NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
هاشمی رفسنجانی در هشتمین اجلاس خبرگان رهبری به جریانی خطرناک اشاره کرد و آن را سم کشور دانست.
به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، وی در بخشی از سخنان خود گفته است: این جریان خودسر که الان در کشور می‌بینیم حقیقتا سم کشور هستند و تاکید می‌کنم که در حکومت قانون همه باید بر محور قانون حرکت کنند؛ چرا که حرکت غیرقانونی ریشه‌ دشمنی و تفرقه است و عامل تفکیک قوا به حساب می‌آید. پس باید مراقب بود.

هاشمی رفسنجانی اما مشخص نکرده است که منظور از این نیروهای خودسر چه کسانی هستند که باید بر محور قانون حرکت کنند.
به نظر می رسد این نیروهای خودسر بیش از آنکه در کشور رخنه کرده باشند، درون منزل آقای هاشمی رفسنجانی هستند که ظاهرا یا به قانون پایبند نیستند و یا برای فرار از قانون به خارج از کشور فرار کرده اند.
جای یادآوری است که عفت مرعشی درحالی که هنوز هیچ شبهه ای در خصوص انتخابات مطرح نبود در روز رای گیری اولین بی قانونی را پایه‌گذاری کرد و گفت: اگر میرحسین موسوی رای نیاورد به خیابان ها بریزید!
این اظهار نظر همسر آقای هاشمی به نظر می رسد در جائی که مراجع ذی صلاح قانونی برای رسیدگی به هرگونه شبهه انتخاباتی وجود دارد، اولین خودسری بوده است.
سران فتنه88 در حوادث تلخ ایام انتخابات در حالی که جریان برانداز خود متهم اصلی بی قانونی بود نیز مراجع قانونی را متهم به بی قانونی می کرد و با برپایی تظاهرات غیرقانونی نقش عمده ای در اغتشاشات آن ایام داشت.
در این میان برخی آقازادگان نقش عمده ای در راه‌اندازی و برپایی و از همه مهم تر راهبری این تجمعات داشتند که البته نقش فرزندان آقای هاشمی نیز برجسته بوده است و ظاهرا این اقدامات خودسری محسوب نمی شود؟!
نقش ویژه فائزه هاشمی و یاسر هاشمی در راهبری و هدایت تجمعات تا جائی است که در تصاویر و فیلم های اغتشاشات روز قدس، 13آبان، 16آذر و هتاکی روز عاشورا این خانواده حضور پررنگ دارد.
در میان فرزندان آقای رفسنجانی اما مهدی هاشمی نقش ویژه ای داشته است، مدیریت رسانه ای فتنه با سایت هایی چون آینده نیوز و جمهوریت در ایجاد شبهه دروغ تقلب و مسلط کردن در لایه های اجتماعی و اتهام های واهی به دولت و نیز ساپورت مالی اغتشاشات از جمله خودسری های مهدی هاشمی است و همین نیز باعث شده تا وی به بهانه ای خنده دار مدت 14ماه از کشور متواری باشد.
پیش از این روزنامه جوان تاکید کرده بود: درست بیش از یک سال از خروج مهدی هاشمی از کشور به نام مأموریت برای سرکشی به واحدهای خارجی دانشگاه آزاد و همچنین ادامه تحصیل می‌گذرد و این درحالی است که به‌رغم صدور حکم تعقیب برای وی از سوی قوه قضائیه، ‌هیچ کس از محل زندگی وی و آنچه که بر او در انگلیس می‌گذرد، خبری ندارد.
وی با این خروج و سکوت خبری سعی کرده خود را از دید رسانه‌ها و نهادهای ذیربط که پیگیر پرونده وی هستند، پنهان کند تا علاوه بر اینکه از این طریق به قول معروف آب از آسیاب بیندازد، تلاش کند تا چاره‌ای برای پرونده قطور خود در ایران بیندیشد. این غیبت مهدی هاشمی تا آنجا پیش رفته است که حتی گفته می‌شود وی به خاطر ترس از دستگیر شدن حاضر نیست برای پیگیری امور مختلف خود به سفارت ایران در لندن مراجعه کند.
این درحالی است که وی هنوز دست از فتنه‌گری خود برنداشته و به دنبال بازی همزمان در پازل دوستان سابق خود در ایران است.
با اینکه هاشمی رفسنجانی در سخنان خود به درستی گفته است: قانون محور فعالیت‌های هرکس باشد؛ چرا که تخلف از قانون یعنی استبداد، دیکتاتوری و خودسری اما به نظر می رسد وی از خودسری های خانواده خود یا بی اطلاع! است و یا این اقدامات را خودسری ندانسته و یا قانون را در مورد فرزندان خود سر خود لازم الاجرا نمی داد.


[ شنبه 89/6/27 ] [ 8:15 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 70
بازدید دیروز: 1866
کل بازدیدها: 4408938