NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

در حالی که خشم جهان اسلام از توهین به کتاب آسمانی مسلمانان در آمریکا ادامه دارد، پایگاه خبری الاسلام الیوم از اختصاص 180 هزار دلار پاداش برای تری جونز، بانی و طراح قرآن سوزی از سوی مقامات آمریکایی به منظور تامین کامل امنیت وی خبر داد.
به گزارش «شبکه خبر دانشجو» به نقل از الاسلام الیوم، منابع آمریکایی اعلام کردند که مقامات شهر گاینسویل در فلوریدا در صددند که از تلاش های جونز، بانی به آتش کشیدن قرآن با بیش از 180 هزار دلار حمایت کنند.
پلیس گاینسویل اعلام کرد که بیش از 100هزار دلار و دفتر فرماندهی پلیس بخش الاچوا نیز 80 هزار دلار برای حمایت جانی از جونز اختصاص داده است.
در همین حال سخنگوی پلیس این شهر تاکید کرد: بسیاری از سازمان های امنیتی بیش از یک ماه برای تامین امنیت مکان هایی که جونز در آنها حضور می یافت و همچنین محلی که قرار بود قرآن در آنجا به آتش کشیده شود، وقت صرف کرده اند.
این در حالی است که دعوت جونز برای آتش زدن قرآن، خشم مسلمانان جهان را برانگیخته و در نهایت وی را از انجام این کار منصرف کرد، اما عداه ای از همفکرانش این اقدام وقیحانه را انجام داده و قرآن را در مناطقی از آمریکا به آتش کشیدند


[ دوشنبه 89/6/29 ] [ 8:26 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 2138
بازدید دیروز: 6904
کل بازدیدها: 4423246