NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
شبکه ایران: مهدی کروبی که همچنان با اعتراض های مردمی دست و پنجه نرم می کند و موضع گیری های همسو با بیگانگان وی را از حضور در میان مردم بازداشته است، نامه دیگری را علیه جمهوری اسلامی باز هم به هاشمی امضا کرده است.

این دومین نامه‌ای است که به اسم مهدی کروبی خطاب به هاشمی رفسنجانی نوشته شده است. البته رئیس مجمع تشخیص در برابر این نامه توهین آمیز همانند نامه سال گذشته سکوت کرده است.

آقای کروبی در بخشی از نامه خود با اشاره به موضوعاتی چون مساوی دانستن خود با دیگران حتی افراد غیر مسلمان در برابر قانون، خوشرویی با دیگران و اجتناب از بدزبانی و تندی در سخن گفتن، ادعا کرده است که این محورها پس از شکست وی و جریان مطبوعش در انتخابات، زیر سوال رفته و از سوی مسئولان رعایت نشده است.

این ادعای شیخ اصلاحات در حالی مطرح شده که وی با وجود عدم اقبال مردم و کسب پایین ترین نیزان اقبال در انتخابات سال گذشته ،حاضر نشد به نظر و اعتقاد آنان احترام بگذارد و یکی از سران فتنه گری و آشوبهای سال 88 شد.

البته بررسی و بیان برخی اقدامات و سوابق وی در زمان مسئولیتش می تواند، معیار مناسب دیگری برای سنجش صحت ادعاهای او باشد.

شبکه ایران که روز گذشته "نمونه ای از خوشرویی کروبی به خانواده شهدا را منتشر کرد، امروز هم مصداق دیگر از اعتقاد راسخ! شیخ اصلاحات به گفته هایش در نامه اخیر را برای تنویر افکار عمومی ارائه می کند.

یکی از این نمونه ها، حمله آقای کروبی به یکی از همسران شهدا در سال 1361 است. بر پایه این رویداد، کروبی پس از آنکه با انتقاد و نارضایتی خانم "ق" از او در بنیاد شهید شهرک چیذر مواجه می شود، در اقدامی ناباورانه و در برابر انظار همگان به وی حمله ور می شود.

این همسر شهید که با مشاهده حرکت عجیب رئیس بنیاد شهید دچار بهت و ترس می شود، تلاش می کند که از مهلکه خارج شود اما کروبی وی را در راهروهای ساختمان دنبال می کند تا اینکه در جریان این تعقیب و گریز حتی چادر از سر همسر شهید می افتد.

این رویداد گرچه شاهدان عینی را به حیرت وا می دارد اما از نظر شیخ اصلاحات حتی اقدامی غیر اخلاقی تلقی نشد چنانکه وی امروز از خوشرویی با مردم و احترام به افکار عمومی سخن می گوید.


[ سه شنبه 89/6/30 ] [ 10:41 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 2296
بازدید دیروز: 2234
کل بازدیدها: 4425638