NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

زهرا رهنورد برای حضور در دانشگاه تهران با مخالفت قاطع مسئولان این دانشگاه روبرو شد.

مسئولان دانشگاه تهران با حضور زهرا رهنورد همسر موسوی در مراسم دفاعیه پایان نامه زهرا موسوی دختر میرحسین موسوی در رشته هنر موافقت نکردند.

بر اساس این گزارش، رهنورد که با برخورد قاطع مسئولان دانشگاه تهران رو برو شده و اجازه حضور در دانشگاه را نمی‌یابد اعلام می‌کند که در پژوهشکده هنر واقع در باغ نگارستان میدان بهارستان برای این امر حضور پیدا خواهد کرد.

در حالی از حضور زهرا رهنورد در دانشگاه تهران ممانعت به عمل آمده است که وی پیش از این به طور رسمی از دانشگاه تهران درخواست کرده تا زمان تکمیل و حضور در مراسم ارائه پایان‌نامه‌های دانشجویان خود در دانشگاه حاضر شود که البته با درخواست وی موافقت نشده بود.

گفتنی است زهرا رهنورد همزمان به صورت غیر قانونی در 2رشته مرتبط با هنر در مقطع کارشناسی ارشد در حال تحصیل بوده است.
اخیرا هم رئیس دانشگاه تهران طی ابلاغیه‌ای، خواستار عدم ادامه فعالیت زهرا رهنورد در گروه فرهنگ و هنر این دانشگاه شده بود که بنا بر برابر این ابلاغیه، وی از تدریس معاف شده ولی حقوق و مزایای وی به صورت کامل پرداخت می‌شود.


[ یکشنبه 89/10/26 ] [ 1:39 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

رییس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: بزرگترین تجمع حامیان ولایت 13 بهمن مصادف با سالروز رحلت پیامبر گرامی (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در تهران و بیشتر شهرهای کشور برگزار می شود. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 89/10/26 ] [ 1:38 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

«تری جونز» کشیش افراطی آمریکا ملقب به «احمق فلوریدا» که پیشنهاد شنیع قرآن‌سوزی را مطرح کرده بود، در جدیدترین اقدام توهین‌آمیز خود، 20 مارس (یکشنبه 29 اسفند) را به عنوان «روز محاکمه قرآن» تعیین کرد.
فارس به نقل از پایگاه المنار نوشت، «تری جونز» کشیش افراطی یکی از کلیساهای ایالت فلوریدای آمریکا که چندی پیش در تصمیمی گستاخانه، روز 11 سپتامبر را به عنوان «روز جهانی آتش‌زدن قرآن» نامیده بود؛ در اقدامی دیگر روزی را به عنوان «روز محاکمه قرآن» نامیده است. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 89/10/26 ] [ 1:36 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
آقای غلامعلی رجایی و ایشان هم به نقل از آقای انصاری، حضور سید علی خمینی در مراسم 9 دی را تکذیب کرده اند ؟!/ البته منتظر باشید تا آقای انصاری و دفتر امام ، حضور آسید علی خمینی در مراسم سالگرد آیت الله مرعشی نجفی در قم و بالطبع هم صحبتی با بنده را نیز تکذیب کند بالاخره این هم جرم کمی نیست!

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 89/10/26 ] [ 1:31 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
بنواز ای نوازنده و بخوان ای سرباز کوچک رئیس مجلس که دلمان بد گرفته است. دلمان از دست برخی منتخبین مردم بد گرفته که چرا به سرباز کوچک رئیس مجلس سر زلفی نشان نمی دهند تا شعرش بیاد و طبق ماده 77 آیین نامه احدی فضولی نکند و بزن و برقصی بپا شود و بادا بادا مبارک بادایمان بیاد

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 89/10/26 ] [ 1:30 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
گفتنی است حمایت مالی و نظامی کشورهای معاند نظام از گروهک‌های ضدانقلاب برای انجام اقدامات ضدامنیتی و خرابکارانه در داخل کشور در راستای اهداف مورد نظر مسبوق به سابقه می‌باشد...
 اخیرا سرویس اطلاعاتی انگیس ضمن دیدار در مقر گروهک ملحد کومله برای حمایت از رفتارهای تروریستی آنها علیه ایران، مبالغی را در اختیار این گروهک قرار داده‌است.
اخیرا تعداد 4 نفر از عوامل سرویس اطلاعاتی کشور انگلستان ضمن حضور در مقر گروهک محلد کومله (شاخه زحمتکشان) واقع در استان سلیمانیه کشور عراق با سرکردگان این گروهک ملاقات و به منظور انجام اقدامات ضدامنیتی علیه مواضع و نیروهای امنیتی و انتظامی در مناطق کردنشین از جمله شهرهای بانه و مریوان، مبالغی را در اختیار گروهک مورد نظر قرار داده‌است.
گفتنی است حمایت مالی و نظامی کشورهای معاند نظام از گروهک‌های ضدانقلاب برای انجام اقدامات ضدامنیتی و خرابکارانه در داخل کشور در راستای اهداف مورد نظر مسبوق به سابقه می‌باشد لذا احتمال انجام هرگونه اقدامات ایذایی از سوی عناصر گروهک یاد شده در راستای اهداف مورد نظر سرویس اطلاعاتی کشور انگلستان در روزهای آتی متصور است.

[ یکشنبه 89/10/26 ] [ 1:24 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
آیت‌الله العظمی جعفر سبحانی در پاسخ به استفتایی درباره‌ی افتادن تلفن همراه دارای متون قرآنی در محلی نجس، بر عدم استفاده از محل تا زمان درآورن گوشی اعلام نظر کرده است

متن کامل سوال و پاسخ این مرجع تقلید به این شرح است:

سوال: «در حافظه برخى از تلفن هاى همراه، قرآن یا ادعیه یا اسماى خداوند قرار مى دهند. در صورت افتادن گوشى تلفن همراه در محل نجس ،آیا خارج کردن آن واجب است؟ در صورت عدم اخراج، استفاده از آن محل چه صورت دارد؟»

پاسخ: «باید هر چه زودتر آن را بیرون بیاورند و تا گوشى تلفن همراه را درنیاورده اند، از آن مکان استفاده نشود، مگر این که به مرور زمان مواد ضبط شده از بین برود. والله العالم».


[ یکشنبه 89/10/26 ] [ 1:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

جنبش سبز، اقیانوسی بود به عمق یک استخر و با گذشت مدتی کوتاه، تبدیل به لجنزار می شود.
به گزارش کیهان، پایگاه اینترنتی «سکولاریسم نو» که در اوج آشوب های خیابانی از حامیان فتنه گران به شمار می رفت، اکنون ضمن درج تحلیل فوق یادآوری می کند: جنبش سبز تبدیل به اقیانوسی با عمق یک استخر شده است که به حرکتی کور می ماند. کسانی که حاضر به دادن پاسخی روشن درباره اهداف جنبش سبز نیستند و فقط به فکر گسترش جنبش در طول و عرض می باشند بدون آنکه به عمق و ریشه مطالبات اپوزیسیون توجه و اهمیتی داده شود، اقیانوسی می خواهند به عمق یک استخر که به سادگی و با گذشت مدت بسیار کوتاهی به دلیل نداشتن عمق کافی و جریان های سالم تبدیل به لجنزار خواهد شد، لجنزاری که به دلیل داشتن وسعت بسیار زیاد، هیچ قدرتی به سادگی قادر به پاکسازی آن نخواهد شد.


[ یکشنبه 89/10/26 ] [ 1:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
انجمن اسلامی دانشجویان 12 دانشگاه بزرگ کشور با صدور بیانیه‌ای مشترک نسبت به انتشار مطلبی در پایگاه اینترنتی وابسته به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی واکنش نشان دادند.
به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، متن بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان 12 دانشگاه کشور به شرح ذیل است:
روز شنبه 25 دی مطلبی در پایگاه‌ اینترنتی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی منتشر شد تا شاید به زعم مدیران این سایت "کج‌راهه‌ "ای در اذهان عمومی جامعه و تحلیلگران درباره نقش ایشان در ایجاد و تقویت جریان فتنه فراهم آید. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 89/10/26 ] [ 1:17 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

به تازگی تعدادی خودرو در سطح خیابان های شهر ملایر توسط 2 نفر از اراذل و اوباش به آتش کشیده شده که عاملین این اقدام با گزارش مردم و توسط پلیس دستگیر شدند .
به گزارش«جوان آنلاین»،یکی از متهمان در اعترافات خود بیان داشته که مدت 2 ماه در تهران بوده و اکنون مدت 1 ماه است که به ملایر برگشته و از سوی یکی از عوامل مرتبط با یکی از آقازاده ها به ایشان خط دهی شده تا با اخذ مبلغی پول در سطح شهرستان ملایر ایجاد نا امنی نماید.


[ یکشنبه 89/10/26 ] [ 1:15 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
   1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 96
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 4391438