NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
عناصر ضدانقلاب خارج نشین معتقدند گردانندگان داخلی فتنه سبز دچار آشفتگی و بی برنامگی هستند. این در حالی است که خود آنها در خارج کشور مورد ملامت سرویس های اطلاعاتی و جاسوسی غربی هستند که چرا با وجود امکانات و اختیار تمام هیچ راهی برای برون رفت از بن بست ارائه نمی دهند.
به گزارش جهان اکبر گنجی یکی از اعضای پنج گانه اتاق فکر جنبش سبز! در خارج کشور طی سخنانی در جمع شماری از هم قطاران و در کلیسای کارتویزر شهر کلن، از تشدید اختلاف میان کروبی و موسوی و خاتمی خبر داد و گفت: آنها همچنان سخن می گویند در حالی که چهره های شاخص جنبش سبز یا زندانی اند و یا سکوت کرده اند. شیوه حاکمان ایران این است که مخالفان را بر سر دو راهی سکوت و استفاده از مرخصی زندان یا حبس قرار می دهند. وقتی نتوان در زندان سخن گفت چرا از امکان مرخصی نباید استفاده کرد. جنبش تمام امکانات رسانه ای خود را از دست داده و به اندازه مخالفان خارج کشور از وب سایت ها بهره مند است. آنها همان امکانات قبل از انتخابات سال 88 را دیگر ندارند. شکاف بین سران جنبش افزایش یافته است، خاتمی از «جنبش سبز» یا درباره «جنبش سبز » حرف نمی زند. مسئله او بازسازی دوباره جبهه اصلاح طلبان با محوریت خود، گفت وگو با رهبری و فعالیت در چارچوب های تعیین شده است. اختلافات کروبی و خاتمی هم کاهش نیافته است. برخلاف موسوی و کروبی و رهنورد که از حضور و عضویت همه مدافعان حقوق بشر و دموکراسی- مستقل از گرایشات ایدئولوژیک و نظر آنان درباره رژیم- در جنبش سبز سخن می گویند، برخی از منسوبان جنبش با مرزبندی هایی خودساخته، گرایشات فکری و عملی بی شماری را از جنبش اخراج می کنند که این موجب ریزش نیرو و کاهش حمایت از جنبش خواهد شد.
وی ضمن حمایت از موسوی و کروبی، به امام عصر(عج) و اسلام فقاهتی حمله کرد و گفت: اسلام فقاهتی، متکای ایدئولوژیک رژیم بوده و هست. بر ساختن  فرد مقدسی به نام امام زمان، طول عمر بیش از 12 قرن، مخلوق این دستگاه است.

[ سه شنبه 89/7/13 ] [ 7:10 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 925
بازدید دیروز: 1113
کل بازدیدها: 4406744