NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

به گزارش جوان آنلاین پس از شکایت هفت تن از مجرمان حوادث پس از انتخابات 88 از یکی از سربازان گمنام امام زمان (عج) جمعی از همسران شهدای هشت سال دفاع مقدس ضمن نوشتن نامه ای به رییس قوه قضائیه خواستار برخورد قاطع با جریان فتنه و این هفت نفر شدند.

متن کامل نامه همسران شهدای هشت سال دفاع مقدس به رییس قوه قضائیه که در اختیار جوان آنلاین قرار گرفته به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

المنافقون والمنافقات بعضهم من بعض یأمرون با المنکر و ینهون عن المعروف و یقبضون ایدیهم نسوا الله فنسیهم ان المنافقین هم الفاسقون (67 توبه )

رئیس محترم قوه قضائیه

با سلام واحترام پیرو شکایت نامه غیرقانونی و غیر حقوقی هفت تن ازمجرمان حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم که به بهان? اعتراض به افشاگری یکی از سربازان گمنام امام زمان (عج) مبنی بر طراحی برنامه هائی جهت براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی با ادعای دروغی بزرگ ، یعنی بروز تقلب ، توسط جریان فتنه من جمله این هفت نفر صورت پذیرفت متأسفانه به جای تفهیم اتهام جدید به خاطر اصراربر جرم که طبق قانون مجازات اسلامی حکم آن تشدید می گردد شاهد تسامح و تساهل مفرط دربرخورد با این حرکت کاملاً غیرقانونی هستیم تا جائیکه همسران مجرمان نیز با پُرروئی تمام جرأت پیدا کرده و درموضع شاکی نشسته خطاب به حضرتعالی شکایت نامه می نویسند مع الوصف بعید نیست من بعد شاهد باشیم که همسران شاه معدوم ، مسعود رجوی ، بنی صدر، عبدالمالک ریگی وهمه جانیانی باشیم که علیه سپاه پاسداران و سربازان گمنام امام زمان (عج) شکایت نامه بنویسند که چرا مانع جنایات آنان شده اند.

از22 خرداد 88 تاکنون افرادی به جرم دست داشتن درتوطئه براندازی به اشکال مختلف و سطوح مختلف دستگیرو پس از محاکمه عمدتاً با تخفیف و رأفت اسلامی محکومیتهای سبکی برای ایشان صادرشده است ، به اذعان برخی ازعناصر اصلی فتنه که بازداشت شدند آنها درابتدا با آگاهی ازعمق خیانتشان حتی انتظار اعدام داشتند امّا وقتی با رأفت اسلامی نظام روبروشدند باردیگر فتنه انگیزی خودرا به شکل دیگری ازسرگرفتند. دراین جریانات فجایع بسیارتأسف باری که رخ داد خونهای بی گناهی که به زمین ریخته شد و چهر? کریه جریان نفاق را که پشت نقاب اصلاح طلبی و خط امامی پنهان شده بود آشکار ساخت چرا که این جریان خطرناک با ادعای دروغی بزرگ به نام تقلب ، که هرگز نتوانستند آن را اثبات کنند و با پولهای کثیفی که از دشمنان این ملّت گرفته بودند قصد سرنگونی این نظام ریشه دار و مستحکم را داشتند ، زهی خیال باطل، و با همراهی ضدانقلاب سنتی ،گروهک رجوی ، سرویسهای جاسوسی بیگانگان ، بهائیت، اراذل و اوباش و عده ای فریب خورده بخشهای شمالی شهرتهران را به آشوب کشیدند .حال با وجود این خیانتها همچنان با نامه پراکنی ودسیسه بردشمنی خود با این ملّت اصرار می ورزند. این هفت نفر و همسرانشان درواقع با درجه بندی زندانیان فتنه به درجه یک و درجه دو خود را درجه یک دانسته و برای خود حق ویژه ای قائل می باشند درحالیکه دیگر زندانیان محکومیت خود را می گذرانند اینان درمرخصی های طولانی مدت بسر می برند و وضعیتشان هیچ شباهتی به مجرمان آنهم ازخطرناکترین انواع جرم یعنی کودتای خزنده ندارد وحال که بعد از مرخصی های طولانی مدت به برخی ازآنها گفته می شود به زندان برگردند باردیگر دهان آلوده خود به فحاشی باز می کنند و بقول معروف دست پیش می گیرند که پس نیفتند.

این فتنه گران که ازیکسال قبل ازانتخابات طرح براندازی خود را آماده کرده بودند و بنا داشتند درهرصورت چه پیروزی و چه شکست به سفارش اربابان خود کارانقلاب را یکسره کنند هرگز تن به قانون ندادند و تمام ساختارهای قانونی را زیر پا گذاردند همان ساختارهائی که براساس آن درانتخابات شرکت کرده بودند. این جماعت فتنه گر همیشه درفضای تناقض تنفس می کنند از سویی می گویند حتماً درانتخابات تقلب می شود و با این وجود در چنین انتخاباتی با تمام توان شرکت می کنند ، هنوز اخذ رأی پایان نیافته خود را پیروز انتخابات معرفی می کنند تا درصورت اعلان نتائج که ازپیش با نظرسنجی های خوداز آن مطلع بودند بتوانند بازی را بهم بزنند و با اعلان تقلب بعنوان رمز عملیات براندازی طرح خود را اجراء نمایند . ازسوئی خود را به عنوان قهرمان مبارزه معرفی می کنند که باصطلاح درمقابل شکنجه ها ! و زندانها مقاومت کرده اند ازدیگر سو خود را به تمارض می زنند تا از زندان خلاصی یابند.

ریاست محترم قوه قضائیه

ما تعدادی از همسران شهداء انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ازآن مقام مسئول مجّدانه می خواهیم که طبق قانون با این جماعت فتنه انگیز برخورد قاطع و محکمی صورت پذیرد تا بیش از این نسبت به ارزشها و خون شهدا وآرمانهای امام دهن کجی نکنند.

درپایان یادآوری می شود که متعاقباً طوماربلندی با امضاء خانواده های شهدا مبنی بردرخواست برخورد قاطع با جریان فتنه بویژه این هفت نفر که ازعناصر اصلی طراحی و هدایت فتنه بوده اند جهت استحضارارسال خواهد شد.

جمعی از همسران شهداء انقلاب اسلامی و دفاع مقدس


[ شنبه 89/6/6 ] [ 12:53 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1567
بازدید دیروز: 1182
کل بازدیدها: 4408568