NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
فعالان سیاسی اصلاح طلب با اشاره به تلاش خاتمی برای تبدیل بنیاد فرهنگی باران به حزب سیاسی و اتخاذ مواضعی جدای از موسوی و کروبی اذعان داشتند؛ تشدید اختلافات سران اصلاحات موجبات جدایی خاتمی از کروبی و موسوی را فراهم کرده تا مرد خاکستری اصلاحات پروژه جدید خود را برای بازگشت به قدرت در صحنه سیاسی کشور و به احتمال قوی لیدری دوم خردادی ها ، به اجرا گذارد.در همین ارتباط، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت:خاتمی در تلاشی دوباره و با از سرگیری فعالیت های سیاسی خود در قالب بنیاد فرهنگی باران و اتخاذ مواضعی جدای از موسوی و کروبی قصد بازگشت به قدرت را دارد.
محمد رئوف قادری با اشاره به مواضع اخیر خاتمی و از سرگیری فعالیت های سیاسی اش اظهار داشت: تلاش خاتمی برای احیای بنیاد باران در جهت انجام فعالیت سیاسی در یک مرکز فرهنگی تلاشی در جهت بازگشت به قدرت از جانب وی تعبیر می شود.
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با اشاره به تشدید اختلافات بین خاتمی ، موسوی و کروبی تصریح کرد: خاتمی با گردشی سیاسی خلاف ادعاهای قبلی اش و با اتخاذ مواضعی متفاوت از موسوی و کروبی در صدد بازگشت به صحنه قدرت می باشد.
خاتمی قصد جدایی از موسوی و کروبی را در سر می پروراند/ خاتمی به دنبال پیاده کردن اهداف شخصی خود در بازگشت به قدرت طلبی است
در ادامه عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار نیز با بیان اینکه خاتمی قصد جدایی از موسوی و کروبی را در سر می پروراند، گفت: خاتمی در مسیر سیاسی متفاوت از موسوی و کروبی در مورد مطرح نمودن خود و در دست گرفتن لیدری جریان اصلاحات است.
اسماعیل حق پرستی با بیان اینکه خاتمی در موضع و دیدگاهی متفاوت از موسوی و کروبی اهداف شخصی خود را دنبال می کند، اظهار داشت: به احتمال قریب به یقین خاتمی به دنبال احیای مسیری جدید بوده لذا در صدد است افکار و عقاید خود را در قالب بنیاد باران و فعال نمودن این مجموعه دنبال نماید.
عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار با بیان اینکه خاتمی به دنبال باز کردن راهی برای مطرح نمودن خود به عنوان لیدر جریان اصلاحات است،تصریح کرد: خاتمی با ایجاد خط کشی میان خود،موسوی و کروبی انفکاک و اختلاف در جریان اصلاحات را رقم زد.
وی با تاکید بر اینکه شرایط نظام و منافع ملی کشور جوی آرام و اندیشه های خدمت به جمهوری اسلامی و اهداف انقلاب را می طلبد، ادامه داد: شرایط کنونی کشور جو مشاجره، بحران و تنش زایی را که دوم خردادی ها بدنبال آنند بر نمی تابد.
حق پرستی خاطر نشان کرد:خاتمی در موقعیت کنونی در فازی متفاوت از موسوی و کروبی به دنبال لیدری و بازگشت دوباره به قدرت است.
[ شنبه 89/7/17 ] [ 4:42 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1258
بازدید دیروز: 6904
کل بازدیدها: 4422366