NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

آخرین وضعیت پرونده مهدی هاشمی، زنجانی،خاوری،جزایری وضارب شهید خلیلی

 

محسنی اژه‌ای

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی قوه قضاییه گفت: مایه تأسف است که برخی افراد در داخل کشورمان تصور می‌کنند وقتی آمریکا چراغ سبز نشان می‌دهد به این معنا است که می‌توانند با یکدیگر کنار بیایند.

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، شصتمین نشست خبری حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای سخنگوی قوه‌قضاییه و اولین نشست خبری وی در سال جاری، از دقایقی پیش با حضور خبرنگاران رسانه‌های مختلف آغاز شد.

محسنی‌اژه‌ای به مدت 90 دقیقه پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهد بود.

سخنگوی قوه‌قضاییه در ابتدای این نشست خبری اظهار داشت: در این هفته های اخیر اتفاقاتی از ناحیه برخی کشورهای غرب و شیطان بزرگ آمریکا رخ داد و یک بار دیگر ماهیت این سلطه گران غرب برای مردم روشنتر شد.

اقدامات اخیر، دلایل شعار مردمی «مرگ بر آمریکا» را مشخص کرد ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/1/25 ] [ 6:38 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یکی از کاربران خوش ذوق تصاویری دیدنی و قابل تامل از حاشیه بازار روز یکی از شهرهای شمالی کشورمان ارسال کرده است که تماشای آن خالی از  لطف نیست.

 

 


[ دوشنبه 93/1/25 ] [ 6:36 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
[ یکشنبه 93/1/24 ] [ 6:38 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
همیشه از پسرش حرف زده اند. از پسری که برای حفظ امام زمان خویش، با تمام وجود جنگید و هرگز خواسته ی خود را بر خواسته او مقدم نکرد.
به گزارش مشرق، ابوالفضل العباس(سلام الله علیه) مردی است که رشادت های او تنها در چند روز حادثه کربلا شهره جهانیان است. این بود که تصمیم گرفتم به مناسبت سالگرد وفات مادر این شیرمرد تاریخ تشیع، به سراغ یکی از محققان حوزه بروم و زوایای پنهان زندگی این بانوی کرامت را به بحث بنشینم.

گمان می کردم شاید تحریف های تاریخی، حرف زیادی برای گفتن نگذارند، ولی این استاد حوزه نکاتی را برایمان بیان کرد تا بدانیم بانوان شیعه چگونه می توانند پیرو خط امام زمان خود بوده و پیشروی دین را بر خواسته های خود مقدم دارند.

«حجت الاسلام و المسلمین استاد عبدالحسین بندانی نیشابوری» ساعتی از وقت مطالعاتی خود را با رویی گشاده به خبرگزاری حوزه اختصاص داد تا برای ما از بانو «ام البنین(سلام الله علیها)» سخن گویند.

رؤیایی که حضرت ام البنین(س) دید

ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/1/24 ] [ 6:32 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
برخی منابع مخالفان رژیم سعودی از وخامت وضعیت جسمانی عبدالله بن عبدالعزیز شاه عربستان خبر دادند.
به گزارش بولتن نیوز، تسنیم نوشت:

برخی منابع مخالفان رژیم سعودی از وخامت وضعیت جسمانی عبدالله بن عبدالعزیز شاه عربستان خبر دادند.
به گزارش پایگاه خبری احرار الحجاز، برخی منابع مخالفان رژیم سعودی گفتند: وخامت حال شاه سعودی بعد از بیماریهای مکرر او در سالهای اخیر صورت می گیرد که باعث شده تا از اداره امور مملکتی ناتوان شود.
درگذشته نیز اخباری درخصوص مرگ شاه سعودی و ظهور بدل او منتشر شده بود.
عبدالله بن عبدالعزیز 89 ساله در جریان دیدار اخیرش با باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا در ریاض از طریق یک لوله اکسیژن تنفس می کرد.
شاه سعودی خود را برای انتقال قدرت به فرزندش متعب وزیر گارد ملی کنونی بعد از تعیین مقرن بن عبدالعزیز به جانشینی ولیعهدی سلمان بن عبدالعزیز ولیعهد کنونی آماده می کند. سلمان بن عبدالعزیز آلزایمر دارد و این تعیین رقابت ها و کشمکش ها در درون خاندان حاکم را به همراه داشت.


[ یکشنبه 93/1/24 ] [ 6:25 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
آزمایش دی ان‌ای 36سال پس از جابه‌جا شدن دو کودک در بیمارستانی در آران وبیدگل راتائید کرد.

به گزارش بولتن نیوز، روزنامه اطلاعات نوشت:

آزمایش دی ان‌ای 36سال پس از جابه‌جا شدن دو کودک در بیمارستانی در آران وبیدگل راتائید کرد.

این دو کودک که حالا جوانانی سی وشش ساله هستند،دور از والدین اصلی خود رشد کرده‌اند و اکنون پس از سال‌ها در پی کنجکاوی یکی از این دو به خاطر شباهت نداشتن به والدین خود، حقیقت کشف شد. ‏

رئیس مرکز پزشکی قانونی کاشان از نتیجه مثبت آزمایش ‏DNA‏ و صحت ادعای تعلق داشتن یک جوان اهل آران و بیدگل به والدین واقعی خود خبر داد.دکتر علیرضا بیگانه اظهار داشت: این دو جوان سال 57 پس از تولد و به صورت غیرعمد در بیمارستان یکی از شهرهای توابع آران و بیدگل جابه‌جا شده بودند.‏وی افزود: تطابق نداشتن ژنی و نداشتن شباهت ظاهری این دو جوان به پدر و مادری که 36 سال در کنارشان زندگی کرده‌اند و شفافیت این مطلب که توسط اطرافیان نیز اظهار می‌شد، یکی از آنان را به تحقیق و واکاوی موضوع کشاند.دکتر بیگانه تاکید کرد: شکیات، جوان سی و شش ساله، هردو والدین را برای انجام آزمایش ‏DNA‏ راهی پزشکی قانونی کرد ونتایج آزمایش ‏DNA‏ جابه‌جایی این دو را در بدو تولد تایید کرد.

پرونده او اینک برای صدور رای روانه دادگاه می‌شود.‏


[ یکشنبه 93/1/24 ] [ 6:24 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مخالفت با نماینده معرفی شده توسط ایران برای سازمان ملل تنها یکی از پاسخ‌های غرب و در راس آن آمریکا به دیپلماسی لبخند ایرانی است.
6 پاسخ غرب به دیپلماسی لبخند و یک نتیجه روشن
به گزارش جهان، از زمان آغاز به کار دولت یازدهم، اقدامات دولت در زمینه سیاست خارجی و موضوعات هسته‌ای در اولویت برنامه‌های دولت تدبیر و امید قرار گرفت. دیپلماسی دولت بر عنوان «تنش زدایی» یا به عبارت دیگر «لبخند» از سوی دولت در دستور کار قرار گرفت که مدت کوتاهی بعد از تشکیل کابینه دولت یازدهم خبر توافق هسته‌ای تیم مذاکره کننده دولت با گروه 1+5 منتشر شد. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/1/24 ] [ 6:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
خاتمی گفته که اگر روحانی نسبت به مسائل اجتماعی و اقتصادی کم اهمیت باشد و نتواند پاسخ مطالبات مردم را بدهد، دولتش بیشتر از 4 سال دوام نمی‌آورد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از دانا، محمد خاتمی در جمع برخی از اعضای مجمع روحانیون گفته که باید حوزه نفوذ خود را در فرمانداری ها متمرکز کنیم و کارهایمان را پیش ببریم.

وی افزوده: باید فشار بیاوریم که فرمانداران غیر همسو عوض شوند و نیروهای ما از این حوزه و بخشداری ها وارد شوند.

خاتمی گفته که من به روحانی هم گفته ام که اگر او نسبت به مسائل اجتماعی و اقتصادی کم اهمیت باشد و نتواند پاسخ مطالبات مردم را بدهد، دولتش بیشتر از 4 سال دوام نخواهد آورد.

وی افزوده است: تنها کسی که در این مدت در دولت خوب عمل کرد، توفیقی در وزارت علوم بوده است که کاملا تفکرات اصلاح‌طلب داشت، اما روحانی از او حمایت نکرد و او کنار رفت؛ باید امثال توفیقی در دولت زیاد باشند.

خاتمی گفته که بعید میدانم که روحانی به مطالبات اجتماعی مردم پاسخ دهد؛ چرا که او آدم  محافظه کاری است و سعی خواهد کرد دنبال سیاست خارجی و اقتصاد برود در حالیکه پاشنه آشیل دولت مسائل اجتماعی است.

[ یکشنبه 93/1/24 ] [ 6:13 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
همزمان با سالروز وفات حضرت امّ البنین(س) مادر ادب و مهربانی کار جدید حامد زمانی با عنوان " بهارم" با موضوعیت تقدیر و تکریم مادران و همسران شهدا به سفارش حزب الله سایبر، تقدیم به همه مادران صبور شهدای دفاع مقدس کرده است.

[ یکشنبه 93/1/24 ] [ 6:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
چه عاملی باعث شده است احمدی نژاد که برای حفظ مشایی و دیگر همراهان وی در برابر بسیاری از حامیان خود و حتی رهبری معظم انقلاب ایستاده بود و برای ثبت نام مشایی در انتخابات حاضر شده بود وی را در ستاد انتخابات کشور همراهی کند، اکنون راضی به ترک وی در مجامع عمومی شده است.
تغییر ویترین احمدی‌نژاد با چه هدفی صورت می‌گیرد؟
به گزارش جهان به نقل از مشرق،‌ سیاستمداران و مسئولینی که به مناصب مهمی دست می‌یابند بعد از مدتی فعالیت در عرصه‌های مدیریتی، تیم همکاران خود را شناسایی کرده و سعی می‌کنند از این معتمدین در آینده استفاده کنند. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/1/24 ] [ 6:6 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 311
بازدید دیروز: 422
کل بازدیدها: 4451503