NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
قتل رازآلود آقای سفیر؛ مقدمه‌چینی آمریکا برای یک یازده سپتامبر دیگر/ کاخ سفید از حمله به سفارتش در لیبی خبر داشت

 


رجانیوز: پس از انتشار فیلم توهین‌آمیز علیه پیامبر اعظم(ص) در آمریکا و واکنش گسترده اعتراضی مسلمانان جهان، برخی از کارشناسان بین‌المللی، انتشار تصاویر این فیلم در فضای اینترنت را توطئه‌ای دیگر به سبک 11 سپتامبر برای متهم ساختن مسلمانان و حمله به شهر و دیار آنها ارزیابی کردند. 

داوود عباسی، مدیر رادیو بین‌المللی ایتالیایی جمهوری اسلامی ایران با دو سند و یک ویدئو که در سایت سینمای پایه ایران منتشر شده، نشان می‌دهد توطئه فیلم موهن، «11 سپتامبر»ی مجدد است؛ توطئه‌ای پیچیده و شیطانی که ارتباط چند لایه و متداخل میان دنیای سینما، سیاست و سروریس‌های اطلاعاتی غرب را افشا می‌کند.امروز دیگر قضیه در حد حدس و گمان نیست و در این نوشته سه مدرک مهم را مطرح می‌کنیم که این فرضیه را - که با توجه به سوابق دولت ایالات متحده چندان هم بعید نیست - به طرز جدی‌ای تقویت می‌کند. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 91/6/29 ] [ 11:57 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
عضو جمعیت ایثارگران حمایت اصلاح‌طلبان از هاشمی را نوعی فرار رو به جلو عنوان کرد و گفت: آنها به جای اینکه از گناهان قبلی خود عذرخواهی کنند درصدد پاک کردن حافظه تاریخی مردم هستند.

به گزارش جهان؛ مجتبی شاکری عضو جمعیت ایثارگران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس درباره نحوه حضور هاشمی‌رفسنجانی در صحنه سیاسی انتخابات و حمایت اصلاح‌طلبان از وی اظهار داشت: مجموعه از هم پاشیده‌ای که نظرات و تحلیل‌های متنوعی نسبت به اوضاع سیاسی کشور دارد و در فضای داخلی خود نیز دچار اختلاف و درگیری است در مطرح کردن گزینه‌ها به دنبال شخصی است که بتواند آنها را به یک نقطه متمرکز برساند.
شاکری با بیان اینکه اصلاح‌طلبان در واقع به دنبال راه‌حلی برای بازگشت به عرصه سیاسی کشور هستند گفت: راه‌حل حقیقی آنها صداقت با مردم و اقرار به گناهانی است که باعث تنفر مردم از آنها شده است.

عضو جمعیت ایثارگران بر همین اساس به دروغ بزرگ تقلب در انتخابات اشاره کرد و یادآور شد: آنها با ادعای تقلب دست بیگانگان را در کشور باز کرده و با اردو کشی خیابانی به زندگی مردم آسیب وارد کردند و افراد بیگناه را به دروغ به خیابان کشیده و در برابر نظام قرار دادند که این ظلم کمی نیست.
وی حمایت اصلاح‌طلبان از هاشمی را نوعی فرار رو به جلو عنوان کرد و گفت: آنها به جای اینکه از گناهان قبلی خود عذرخواهی کنند درصدد پاک کردن حافظه تاریخی مردم هستند.
شاکری با تاکید بر اینکه آقای هاشمی قبلاً در چند آزمون نظر مردم را درباره بازگشتش به عرصه سیاسی کشور دیده است گفت:‌ قطعا آقای هاشمی در پی اعلام نتایج انتخابات مجلس ششم و ریاست جمهوری نهم نظر مردم را در مورد خودش دریافت کرده است.
عضو جمعیت ایثارگران بازگشت هاشمی به عرصه سیاسی را یک خبط سیاسی عنوان کرد و ادامه داد: هاشمی باید در همان دوره‌های قبل نیز در جایگاه دفاع از انقلاب و امام باقی می‌ماند.
وی در پاسخ به پرسشی درباره احتمال حمایت هاشمی رفسنجانی از یک نامزد خاص در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت: انتظار می‌رود آقای هاشمی در جایگاه دفاع از انقلاب و آرمان امام (ره) باقی مانده و خود را آلوده برخی افراد نکند.
شاکری یادآور شد: ورود هاشمی به انتخابات ریاست جمهوری و نامه بسیار بدی که شرایط کشور را متلاطم کرد و مقدمه اردوکشی خیابانی شد برخلاف انتظار بود.
این فعال سیاسی تاکید کرد: بنابراین اگر هاشمی در ساحت دفاع از انقلاب باقی بماند برای خودش هم مفید‌تر است و آسیب‌هایی که ممکن است از معرفی و حمایت از برخی اشخاص ببیند مصون خواهد ماند.


[ چهارشنبه 91/6/29 ] [ 11:55 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
دفتر رییس جمهور به سخنان روز گذشته رییس جمهور پیشین کشورمان واکنش نشان داد.

به گزارش جهان، سید محمد خاتمی، در دیدار با جمعی از آزادگان گفته بود: ما با رشد صنعتی 14 درصدی و رشد کشاورزی 11 درصدی و رشد بالای سرمایه گذاری توانستیم 600 هزار شغل ایجاد کنیم. اما الان چطور ممکن است رشد اقتصادی زیر 2 درصد باشد اما 2 میلیون شغل ایجاد شود؟! مگر اینکه معجزه شود. اما الان با این همه درآمد، تورم بالا می‌رود و بیکاری زیاد شده است.
پس از انتشار این بخش از اظهارات سیدمحمد خاتمی، خبرگزاری فارس گفت و گویی با مدیرکل امور سیاسی دفتر رییس جمهور انجام داد که در آن مجید امیدی شهرکی با بیان اینکه دشمن از طریق برخی افراد داخل کشور آمارهای دولت را زیر سوال می‌برد، اظهار داشت: این هجمه ها به این دلیل است که نشان دهند فشارهای موجود کشورهای خارجی موثر واقع شده است. 
وی با اشاره به برخی سخنان درخصوص تشکیک درباره آمار اشتغال و رشد اقتصادی کشور گفت: این سخنان فقط نشانه بی توجهی به زحمات دولت در خصوص تلاش برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور است.
 وی افزود: امروز دولت حتی در سال آخر با تمام توان برای سازندگی هر چه بیشتر کشور تلاش می کند و این در حالی است که برخی در سال های آخر دولت را رها کرده بودند، اما امروز و در این دولت ما خلاف این قضیه را شاهد هستیم.
مدیر کل امور سیاسی دفتر رییس جمهور در پایان تاکید کرد:چنین سخنانی هچ تاثیری در اراده دولت برای خدمت به مردم ندارد.

[ چهارشنبه 91/6/29 ] [ 11:55 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
محمدحسن دیباج- چندی است که احتمال حضور آقای هاشمی رفسنجانی در انتخابات آتی ریاست جمهوری، در محافل سیاسی و رسانه‌ای مطرح شده است. با توجه به این موضوع، طی هفته‌های گذشته گمانه‌زنی‌های گوناگونی صورت گرفته و عده‌ای این احتمال را جدی دانسته‌اند که رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام وارد صحنه انتخابات آتی خواهد شد.

پیش از این یادداشتی تحت عنوان «قطعیت کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی» منتشر شد که در آن، این احتمال پیش گفته برجسته دانسته شده بود. در آن مقاله آمده بود که حتی اگر جناب آقای هاشمی خود نیز به عنوان کاندیدا در صحنه انتخابات حضور نیابد، اما افرادی را به نیابت از خود به صحنه خواهد فرستاد و انتخابات را بدین ترتیب مدیریت خواهد نمود.

گرچه کلیات این تحلیل مورد موافقت نگارنده این یادداشت است اما سعی دارم در ادامه به میزان مقبولیت جایگاه آقای هاشمی در شرایط فعلی نگاهی انداخته و بطور کلی به این سوال پاسخ گویم که «موقعیت سیاسی جناب آقای هاشمی رفسنجانی همچنان در شرایط سال 84 و یا ماقبل آن است و یا تغییراتی نسبت به آن دوران داشته است؟» برای جواب دهی به این پرسش در چند مقام کلام را به پیش می‌بریم:

 سردار سازندگی و محلّل انتخاباتی

1- آقای هاشمی رفسنجانی در سال 84 سردار سازندگی ای بود که به خوبی توانسته بود از دوران اصلاحات به عنوان معبری برای تنفس خود استفاده کرده و بر جایگاه سیاسی خود بیافزاید. در محافل سیاسی و نخبگانی، حتی آن هنگام که عده‌ای از تندروهای وابسته به اصلاح‌طلبان در اوان دوران اصلاحات با روزنامه‌ها، مواضع سیاسی خود را بیان می‌کردند، خاتمی را محلّلی می‌دانستند که حرامِ ورود به صحنه انتخابات را برای سردار سازندگی، مباح می‌ساخت.


ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 91/6/29 ] [ 11:54 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
همچنین نیکلای نیکیفورو -وزیر ارتباطات روسیه- در رابطه با این موضوع در تویتر خود نوشت: به خاطر این فیلم (ضد اسلامی) یوتیوب در تمام قلمرو روسیه فیلتر خواهد شد.

 


دو روز پیش دادستان روسیه اعلام کرده بود که آنها قصد دارند نمایش و پخش فیلم موهن به پیامبر اسلام (ص) را که باعث بروز نا آرامی های شدید در کشورهای مسلمان شده را در روسیه ممنوع کنند.

به گزارش سرویس بین الملل بی باک، تا چند وقت دیگر سایت اشتراک گذاری فیلم، "یو تیوب" در کشور روسیه از دسترس خارج خواهد شد، این اتفاق در صورتی به وقوع خواهد پیوست که در تاریخ 1 نوامبر قوانین و مقررات مربوط به لیست سیاه سایت ها به اجرا گذاشته شود که طبق آن سایت هایی که در روسیه به انتشار اطلاعات ممنوعه مشغول هستند بدون روند دادگاه مسدود می شوند.




دو روز پیش دادستان روسیه اعلام کرده بود که آنها قصد دارند نمایش و پخش فیلم موهن به پیامبر اسلام (ص) را که باعث بروز نا آرامی های شدید در کشورهای مسلمان شده را در روسیه ممنوع کنند.

 به گفته وی اگر این فیلم از نظر دادگاه تندروی تشخیص داده شود و یوتیوب دسترسی به آن را برای کاربران اینترنتی روسی مسدود نکند، روسیه خود این قدم را برخواهند داشت.

همچنین نیکلای نیکیفورو -وزیر ارتباطات روسیه- در  رابطه با این موضوع در تویتر خود نوشت: به خاطر این فیلم (ضد اسلامی) یوتیوب در تمام قلمرو روسیه فیلتر خواهد شد.  


لینک اقتباس خبر:


http://german.ruvr.ru/2012_09_18/88586248

[ چهارشنبه 91/6/29 ] [ 11:52 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
 

 سرویس سیاسی رویداد، شاید شما هم از دیدن آنان در خیابان های شهر و ظاهر خاصشان متوجه تعلق این افراد به یک قالب فکری غیر متعارف شده باشید. به هر حال گروهی با نام ایموها مدتی است که از خارج کشور وارد شهرهای بزرگ ما نیز شده اند.
Emotional – (احساساتی ) و نام یک نوع موسیقی است که طرفداران زیادی در غرب دارد. طرفداران موسیقی امو به روش خاص خود لباس می پوشند، رفتار میکنند، صحبت می کنند و آرایش مو خاص خود را دارند. ممکن است طبق آیین امو هر کس استعداد امو شدن را داشته باشد اما برای بسیاری از افراد پذیرش تمام قوانین آن غیر قابل تحمل است.

امو فقط به مدل مو و لباس خلاصه نمی گردد، بلکه نوعی از هنر مدرن و غیر رسمی تحت تأثیر رپ و موسیقی های شیطان پرستانه در حد افراطی است. اموها در بین خود زبان خاصی دارند که نوعی گویش ابداعی و بدوی می باشد. معمولاً از قانون جامعه پیروی نمی کنند، تظاهر به دوری از خشونت را در دستور کار دارند و مدعی هستند که به جز آسیب رساندن به خود (از راه خودزنی) به کس دیگری آسیب نمی زنند. خود کشی یکی از مهمترین ارکان این گروه کاذب است؛ تا جایی که نماد کلی آن را تصویز یک تیغ شکل داده است.

 اموها کم حرف و به اصطلاح خود احساساتی هستند و بزرگترین تفریحشان معاشقه با فرد مورد علاقه است. این رفتار افسرده گونه با استفاده کردن از رنگهای مالیخولیایی مثل بنفش و مشکی در لباس های این افراد، تشدید می گردد.

 مدل موی امویی سیاه پر کلاغی، اتو کشیده و صاف بوده و با تل بلندی روی چشم راست یا چپ را می پوشاند. البته موها باید به اندازه لازم بلند باشد تا بتوان تل ها را طوری کوتاه کرد که طرف راست یا چپ صورت را بپوشانند.در واقع کسی نباید بتواند طرف راست صورت را بخصوص چشم راست را ببیند!!!

فرق پانک ها با ایموها: به عقیده خود این گروه تفاوتشان با گروه دیگر پانک ها در واکنش به مسائل است. به طوری که یک ایمو با تظاهر به احساساتی بودن واکنش های درونی ارائه خواهد داد ولی یک پانک ممکن است واکنشی تندی چون قتل نیز از خود بروز دهد.
(پانک= آزادی خواه + آشوبگر/ ایمو= آزادی خواه + گوشه گیر )

دسته بندی ایموها
ایمو‌ها در تقسیم بندی کلی به 5 دسته تقسیم میشوند که از این 5 دسته، 3دسته از اهمیت بیشتری برخوردارند. ترتیب روایت از کمترین میزان اهمیت خواهد بود:

 Anti-Emo (ضد ‌ایمو): اینگونه افراد در واقع واکنشی به اعمال دیوانه وار ایموها هستند، اما جزئی از دسته ایمو‌ها به حساب می آیند این گروه همواره بر ضد ایمو‌ها فعالیت می کنند و تا کنون سایر دسته ها از این گروه زیانهای زیادی دیده اند. برای مثال در برخی‌ از مواقع آنتی‌ایمو‌ها راهپیمایی هایی‌ بر ضد ایموها براه انداختند، که دولت های غربی به طرفداری از ایمو‌ها در مقابل آنها ایستادگی کرد.

EmoFan (ایمو فن /طرفدار ایمو): این دسته از ایمو‌ها نیز مانند آنتی ایمو ها، ایمو به حساب نمی‌‌آیند، اما بر خلاف آنتی ایمو‌ها اینگونه افراد طرفدار ایمو‌ها هستند. معمولا طرفداران ایمو کسانی‌ هستند که عکسهای ایمو ها را جمع آوری میکنند و به نوعی مشوق آنان محسوب می گردند.

Emo Poser (ایمو پوزر): یکی‌ از دسته جات ایمو، ایمو پوزر‌ها هستند؛ این گونه ایمو ها، در ظاهر ممکن است ایمو باشند اما در واقع یک ایمو کامل نیستند، زیرا تنها ظواهر ایمو‌ها را تقلید می کنند، بدون آنکه مکلف به اجرای قوانین باشند. متاسفانه در ایران، بیشترین آمار ایمو پوزر‌ها را در میان دسته جات دیگر داریم؛ ایمو پوزر‌ها ممکن است ظاهری ایمو داشت باشند، اما از طرفی‌ به آهنگ‌های مانند رپ علاقه نشان دهند، اینگونه افراد حتی بعضی‌ مواقع عکس‌های ایموهای معروف را دزدیده و بر روی پروفایل و مدارک هویتی خود قرار میدهند. ایمو ها دیگر این دسته را مایه بی اعتباری خود می دانند.

Emo Kid (ایمو کید/ ایمو معمولی‌): یکی‌ از ساده‌ترین و پر جمعیت‌ترین دسته های ایمو ایمو کید‌ها هستند. این گروه معمولا ساده اند و با اجرای قوانین ایمو به طور کامل، در محافل ظاهر میشوند؛ گاه ایمو کید‌ها ظاهری عجیب تر از سایر گروه ها را از خود بروز می دهند. دست زدن به اعمال غیر متعارف برای خروج از انزوای اجتماعی از عادات آنان به شمار می رود. ایمو کید‌ها از سبک‌های مختلف راک نیز پیروی میکنند.

Scene Kid (سین کید/ ایمو صحنه/ ایمو حرفه ای): این ایمو‌ها بالا‌ترین درجه? ایمو را به خود اختصاص داده ا‌ند، زیرا نسبت به سایرین دارای برون نمایی و بروز های هنری بیشتری هستند. سین کید‌ها نسبت به ایمو های دیگر کمی متفاوت تر و شاد تر به نظر می رسند. این ایمو‌های حرفه ای‌ معمولا مانند یک رهبر یا یک الگو برای سایرین هستند. سین کید‌ها نیز از همان سبکهای مختلف راک بخصوص "ایمو راک" و "اسکریمو" پیروی می‌کنند، پیشمیروند. سین کید‌ها به طور معمول دارای معروفیت و اهمیت فراوانی در بین دیگر ایمو‌ها هستند.

معروف ترین ایموها: سین کید
پر جمعیت‌ترین دسته ایمو: ایمو کید - ایمو پوزر
کم جمعیت‌ترین دسته ایمو: آنتی ایمو - ایمو فن (گاه می‌توان گفت سین کید‌ها هم در این دست قرار میگیرند)
محبوبترین دسته ایمو: ایمو فن - ایمو کید
جوانترین دسته ایمو: ایمو فن - ایمو کید
مسنترین دسته ایمو: آنتی ایمو - سین کید

 ظاهر ایموها
ظاهر و بخصوص مدل موی ایموها الهام گرفته از یک انیمیشن محبوب ژاپنی (Code Geassis) که ابتدای دهه نود پخش می شد، است! مدل مو از مهمترین مشخصه ظاهر ایموهاست.


سبک رایج موی ایموها موهای صاف، به رنگ پرکلاغی (رنگ موی اغلب ژاپنی ها- گرچه رنگهای زیاد دیگه بویژه آبی، صورتی، قرمز یا بور هم در میان ایموها رایج است.) اندازه موها بلند بوده و با لایه های زیاد چَتری همراه با تکٌه های کلفت و نازک. در تمام مدلهای مختلفش روی یک چشم (ترجیحا چشم راست) یا هردو چشم را میپوشاند. علت این امر به گفته ایموها این است که دنیا و دیدن آن، برای آنها نکوهیده است؛ همچنین برخی گفته اند اعضای این گروه برای مخفی کردن گریه خود چنین می کنند!


برای آرایش صورت (چه در ایمو گیرل و چه در ایمو بوی) باید صورت را تا جایی که پوست اجازه میدهد سفید کنند زیرا آرایش روی پوست سفید نمود بیشتری دارد. بعد از سفید کردن پوست با خط چشم به مقدار زیاد دور چشم را آرایش می کنند.
چه دخترها و چه پسرهای ایمو معمولا از لاک تیره برای ناخن ها استفاده میکنند.


ایموها عمدتا لباس های عکس دار میپوشند. رنگهای صورتی (دختران ایمو) قرمز مشکی و بنفش از رنگ های اغلب لباس هاست .همینطور در بعضی مد ها تاکید بر رنگ سیاه و سفید نیز وجود دارد.

 


تی-شرت عکس دار (معمولا آستین کوتاه)که معمولاً عکس موزیسین ها یا شخصیت کارتونی یا نوشته های عحیب یا "اسامی گروههای ایمو" را به همراه دارند، مورد علاقه آنها می باشند.

مچبند، کفش اسکیت و عینک افتابی هم از وسایل رایج ایموهاست. سویشرت های کلاه دار زیپی محبوبیت خاصٌی در لباس های کلاسیک امو دارند. شلوار های جین آبی نفتی تیره و مشکی که تنگ و باریک باشند نیز محبوبند. این شلوارها وقتی پاره شوند و با یک کمربند نقطه دار(معمولاً ها رنگ مشکی یا نقره ای) همراه گردند از شیک ترین لباس های ایمو اند.

کفش اموها یا ایموها اشکال خاصی دارد و معمولاً رنگ تیره و چرک و با طرح های دارک و حزن آمیز همراه است. پارگی در این بخش هم مورد علاقه است. پوشیدن کفشهای لنگه به لنگه با یک شکل و با دورنگ مختلف هم رایج می باشد. کفش های Converse ، Van یا DC کفشهای معمول هستند ولی کفش های پاشنه بلند Pump و Doc Martin برای امو گیرل ها قابل قبول ترند. Zara و Allstar و Exit از کفش های ایموی ارزان قیمت اند.

سوراخ کردن لبها (و بعضا بینی) و آویختن فلز هم که ظاهرا به ریشه شیطانی ایمو ارتباط داشته، بین ایمو ها رواج زیادی دارد که در میان ایموهای ایرانی چندان رایج نیست.

خود کشی:
این گروه شیطانی تقریبا از گروه های بسیار کم سن و سال تشکیل شده اند و مرسوم است که شخص ایمو با رسیدن به سن بیست و پنج سالگی خودکشی می کند! این قانون ضد انسانی مهمترین اصل و نماد ایمو هاست. در واقع فرقه های مختلف شیطان پرستی سالهاست که برای کاهش جمعیت و نزول نیروهای ارزشمند انسانی در کشورهای مختلف تلاش می کنند و طراحی فرقه هایی چنین بی پایه ه و اساس هم، گویی در این راستا صورت می گیرد.

 

به نظر میرسد که پدیده"ایمو"و دیگر پدیده هایی که با سن و سال،پوشش و جوانان در ارتباط هستند به وسیله ای برای حمله به ارزش های دینی و بومی تبدیل شده است، در اغلب کشورها پلیس با اشراف بر مخرب بودن این گروه ها به طور جدی با آنها برخورد می کنند و نهادهای آموزشی نیز تصمیم هایی را برای سبک لباس پوشیدن جوانان اتخاذ کرده اند.

به گفته برخی از کارشناسان مدهای این گروه از طریق کشورهای همسایه وارد ایران شده اند. موضوع ایموها در عراق از فوریه گذشته شروع شد،در آن زمان "طالب محیمداوی"مدیر کل انجمن تخصصی پلیس که تابع وزارت کشور میباشد گفت: عناصر ما در بغداد پدیده ایمو را مشاهده کرده اند، مدارک و تحقیقاتمان در این زمینه را برای موافقت با پیگیری این قضیه و برنامه ای برای از بین بردن آن، را به وزارت کشور ارسال نمودیم.

رئیس مجلس اعلای اسلامی نیز در یک نشست خبری اعلام کرد: امروزه جامعه ما با پدیده ایمو و پدیده های مشابهی در میان جوانان کشورمان روبرو است که باید با فکر و فرهنگ معالجه شود،

"اسامه نجیفی"رئیس مجلس نیز در بیانیه ای گفت:تصفیه جوانان ایمو ترویج فرهنگ رعب و وحشت و زیر پا گذاشتن قانون می باشد، وی از دولت خواست تا با عاملین این جنایتها برخورد کند و گفت: دولت تنها قدرتی است که حق دارد چنین پدیده هایی را اصلاح کند.


به هر حال از هر راهی که این مسلک تقلیدی و مخرب و ضد انسانی وارد کشور شده باشد، باید با هشیاری مسئولین فرهنگی و ارشادی کشور تحت کنترل در آید و پیش از آسیب رسانی به جوانان از عادات اجتماعی آنان برچیده شود.

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 91/6/29 ] [ 10:9 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
آقا با احترام و ادب خاصی آن را به دست گرفت و رو به ما نشان داد. همان طور که آن را جلوی چشم ما گرفته بود، فرمود: "شما به چهره این شهید نگاه کنید، چقدر معصوم و زیباست ... الله اکبر ... من این را در اطاق خودم گذاشته ام و به آن خیلی علاقه دارم."
به گزارش سرویس وبلاگستان مشرق، حمید داود آبادی در آخرین پست وبلاگ خاطرات جبهه نوشت: اوایل بهمن ماه 1377 بود و بعد از ماه مبارک رمضان. همراه "مسعود ده نمکی" و فرزندانم سعید و مصطفی - که آن موقع هفت – هشت سال بیشتر نداشتند – خدمت مقام معظم رهبری بودیم. نماز جماعت مغرب و عشا در جمع کوچک مان به امامت آقا خوانده شد و آقا همان جا روی سجاده برگشت رو به ما و حال و احوال و گپ و گفت شروع شد. تازه نشریه شلمچه، به ضرب و زور "عطاالله مهاجرانی" وزیر ارشاد اصلاحات تعطیل و قلع و قمع شده بود.
مسعود تقویم زیبایی را که در نوع خود در آن زمان بی نظیر بود، با خود آورده بود تا تقدیم آقا کند. سررسید جالب "یاد یاران" با تصاویر رنگی شهدا که در نوع خود اولین بود.
آقا، سررسید را گذاشت جلویش و شروع کرد به تورق. برای هر کدام از شهدا که تصویرش را می دید، خاطره یا نکته ای می گفت. از شهید "سیدمجتبی هاشمی" که فرمود: "آقا سید برای خودش در آبادان حال و هوایی داشت." تا شهید "عباس بابایی" که آقا خواب زیبایی را که چند شب قبل از آن شهید دیده بود، تعریف کرد.
شهید "محمود کاوه" که آقا از آشنایی اش با خانواده آن عزیز در مشهد گفت و شهیدان دستواره که چند روز قبل از آن، به سر مزار آن سه برادر شهید رفته بود و ...

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 91/6/27 ] [ 11:59 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
آقازاده لندن‌نشین، مجددا هوای بازگشت به تهران دارد
 

شنیده شده است تعدادی از دوستان و مرتبطین با مهدی هاشمی در لندن از قصد او برای بازگشت به کشور در روزهای آینده خبر داده‌اند.

به گزارش رجانیوز، مهدی هاشمی رفسنجانی حدود 3 سال پیش از کشور خارج شد و با وجود احضارهای متعدد قضایی در خصوص رسیدگی به اتهامات امنیتی - اقتصادی از بازگشت به ایران خودداری کرده است. با این حال گفته می‌شود او در روزهای اخیر برای بازگشت به کشور به تکاپو افتاده است.

این در حالی است که دستگاه‌های امنیتی قضایی اعلام کرده‌اند به محض ورود به کشور، او را با حکم قضایی بازداشت کرده و از همان فرودگاه، روانه زندان خواهند کرد.

گفتنی است مهدی هاشمی در طول یکسال گذشته نیز چندین بار در گفتگو با مرتبطین خود در ایران، از قصد خود برای بازگشت به کشور خبر داده بود اما این این مساله به دلایلی صورت نگرفته است.

مهدی هاشمی از شهریور ماه سال 88 به‌دنبال حوادث مرتبط با جریان فتنه با پوشش سرکشی به واحدهای دانشگاه آزاد و ادامه تحصیل از کشور خارج شد و به‌رغم احضارهای قضایی برای رسیدگی به اتهاماتش حاضر به بازگشت نشد. در پی حضور نیافتن این متهم در موعد مقرر برای رسیدگی به اتهامات، قرار بازداشت وی آن‌چنان که پیش از این مقام‌های قضایی تصریح کرده‌اند، صادر شده و در بدو ورود او به کشور بازداشت خواهد شد.

دو سال پیش (27 فروردین 89) نیز، نیره اخوان بیطرف عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با یادآوری جلسه‌ی اعضای این کمیسیون با رئیس قوه قضائیه و طرح موضوع مهدی هاشمی، خبر داد که در این چلسه تأکید شده است که در صورت ورود مهدی هاشمی به کشور وی دستگیر خواهد شد.

پیش از این یک بار قرار بود که مهدی هاشمی در ایام نوروز سال 89 به صورت محرمانه به کیش سفر کند و از آنجا به تهران بیاید که با انتشار این خبر در رجانیوز، سفر وی لغو شد.

اعتراف‌های عنوان شده علیه مهدی هاشمی در دادگاه متهمان فتنه 88 مبنی بر نقش وی در ناآرامی‌ها، کمیته صیانت از آرا و اقدامات وی قبل از انتخابات، تنها بخشی از مواردی است که در مورد او مطرح است. خرداد ماه سال 89، دادسرای تهران با انتشار بیانیه‌ای از کشف اسناد مهم در دفتر هیئت امنای دانشگاه آزاد خبر داد که تا آن زمان ریاست این دفتر با مهدی هاشمی بود.


[ دوشنبه 91/6/27 ] [ 11:57 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

خبرگزاری سینمای ایران: مریم امیرجلالی بازیگر مشهور تلوزیون و سینما که گفته می شود بازیگری را کنار گذاشته و به کار موسیقی و خوانندگی مشغول است اولین کنسرت خود پس از کنار گذاشتن بازیگری را در تالار وحدت برگزار کرد.











[ دوشنبه 91/6/27 ] [ 11:52 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
دارین حمزه بازیگر لبنانی فیلم کتاب قانون با وجود بازی در فیلمی مستهجن قرار است به زودی در یک فیلم ایرانی بازی کند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه مصری الیوم السابع، دارین حمزه بازیگر لبنانی فیلم کتاب قانون و 33 روز قرار است به زودی در یک فیلم ایرانی بازی کند.

وی که اخیرا بازی در یک سریال مصری را به پایان رسانده قرار است به زودی از بیروت به تهران سفر کند تا در فیلمی جدید در ایران بازی کند.

این روزنامه اعلام کرده است دارین حمزه برای حضور در این فیلم بیش از یک ماه در ایران خواهد بود تا در این فیلم که گفته شده کاری بزرگ است، بازی کند.

البته این روزنامه و منابع خبری دیگر چون پایگاه لبنانی النشره و السینما نامی از فیلم آتی دارین حمزه در ایران ذکر نکرده‌اند اما گفته‌اند که نقش وی از نقش‌های اصلی خواهد بود.

بنابر این گزارش دارین حمزه بازیگر لبنانی است که بازی در سینمای ایران را با فیلم «کتاب قانون» مازیار میری آغاز کرد و تاکنون در 7 فیلم ایرانی از جمله فیلم‌های «شکارچی شنبه» و «33 روز» بازی کرده است.

وی که در جهان عرب دارای آثار متعددی است سال پیش در فیلمی مستهجن و البته سیاسی‌بازی کرد که پخش آن در لبنان ممنوع شد.

به گزارش فارس، بازی مجدد وی در سینمای ایران با توجه به آخرین فیلمی که در آن بازی کرده است سوال برانگیز است و باید پرسید که کدام مسئول و چه مرکزی موظف به تعیین صلاحیت بازی بازیگران خارجی در ایران است.


[ دوشنبه 91/6/27 ] [ 11:50 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
   1   2   3      >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 89
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 4391431