NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
در حالی که مسئله عدم پذیرش سفیر جدید ایران در سازمان ملل توسط آمریکا به تیتر یک بسیاری از رسانه‌ها تبدیل شده است، بسیاری از رسانه‌ها و شخصیت‌های اصلاح‌طلب خواستار تغییر شخص پیشنهادی جمهوری اسلامی شدند.
واکنش انفعالی اصلاح‌طلبان در مسئله هجمه آمریکا به ابوطالبی
به گزارش جهان، سایت هم اندیشی نوشت: در حالی که مسئله عدم پذیرش سفیر جدید ایران در سازمان ملل توسط آمریکا به تیتر یک بسیاری از رسانه های داخلی و خارجی تبدیل شده است،بسیاری از رسانه ها و شخصیتهای اصلاح طلب خواستار تغییر شخص پیشنهادی جمهوری اسلامی و معرفی شخص دیگری به جای حمید ابوطالبی شدند.

صادق زیباکلام تئورسین همیشه در صحنه اصلاح طلبان در همین زمینه در روزنامه شرق نوشت: "روحانی باید اصراری بر اینکه حتما ابوطالبی به نیویورک بروند، نشان ندهد" زیباکلام با مقایسه عجیب کودتا 28مرداد و حادثه فتح لانه جاسوسی که امام خمینی ره از آن به عنوان انقلاب دوم تعبیر کردند، نوشت:صرف‌نظر از آنکه حمید ابوطالبی چقدر در اشغال سفارت و گروگانگیری نقش داشته یا نداشته، کل ماجرای سفارت و گروگانگیری همان‌قدر برای آمریکایی‌ها دردناک است که تراژدی کودتای 28مرداد برای ایرانیان!

همچنین مهدی مطهر نیا هم در مطلبی در روزنامه قانون ضمن پیشنهاد به روحانی برای تغییر گزینه پیشنهادی ایران نوشت:امروز باید بپذیریم که مقر سازمان ملل در نیویورک قرار دارد؛ آمریکا نیز خود را زخم خورده بحران سفارت آمریکا در ایران می‌داند!

وی ادامه میدهد: ایران از دیپلمات‌های برجسته تهی نیست. در وزارت امور خارجه ایران دیپلمات‌های برجسته‌ای وجود دارند که به سان آقای ابوطالبی دارای تبحر و جایگاه تعریف شده هستند!

اما روزنامه عرب زبان "الشرق الاوسط در این باره اعلام کرد: حسن روحانی به منظور کاهش تنش‌ها در مساله عدم صدور ویزا برای"حمید ابوطالبی" از سوی آمریکا،درصدد تعیین جایگزین برای وی است.

در حالی که کنگره آمریکا با تصویب طرح ممنوعیت ورود ابوطالبی به خاک این کشور از تصمیم قطعی و مصمم خود برای عدم ورود سفیر جدید ایران به سازمان ملل خبر می‌دهد و به همراه آن کاخ سفید نیز خواستار تغییر این گزینه از سوی ایران است به نظر می رسد وزارت خارجه کشورمان باید بیش از پیش بر موضع خود در این زمینه تاکید کرده و راه را بر هرگونه دخالت مقامات آمریکایی در امور داخلی کشورمان ببندند.

[ یکشنبه 93/1/24 ] [ 6:2 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری‌های خبری به "زمزمه"هایی برمی‌خورند که میهمان‌‌کردن مخاطبان به این شنیده‌ها خالی از لطف نیست.
*حمید ابوطالبی که به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل معرفی شده، برادر شهیدان مجید و فرید ابوطالبی است. شهید مجید ابوطالبی در سال 1361 در عملیات مسلم بن عقیل در منطقه عملیاتی سومار به شهادت رسید. پیکر مطهر این شهید حدود شش سال پیش در کهف الشهدا دفن شد تا اینکه در شب عرفه سال گذشته به خواب مادر آمد و گفت: "مادر من آمده‌ام. خیلی وقت است که آمده‌ام. چند سال است که آمده‌ام. اما هیچ کس دنبالم نیامد. یک اتاق گرفته‌ام و تنها زندگی می‌کنم".

                         دیدار نوروزی احمدی نژاد با مدیرانش در ولنجک/ نقشه غرب برای آب سنگین اراک چیست؟/ برادر شهید
در پی خواب مادر شهید ابوطالبی و تماس وی با مرکز تحقیقات ژنتیک دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله، از مادر و برادر شهید نمونه ژنتیکی گرفته شده و اطلاعات به دست آمده با اطلاعات حاصل از شناسایی شهدای گمنام تطبیق داده شد. براساس بررسی‌ها مشخص شد پیکر مطهر شهید ابوطالبی جزو شهدای تفحص شده بود و با اعلام کد به معراج شهدا، روشن شد محل دفن شهید ابوطالبی کهف الشهدای ولنجک تهران است. بنابراین روز هفتم آبان ماه 1392 خانواده شهید «مجید ابوطالبی» بعد از 31 سال، عزیزشان را در کهف‌الشهدای تهران در آغوش کشیدند. ادامه مطلب...
[ شنبه 93/1/23 ] [ 6:20 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
آزادی بیش از حد متهمین امنیتی و عناصر شماره یک جریان براندازی در شرایطی که همچنان از اقدامات خود علی انقلاب اظهار ندامت نکرده اند نقض آشکار قانون در خصوص برخورد با متهمین و فتنه گران است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مرصاد نیوز، در حالی که رسانه های ضد انقلاب همنوا با برخی از روزنامه های جریان رادیکال اصلاحات از ماجرای حصر و رفع حصر سران فتنه و عناصر شماره یک براندازی سخن می گویند که این افراد آزادانه و بدون احساس اینکه صریح ترین مواضع را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته اند در مراسم های شادی و شیون حضور می یابند.

این افراد که تصاویر آنها را دوربین خبرنگاران در مراسم ختم پدر همسر یکی دیگر از سران آزاد فتنه ثبت کرده اند به راحتی اجازه ارتباط با سایر همدستانشان را به بهانه چنین مراسم هایی پیدا می کنند.

گرچه گذشت زمان مخصوصا برگزاری انتخابات خرداد 92 حضور و مواضع چنین افرادی را بی خاصیت کرده و در واقع تاریخ مصرف آنها در فضای سیاسی را به پایان رسانده است اما به هرحال جولان آزاده کسانی که مواضع مشمئز کننده آنها همچنان در حافظه مردم ایران ثبت شده است در واقع  نقض قانون و ضربه زدن به اصل رسیدگی به اتهامات سنگینی مثل اقدام علیه امنیت ملی و اغتشاش و براندازی است.

117007_136

فاطمه کروبی که گاهی اوقات ادعا می شود آفتاب را هم ندیده است یکی از این چهره ها است که با لبخند پس از آن همه فتنه گری خود و همسرش در چنین مراسمی حاضر شد. ادامه مطلب...

[ شنبه 93/1/23 ] [ 6:11 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
علیرغم تلاش های اخیر برخی سیاسیون مبنی بر کمرنگ کردن آثار مخرب فتنه 88 و تطهیر چهره عناصر فتنه، به نظر می رسد این جماعت همچنان بر موضع خود پابرجا بوده و آثاری از پشیمانی در گفتارشان نمایان نیست.
اگر مواضع همسرم تغییر کند، خودکشی می‌کنم!
به گزارش جهان به نقل از نماینده، بعد از انتخابات سال 88 بود که دو تن از نامزدهای شکست خورده ریاست جمهوری همنوا با دشمنان تابلودار نظام و ضد انقلاب خارج نشین ادعای «تقلب» در انتخابات را مطرح و با اردوکشی خیابانی 8 ماه هزینه های بسیاری را بر کشور تحمیل کردند؛ فتنه ای که برخی از خواص نیز نتوانستند از آن سربلند بیرون بیایند. ادامه مطلب...
[ شنبه 93/1/23 ] [ 6:4 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
وکیل امیر میرزایی حکمتی که از قضا وکالت خاندان هاشمی رفسنجانی را نیز برعهده دارد، خبر از تایید حکم 10 سال زندان برای موکلش در دادگاه تجدید نظر داد.
به گزارش جهان، سید محمودی علیزاده طباطبایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: موکلم پس از محاکمه در دادگاه انقلاب به اتهام جاسوسی برای دولت آمریکا به 10سال حبس محکوم شد که این حکم در دادگاه تجدید نظر تایید شد. 
 
امیر میرزایی حکمتی پیش از این به اتهام جاسوسی در دادگاه انقلاب محاکمه و به اعدام محکوم شده بود که حکم مجازاتش از سوی قضات دیوان عالی کشور نقض و پرونده اش برای رسیدگی مجدد به شعبه هم عرض فرستاده شد.

[ شنبه 93/1/23 ] [ 6:3 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
خبرها از گسترش فعالیت نزدیکان دولت برای انتخابات های آینده دارد.
جلسه انتخاباتی بنیاد دولتی/ آغاز فعالیت آقازاده مطرح برای انتخابات
به گزارش جهان،‌ پس از تشکیل بنیاد تدبیر و امید از سوی شماری از چهره های دولتی و برخی نمایندگان اصلاح طلب مجلس ششم در قالب یک سازمان مردم نهاد، در اولین جلسه این بنیاد دولتی که ساختمان مرکزی آن در یکی از مناطق شمالی تهران است مصوب شده تا دفاتر استانی آن در تمامی استان ها دایر و عضو گیری فعال در استانها و دانشگاه ها صورت بگیرد. ادامه مطلب...
[ شنبه 93/1/23 ] [ 6:0 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
وزیر صنعت، معدن و تجارت حدود 25 روز است که در آلمان به سر برده است. وی که از قبل از آغاز تعطیلات نوروزی به برلین رفته است، برای انجام امور درمانی همچنان در این کشور به سر می برد.
غیبت 25 روزه مرد ثروتمند کابینه و احتمال تغییر وی
به گزارش جهان، تهران پرس نوشت: منابع نزدیک به نعمت زاده در وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر از خروج وی از ایران قبل از تعطیلات نوروزی می دهند و می گویند که وی به دلیل کهولت سن برای انجام امور درمانی به آلمان سفر کرده است. نعمت زاده در این سفر ظاهرا گوش و سیستم شنوایی خود را به تیغ جراحان سپرده است. ادامه مطلب...
[ شنبه 93/1/23 ] [ 5:59 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
دید باز دید در ایام نوروز از آداب و رسوم بسیار مورد پسند ایرانیان است. اما این رفتار در میان سیاسیون ایران معنا و مفهوم دیگری دارد. چند سالی است که در فضای سیاسی کشور ما مناسبت ها و آداب خانوادگی مثل عروسی ها، مراسمات ختم، دیدارهای نوروزی و ... به محلی برای نشان دادن دسته بندی ها و قشون کشی های سیاسی تبدیل شده است.
وزیر ارشاد چرا به دیدار خاتمی رفت؟
به گزارش جهان به نقل از دیدبان؛ هفته بعد از تعطیلات نوروزی بود که زهرا اشراقی عکسی از دیدار نوروزی علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با سید محمد خاتمی را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد. دیدار یکی از مقامات رسمی کشور با سید محمد خاتمی که نقش موثر و فعالی را در فتنه 88 ایفا می‌کرد، اعتراضات بسیاری را برانگیخت و حتی زمزمه‌هایی از تصمیم نمایندگان مجلس مبنی برطرح سوال و استیضاح از وزیر مربوطه را منتشر ساخت. اما برای فهم بهتر چرایی اهمیت و دلیل رسانه‌ای کردن این دیدار توسط خاتمی لازم است نکاتی را متذکر شد:


ادامه مطلب...
[ شنبه 93/1/23 ] [ 5:58 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه حاضر است بابت گروگان‌گیری عذرخواهی کند، گفت: ارتباط ایران و آمریکا نباید اسیر گذشته و تاریخ باشد.
حاضرم بابت گروگان‌گیری عذرخواهی کنم!
به گزارش جهان، ابراهیم اصغرزاده فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با فارس، ضمن تایید اظهارات اخیرش درباره عذرخواهی کردن برای تسخیر لانه جاسوسی آمریکا گفت: اگر منافع ملی کشورم حکم کند حاضرم بابت گروگان‌گیری عذرخواهی کنم. ادامه مطلب...
[ شنبه 93/1/23 ] [ 5:57 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
طرح «رسیدگی به اموال مسئولان» که قرار بود در اولین جلسه مجمع تشخیص در دستور بررسی قرار گیرد، بازهم بررسی نشد.
تعویق بررسی طرح «رسیدگی به اموال مسئولان» با نظر هاشمی!
به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، طرح «رسیدگی به اموال مسئولان» که قرار بود در اولین جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از عید در دستور بررسی قرار گیرد، با اینکه امروز در دستور کار دوم اعضای مجمع برای رسیدگی قرار داشت، بازهم بررسی نشد.
با توجه به اهمیت مبارزه با مفاسد اقتصادی و شفافیت اقتصادی در این زمینه، این طرح از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که متاسفانه تاکنون با نظر هاشمی رفسنجانی بررسی آن به تعویق افتاده است.
 
* تعویق طرح «رسیدگی به دارایی مسئولان» با نظر هاشمی رفسنجانی ادامه مطلب...
[ شنبه 93/1/23 ] [ 5:56 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 252
بازدید دیروز: 422
کل بازدیدها: 4451444