NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

رحلت خاتم النبیین (ص) و امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)تسلیت باد

 


[ شنبه 93/9/29 ] [ 8:51 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک دستیار طب سنتی ایران ویژگی‌های «خواب بد» از منظر طب سنتی از جمله خواب‌های «عَیلوله»‌، «حَیلوله» و «فَیلوله» را تشریح کرد و گفت: خوابیدن دائم بر روی صورت باید اجتناب کرد زیرا باعث کاهش جریان خون پوست و چروکیدگی پوست می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، خواب نیاز ضروری انسان است و میزان آن در هر گروهی تفاوت دارد. خواب تمامی نیروهای طبیعی بدن شامل هضم، متابولیسم و جذب را تقویت می‌کند، همچنین قوای مغزی را نیز تقویت می‌کند و به ترمیم سول‌های بدن می‌پردازد.

مرضیه جباری، پزشک، دستیار تخصصی طب سنتی در سایت انجمن تحقیقات طب سنتی ایران درباره خواب می‌گوید: علت خواب وجود رطوبت معتدل در مغز است که باعث بی‌حرکتی می‌شود. البته‌ این بی‌حرکتی شامل ریه، قلب و سیستم گوارشی نمی‌شود.

بهترین زمان خواب 3 ساعت بعد از صرف غذاست، بنابراین فرد نیم ساعت پس از شام خوردن، کمی راه برود تا غذا در قعر معده جا بگیرد، خواب روز نیز نباید بیش از 30 دقیقه طول بکشد چرا که خوابیدن در ساعات پایانی روز موجب اختلال در خواب شب می‌شود و موجب اختلال دستگاه گوارش، سنگینی و کسالت می‌شود. ادامه مطلب...
[ شنبه 93/9/29 ] [ 8:41 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یکی از دامن‌زدگان به دروغ بزرگ تقلب در انتخابات سال 88 به تخطئه دروغ‌گویی پرداخت.
به گزارش جهان به نقل از کیهان،‌ سید محمد خاتمی در ملاقاتی که با جمعی از دانشجویان توصیف شده می‌گوید: ما همه مزایای جمهوری اعم از آزادی، آزادی بیان و تجمعات و تعیین کننده بودن رأی و حق حاکمیت بر سرنوشت را می‌خواهیم و علاوه بر آن اخلاق و عدالت را که روح اسلام است می‌خواهیم. ما این جمهوری اسلامی را می‌خواهیم. جمهوری که هم مردم آزاد باشند و هم اخلاق بر آن حاکم باشد نه آنکه بداخلاقانه‌ترین رفتارها و گفتارها به نام گفتمان انقلابی و اسلامی بر جامعه تحمیل شود. چقدر دروغ گفته می‌شود؟ و دروغ‌گویان مصونیت دارند. 

وی با اشاره به دوره استالین که می‌گفتند دروغ را باید چنان بزرگ گفت که قابل باور باشد یادآوری کرد: دروغ را ممکن است در وهله اول باور کنند اما دروغ خیلی زود معلوم و برملا می‌شود و اعتماد افراد جامعه آسیب می‌بینند.

رئیس بنیاد باران گفت: بد است که در یک جامعه اسلامی بداخلاقی حاکم باشد به ویژه اگر کم‌کم بداخلاقی نهادینه شود. ادامه مطلب...
[ شنبه 93/9/29 ] [ 8:39 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
دولت برای صرفه‌جویی، مسافرت هیئت‌های دولت با هواپیماهای اختصاصی را ممنوع کند.
به گزارش پایگاه 598 ، روزنامه رسالت در تحلیلی ضمن ارزیابی لایحه بودجه 94 نوشت: بودجه 384 هزار میلیارد تومانی سال 94 کل کشور علی‌الظاهر در زمان مقرر از سوی دولت با بیست‌ و چند تبصره تدوین و برای تصویب به مجلس تسلیم شده است. آنچه مشخص است و نیازی به انتظار تا دو سال دیگر نیست تا گزارش تفریغ آن را شاهد باشیم آن است که در شرایط تحریم چنین بودجه‌ای و ضوابط اجرایی آن، تناسبی با حال و روز مالیه عمومی کشور ندارد دولت در مجلس اعلام کرد بودجه 94 را بدون کسری بسته است. ادعایی که با واقعیت‌‌های موجود پذیرفتنی نیست.

علی‌ایحال این دومین بودجه از چهارمین بودجه در مسئولیت دولت آقای روحانی است که به مجلس تقدیم می‌شود و در حوزه اجرا اگر مهم‌ترین شاخص بودجه‌بندی و بودجه‌ریزی را در شرایط تحریم که اقتصاددانان از آن با وصف سفت کردن کمربندها یاد می‌کنند، نداشته باشد، موجودی حساب ذخیره ارزی و صندوق توسعه ملی هم نمی‌تواند چاله چوله‌های آن‌را پر کند. ادامه مطلب...
[ شنبه 93/9/29 ] [ 8:34 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
جناب محدث قمی اعلی الله مقامه برای محبان و ارادتمندانی که امکان سفر به مدینه‎النبی و زیارت قبر حضرت رسول(ص) را ندارند، زیارتنامه‎ای شریف با سند معتبر ذکر کرده‎اند که به «زیارت حضرت رسول از بعید» معروف می‌باشد.
زیارت رسول الله(ص) از راه دور+ متن
 به گزارش مشرق، جناب ثقه‌الإسلام شیخ عباس قمی(ره) در فضیلت زیارت نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله وسلم در کتاب شریف "مفاتیح الجنان" نوشته‌اند:

آگاه باش که در حق تمامى مردم به خصوص حاجیان مستحبّ مؤکد است مشرّف شدن به زیارت روضه مطهّره و آستانه‏ منوّره فخر عالمیان حضرت سیّدالمرسلین محمّد بن عبداللّه صلوات الله و سلامه علیه و ترک زیارت آن حضرت باعث جفا در حق او در قیامت است و شیخ شهید فرموده: اگر مردم زیارت آن جناب را ترک کنند، بر امام است که ایشان را براى‏ رفتن به زیارت آن حضرت مجبور کند، زیرا ترک زیارت آن حضرت موجب جفاى حرام است.

شیخ صدوق از امام‏ صادق علیه السّلام روایت کرده: هرگاه یکى از شما حجّ کند، باید حجّش را به زیارت ما به پایان برساند زیرا زیارت ما از تمامى حجّ است.

و نیز از امیرالمؤمنین علیه السّلام روایت کرده: حجّ خود را به زیارت رسول خدا صلى اللّه علیه و آله تمام کنید که ترک زیارت آن حضرت پس از حجّ‏، جفا و خلاف ادب است و شما را به این زیارت دستور داده ‏اند و به زیارت قبرى چند که خدا حق آنها و زیارت آنها را بر شما لازم کرده بروید و کنار آن قبرها از خدا طلب روزى کنید. ادامه مطلب...
[ شنبه 93/9/29 ] [ 8:26 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
دولتمردان کابینه یازدهم امید و تدبیر، طی یکسال و نیم که از عمر کاریشان می گذرد در مواجهه با منتقدین و دلسوزان نظام اسلامی، به جای استقبال از نقد و نظرهایشان، بیشتر با شمشیر آخته طعن و تهدید با آنها برخورد کرده‌اند و این شیوه ناروا برای دولتی که مدعی اخلاق و کرامت‌های انسانی است، نکته مثبتی نیست.
گروه سیاسی مشرق - از ابتدای روی کار آمدن دولت یازدهم تا به حال، یکی از گروه‌هایی که همواره در سیل اظهارات دولت تدبیر و امید قرار گرفته است، منتقدین هستند، در این بین، بعضی از یاران روحانی بیش از دیگران، درباره منتقدین اظهار نظر کرده‌اند، اظهارنظرهایی که مجموع آن نشان از حمله به منتقدین است و نه تشکر از انتقادهای مشفقانه منتقدین. 
آنچه در ادامه می‌آید، بازنشر گوشه‌ای از لحن یاران روحانی درباره منتقدین است، هفته گذشته نیز، درگزارش جداگانه‌ای به بررسی لحن رییس جمهور نسبت به منتقدین پرداختیم.


[ شنبه 93/9/29 ] [ 8:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

تروریستهای تکفیری بازداشت شده که قصد عملیات تروریستی علیه زائران عزادار اربعین حسینی را داشتند.

عکس/ داعش

[ شنبه 93/9/29 ] [ 8:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 از آن جا که بیشتر مناسبت های ملی در کشور ما تعریفی دارند، با هدف خاصی گرامی داشته می شوند و اهداف فرهنگی با محتوای متعالی و ارزشمند در این مناسبت ها مدنظر قرار دارد.شب یلدا یکی از مناسبت های ملی کشور ایران می باشد.


 به گزارش بی‌باک، از دیرباز شب پایانی پاییز و شب آغازین زمستان برای ایرانیان شبی خاطره انگیز بوده است. شبی موسوم به «شب چله» یا «شب یلدا». شبی که در آن پدربزرگها و مادر بزرگها خانه را برای استقبال از فرزندان می آرایند و فرزندان و نوه ها نیز از آن سو برای دیدار بزرگان خانواده بی قرارند.

ایران کشوری با چندین هزار سال قدمت و تمدن شبی را به شادمانی می نشیند که مردمش بنا به ذوق و سلیقه و طبیعت منطقه ای که در آن زندگی می کنند هر یک برای برگزاری سنت های کهن آداب خاص خود را دارند.

صله رحم، دیدار با بزرگترهای فامیل، خوردن آجیل مخصوص، انار، شیرینی و هندوانه و از همه مهمتر «حافظ خوانی» و «گرفتن فال حافظ» تنها بخشی از رسم و رسومات این شب به یادماندنی است.

از آنجائیکه که صله رحم یکی از دستورات موکد دین مبین اسلام به مسلمانان است می توان نتیجه گرفت که دیدوباردید و گعده های خانوادگی در شب یلدا و باخبر شدن از احوالات بستگان به بهانه طولانی ترین شب سال، اتفاقا مورد تاکید و نظر دین مبین اسلام نیز هست. ادامه مطلب...

[ شنبه 93/9/29 ] [ 8:13 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

مردم دارالعباده «یزد» یکی از پرشور‌ترین افراد در دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی هستند؛ مردمی که در میان همه اقوام خوب ایرانی به خلوص نیست و همراهی با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای دفاع مقدس شهره هستند. 

به گزارش بی‌باک، رجا نوشت: در همین راستا مردم شهید پرور و ولایت مدار یزد از دیرباز خواهان تدفین شهدای گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس در شهر دارالعباده بوده‌اند؛ تا جایی که اخیرا مردم دارالعباده، اصناف وبازریان یزدطی طوماری خواستار دفن باشکوه ابدان مطهر شهیدان گمنام در حسینه امیرچقماق یزد شدند. امضاکنندگان در این طومار خاکسپاری شهدای گمنام را تعظیم شعائر الهی و شکر نعمت خداوند دانستند و معتقدند که شهیدان محل دفن خود را قبل از شهادت انتخاب کردند. 

با این حال، میدان امیرچخماق این شهر دو سالی است که در کش و قوس دفن شهدای گمنام است؛ چنانکه مسئولان استان یزد از استانداری تا میراث فرهنگی و گردشگری بهانه های مختلفی را برای ممانعت از تدفین این شهداء دست و پا کرده اند.

دو سال پیش بود که موضوع دفن شهدا در این میدان تاریخی دارالعباده ایران مطرح شد، اما با مخالفت مسئولان استانداری و میراث فرهنگی یزد موضوع به تعویق افتاد تا اینکه به گفته سردار باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین، حتی درباره مسئله موقوفه بودن محل مورد نظر برای دفن از محضر مقام معظم رهبری استفتاء شد و معظم له نیز ضمن تایید فرمودند: «چون این کار در راستای اهداف انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌باشد بلامانع است». 

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در حالی دوباره ماجرا را به جریان انداخته است و خبر از خاکسپاری 8 شهید گمنام در روزهای شهادت امام رضا(ع) در میدان امیرچخماق می‌دهد که محمد مهدی شرافت، مدیر کل میراث فرهنگی یزد مخالف این اقدام است.  ادامه مطلب...

[ شنبه 93/9/29 ] [ 8:11 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

سراج24: محمد علی ابطحی از عوامل فتنه88 همانند محمد نوری زاد این روزها ظاهرا به دنبال جلب حمایت بهائیان است. محمد علی ابطحی از عوامل فتنه88 همانند محمد نوری زاد این روزها ظاهرا به دنبال جلب حمایت بهائیان است و احتمالا پس از پابوسی نوری زاد از یک کودک بهایی باید منتظر دستبوسی ابطحی از بهائیان باشیم.

ابطحی اخیرا در یکی از پست های اینستاگرام خود خواستار اعطای حقوق شهروندی بی منت به بهائیان شده است این در حالی است که موسوی بجنوردی هم حزبی آقای ابطحی در مجمع روحانیون مبارز گفته بود که " بهائیان حقوق شهروندی ندارند". به نظر می رسد اظهارات ابطحی علاوه براینکه نوعی حس درونی ایطحی و نیت قلبی وی باشد! نوعی پاسخگویی به موسوی بجنوردی و اختلافات درونی بین برخی اصلاح طلبان نیز باشد.


[ شنبه 93/9/29 ] [ 7:58 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
   1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 252
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 4391594