NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
بیش از یک هفته است که سایت های سبز تلاش می کنند دوشنبه شب را برای حمایت از سران جنبش فتنه و سردادن شعار الله اکبر تبلیغ کنند.

به گزارش جهان این درحالی است که شب گذشته هیچ خبر خاصی در تهران و صدای الله اکبر نبود.
در همین رابطه یکی از سایت های سبز در توهم شبانه خود نوشت که نیروهای امنیتی در خیابانها نجمع کرده بودند  و با سوت زدن اجازه نمی دادند که صدای الله اکبر شنیده شود.
همچنین برخی دیگر از رسانه های دوستدار موسوی نیز برای خالی نبودن عریضه ، مجبور شدند فیلم الله اکبر گفتن در لندن را نشان دهند.
یک رسانه سبز دیگر هم نوشت که بهتر است اطراف خانه موسوی پیاده روی کنیم تا کسی ما را نشناسد و از این طریق اعتراض خودمان را مطرح کنیم.
سایت تحت مدیریت منوشه امیر،هم  پیشنهاد سران فتنه برای سردادن شعار الله اکبر در دوشنبه شب -دیشب- را به باد انتقاد شدید گرفت و نوشت «شعار الله اکبر، شاخصه و نماد جمهوری اسلامی است و جنبش سبز بعد از عبور از اسلام نباید بار دیگر با سردادن این شعار به گذشته برگردد. این شعار باعث ریزش هواداران اصلی جنبش می شود که به اسلام اعتقادی ندارند و یا اسلام را در حاکمیت نمی خواهند» سایت وابسته به منوشه امیر به سران فتنه گوشزد کرده است که بعد از رخدادهای پس از انتخابات دیگر کمتر کسی اعتقاد آنها به اسلام خمینی]ره[ را باور می کند.
 یکی از کاربران سایت بالاترین نیز از بی توجهی دوستانش به ماجرای الله اکبر گفتن انتقاد کرد و نوشت:چرا عده ای به خبر الله اکبر گفتن نمره منفی می دهند واقعا جای تعجب است.


[ سه شنبه 89/6/30 ] [ 7:14 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 530
بازدید دیروز: 988
کل بازدیدها: 4414734