NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

پیامبر اعظم(ص) درباره وجوب نماز عصر می‌فرمایند: آن ساعتی که آدم(ع) از درخت نهی شده خورد و از بهشت رانده شد، نماز عصر واجب شد. پس خداوند نسل او را تا روز قیامت به این نماز فرمان داد و این نماز از محبوب‌ترین نمازها نزد خدای سبحان است.به گزارش فارس، بعضی از اعمالی که در میان مردم رایج است و عده بی‌شماری به انجام آنها اهتمام می‌ورزند بعضاً به تصور اینکه آن عمل صحیح است انجام می‌دهند اما در حالی که از شیوه درست آن غافل هستند، از این رو بر آن شدیم تا مواردی را که شیوع بیشتری در جامعه دارد از کتاب «عمل‌های اشتباه، پاسخ‌های صحیح» اثر حجت‌الاسلام علی سنجرانی برای علاقه‌مندان ذکر کنیم.

حکمت گفتن هفت بار تکبیر قبل از تکبیره‌الاحرام چیست؟ ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/4/30 ] [ 9:33 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

گروه طنز و کاریکاتور رجانیوز - م.ر.سیخونکچی: معاون رییس جمهور و سخنگوی دولت که انصافاً جزو معدود دولتمردان خوش‌تیپ کشور در همه ادوار است، گفته:

«تبریک و تهنیت‌های بعد از انتخابات گاهی دلی است و گاهی سیاسی. دل ما با کسی که سال 84 پیروز شد اصلاً صاف نشد و هیچ وقت نتوانستیم او را به عنوان مظهر جمهوریت مردم فهیم و با فرهنگ و صادق جمهوری اسلامی ایران بدانیم. شاید هم اشتباه می‌کردیم اما به هرحال اگر دوباره به عقب برگردیم فکر می‌کنم انتخاب‌های من درست بود هرچند به وسلیه اکثریت تایید نشد».

باتوجه به اینکه دولت با چیزی در حدود هفت دهم درصد توانسته است پیروزی قاطعی را در همان دور اول انتخابات کسب کند، طبیعی است که بخشی از مردم ایران هم به جناب سخنگو تاسی کرده و منطق ایشان را وارد زندگی روزمره خود کنند؛ اینطوری: ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/4/30 ] [ 8:35 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، متن یادداشت روح‌الله متقی با عنوان «شلوار‌های آب‌رفته، انعکاس ذهن‌های خواب رفته» به شرح ذیل است:

درباره حجاب تا به امروز مطالب و مستندات فراوانی تولیده شده است و سخنرانی‌های گسترده‌ای صورت گرفته است ولی متأسفانه با یک مطالعه میدانی ساده این نکته حاصل می‌شود که نه تنها فعالیت‌های صورت گرفته نتیجه نداشته است، بلکه بدحجابی جای خود را به بی‌حجابی می‌دهد.

شرایط پیش آمده باید همه آن‌ها را که می‌خواهند در این حوزه فعالیت کنند بیدار کند، که ادامه مسیر گذشته توفیقی برای ما حاصل نخواهد داشت و اگر از امروز تلاشی در این حوزه می‌خواهد صورت پذیرد باید با شناخت "جامعه هدف" باشد. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/4/30 ] [ 8:32 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
باغ گل قره داغی در زمینی به مساحت چهارصد هزار هکتار در جاده میانه و تبریز واقع شده و با تنوع 60 نوع گل به پرورش گل مبادرت دارد.
[ دوشنبه 93/4/30 ] [ 8:28 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

[ دوشنبه 93/4/30 ] [ 8:25 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
سیدهادی خامنه‌ای می‌گوید اینکه اصلاح‌طلبان شعار "نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران" سر داده‌اند، یک "دروغ شاخدار" است و اصلاح‌طلبان باید این دروغ را تکذیب کنند.

به گزارش بی باک، سیدمحسن میرشمسی با انتشار این مطلب در صفحه اجتماعی خود در ادامه نوشت: 

خواهشاً یک خیّری پیدا شود و دست حاج‌‌آقا را بگیرد و بنشاند پشت کامپیوتر و این همه تصویر و فیلم مربوط به این شعار راکه در تاریخ ثبت شده است، به سمع و نظر ایشان برساند!
البته شاید جناب آقای سیدهادی خامنه‌ای هواداران مهندس موسوی را جزو جریان اصلاح‌طلب به حساب نمی‌آورد!
حالا چرا با این همه تأخیر؟!
اعلام برائت بعد از 5 سال؟!
خواب تشریف داشتید؟!

[ دوشنبه 93/4/30 ] [ 8:19 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
به گزارش پایگاه 598 به نقل از رجانیوز، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق‌نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که به تازگی بر فعالیت‎ها و سخنرانی‎های سیاسی‎اش افزوده است، در مراسم احیای شب بیست و یکم در حرم مطهر امام خمینی(ره) به شخصیت امام علی (ع) اشاره کرد و اظهار داشت: حضرت علی(ع) در حکومت خود با کسی تعارف نداشت. اگر شخصی بیت‌المال را حیف و میل می‌کرد، او را متهم و مسئولیت را از او سلب می‌کرد و اجازه می‌داد آبرویش برود. ما چرا تعارف می کنیم؟ من در سخنرانی‌های قبلی خودم هم گفته‌ام که زودتر به تخلفات رسیدگی کنید تا ذهن مردم نسبت به مسئولان خراب نشود. مبادا دوغ و دوشاب یکی شوند.

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/4/30 ] [ 7:58 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
پادکست/ تذکر رهبر انقلاب به جنتی/ کاهش 15 درصدی قیمت خودرو/ کشتار جنون‌آمیز 100 نفر در یک روز/ واریز 2.8 میلیارد دلار به حساب ایران/ تصمیم قطعی کریمی برای خداحافظی/ افشاگری جدید اسنودن

کاهش 15 درصدی قیمت خودرو، حمایت هنرمندان کشور از مردم غزه، مخالفت فرانسه با تظاهرات حمایت از فلسطین، حل مشکل آندو و رسوایی بزرگ اخلاقی سی‌آی‌ای از مهم‌ترین خبرهای امروز فارس است.

[ دوشنبه 93/4/30 ] [ 7:48 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

چرا رزمندگان به محل برگزاری مراسم احیا نرفتند؟/ زمانی که حجاب‌ها برداشته می‌شد

چرا رزمندگان به محل برگزاری مراسم احیا نرفتند؟/ زمانی که حجاب‌ها برداشته می‌شد

از مجموع 350 نفر افراد گردان، فقط بیست نفر آمده بودند. تعجب کردم. برایم سوال شده بود که چرا بچه‌ها برای احیا نیامدند؟

گروه فرهنگی «خبرگزاری دانشجو»؛ اولین بار که در جبهه رفتم، نزدیک شب قدر بود. شب قدر که رسید، به اتفاق چندین تن از هم رزم‌هایم، به محل برگزاری مراسم احیا رفتم. از مجموع 350 نفر افراد گردان، فقط بیست نفر آمده بودند. تعجب کردم. شب دوم هم همین‌طور بود. برایم سوال شده بود که چرا بچه‌ها برای احیا نیامدند، نکند خبر نداشته باشند. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/4/30 ] [ 7:43 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

استدراج الهی در رفتار هاشمی

در چنین شرایطی شاید بهتر باشد هاشمی‌رفسنجانی با خیالی آسوده به واسطه ریاست حسن روحانی بر جمهور تحت زعامت رهبر انقلاب اسلامی، حرکت در مسیر توبه را آغاز کرده و ایام را به دور از فضای فتنه‌آلود جهانی با یادی از یوم‌الحساب سپری کند.

به گزارش گروه فضای مجازی« خبرگزاری دانشجو»، ‌ امام به‌خاطر مصلحت مردم جام زهر نوشید، رهبری درباره نوشیدن جام زهر چه گفتند؟ سانسورچی‌ها بدانند دل مردم با حقیقت است، وجه تمایز نمازجمعه‌های هاشمی چیست؟ علت کاهش استقبال مردم از نماز جمعه‌ها، هراس جدید‌الاسلام‌ها از ماهواره یا هاشمی؟! عقل سلیم به فکر فیلترینگ نیست، اسلام دانشگاه آزاد اسلام مداحان نیست، از تظاهر به ساده‌زیستی متنفرم، پای حرف‌هایم در نمازجمعه 88 هستم، مردم می‌دانند چرا نمازجمعه نمی‌آیم، جدیدالاسلام‌ها از ماهواره می‌ترسند، لااکراه فی‌الدین یعنی آزادی نه خفقان! ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/4/30 ] [ 7:42 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
   1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 54
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 4391396