NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
هفته‌نامه خبری- تحلیلی «خط حزب‎الله» که تحت نظر پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی سیدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) فعالیت می‌کند، در شماره جدید خود، تماشای انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» در سینماها را به خانواده‌ها پیشنهاد داد.توصیه دفتر مقام معظم رهبری به تماشای «شاهزاده روم»
به گزارش عصر امروز، هفته‌نامه خبری- تحلیلی «خط حزب‎الله» که تحت نظر پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی سیدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) فعالیت می‌کند، در شماره جدید خود، تماشای انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» در سینماها را به خانواده‌ها پیشنهاد داد.

متن گزارش هفته‌نامه «خط حزب‌الله» از اکران «شاهزاده روم» که در قسمت «پیشنهاد دیدنی» شماره هشتم آن منتشر شده است را در ادامه می‌خوانید. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 94/8/28 ] [ 11:40 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
پیام یکی از سران آشوبگران سال 88 به فتنه گران برای نفوذ در مجلس شورای اسلامی برای تضمین بقای خود، در شبکه های اجتماعی فیلتر نشده از جمله اینستاگرام و تلگرام منتشر شد.
صدور پیام برای عوامل اجرایی نفوذ بیگانگان در کشور توسط خاتمی فتنه گر
پیام یکی از سران آشوبگران سال 88 به فتنه گران برای نفوذ در مجلس شورای اسلامی برای تضمین بقای خود، در شبکه های اجتماعی فیلتر نشده از جمله اینستاگرام و تلگرام منتشر شد. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 94/8/28 ] [ 11:36 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
«فرهاد هواخواه» یک عشق ماشین واقعی است، تعمیرکاری که برای جمع کردن یک کلکسیون 1500 تایی از ماکت‌های کوچک ماشین 40 سال زحمت کشیده و خرج ده‌ها میلیونی کرده است.
 

خبرگزاری فارس: من بیماری «جمع‌کردن ماشین» دارم!

مجله مهر نوشت: بسیاری از پسربچه ها در همه جای دنیا از همان روزهای آغازین زندگی ماشین باز می شوند و هنگام حرکت دادن اسباب بازی هایشان صدای موتورش را در می آورند. این عشق و علاقه وقتی به دوران نوجوانی می رسد تبدیل به خرید و چسباندن پوسترهای ماشین های مدل بالا و حفظ کردن مشخصات موتورشان می شود. «فرهاد هواخواه» هم از آن آدمهایی است که عشق ماشین بودنش از دوران کودکی شروع شد و تا الان که 52 سال دارد پررنگ تر از قبل ادامه دارد. عشقی که او را به مکانیکی کشاند و حالا او را تبدیل به یک کلکسیون دار حرفه ای ماکت ماشین کرده است تا به گفته خودش این 1500 ماشین کوچک مثل جانش باشد. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 94/8/28 ] [ 11:32 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
خودروسازان در مجلس هم صاحب کرسی‌اند

عضو کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به تسهیلات ویژه‌ دولت برای خرید خودرو گفت: خانواده مافیای خودرو در دولت جا خوش کرده و در قوه مقننه دارای جایگاه و صاحب کرسی خاصی است و این است داستان تسهیلات ویژه برای خودروسازان.

 

خبرگزاری فارس: خانواده مافیای خودرو در دولت جاخوش کرده/ خودروسازان در مجلس هم صاحب کرسی‌اند

علی علیلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: در حال حاضر تنها 30 درصد صنایع آذربایجان‌شرقی به عنوان یکی از قطب‌های صنعتی کشور فعال است و نیمی از 70 درصد مابقی صرفا با مشکل نقدینگی و سرمایه در گردش دست به گریبان هستند. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 94/8/28 ] [ 11:30 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در مصاحبه با خبرنگار فرانسوی
اسد با کنایه تحقیرکننده به سران فرانسه: اولاند مگر استقلال دارد که برایش پیام بدهم؟

رئیس جمهوری سوریه پنج روز پس از حوادث تروریستی پاریس، از دولت فرانسه خواست سیاست دوگانه آمریکا را رها کند و در صحبت کردن از مبارزه با تروریسم جدی باشد و به جای مردم سوریه حرف نزند.

 

خبرگزاری فارس: اسد با کنایه تحقیرکننده به سران فرانسه: اولاند مگر استقلال دارد که برایش پیام بدهم؟

«بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه در گفت‌وگویی با نشریه فرانسوی «والوئر اکتویل» از دولت فرانسه خواست که در مبارزه با تروریسم جدی باشد و سیاست غیر مستقلانه فعلی خود را از سیاست آمریکا جدا کند. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 94/8/28 ] [ 11:30 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 سایت هاشمی رفسنجانی بخشی از آیات قرآنِ به کار رفته در سخنان هاشمی را غلط نوشت. 

به گزارش رجانیوز هاشمی در سخنرانی در همایش قرآن در اندیشه و سیره امام خمینی(ره) با اشاره به آیه ی «وِ اَعِدّوا لهم مااستطعتم مِن قوه» کوشیده بود تفسیر جدیدی از این آیه ارائه دهد. سایت هاشمی رفسنجانی این بخش از سخنان او را اینگونه روایت کرده است: «آیات زیادی هست که می گوید شما هرجا علمی دیدید، باید بروید بگیرید. هرجا فنی دیدید، هرجا صلاحی دیدید اگه یه روزی مواجه شدید با آنها شما هم باید داشته باشید،"وعدوالهم مستطعتم بالقوه" - یعنی این- اینکه نگفته قوه را به کار ببرید، -گفته- آماده کنید خودتان را همه چیز، انسان با تعلم و تفکر در امور مادی معنوی باید جلو برود، معجزه قرآن این است که چنین درسی را به ما داده است که تا قیامت این بدرد می خورد.»

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 94/8/28 ] [ 11:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

«حسناء» روز گشته خود را در شمال فرانسه منفجر کرد تا اولین زن انتحاری تاریخ فرانسه لقب بگیرد

به گزارش پایگاه 598، پلیس فرانسه روز گذشته ـ چهارشنبه 27 آبان ماه ـ  طی عملیاتی در محله "سنت دِنی" واقع در شمال پاریس با مظنونان حادثه تروریستی در پاریس درگیر شد که در جریان این عملیات اولین زن انتحاری در تاریخ فرانسه خود را منفحر کرد.

منابع فرانسوی انفجار انتحاری روز گذشته را اولین زن انتحاری در خاک فرانسه دانستند و در این باره اعلام کردند: حسنا آیه بولحسن 26 ساله ساکن منطقه "کلیشی سو بوا" که این منطقه در کنار منطقه "سنت دِنی" است.

حسنا دختر خاله «عبدالحمید اباعود» طراح اصلی انفجارهای فرانسه است این فرد با نام «عبدالحمید اباعود» در سال 1987 در منطقه «مولن‌بیک» در غرب بروکسل متولد شد و مشهور به «ابوعمر بلژیکی» و «ابوعمر سوسی» است که لقب دوم وی از نام شهر «سوس» در مراکش که خانواده‌اش اهل آنجا هستند، نشأت می‌گیرد.



ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 94/8/28 ] [ 11:20 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عضو کمیسیون بررسی برجام گفت: برجام سند طیف غرب‎گرا در ایران است، علاقه به غرب باعث وادادگی و از دست دادن منافع ملت می‎شود.

 حجت‎الاسلام سیدمحمود نبویان چهارشنبه شب در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان استان گلستان که با محوریت برجام در سالن شهیدمطهری دانشگاه گلستان برگزار شد، اظهار کرد: باید از نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی مطالبه‎گری کنید و از آنها بخواهید که چه کردند؛ البته بنده از سیدعلی طاهری در این زمینه دفاع می‎کنم.

وی با اشاره به اینکه مجلس برجام را تائید نکرده است، تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی طرح خودش را تائید کرده است اگر دولت با اختیار خودش برجام را می‎خواهد اجرایی کند باید 9 شرط مجلس را بپذیرد شورای نگهبان این 9 شرط را تائید کرده و سخنان مقام معظم رهبری برای ما فصل‎الخطاب است. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 94/8/28 ] [ 11:19 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
گزارش فصلی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نشان می‌دهد، تعداد سانتریفیوژهای IR-1 سایت فردو از 2710 دستگاه به 2452 دستگاه کاهش یافته است.

«یوکیا آمانو»، مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی روز چهارشنبه با انتشار گزارش فصلی تازه‌اش در مورد ایران، تائید کرد که فرآیند برچیدن سانتریفیوژها در دو سایت نطنز و فردو آغاز شده است. 

ایران به موجب سند «برجام» موافقت کرده تعداد سانتریفیوژهای نصب‌شده خود را از 19000 دستگاه به 6100 دستگاه کاهش دهد. از این 6100 دستگاه، از 5100 دستگاه برای غنی‌سازی اورانیوم استفاده خواهد شد. 

بر اساس گزارش آژانس، از زمان روند اجرای تعهدات ایران، بیش از 4000 سانتریفیوژ از دو سایت نطنز و فردو برچیده شده است. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 94/8/28 ] [ 11:19 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

تازه ترین خبرها از بازداشت فرزند عطاء الله مهاجرانی وزیر اسبق ارشاد در دولت اصلاحات حاکی از این است که وی در حال فرار از کشور بازداشت شده است.

روز گذشته خبرگزاری فارس خبری را به صورت اختصاصی منتشر کرد مبنی بر اینکه با حکم بازپرس دادسرای ویژه مفاسد اقتصادی ، محمد محسن مهاجرانی فرزند عطاءالله مهاجرانی وزیر لندن نشین فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت اصلاحات بازداشت شد.

منابع آگاه علت بازداشت فرزند مهاجرانی را بخاطر نقش وی در پرونده موسوم به دکل گمشده نفتی 87 میلیون دلاری عنوان کردند اما جدیدترین خبرها حاکی است که محمد محسن مهاجرانی پس از محرز شدن نقش وی در پرونده فساد دکل گمشده نفتی در حین فرار از کشور توسط ماموران دستگیر شده است. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 94/8/28 ] [ 11:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
   1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 280
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 4391622