NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
علنی شدن انتقادات خاتمی و موسوی علیه یکدیگر موجب شکل گیری موج جدیدی از اختلافات میان اصلاح طلبان و فرقه سبز شده است.

به گزارش«جوان آنلاین»،طی چند روز گذشته اخباری از انتقادات خاتمی و موسوی نسبت به یکدیگر انتشار یافت که به تبع آن عناصری از هر دو جریان نیز به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود در این زمینه پرداخته اند.
در همین زمینه روزبه میر ابراهیمی در مطلبی که درسایت گویا منتشر شد،بخشی از زوایای درهم ریختگی و آشفتگی میان جریان اصلاحات و فرقه سبز را به نمایش گذاشت.
وی در این مطلب با انتقاد شدید از خاتمی حال و روز شکست اصلاحات را شخص خاتمی عنوان کرده «بی تعارف بگویم! مسبب اصلی بسیاری از آن «اشک» ها و «ناامیدی» امیدها شما بودید! بله شما آقای خاتمی!»
میرابراهیمی در ادامه با تائید نقل قول های انتشار یافته مبنی بر انتقادات خاتمی از موسوی و فرقه سبزبه طور تلویحی خاتمی را به معامله با نظام متهم کرده و تصریح کرده است:« اصلاحاتی که شما برایش چارچوب تعیین کرده اید کالای تاریخ مصرف گذشته است و دیگر خریداری ندارد. حتما این مثل معروف را شنیده اید «نو که بیاد به بازار. کهنه می شه دل آزار». اصلاحات مدنظر شما همان «کهنه دل آزار» این مثل معروف است...شما «پرچمدار» چیزی هستید که «کهنه دل آزار» شده است.»
وی همچنین در بخش دیگری از مطلب خود خاتمی را فاقد توان موج سازی عنوان کرده و نوشته است«کارزار کنونی مبارزه مردان و زنانی را می طلبد که عافیت طلب نباشند.»

[ سه شنبه 89/6/30 ] [ 10:20 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1141
بازدید دیروز: 1113
کل بازدیدها: 4406960