NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی درحالی برگزار شد که آراء سران قوا در سه حوزه انتخابیه تهران، قم و مازندران نسبت به انتخابات‌های گذشته با کاهش و افزایش‌ همراه بود.
به گزارش عصرامروز، انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حالی برگزار شد که سران سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه در این دو انتخابات در معرض رای مردم در سه حوزه انتخابیه تهران، قم و مازنداران قرار گرفتند و کاهش و افزایش رای هرکدام از آنها قابل تامل است. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 94/12/11 ] [ 10:37 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یکی از عوامل همسو با جریان‌های معاند خارج کشور که در لندن اسکان دارد، در گفت‌و‌گو با یک رسانه آمریکایی ضمن انتقاد از عدم تغییر مواضع داخلی و خارجی ایران در پسابرجام، خود را «بلندگوی ملت» نام نهاد.
بلندگوی مردم ایران هستم/ انتخابات ایران آزاد نیست!
به گزارش عصر امروز، «شیرین عبادی» از به اصطلاح مدعیان حقوق بشر که سال 88 ایران را به قصد پناهندگی ترک و اینک در لندن به سر می‌برد، در گفت‌‌وگویی تلفنی با نشریه آمریکایی «مادر جونز» درباره تغییر و دگرگونی در اوضاع داخلی و خارجی ایران در پسا برجام گفت: «بعد از توافق رهبر ایران اعلام کرد که هیچ تغییر در مواضع داخلی و خارجی ایران ایجاد نمی‌شود. در پسابرجام آمار زندانیان افزایش یافته و در دولت نیز ما شاهد شعار "مرگ بر آمریکا" هستیم.» ادامه مطلب...
[ سه شنبه 94/12/11 ] [ 10:36 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
با توجه به اینکه اصلاح طلبان در اقدامی غیر اخلاقی شروع به ارائه لیست افرادی که در دور اول به مجلس راه یافته اند کرده و به نام اصلاح طلبی ثبت می‌کنند منتخبین شروع به صدور بیانیه کرده‌اند.
اصلاح‌طلب نیستیم، ما را مصادره نکنید!
به گزارش جهان، با توجه به اینکه اصلاح طلبان در اقدامی غیر اخلاقی شروع به ارائه لیست افرادی که در دور اول به مجلس راه یافته اند کرده و به نام اصلاح طلبی ثبت می کنند منتخبین شروع به صدور بیانیه کرده اند.
 
از حوزه های انتخابیه استان فارس اولین نفر آقای خادم از حوزه سپیدان و بیضا بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد: ادامه مطلب...
[ دوشنبه 94/12/10 ] [ 10:58 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
استاندار تهران در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران گفت: 400 هزار میلیارد تومان برای پروژه‌های نیمه‌تمام در کشور اعتبار نیاز است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سیدحسین هاشمی در نهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران که با حضور جمعی از مسئولان استانی از جمله نعمت‌الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران برگزار شد، اظهار داشت:‌ هر زمان نیاز باشد مردم وظیفه خود را به نحو احسن انجام می‌دهند و در انتخابات اخیر نیز مردم حضور پرشوری داشتند. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 94/12/10 ] [ 10:55 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
هفته نامه وابسته به هاشمی؛
اصلاح‌طلبان اگر عاقل باشند لاریجانی رئیس مجلس می شود!
پیش از این "جهان نیوز" گزارشات مختلفی از اختلاف رئیس دولت با محمد رضا عارف بر سر گزینه های ریاست مجلس منتشر کرده بود.
اصلاح‌طلبان اگر عاقل باشند لاریجانی رئیس مجلس می شود!
گروه سیاست جهان نیوز ـ  هفته نامه "طلوع صبح" که چند شماره است که فعالیت خود را اغاز نموده، در شماره امروز خود و پس از انتخابات به گزینه های ریاست مجلس آینده پرداخته و در بخشی از گزارش خود آورده:"اگر اصلاح طلبان عاقل باشند، لاریجانی رئیس مجلس آینده خواهد شد."

پیش از این "جهان نیوز" گزارشات مختلفی از اختلاف رئیس دولت با محمد رضا عارف بر سر گزینه های ریاست مجلس منتشر کرده بود.

[ دوشنبه 94/12/10 ] [ 10:54 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
آیت الله آملی لاریجانی پیام مهم حضور گسترده و با شکوه مردم در انتخابات هفتم اسفند به بدخواهان نظام و بلندگوهای تبلیغاتی و سخن پراکن آمریکا و انگلیس را پایبندی به نظام، تبعیت از مقام معظم رهبری و ایستادگی بر سر آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی اعلام کرد.
تبلیغات رسانه های غربی علیه نظام توسط برخی از مدعیان اصلاح طلبی هم تکرار شد
گروه سیاست جهان نیوز ـ  آیت الله صادق آملی لاریجانی در جلسه امروز  مسئولان عالی قضایی با تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت بزرگ ایران بار دیگر در امتحان بزرگ سیاسی و الهی انتخابات سربلند و پیروز شدند و حضور پرشور مردم و برگزاری سالم و توام با امنیت و آرامش انتخابات در کشور در شرایطی که شاهد ناامنی های زیادی در منطقه هستیم؛ اقتدار، صلابت، عزت و پایبندی مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران را به دنیا نشان داد. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 94/12/10 ] [ 10:47 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
براساس آخرین آمار منتشر شده از اسامی منتخبان ملت در مجلس دهم، تاکنون اصولگرایان با کسب حداقل 94 کرسی نسبت به اصلاح‌طلبان پیشتاز هستند.
به گزارش پایگاه 598، دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفندماه برگزار شد و 192 منتخب ملت ایران مشخص شدند اما همچنان ماراتن انتخابات برای 68 کرسی باقی مانده که تکلیف آن در دور دوم انتخابات مشخص خواهد شد.

براساس این گزارش تاکنون اصولگرایان با 95 نامزد نسبت به اصلاح‌طلبان با 57 نامزد پیشتاز ورود به بهارستان بوده‌اند، در این بین نامزد‌های اعتدال‌گرا 8 کرسی و مستقل‌ها 33 کرسی در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به‌دست آوردند. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 94/12/10 ] [ 10:41 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
بر اساس بررسی های آماری از مجموع هفتاد کرسی مجلس خبرگان استان ها (بجز) تهران، فقط 6 کرسی و در تهران نیز از مجموع 16 کرسی مجلس خبرگان، فقط 5 چهار کرسی به کاندیدای اختصاصی لیست اکبر هاشمی رفسنجانی و مورد حمایت دولتی ها اختصاص پیدا نمود.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، همزمان با پایان یافتن فرایند شمارش آراء پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در سراسر کشور شاهد ثابت ماندن ترکیب خبرگان علی رغم تلاش ها و هزینه های بسیار جناح ها و شخصیت های سیاسی همچون اکبر هاشمی رفسنجانی هستیم. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 94/12/10 ] [ 10:39 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
با روشن شدن تدریجی نتیجه انتخابات مجلس دهم و خبرگان پنجم، اصلاح طلبان با تکیه بر نتایج به دست آمده تهران خبر از پیروزی بزرگ می‌دهند با وجود این و با نگاهی به نتایج سراسری انتخابات به خوبی مشخص می‌شود که اصولگرایان در سراسر کشور پیروزی قاطعی را به دست آورده و مدعیان این بار نیز با چشم بستن بر واقعیات و آمار حقیقی انتخابات، دروغ را پیشه خود ساخته اند.
به گزارش کیهان، با گذشت دو روز از انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری دیروز آخرین نتایج به دست آمده از صندوق‌های رای منتشر شد.  ادامه مطلب...
[ دوشنبه 94/12/10 ] [ 10:37 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

نماینده مردم تهران با تقدیر از حضور باشکوه مردم در انتخابات گفت: اصولگرایان در هر صورتی به رأی مردم احترام گذارده و می‌گذارند.

به گزارش پایگاه 598، محمد کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که در انتخابات دهمین دوره مجلس موفق به کسب رأی اعتماد از مردم نشده است، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم در انتخابات، گفت: اصولگرایان در هر صورتی به رأی مردم احترام می‌گزارند؛ ما مثل برخی‌ها نیستیم که به رأی مردم نسبی نگاه کنیم و اگر رأی مردم با نظرمان یکسان نبود، مردم را به باد انتقاد و فحش بگیریم.

وی گفت: ما در هر صورتی به نظر و رأی مردم احترام می‌گزاریم چرا که مردم حق دارند نمایندگان خود را انتخاب کنند و هر انتخابی که داشته باشند، باید محترم و مورد قبول باشد.

کوثری در پاسخ سؤالی درباره عدم رأی مردم تهران به او، گفت: مردم تهران تصمیم گرفتند افراد دیگری را انتخاب کنند که این حق آنهاست و ما نیز به جان و دل آن را می‌پذیریم.

[ دوشنبه 94/12/10 ] [ 10:36 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   16   17   18   19   20   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 162
بازدید دیروز: 695
کل بازدیدها: 4450932