NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت که نتیجه همکاری و همراهی دولت اصلاحات با آمریکا و غرب این بود که مسئله هسته‌ای ما به تعلیق درآمد و تحقیر ملی را در پی داشت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمد کوثری از جبهه پایداری انقلاب اسلامی، پرویز سروری از جبهه متحد اصولگرایان و سهیلا جلودارزاده از جبهه اصلاحات امشب در برنامه"دیروز، امروز، فردا" حضور داشتند.
پرویز سروری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در این برنامه  به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ما در حال حاضر در شرایط شعب ابیطالب نبوده بلکه در زمان بدر و خیبریم، اشاره کرد و اظهار داشت: ما اکنون در شرایطی نیستیم که استراتژی‌مان صرفا صبر باشد، بلکه شرایط ما همچون زمان هجرت مسلمانان از مکه به مدینه و قدرت پیدا کردن آنهاست.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه شناخت غلط از عرصه‌های داخل و نظام سلطه موجب می‌شود تا مسیر غلط ادامه پیدا کند، تصریح کرد: یک عده تلاش می‌کنند تا آدرس غلط به جامعه داده و شرایط کشور را سیاه‌نمایی کنند و در مقابل از شرایط نظام سلطه سفید‌نمایی داشته باشند.
وی با تاکید بر اینکه شرایط کشور ما در حال حاضر به گونه‌ای است که تهدید را با تهدید و تحریم را با تحریم جواب می‌دهد، افزود: جمهوری اسلامی ایران در معادلات فعلی نظام بین‌المللی و منطقه بسیار تعیین‌کننده است. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 90/11/30 ] [ 11:32 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

یونان اخیرا در نامه‌ای محرمانه به مقامات کشورمان، از اعلام آمادگی خود برای دریافت کامل تمام سهمیه روزانه نفت خود از ایران خبر داد.
 به گزارش سایت خبری ندای انقلاب،‌ یونان اخیرا در نامه‌ای محرمانه به مقامات کشورمان، از اعلام آمادگی خود برای دریافت کامل تمام سهمیه روزانه نفت خود از ایران خبر داده و همچنین قول داده است که تمام پول نفت ایران را مطابق خواسته ایران بپردازد.
این در حالی است که یونان به عنوان یک عضو اتحادیه اروپا بر اساس تحریم های صورت گرفته، باید قراردادهای نفتی خود با ایران را تا 5 ماه دیگر به پایان برساند. گفتنی است، این پیغام به معنی پذیرفتن شروط ایران برای ادامه صادرات نفت به اروپا است. شروطی که در آن به کشورهای اروپایی اعلام شده که در صورتی نفت به آنها صادر خواهد شد که تضمین کامل در خصوص پرداخت به موقع پول نفت ایران صورت پذیرد و همچنین ایران گفته است که حاضر به عقد قرار دادهای کوتاه مدت فروش نفت نیست و طرفین قرار داد حق لغو قرار داد را ندارند.


[ یکشنبه 90/11/30 ] [ 11:30 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه امیدوارم حکم ریاستم بر دانشگاه آزاد توسط هاشمی امضا شود، گفت: آنطور که شنیده ام شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه ای داشته که بر اساس آن، تکلیف حکم ریاستم بر دانشگاه آزاد در هفته جاری معین می شود.

فرهاد دانشجو در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: فکر می کنم در همین هفته رئیس هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی حکم ریاستم را امضا خواهد کرد.

وی افزود: هاشمی همواره همه افراد را به قانونمند بودن و اجرای قانون دعوت کرده است و تنها به نحوه رای گیری در هیأت امنا ایراداتی وارد کرده بود که با توضیحاتی که تیم مذاکره کننده اعلام کرده بودند، این ابهامات برطرف شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اظهار داشت: درباره اینکه برخی می گویند جلسه هیأت امنا دوباره برگزار و در آن برنامه ها ارائه می شود نیز باید بگویم که تاکنون هیچ دعوت نامه ای برای شرکت در جلسه این هیأت دریافت نکرده ام.

 


[ یکشنبه 90/11/30 ] [ 8:0 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

یکی از سران جبهه اصلاحات با انتقاد شدید از طیف رادیکال ، تصریح کرده است : آقایان نباید خط تحریم را دنبال می کردند.من به آن ها گفتم. این نامه پراکنی ها و این بیانیه صادر کردن ها به نام زندانیان و شاخه خارج از کشور، اصلاحات را زمین گیر کرد و با وجودی که شرایط انتخاباتی برای ما فراهم بود، دوستان ما را بدجوری به دیوار کوبیدند

به گزارش بی باک به نقل از فارس، یکی از سران جبهه اصلاحات با انتقاد شدید از طیف رادیکال ، تصریح کرده است : آقایان نباید خط تحریم را دنبال می کردند.من به آن ها گفتم. این نامه پراکنی ها و این بیانیه صادر کردن ها به نام زندانیان و شاخه خارج از کشور، اصلاحات را زمین گیر کرد و با وجودی که شرایط انتخاباتی برای ما فراهم بود، دوستان ما را بدجوری به دیوار کوبیدند
حضور گسترده ولی خاموش کاندیداهای منتسب به جریان اصلاح طلب درنهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، تائید صلاحیت عمده کاندیداهای این جریان و برآوردها و نتایج بدست آمده از نظرسنجی های معتبر مبنی بر مشارکت وسیع مردم دراین دوره از انتخابات ، عواملی است که موجب شده تا رهبران جریان اصلاحات - که مدت هاست به دلیل عدم شناخت ماهیت مطالبات مردم دچار بحران تخمین و تدبیر شده اند -  و به همین سبب تا پیش از این ، بر طبل قهر و تحریم می کوبیدند ، طی روزهای اخیر به تکاپو افتاده و به فکر چاره باشند تا فردای 12 اسفند نامشان به عنوان بزرگترین بازنده آزمون ملی ، ثبت نشود.  ادامه مطلب...
[ یکشنبه 90/11/30 ] [ 7:54 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
[ یکشنبه 90/11/30 ] [ 7:40 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

وزیر فرهنگ دولت خاتمی که میهمان پادشاه عربستان است، امروز در سخنانی در ریاض به تمجید گسترده از عبدالله بن عبدالعزیز دیکتاتور عربستان سعودی پرداخت.

به گزارش جهان، خبرگزاری رسمی عربستان گزارش داد عطاالله مهاجرانی وزیر فرهنگ سابق ایران(در دوره خاتمی) از جایزه خادم الحرمین الشریفین در زمینه ترجمه تمجید کرده است.

بر اساس این گزارش، عطاالله مهاجرانی ادعا کرده است جایزه پادشاه عربستان در زمینه ترجمه که وزیر فرهنگ خاتمی از وی به عنوان خادم الحرمین الشریفین نام برده و به تمجید از آن پرداخته است.
مهاجرانی گفته است جایزه جهانی پادشاه عربستان در زمینه ترجمه تاثیر بسزایی در فعال کردن و پویایی جنبش ترجمه میان زبان عربی و زبانهای دیگر و ارتباط میان فرهنگ عربی و اسلامی و دیگر فرهنگها می گذارد.
وزیر فرهنگ دولت خاتمی که خبرگزاری رسمی عربستان از وی به عنوان "دکتر عفوالله مهاجرانی" نام برده است، در اظهاراتی به تمجید از پادشاه عربستان پرداخت و گفت : "این جایزه جهانی که نام خادم الحرمین الشریفین ملک عبدالله بن عبدالعزیز را بر خود گذاشته است و مورد عنایت و توجه او قرار دارد، فضای فرهنگی مثبتی را برای گفتگوی تمدنی و ارتباط شناختی از طریق فعال سازی ترجمه و ایجاد پلی برای تبادل اندیشه ها و تجارب و معارف فراهم می کند."
مهاجرانی همچنین گفته است: " نتایجی که جایزه خادم الحرمین الشریفین در پنج سال گذشته محقق کرده است، سبب خوش بینی می‌شود و ضرورت دارد این جایزه و نتایج خوب این پروژه فرهنگی و علمی بزرگ در سطحی گسترده شناسانده شود."
به گزارش مهر، این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که عطاء الله مهاجرانی به همراه علیرضا نوری زاده از عناصر فعال ضد انقلاب هفته گذشته به نمایندگی از فتنه گران سبز در ضیافت شاه عربستان سعودی و در نشستی با عنوان «الجنادریه» حضور یافتند. 
همچنین رسانه ها در روزهای گذشته فاش کردند که دستگاه امنیتی رژیم سعودی علاوه بر کمک 18 میلیون دلاری به این عضو شورای هماهنگی راه سبز، به وی وعده داده تا با گسترده کردن بخش فارسی شبکه العربیه، تعدادی از عناصر رسانه ای وابسته به این گروه را بکارگیری کند.

 


[ یکشنبه 90/11/30 ] [ 7:33 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

اخبار بدست از دیدارهای مختلف سعید حجاریان با برخی چهره های مطرح اصلاح طلبان دارد.

به گزارش عماریون به نقل از سایت خبری ندای انقلاب،‌ اخبار بدست از دیدارهای مختلف سعید حجاریان با برخی چهره های مطرح اطلاح طلبان دارد.

گفته می شود حجاریان اخیرا چند دیدار با عبدالله نوری و عباس عبدی داشته و در این دیدارها از اوضاع نابسامان اصلاح طلبان انتقاد کرده است.
از دیگر سو شنیده شده حجاریان بعد از این دیدارها عدم تمایل خود را برای ادامه دیدارهای مزبور اعلام کرده است.

 


[ یکشنبه 90/11/30 ] [ 7:30 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

نرم افزار استفتائات با هدف سهولت دسترسی مقلدین آیت الله سید علی خامنه ای به رساله ایشان تولید شده که حاوی جدیدترین استفتائات تا خرداد ماه سال نود است.

به گزارش سرویس وب گردی باشگاه خبرنگاران، نرم افزار استفتائات با هدف سهولت دسترسی مقلدین آیت الله سید علی خامنه ای به رساله ایشان تولید شده که حاوی جدیدترین استفتائات تا خرداد ماه سال نود است. 

محتویات این نرم افزار به شرح زیر است:

1- رساله اجوبة الاستفتائات (امام خامنه ای)

2- رساله توضیح المسائل امام خمینی (ره)

3- مناسک حج (فتاوی امام خمینی ره و امام خامنه ای)

4- راهنمای فتاوا (برخی از تفاوت های فتاوای امام خمینی ره و مقام معظم رهبری)

5- اصطلاحات فقهی

6- پرسش های متداول

سازگار با ویندوز xp و 7

ویژگی های این نرم افزار :

  • دارای فهرست موضوعی برای هر بخش
  • حاوی جدیدترین فتاوای رهبری
  • توضیح اصطلاحات رساله در بخش اصطلاحات فقهی
  • دسترسی سریع به احکام مهمتر در بخش سوالات متداول
  • دارای محیط کاربری زیبا و ساده

حجم : 6?7 مگابایت

برای دانلود اینجا کلیک کنید

 


[ یکشنبه 90/11/30 ] [ 7:28 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مهدی خورشیدی به خاطر آنکه نخواست در دولت فعالیت کند در مجمع شروع به کار کرد مانند دیگر افرادی چون دانش‌جعفری که همکاری خود را با دولت قطع کردند.

  به گزارش عماریون ؛محسن رضایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، مشارکت مردم در انتخابات را بالای 50 درصد ارزیابی کرد و افزود:‌ تلاش همه ما باید برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات باشد.

وی در ادامه دو راهکار را برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات در شرایط حساس فعلی کشور پیشنهاد داد؛ اول آنکه صدا و سیما مناظراتی را برای کاندیداهای انتخاباتی برگزار کند از سوی دیگر فضای دانشگاه ها باید بازتر شده و کاندیداها و دانشجویان بتوانند آزادانه نظرات خود را اعلام کنند تا شور و نشاط در فضای دانشگاهی انجام گیرد و انتخاباتی با مشارکت بالای مردم را شاهد باشیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام انتصاب مهدی خورشیدی در مجمع تشخیص مصلحت را تعامل با دولت ندانست و افزود: من با پدر آقای خورشیدی قبل از انقلاب رابطه داشتم و ایشان در گروه منصورین فعالیت داشتند و ایشان به خاطر آنکه نخواست در دولت فعالیت کند در مجمع شروع به کار کرد مانند دیگر افرادی چون دانش‌جعفری که همکاری خود را با دولت قطع کردند. 


[ یکشنبه 90/11/30 ] [ 7:23 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

وی با عصبانیت گفته مهاجرانی اثبات کرد که در کودکی شیر خر خورده است.

به گزارش جهان، مشرق نوشت:
شنیده ایم محمد خاتمی با پیش بینی مشارکت حداقل 55 درصدی در انتخابات مجلس نهم به اعضای مجمع روحانیون گفته نباید انگ تحریم انتخابات به ما بخورد. 
وی تاکید کرده در این شرایط باید مجمع بیانیه بدهد و مردم را دعوت به مشارکت کند تا ما بازنده این رقابت سیاسی نشویم.
مشرق همچنین افزود: محمد خاتمی در جلسه اصلاح طلبان گفته پس از حرمت شکنی افراطیون در عاشورای 88 ، سفر مهاجرانی به جشنواره "الجنادریه" بزرگترین ضربه به اصلاح طلبان بود.
وی با عصبانیت گفته مهاجرانی اثبات کرد که در کودکی شیر خر خورده است.

 


[ شنبه 90/11/29 ] [ 10:0 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
   1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 235
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 4391577