NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

سفر دکتر احمدی نژاد به لبنان صرف نظر اینکه از چه جناح فکری و عقیدتی باشیم از آن باب که نماینده ایران اسلامی اینچنین مورد استقبال مردم کشوری دیگر قرار می گیرد مایه مباهات است. ساعت ها انتظار کشیدن برای دیدن رییس دولت کشوری دیگر، در هیچ عرف بین المللی باور کردنی نیست.

لبنان+ایران

این شور و هیجان مردم لبنان نشان از عمق نفوذ انقلاب اسلامی دارد و بی شک خواب را بر چشم بدخواهان ایران حرام خواهد کرد.

جالب توجه است که در لبنان تمام اقوام و جناح ها از میشل سلیمان مسیحی و سعد حریری سنی مذهب گرفته تا بزرگمرد مقاومت سید حسن نصرالله با کنار گذاشتن اختلافات ریشه ای در همراهی با فرزند ملت ایران همدل شدند.

در حالی که همه رسانه های منطقه از این سفر تاریخی به بزرگی یاد می کنند، دیدن مواضع خفت بار فراریان متمسک به علم سبز ننگ دیگری بر کارنامه سیاه شان افزود. هر دیده منصف و ملی گرایی می تواند با مرور نامه نگاری ها و تلاش مزبوحانه شان عمق وادادگی و سرسپردگی این افراد را دریابد.

اما در این میان سکوت روزنامه جمهوری اسلامی-مبلغ همیشگی آقای هاشمی رفسنجانی- بسیار عجیب می نمایاند. این روزنامه در هیچ کدام از صفحات عکس یا خبری از استقبال مردم لبنان از دکتر احمدی نژاد کار نکرد! و خبر نصیحت جناب هاشمی در گعده چند نفره با جمعیت فداییان اسلام را مهم تر از استقبال خیل عظیم لبنایان دانست!

جمهوری اسلامی

از بلندگوهای وابسته ی سبزنشان انتظاری نیست ولی برای هواداران جناب هاشمی رفسنجانی جای خجالت دارد که حسادت و کینه چنان چشم و گوش شان را ببندد که نتوانند عزت ایران اسلامی را ببینند.

آقایان چه بخواهند و چه نخواهند، دکتر احمدی نژاد به عنوان نماینده ایران اسلامی محبوبیت جریان مقاوم و ظلم ستیز را به رخ جهانیان کشاند. آنها چه ببینند و چه نبینند دکتر احمدی نژاد در میان ملت های مستضعف محبوبیت دارد و هر جا بگذارند با عامه مردم جهان سخن بگوید مورد استقبال قرار می گیرد. ملت ها او را نماینده ایران می دانند

حسادت ها و کینه ها را کنار بگذارید! اگر آرمانگرایی انقلابی تان را قربانی هوس قدرت کرده اید لااقل آزاده باشید و در برابر عظمت آرمان های ملت ایران کرنش کنید. لااقل اعتراف کنید در سفر دکتر احمدی نژاد به لبنان این ایران بود که درخشید!


[ شنبه 89/7/24 ] [ 8:50 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 341
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450416