NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
اظهارات سخیف و موهن دکتر (م.م) استاد اسبق دانشگاه شهید چمران اهواز، نسبت به اسوه عرصه های گوناگون انقلاب اسلامی شهید دکتر مصطفی چمران موجب ناراحتی شدید و واکنش های گسترده در این دانشگاه شد.

 به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران، در پی این حرکت کم سابقه در اواخر فروردین دانشجویان به سرعت با جمع آوری طوماری خواستار برخورد سریع و قاطع و حذف این فرد و موارد مشابه از دانشگاه شدند.

(م) در چند سال گذشته با هدف شبهه پراکنی و تشویش اذهان دانشجویان مطالبی توهین آمیز علیه اسلام و انقلاب در کلاس های در خود عنوان می کرد. وی که ظاهراً به دلیلی مشابه، از دانشگاه دیگری اخراج شده و به دانشگاه شهید چمران اهواز آمده بود، در کلاس های ریاضی به بهانه هایی واهی موضوع کلاس درس را رها کرده وسپس القائات مذبوحانه خود را به صراحت بیان می کرد.

ضمن عذر خواهی قبلی از آوردن مطالبی که قلب هر مؤمنی را جریحه دار می کند، جهت آگاهی و تنویر افکار عمومی، ناچاریم به بخش هایی از اظهارات این استاد اخراج شده اشاره کنیم:

* چرا در اسلام می‌گویند سگ نجس است؟ به خاطر همین حکم نجس بودن سگ است که این همه آزار و اذیت!!! در رابطه با سگ می‌شود ( شبیه نوشته‌های صادق هدایت)

* ... آن زمانی که قرار شد ابراهیم (ع) سر فرزند خود اسماعیل (ع) را ببرد و خداوند یک گوسفند فرستاد تا به جای اسماعیل قربانی شود، چرا به جای گوسفند یک پرنده (کبوتر) نفرستاد تا پرنده را در عوض بریدن سر اسماعیل رها کند... چرا این همه خشونت‌طلبی؟ اصلاً ابراهیم و اسماعیل اسطوره‌های یهود هستند!

* من خدا را به عنوان یک اصل قبول دارم(یعنی وجود خداوند متعال اثبات ناپذیر است، همچنین اشاراتی مبنی بر این که خدا اصل است و دین هیچ معنایی ندارد، داشته است)

* شهید چمران کار زیاد خاصی نکرده است،‌ یک دوره چریکی رفته است، دو سه نفر را به جان هم انداخته است.

* تشبیه نظام جمهوری اسلامی به هیتلر و نازیسم

* من می‌توانم با ریاضی اثبات کنم قرآن دارای تناقض است

متأسفانه این واقعیتی است که بسیاری از اساتید دانشگاه ها حتی آنانی که هیچ گونه عنادی با اندیشه ناب اسلامی ندارند ارتباطی استوار و همه جانبه با منابع اسلامی برقرار نکرده اند و حتی فراتر از این در محیط ‌های دانشگاهی اسلام را با تفسیرهای مادی و و غربی آغشته به شبهات دریاقت کرده اند و این مسأله خود سرچشمه‌ی بسیاری از مشکلاتی است که در فضای دانشگاهی ایجاد می شود و مورد بالا تنها و تنها نمونه‌ای از این قبیل ضایعات است.


[ پنج شنبه 89/7/22 ] [ 7:12 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 355
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450430