NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

شبکه ایران: فاز جدید از پاسکاری بیگانگان با فتنه‌گران برای فشار بر جمهوری اسلامی ایران با دخالت همسر یکی از سران فتنه وارد مرحله تازه‌ای شده است.

چندی پیش و در پی وسیع شدن تبعات شکست پروژه تبلیغاتی بزرگ غرب در مورد تحریم ایران اخباری منتشر شد که حاکی از آن بود که غربی‌ها با ارسال پیغامی به یکی از سران فتنه از او درخواست کرده‌اند تا با ارسال نامه‌ای به سران غرب از آن‌ها بخواهد با عنوان کم کردن فشارها بر مردم ایران تحریم ها را بر علیه ایران تعدیل کنند.

این خبر که توسط یک روزنامه نگار لبنانی مرتبط با دیپلمات‌های غربی منتشر شده بود، از سوی فعالان سیاسی به عنوان فاز جدید رویکرد تعاملی سران فتنه 88 با بیگانگان پس از ناکامی در اجرای تحریم‌ها ارزیابی شد.

با این حال، امروز باشگاه خبرنگاران جوان از دخالت همسر یکی از سران فتنه در این ماجرا و تلاش وی برای تسریع در نگارش این نامه خبر داده است.

گویا این فرد بر نوشتن نامه ظاهری به غرب در زمینه لغو تحریم‌ها از سوی شوهرش اصرار شدیدی دارد و او را تشویق می‌کند که با بیشتر جدی گرفتن جریان خارجی حامی فتنه، زمینه را برای احیای مجدد آشوب‌های خیابانی که چندین ماه است دچار خاموشی و مرگ شده، فراهم کند.

این خانم تاکید کرده که باید به پیغام غرب پاسخ مثبت داده شود تا بلکه بتوان از طریق جذب کمک‌های مالی و رسانه‌ای بیشتر از آن‌ها، بدنه جریان فتنه را بازسازی کرد و در مقابل جمهوری اسلامی ایران ایستاد.

اهداف فاز جدید از پاسکاری "بیگانگان - فتنه‌گران"

چند ماه پیش و به هنگام صدور قطعنامه جدید علیه فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران، فعالان سیاسی اعلام کردند که مساله تحریم ایران، نه به عنوان ابزاری برای عدم دستیابی ایران به فناوری هسته‌ای بلکه به عنوان یک عامل حمایتی از مخالفان جمهوری اسلامی ایران و به منظور تحت فشار قرار دادن حکومت استفاده می‌شود.

بررسی سخنان و مواضع سران کشورهای غربی در ماه‌های اخیر هم نشان می‌دهد که حمایت از اپوزیسیون داخلی و همچنین اغتشاشات سال گذشته در ایران، راهبرد اساسی این کشورها در برابر جمهوری اسلامی ایران است و به همین دلیل است که این افراد نگرانی شدید خود را از کم‌رنگ و خاموش شدن آشوب‌های خیابانی به صراحت اعلام می‌کنند و خواستار احیای هرچه سریعتر این جریان شده‌اند.

با این حال و بعد از گذشت چندین ماه از تصویب و اعمال این تحریم‌ها علیه ایران، بیان ناکامی و عدم تاثیرگذاری این موضوع بر مسائل داخلی کشور از سوی کارشناسان متعدد بین‌المللی مطرح شده است. علاوه بر این، اقدامات داخلی برای مقابله با این مساله نیز منجر به آن شده است که امروز وزیر نفت اعلام کرد میزان تولید روزانه بنزین در کشور از مرز 6000000 لیتر گذشت و ایران رسما قادر به تولید بنزین مورد نیاز خود برای مصرف داخلی و خودکفایی در این زمینه است.

در همین راستا، غربی‌ها اخیرا توسط یکی از نزدیکان سران فتنه به او پیغام دادند با توجه به مشکلاتی که بر سر اجرای تحریم‌های ضدایرانی وجود دارد، آن‌ها تمایل دارند که پیش از اعتراف به شکست قطعی آن، به نوعی ابتکار عمل را بدست بگیرند و خود به بهانه‌ای این پروژه را کنار بگذارند.

به همین دلیل سران این کشورها به این نتیجه رسیده‌اند که بهتر است یکی از سران فتنه طی درخواستی از کشورهای غربی بخواهد که تحریم‌ها را تعدیل کنند تا با این اقدام هم جریان فتنه به عنوان یک گروه تاثیرگذار تقویت شود و هم حیثیت غرب محافظت شود.


[ چهارشنبه 89/6/24 ] [ 10:17 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 311
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450386