NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
گزارش لحظه به لحظه خبرنگار مشرق از وین
یک دیپلمات‌ آمریکایی حاضر در گفت‌وگوهای وین گفته است در مذاکرات جامع تمام موضوعات روی میز قرار دارد که برنامه موشک‌های بالستیک ایران نیز از جمله این موضوعات است.
گروه بین‌الملل مشرق - دومین روز از مذاکرات ایران و 1+5 به سرپرستی سید عباس عراقچی و هلگا اشمید معاون اشتون از ساعت 13 به وقت تهران در هتل کوبرگ وین آغاز شد. برخلاف روز اول که روزی پرکار بود و دیدارهای دیپلماتیک متعدد میان وزیر خارجه کشورمان و مقامات شش کشور، اتریش و آژانس صورت گرفت، روز دوم مذاکرات معاونین و کارشناسان تا کنون به دور از چشم رسانه‌ها آغاز شده است و انتظار هم نمی‌رود اخباری از جزئیات آن به بیرون درز پیدا کند.

آغاز روز دوم مذاکرات کارشناسی ایران و 1+5/ وندی شرمن پس از مذاکرات به تل‌آویو می‌رود

[ چهارشنبه 92/11/30 ] [ 7:44 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
ابراهیم حاتمی‌کیا:
آقای روحانی جریان فرهنگی مردان بزرگ می طلبد نه مردانی که 24 ساعت پای حرف خود نمی ایستند. بارها بات این نوع سخن گفتن هزینه دادم.

آقای روحانی! جریان فرهنگی مردان بزرگ می‌طلبد/ بارها بابت این نوع سخن گفتن هزینه دادمگروه فرهنگی مشرق- مراسم تقدیر دانشجویان دانشگاه تهران از فیلم چ با حضور مهدی چمران، مریم کاظم زاده، همسر شهید وصالی، ابوالقاسم طالبی و عوامل فیلم «چ» ابراهیم حاتمی‌کیا، مریلا زارعی، پژمان لشگری پور و زواره‌ای در سالن فردوسی دانشگاه تهران برگزار شد. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 92/11/30 ] [ 7:44 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مقامات محلی «سلیمانیة» عراق از پیدا شدن یک گور جمعی متعلق به شهدای ایرانی جنگ تحمیلی عراق در منطقه «گرمیان» کردستان خبر دادند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، مقامات منطقه کردستان عراق از کشف یک گور جمعی متعلق به شهدای ایرانی جنگ تحمیلی در یکی از روستاهای این منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری «اوان»، مقامات محلی «سلیمانیة» عراق از پیدا شدن یک گور جمعی متعلق به شهدای ایرانی  جنگ تحمیلی عراق در منطقه «گرمیان» کردستان خبر دادند.

بر اساس این گزارش پیکرهای این شهدا در روستای «محمود قجر» از توابع ناحیه «قرتوو» در منطقه گرمیان کشف شده‌اند.

«سردار محمد» مدیر ناحیه قرتوو در یک گفت‌وگوی مطبوعاتی اظهار داشت: عصر دیروز سه‌شنبه یک گور جمعی در این روستا پیدا شده است و تاکنون پیکرهای 3 سرباز ایرانی که به سرهایشان شلیک شده، از خاک خارج شده‌اند و انتظار می‌رود شمار بیشتری از این پیکرها در این گور پیدا شود.

وی افزود: این مسئله را به کمیته امور شهدا ابلاغ کرده است و کارشناسان مشغول تکمیل اطلاعات خود در مورد بقایای این پیکرها و تعیین تاریخ دقیق دفن این افراد هستند.

[ چهارشنبه 92/11/30 ] [ 7:40 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
روزنامه شرق دیروز فهرستی از کسانی که آمادگی دارند در دفاع از توافقنامه ژنو سخن بگویند منتشر کرد. هنوز مشخص نیست آیا این افراد فقط در حد انتشار اسم جرأت و جدیت دارند یا واقعا به میدان مناظره خواهند آمد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از دیدبان، روز گذشته روزنامه شرق گزارش داد: «جمعی از کارشناسان سیاسی و متخصصان!! انرژی اتمی موافق توافق هسته‌ای در واکنش به نامه تعدادی از نمایندگان مخالف توافق هسته‌ای به صداوسیما جهت برگزاری مناظره آمادگی خود را برای مناظره با این نمایندگان اعلام کردند.»

این روزنامه از 9 نفر نام برد که برای مناظره و دفاع از توافق هسته ای ژنو اعلام آمادگی کرده اند. هنوز مشخص نیست آیا این افراد فقط در حد انتشار اسم جرأت و جدیت دارند یا واقعا به میدان مناظره خواهند آمد.

1- امیرحسین زمانی نیا: زمانی نیا مجری نخستین کنفرانس مطبوعاتی روحانی بود و قبلا در تیم مذاکرات خاتمی همراه با حسن روحانی فعالیت می کرده است.



2- سعید لیلاز مهرآبادی: وی تیرماه امسال و با توقف حکم صادره (6 سال حبس از زمان اغتشاشات سال 88) از زندان آزاد شد. لیلاز روزنامه نگار و تحلیلگر اقتصادی می باشد.

[ چهارشنبه 92/11/30 ] [ 7:37 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

جمعی از مراجع عظام تقلید به استفتاء مبنی بر حکم خمیرکردن اوراق قرآن‌های فرسوده، نحوه برخورد با برخی اسماء متبرکه و لوح‌های فشرده قرآنی پاسخ داده‌اند و حکم صحیح یا ناصحیح بودن خمیرکردن قرآن‌های فرسوده و کاغذ استحصالی را بیان کرده‌اند.

به گزارش تسنیم، با توجه به استفاده بسیاری که روزانه از قرآن‌های مختلف در مکان‌های مختلف می‌شود، ممکن است طی گذر سالیان متعدد و استفاده‌های مستمر صفحات قرآن کریم فرسوده شده و غیرقابل استفاده می‌شود. اگر قرآن‌ها از حیطه استفاده افراد خارج شده و بدون کاربردی در مکان‌ةای مختلف مانند منازل، مساجد، مدارس و... محبوس بماند کار صحیحی نیست و برای رسیدگی به فرسودگی این دست از قرآن‌های موجود در سطح شهر باید اقداماتی شکل بگیرد. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 92/11/30 ] [ 7:34 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

روزنامه آسمان به نقل از هرمیداس باوند حکم اسلامی قصاص را "غیرانسانی" خواند.

به گزارش  تسنیم، روزنامه آسمان نزدیک به دولت در صفحه 23 شماره روز گذشته(سه‌شنبه 29 بهمن 92) خود به نقل از «داود هرمیداس باوند» لایحه اسلامی قصاص را "غیرانسانی" خواند.
 
"ویکی‌پدیا" داوود هرمیداس باوند را از اعضای جبهه ملی معرفی کرده است.
 
پیشتر غلامحسین کرباسچی از اعضای حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌وگو با تسنیم گفته بود نشریه‌های آسمان و مهرنامه را من مدیریت و اداره می‌کنم.
 
گفته می‌شود مدیران روزنامه آسمان حدود 400 میلیون تومان از دولت یازدهم کمک مالی دریافت کرده‌اند.
 
جبهه ملی خردادماه سال 60 بیانیه‌ای علیه لایحه اسلامی قصاص صادر کرد و ضمن "غیرانسانی" خواندن این حکم اسلامی، هواداران خود را به شورش علیه این لایحه دعوت کرد.
 
پیرو این اطلاع جبهه ملی علیه لایحه قصاص، امام خمینی(ره)، جبهه ملی را "مرتد" اعلام کرد.
 
چندی پیش نیز نشریه مهرنامه که گردانندگان آن با روزنامه آسمان مشترک هستند، به نقل از محمدعلی ایازی عضو مجمع محققین، فرقه ضاله بهائیت را جزو اقلیت‌های مذهبی خوانده بود.
 

[ چهارشنبه 92/11/30 ] [ 7:30 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اخلاق آن چیز هایی است که اتفاقا در این فوتبال شما ندارید من دارم. گفتم من تا حالا اصلا راجع به این چیزها حرف نزدم، گفتم شما یک فوتبالیست بیاور، که خمس و زکات بدهد، نماز صبح بخواند، انفاق کند، یک فوتبالیست بیاور که هر روز برود دیدن باباش، یک فوتبالیست بیاور که هر هفته برود دیدن مرده اش، دیدن مادرش، یک فوتبالیستی بیاور که فک و فامیل اش جمع بشوند و خواهر برادرش از کنارش بهش برسند. گفتم یک فوتبالیست بیاور که روزه بگیرد. کی روزه می گیرد نماز می خواند؟ گفتم اصلا همچین چیز هایی نیست، گفتم ولی من لام تا کام اصلا راجع به این قضیه حرف نمی زنم?.
به گزارش جهان، خداد عزیزی مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران با مشرق به گفتگو نشسته و به بیان خاطراتی از زمان بازی در مشهد و بعدها در تیم ملی و آلمان و آمریکا پرداخته است. مصاحبه تفصیلی وی را در زیر می خوانید: ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 92/11/30 ] [ 7:28 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رئیس اسبق دانشگاه آزاد گفت: چیزی که مرا شاد می‌کند این است که فرزند عزیزم را پس از غصبی کوتاه‌مدت در دستان مدیری می‌بینم که با عشق مجدانه، به یقین این مجموعه را رهبری می‌کند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، عبدالله جاسبی رئیس اسبق دانشگاه آزاد اسلامی در شصت و هشتمین اجلاس دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه برای هرکس معنا و مفهومی دارد و برای من دانشگاه به معنای قمار همه زندگی است. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 92/11/30 ] [ 7:1 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
جمعی از اصلاح‌طلبان با صدور نامه‌ای 4 گزینه خود برای ریاست قطعی بر دانشگاه تهران را معرفی کردند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، با توجه به عزل فرهاد رهبر از ریاست دانشگاه تهران و سرپرستی موقت محمدحسین امید در این دانشگاه، جمعی از اصلاح‌طلبان با عنوان "جمعی از اساتید دانشکده‌های علوم‌اجتماعی و علوم‌انسانی" با صدور نامه‌ای به اساتید دانشگاه تهران 4 گزینه را برای ریاست قطعی بر دانشگاه تهران معرفی کردند.
متن کامل این نامه به شرح ذیل است: ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 92/11/30 ] [ 7:0 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حمیدرضا مقدم‌فر در گفت‌وگویی مبسوط با روزنامه اصولگرای وطن امروز «عقلانیت» و «توسعه» را دو کلیدواژه اصلی جریان انحرافی دولت یازدهم معرفی می‌کند و معتقد است که الگوی پیشرفت باید براساس مفاهیم اسلامی تدوین شود.
به گزارش جهان، روزنامه وطن‌امروز در گفت‌وگویی با حمیدرضا مقدم‌فر به واکاوی حلقه انحرافی در دولت یازدهم پرداخته است که متن کامل آن به شرح ذیل است: ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 92/11/30 ] [ 7:0 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
   1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 264
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 4391606