آنچه مطرح شده است این شکایت نامه مدعی تقلب گسترده و انتخابات مهندسی شده است.امضا کنندگان این نامه قبل از اینکه سخنان مستند در این فایل صوتی را تکذیب کنند مدعی هستند که بر اساس سخنان مطرح شده در این سخنرانی، "طراحان این عملیات نظامی- اطلاعاتی، از ماه ها پیش از انتخابات، فعالیت‌های اطلاعاتی و امکانات خود را برای کنترل جریان‌های رقیب آقای احمدی‌نژاد بکار گرفته‌اند‌.

این افراد در نامه خود، با بیان مطالبی که از آن‌ها به عنوان "تخلفات انتخاباتی" نام برده‌اند، این فایل صوتی را ، دلیلی بر تقلب گسترده در انتخابات دانسته‌اند! و البته درتناقضی آشکار که نشان از دست پاچگی آنها دارد،پس از استناد به سخنان مطرح شده در این نوار، مدعی شده اند که اطلاعات مربوط به فعالیت و عملکرد برخی از فتنه گران در این فایل صوتی دروغ است و با قاطعیت آنها را تکذیب می کنند.

هدف اصلی از دنبال کردن این سناریو تاثیر گذاری بر افکار عمومی و انحراف از تخلف اصلی در حوادث پس از انتخابت و در نهایت اثر گذاری بر فرآیند دادرسی در دستگاه قضائی است.

مدلی که ماهها پیش موسوی با شکایت از چند رسانه آنرا دنبال می کرد و اما راه به جائی نیز نبرد.

در هر حال هنوز رسانه ها سخنان آیت الله لاریجانی را به خاطر دارند که گفته بود: فتنه گران بخاطر جرایمی که مرتکب شده اند حتما به مجازات خواهند رسید و این توقعی است که مردم از ما دارند و انشاء الله در اجابت این توقع ما بصورت قاطع عمل خواهیم کرد.

انتظار این است که رئیس دستگاه قضا از این شکایت نامه به عنوان یک فرصت استفاده کند و زوایای دیگری از فتنه 88 را برای مردم بازکند و متهمین اصلی را پای میز محاکمه بکشاند.
[ دوشنبه 89/5/25 ] [ 10:32 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 65
بازدید دیروز: 695
کل بازدیدها: 4450835