NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

عکس/ استفاده از عکس گلزار برای تبلیغ نان بربری


[ چهارشنبه 95/4/30 ] [ 11:33 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نگاهی به موج رسانه های حامی دولت بیانگر آن است که حلقه تصمیم ساز دولت تدبیر و امید بر این باور است که دولت روحانی باید بدون بدیل تعریف و تفسیر شده و موضوع ناکارآمدی آن به حواشی های خودساخته می بایست مورد تاکید قرار گیرد.
به گزارش مشرق، محمد عبداللهی در تحلیلی کوتاه در خصوص سخنان روحانی درباره شهرداری تهران نوشت: اظهارات توام با عصبانیت امروز رئیس جمهور در اجلاس شهرداران و حمله مستقیم به شهرداری را باید بی گمان آغاز یک تحرک جدی سیاسی از سوی روحانی برای تاثیرگذاری در فضای سیاسی کشور و نیز ایجاد یک حواس پرتی در زمینه کارآمدی دولت یازدهم دانست ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 95/4/30 ] [ 11:32 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
کارنامه اصلاح‌طلبان در حمایت از مهدی هاشمی تا سکوت در قبال فاطمه حسینی
کارنامه آقازادگی در کارگزاران - اصلاحات؛
جریان اصلاحات بستر فعالیت آقازادگی در فضای سیاسی کشور است؛ فروپاشی پدیده آقازادگی را زمانی شاهد هستیم که جریان اصلاحات از حمایت لابی‌های قدرت و ثروت که در ساختار سیاسی این نهاد رشد کرده است؛ دست بکشد.
سرویس سیاست مشرق - «ورود و دخالت اقوام هاشمی رفسنجانی رئیس‌جمهور وقت در تمام شئون سیاسی و اقتصادی واقعاً درست نبود، این‌که این‌ها بیایند در اکثر مراکز حساس اقتصادی مسلط شوند، این چه دلیل موجهی دارد؟ مثلاً در وزارت نفت آنجایی که باید معاملات مهم انجام شود حتماً باید از نزدیکان ایشان باشد؟» این سخنان علی مطهری در اوج دوران اصلاحات علیه پدیده «آقازادگی» خاندان هاشمی رفسنجانی است؛ هرچند این روزها گوینده، سخنان پیشین خود را فراموش کرده است. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 95/4/30 ] [ 11:31 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

دستیار ویژه رییس مجلس گفت: سردار سلیمانی به عنوان فرمانده ای عالی رتبه که دارای تجربیات ارزشمند در مبارزه با تروریسم است، کمک بزرگی به مردم و دولت عراق و سوریه و منطقه کرده است.
به گزارش مشرق، حسین  امیر عبداللهیان با رد برخی تحلیل ها درباره تغییر در سیاست های منطقه ای وزارت خارجه با تغییر سمتش گفت : سیاست خارجی جمهوری اسلامی اصول ثابت و روشنی در چارچوب قانون اساسی و اتکا بر مباحث کارشناسی در شورای عالی امنیت ملی دارد که در نهایت به تایید مقام معظم رهبری می رسد.
ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 95/4/30 ] [ 11:29 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
از استعفای هاشمی تا قهر مرعشی؛
تغییرات و پوست اندازی که تاثیرات جدی در سیاستگذاری حزب کارگزاران گذاشته باعث ایجاد اختلافات جدی و کناره‌گیری برخی از اعضای اصلی این حزب شده است و کماکان این اختلاف رو به فزونی است.

لیبرال‌ها چه تأثیری در تشدید اختلافات کارگزارانی‌ها دارند؟سرویس سیاست مشرق - اختلافات چشمگیری میان اعضای حزب کارگزاران شکل‌گرفته که این موضوع از حدود دو سال پیش و با کناره‌گیری محمد هاشمی برادر اکبر هاشمی رفسنجانی از این حزب خود را نشان داد. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 95/4/30 ] [ 11:24 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

جلسات محفلی برای انتخابات شورای شهر 96 به طور جدی در منزل یکی از چهره های اصلاح طلب در حال برگزاری است؛ این چهره مطرح از سوی خاتمی مامور پروژه "به سرانجام رساندن انتخابات" است. 

-برخی از مصوبات این جلسات بدین شرح است:
ارتباط گیری با عامه مردم به سبک احمدی نژاد
استقلال از حامیان جریان دولت (با توجه به وضعیت نامناسب دولت نباید برچسب حمایت از دولت به اصلاح طلبان بخورد)


[ چهارشنبه 95/4/30 ] [ 11:22 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
فرمانده کل سپاه پاسداران درباره دستگیری مدیرعامل معزول بانک ملت گفت: فرد مذکور به سبب حضور در پرونده اقتصادی بزرگتری که برخی سیاسیون و افراد دیگر در آن حضور داشته‌اند، دستگیر شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، سرلشکر محمدعلی جعفری در حاشیه همایش فرماندهان و مسئولان نیروی زمینی سپاه پاسداران در مجتمع عقیدتی- سیاسی امام رضا(ع) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آماده هستیم که دشمن را در کف خلیج‌فارس دفن کنیم.
ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 95/4/30 ] [ 11:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
کاظم دلخوش نماینده صومعه‌سرا در جلسه علنی امروز مجلس شعری بی وزن درباره ریاست علی لاریجانی خواند که انتقاد برخی نمایندگان را در پی داشت.
به گزارش عصر امروز، کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در جریان مذاکرات نشست علنی امروز مجلس (30 تیر 95) درباره ریاست مجلس شعری خواند که انتقاد برخی نمایندگان را در پی داشت:

 «هر کس به ریاست رئیس بد بین است، چاره درد او شهر داوود محمدی است»
 
بر اساس این گزارش، مجلس شورای اسلامی دارای 2 نماینده به نام داوود محمدی است که یکی از آنها نماینده قزوین و دیگری نماینده تهران می‌باشد.
مرجع : نسیم

[ چهارشنبه 95/4/30 ] [ 11:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
دولت روحانی دخالت نیروی انتظامی در صدور مجوز محتوا و مجریان برنامه های فرهنگی و هنری را لغو کرد!
با تصمیم هیئت وزیران ماده (20) آیین‌نامه اماکن عمومی اصلاح شد که بر اساس آن صدور مجوز اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری از جمله اجرای صحنه‌ای موسیقی و تئاتر به عهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
دولت روحانی دخالت نیروی انتظامی در صدور مجوز محتوا و مجریان برنامه های فرهنگی و هنری را لغو کرد!
به گزارش عصر امروز، با تصمیم هیئت وزیران ماده (20) آیین نامه اماکن عمومی اصلاح شد که بر اساس آن صدور مجوز اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری از جمله اجرای صحنه‌ای موسیقی و تئاتر به عهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 95/4/30 ] [ 11:14 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
برگهای دفتر اصلاح طلبان پر است از افتخارات عجیب غریبی که در این سالها مردم ایران را مات و مبهوت کرده است. از شورش و خیانت در برابر رای و جمهوریت مردم تا حمایت از همجنسبازی و ...!
شیرینی عجیب سخنان خاندان ستم شاهی برای اصلاح طلبان!
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز برگهای دفتر اصلاح طلبان پر است از افتخارات عجیب غریبی که در این سالها مردم ایران را مات و مبهوت کرده است. از شورش و خیانت در برابر رای و جمهوریت مردم تا حمایت از همجنسبازی و ...!  ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 95/4/30 ] [ 11:11 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
   1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 142
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 4391484