NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

*غیبت دکتر احمدی نژاد در اجلاس نماز با واکنش های منفی حاضران مواجه شد. برخی می گفتند ای کاش آقای احمدی نژاد که روز قبل در مراسم بزرگداشت حافظ در شیراز حضور داشت، فرصتی هم برای حضور در استان همجوار یعنی بوشهر می گذاشتند و توفیق حضور در اجلاس سالیانه نماز پیدا می کردند. گفته می شود راز غیبت احمدی نژاد را باید از آقای قرائتی پرسید.

*یک بازیگر زن سینما برای حضور در یک سریال تلویزیونی که درباره تمدن ایرانی است مبلغ 300 میلیون طلب کرده و قرار داد وی در آستانه نهایی شدن است.

* اخیرا برای یکی از مسوولان ستاد موسوی در فارس مجوز نشریه صادر شده است.وی در جلسات اخیر حزب مشارکت که به ریاست استاندار اسبق فارس برگزار می شود حضور فعال دارد. ادامه مطلب...

[ شنبه 90/7/30 ] [ 10:59 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
پس از انتشار تصاویر محمدرضا شجریان با اعضای تحریریه شبکه معلوم الحال بی بی سی، این بار شجریان در راستای سیر نزولی خود با"فائقه آتشین" ملقب به گوگوش و در عکس بعدی با یکی از اعضای شبکه ضد انقلابی من و تو دیده می شود. 

 


[ شنبه 90/7/30 ] [ 10:45 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 کیهان نوشت:

یک نویسنده روزنامه واشنگتن پست از قول وزیر خارجه بحرین مدعی شد: آمریکا باید مقابل ایران بایستد و خطوط قرمز خود را نشان دهد.

دیوید ایگناتیوس در نوشته ای که از سوی واشنگتن پست منتشر شده مدعی است با خالد بن حمد آل خلیفه گفت وگو کرده و وزیر خارجه بحرین در این گفت وگو اظهار داشته است:« اوباما به ایران هشدار داد که بهای توطئه برای ترور سفیر عربستان در واشنگتن را خواهد پرداخت. اما آمریکا چه کاری انجام می دهد تا به ایران نشان دهد که واشنگتن جدی است؟ نیروهای شما در عراق بارها در عملیات تروریستی تلفات دادند و هنوز ما پاسخ مناسبی از جانب شما ندیدیم. این موضوع واقعا جدی است و به خاک شما رسیده است.» ادامه مطلب...

[ شنبه 90/7/30 ] [ 10:42 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
عضو هیات‌رییسه مجلس گفت: اگر جریان انحرافی مشی خود را به گونه‌ای تنظیم کند که نظام دچار بن بست شود و مصالح نظام اقتضا کند، احتمال برخورد سخت با این جریان قبل از پایان دوره ریاست‌جمهوری دور از ذهن نیست.
محمد دهقانی در گفت‌وگو با «جهان‌نیوز» گفت: همه دلسوزان نظام معتقدند که باید به گونه‌ای مراقبت کرد تا جریان انحرافی موجب اختلال در نظام اسلامی نشود و دولت بتواند تا پایان دوره به کار خود ادامه دهد.

[ شنبه 90/7/30 ] [ 10:37 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

احمدی نژاد ضمن تاکید بر اینکه برای مشائی ، هزینه های زیادی کرده، گفته است حتی اگر خودش هم بخواهد کنار بکشد من قبول نمی کنم.
 چندی پیش دکتر احمدی نژاد در مورد انتشار اخباری مبنی بر کناره گیری اسفندیار رحیم مشایی مسئول دفتر رئیس جمهور تاکید کرده است: دولت برای مشایی هزینه های زیادی پرداخت کرده است او حتی اگر خودش هم بخواهد کنار بکشد من قبول نمی کنم .
گفتنی است ،خبری از اسفندیار رحیم مشائی نقل شده که گفته است: شاید به زودی بنده و محمد رضا رحیمی معاون اول و حمید بقایی معاون اجرائی رئیس جمهور از ویترین دولت کنار برویم.


[ شنبه 90/7/30 ] [ 10:34 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
رویترز اعلام کرد دولت کانادا تحقیقاتی را در زمینه تقلب احتمالی برای  کسب تابعیت کانادایی توسط مدیرعامل سابق بانک ملی ایران را آغاز کرده است.
این تحقیقات شامل محمود رضا خاوری می شود که در سال 2005 تابعیت کانادایی دریافت کرده است. ادامه مطلب...
[ شنبه 90/7/30 ] [ 10:2 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
خبرگزاری فارس: عکس یادگاری آوازه‌خوان فتنه با کارکنان بی‌بی‌سی فارسی+عکس  
 وی بدون آنکه حرکتش مشخص باشد در بی‌بی‌سی فارسی حضور پیدا کرد و با کارکنان این شبکه ضدایرانی به خوش و بش پرداخت که برخی کارکنان این شبکه عکس‌های این دیدار را بر روی شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند. پناه‌ فرهادبهمن از گزارشگران این شبکه در عکسی که در صفحه فیس‌بوک خود منتشر کرده درباره این حضور چنین نوشته است: امروز همه بچه‌های بی‌بی‌سی با شجریان عزیز عکس یادگاری گرفتند و او چه متواضع... محمدرضا شجریان خواننده حامی فتنه که در گذشته نیز با حضور در شبکه‌های فارسی‌زبان ضدانقلاب بی‌بی‌سی فارسی و voa آمریکا اشتراکات خود را با این جریانات به نمایش گذاشته بود در حرکتی جدید در تحریریه شبکه‌ بی‌بی‌سی فارسی حاضر شد و با تحریریه این شبکه عکس یادگاری گرفت. 

[ شنبه 90/7/30 ] [ 9:56 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
منتجب نیا با تحریف شأن نزول کلام حضرت امام مبنی بر اینکه «میزان، حال فعلی افراد است» گفت: عده ای از جمله معروف امام(ره) مبنی بر اینکه «میزان، حال فعلی افراد است» سوءاستفاده می کنند، چرا که منظور امام خمینی(ره) افرادی بوده است که سابقه و گذشته بدی داشتند و در حال حاضر توبه کرده و به مسیر صحیح بازگشته اند.

کیهان: ادامه مطلب...

[ شنبه 90/7/30 ] [ 9:47 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
وزیر کشور دولت اصلاحات می گوید معلوم نیست خاتمی از شرایطی که برای حضور در انتخابات گذاشته عدول نکند اما جریان اصولگرایی به استثنای کسانی چون علی مطهری موافق حضور اصلاح طلبان در انتخابات نیست.
موسوی لاری در گفت وگو با اعتماد درباره این نظر که «برخی معتقدند ممکن است خاتمی از شروط خود عدول کند» اظهار داشت: به هر حال زیر آسمان سیاست نمی توان چیز قطعی گفت اما حرف هایی که آقای خاتمی گفته اصلا شرط نیست، او تفسیر خود را از انتخابات سالم و آزاد و رقابتی اعلام کرده و گفته برداشت من این است. ادامه مطلب...
[ شنبه 90/7/30 ] [ 9:37 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

اما پدر برای تامین هزینه های برگزاری جشن عروسی در تهران پول کافی نداشته است. نتیجه آنکه پسر وزیر نیز مثل بسیاری دیگر از جوانان امروزی دست به دامان اخذ وام قرض الحسنه از بانک می شود. مراسم عروسی را هم به کرمان منتقل می کنند تا در هزینه های اجرایی آن، بیشترین صرفه جویی صورت گیرد.

این روزها اخبار مختلفی درباره اختلاس بزرگ و یا اشرافیگری برخی مسئولان، افکار عمومی را به شدت تحت تاثیر قرار داده است. اما نباید از یاد ببریم که قاطبه مدیران و مسئولان در رده های مختلف کشور، جزو پاکدست ترین و متعهدترین امانت داران بیت المال بوده و حاضر نیستند برای رضای این و آن و یا تجمل گرایی، دین خود را به دنیا بفروشند. ادامه مطلب...

[ شنبه 90/7/30 ] [ 9:33 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
   1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 248
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 4391590