NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

 

آیت الله هاشمی از جریان مشکوک سیاسی خبر داد و به جوانان نسبت به وجود این جریان خطرناک هشدار داد.

 به گزارش سرویس سیاسی جهان، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی به مناسبت 5 مرداد سالروز عملیات مرصاد، با اشاره به تحرکات مجاهدین خلق در سال‌های قبل از انقلاب، نوشت: در همان سال‌ها در یک سفر تاریخی به نجف اشرف و دیدار با امام(ره) انحراف آنان را به استحضار رساندم.

وی پس از یک مقدمه تفصیلی درخصوص سابقه منافقین به جوانان توصیه کرد: به جوانان عزیز هم توصیه می‌کنم در بازار پر رنگ و لعاب سیاست که این روزها با ورود و خروج‌های مشکوک عده ای آلوده شده است، مواظب باشند که مبادا بازیچه نیات پلیدی شوند که پشت سخنان گمراه کننده پنهان شده‌اند.

وی بدون اشاره به اسم و لقب این جریان منحرف ادامه داد: گروهی روحانیت اصیل، مبارزین استخوان خرد کرده، یادگاران جبهه و جنگ، مدیران ارزشمند سابق، مردم هوشمند و مهمتر از همه اندیشه‌های تابناک و یادگاران امام را مانع زیاده‌خواهی سیاسی خویش می‌دانند و برای انزوا و طرد آنان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

همانطور که آیت الله هاشمی گفتند طی یک سال گذشته جریان فتنه ابتدا با رنگ و لعاب دفاع از راه امام و انقلاب وارد جزر و مد سیاست شد که البته جوانان هوشیار نقاب نفاق از این افراد را کنار زدند.

همچنین طی یک سال گذشته این افراد، بسیاری از روحانیون اصیل و مبارزین استخوان خرد کرده و یادگاران جبهه و جنگ را مانع زیاده خواهی و سهم طلبی جاهلانه خود دیدند که بازهم جوانان هوشیار و متدین فرصت کینه ورزی از آنها ربودند. 


[ دوشنبه 89/5/4 ] [ 1:23 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 925
بازدید دیروز: 1866
کل بازدیدها: 4409793