NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
تناقضات اصلاح‌طلبی؛
اصلاح‌طلبان قبل و بعد از ثبت‌نام انتخابات مجلس چه گفتند؟
 
اصلاح‌طلبان شناخته شده ای که نمیخواستند در انتخابات شرکت کنند، اکثرا به عرصه انتخابات وارد شدند اما آنچه محل توجه است، اظهارات متناقض اصلاح‌طلبان قبل و بعد از ثبت‌نام در انتخابات است.
اصلاح‌طلبان قبل و بعد از ثبت‌نام انتخابات مجلس چه گفتند؟
به گزارش جهان، پس از اعلام نتایج بررسی صلاحیت های شورای نگهبان، تعدادی از چهره های شناخته شده اصلاح طلب، با انتقاد از روند رد صلاحیت ها، نوک پیکان هجمه‌های خود را به سمت شورای نگهبان نشانه گرفتند. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/10/30 ] [ 3:59 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
 فهرست اصلاحات باید به نفع لیست اعتدال کنار برود
طی روزهای گذشته زمزمه‌های اعتراض سایر احزاب اصلاح‌طلب و نیز مخالفت جدی‌تر شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان با حزب اعتدال و توسعه بالا گرفته است.
اطلاعات جدید از استراتژی انتخاباتی روحانی/ فهرست اصلاحات باید به نفع لیست اعتدال کنار برود
گروه سیاست جهان نیوزـ چندی پیش سایت تابناک به نقل از عبدالواحد موسوی لاری، وزیر کشور دولت اصلاحلات اعلام کرد؛ رییس دولت اصلاحات و آقای هاشمی‌رفسنجانی جلسات مشترکی با حسن روحانی داشته‌اند. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/10/30 ] [ 3:55 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
روزنامه شرق هم به صف منتقدان سخنان «برجامی» روحانی پیوست
"شرق" هم مچ روحانی را گرفت/ 1000ال‌سی فعال نیستند!
خبری از نقل و انتقال پول نیست!
 
روزنامه شرق تصریح کرد: درحال‌حاضر که درخواست بانک‌ها به‌نتیجه نرسیده، خبری از نقل و انتقال پول نیست؛ این هم سند دیگری بر عدم ‌فعال‌بودن آن هزار ال‌سی که جلال‌پور خبرش را منتشر کرد.
"شرق" هم مچ روحانی را گرفت/ 1000ال‌سی فعال نیستند!
به گزارش جهان، روزنامه شرق نوشت: گشایش هزار ال‌سی در اولین روز اجرای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) مثل بمبی در فضای رسانه‌ای منفجر شد. این بمب را همان روز محسن جلال‌پور، رئیس اتاق بازرگانی ایران، منفجر کرد. او در حاشیه نشست هیأت نمایندگان اتاق ایران که روز یکشنبه برگزار شد، گفت: «از حدود دو ماه پیش، مجموعه سیستم بانکی، بانک مرکزی، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت تمهیداتی را اندیشیدند تا در نخستین روز اجرای برجام، بیش از یک‌هزار ال‌سی در کشور باز شود که این اتفاق امروز محقق شد». ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/10/30 ] [ 3:54 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مدیرکل سابق محیط زیست استان تهران:
چرا ابتکار بدترین انتخاب روحانی بود؟
مدیرکل سابق محیط زیست استان تهران معصومه ابتکار را بدترین انتخاب روحانی برای ریاست سازمان حفاظت از محیط زیست دانست و گفت: ای‌کاش این فرد منصوب شده در جایگاهی قرار می‌گرفت که به سلایق سیاسی‌اش بپردازد.
چرا ابتکار بدترین انتخاب روحانی بود؟
به گزارش جهان، محمد باقر صدوق در گفت‌وگو با تسنیم از عملکرد رییس سازمان حفاظت محیط زیست و برخی رفتارهای سیاسی وی در مصاحبه اخیر با رسانه‌ گاردین اشاره کرد و افزود: رییس سازمان حفاظت از محیط زیست به‌جای اعتراض به شورای نگهبان بهتر است در کارهای سیاسی دخالتی نکند؛ اگر می‌خواهد چنین عملکردی داشته باشد مناسب‌ترین راه این است که استعفا بدهد.
ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/10/30 ] [ 3:53 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عضو جامعه روحانیت مبارز، با بیان اینکه هنوز لایه‌های واقعی جریان اصلاحات در انتخابات رو نشده است، به بیان چرایی اعتراض گسترده اصلاح‌طلبان به شورای نگهبان و بررسی صلاحیت‌ها پرداخت.
به گزارش عصر امروز، حجت الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به فضاسازی رسانه ای جریان اصلاحات در خصوص تعیین صلاحیت های شورای نگهبان اظهارکرد: اقدامات و اظهارات فعلی اصلاح طلبان در مورد شورای نگهبان، اتفاق تازه ای نیست بلکه پروژه ای مانند فتنه 88 است.

وی افزود: قبلاً هم زمزمه ای بود که آنها در حال برنامه ریزی برای انتخابات هستند و لایه بندی می کنند و افرادی را برای ثبت نام می فرستند که خودشان هم می دانند صلاحیت ندارند و حائز شرایط نیستند و تنها می خواهند کثرت رد صلاحیت ها بهانه ای شود برای اینکه بتوانند فضای جامعه را به نفع خودشان تغییر دهند. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/10/30 ] [ 3:47 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یکی از چهره های جوان هنرمند کشورمان نوشت:این روزها اخباری مبنی بر فرار برخی چهره های به ظاهر هنرمند در سایتها پیچیده است که به خاطر به هرقیمتی دیده شدن و رسیدن به مادیات و شهرت بیشتر پا روی ارزشهای دینی و انسانی و ملی خود گذاشتند تا برای خودشان نان روغنی تری را مهیا کنند.
به گزارش عصر امروز، راستی وقتی این اخبار را شنیدم به خودم گفتم: آیا وقت آن نرسیده که به خود بیاییم و ملاک دوست داشتن و نداشتن را چیزی قرار دهیم که همیشه ماندگار خواهد بود. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/10/30 ] [ 3:46 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
دبیر شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان برای تحقق برگزاری انتخاباتی سالم، آزاد، قانونی، رقابتی و در کمال امنیت، در کلیه مراحل از جمله بررسی صلاحیت‌ها با دقت نظارت و اقدام خواهد کرد و تحت تاثیر فشارها و فضاسازی‌ها قرار نخواهد گرفت.
به گزارش عصر امروز، آیت‌الله احمد جنتی در دیدار دست اندرکاران انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان با حضرت آیت الله خامنه‌ای در سخنانی، انتخابات را نعمتی الهی و پشتوانه امنیت، عزت و آبروی ملت و نظام اسلامی خواند.

وی با تشکر از همکاری و همراهی وزارت کشور در مراحل مختلف برگزاری انتخابات افزود: تمام تلاش ما بر برگزاری انتخاباتی سالم، آزاد، قانونی، رقابتی و در کمال امنیت متمرکز است و برای تحقق این هدف، شورای نگهبان در کلیه مراحل از جمله بررسی صلاحیت‌ها با دقت نظارت و اقدام خواهد کرد و تحت تأثیر فشارها و فضاسازی‌ها قرار نخواهد گرفت.

[ چهارشنبه 94/10/30 ] [ 3:46 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
من خبرها را از دیشب دنبال نکردم ولی امروز توی خیابان دیدم که خیلی‌ها درباره دیشب حرف می‌زنند. انگار دارد خبرهایی می‌شود و من خوشحالم. اگر این مذاکرات و برداشته شدن تحریم‌ها باعث ارزانی شود، خیلی خوب است.
جناب‌روحانی؛ در این 3سال‌ دهمین باراست که از این خبرها می‌شنویم
به گزارش عصر امروز، یک روزنامه دولتی ضمن تهیه گزارشی تصریح کرد مردم همچنان منتظرند آثار واقعی اجرای برجام را در زندگی خود ببینند.
 
روزنامه شهروند از قول صاحب یک مغازه الکتریکی در خیابان لاله‌زار نوشت: من خبرها را از دیشب دنبال نکردم ولی امروز توی خیابان دیدم که خیلی‌ها درباره دیشب حرف می‌زنند. انگار دارد خبرهایی می‌شود و من خوشحالم. اگر این مذاکرات و برداشته شدن تحریم‌ها باعث ارزانی شود، خیلی خوب است.
«حامد» که 36 ساله است و در خیابان لاله‌زار مغازه لوازم الکتریکی دارد اما نظرش متفاوت است: «در این سه سال این دفعه دهم است که از این خبرها اعلام می‌شود. این خبرها برای ما عادی شده است. الان اوضاع چه فرقی کرده؟ امروز دلار از دیروز هم گران‌تر شده و فعلاً می‌بینیم که این رفع تحریم‌ها اثری روی کار ما نداشته است.»
 
این روزنامه همچنین به نقل از یک راننده تاکسی 55 ساله می‌نویسد تغییر و تحول برای بالایی‌ها خوب است یعنی از سید خندان به بالا بیشتر استفاده‌اش را آنها می‌برند.

[ چهارشنبه 94/10/30 ] [ 3:44 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
آیا سخنان اخیر هاشمی همچون نامه بدون سلام پیش از انتخابات 88 آغاز یک ماجرا می باشد؟
چرا وضعیت کشور را در شرایط فعلی خطرناک توصیف کرده اید و آیا همانند آنچه در نامه بدون سلامتان پیش از انتخابات 88 که اوضاع را به آتشی که دودش در فضا قابل مشاهده است تعبیر نموده بودید و بعد از انتخابات آنچه دیدیم همان بود که همسرتان در روز انتخابات خواسته بود و شما نیز با نوشتن یک بیت شعر در آخر نامه پیش گویی کرده بودید و همان هم شد! می باشد، و آیا باید منتظر اتفاقاتی باشیم که همانند فتنه 88 دشمن برای ما دیده بود؟!
آیا سخنان اخیر هاشمی همچون نامه بدون سلام پیش از انتخابات 88 آغاز یک ماجرا می باشد؟
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز هاشمی رفسنجانی در بیست و یکمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد سخنانی را بر زبان راند که در نوع خود پیش از انتخابات قابل تامل می باشد. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/10/30 ] [ 3:43 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
ملاک شورای نگهبان قانون است/هیچ رایزنی رسمی برای احراز صلاحیت‌ها نشده/حدود 700 داوطلب سوءپیشینه کیفری دارند
معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان با تاکید بر این که شورای نگهبان، خود، ماده‌ای به قانون اضافه نمی‌کند و قانون کنونی را اجرا می‌کند، گفت: در قانون، چیزی به نام «جناح سیاسی» نیست که بخواهد ملاک تأیید صلاحیت باشد.
ملاک شورای نگهبان قانون است/هیچ رایزنی رسمی برای احراز صلاحیت‌ها نشده/حدود 700 داوطلب سوءپیشینه کیفری دارند
به گزارش عصرامروز به نقل از فارس، سیامک ره‌پیک معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان با حضور برنامه گفت‌‌وگوی ویژه خبری به بحث درباره موضوع بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی پرداخت.  ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/10/30 ] [ 3:42 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
   1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 97
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 4391439