NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

وبلاگ " آهستان " نوشت :

ظاهرا حضور اسماعیل هنیه در ایران و سخنرانی او در مراسم بزرگداشت 22 بهمن امسال در تهران به مذاق عده‌ای خوش نیامده، به همین علت به روش‌های مختلف شروع کرده‌اند به عقده‌گشایی.

العربیه اولین سایتی بود که عصبانیتش را از حضور هنیه در ایران نشان داد. العربیه ابتدا در بخش عربی و بعد هم در بخش فارسی مطالبی را نوشت و سعی کرد اختلاف اسماعیل هنیه و خالد مشعل را القاء کند. این رسانه‌ی ضدایرانی دیروز در بخش فارسی خود از هنیه به عنوان نخست وزیر برکنار شده! یاد کرد و نوشت: «اختلاف بین خالد مشعل و اسماعیل هنیه ممکن است باعث شود هنیه به روابط قدیمی خود با تهران ادامه دهد. این در حالی است که ایران از حامیان اصلی رژیم سوریه است و بخشی از کسانی که در این کشور سرکوب می شوند اخوان المسلمین هستند» ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/11/26 ] [ 9:38 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

هویت‏ یابی دوباره ، تداوم رهبری موسوی و کروبی، گسترش جبهه داخلی اعتراضات، تلاش برای تحریم فعال انتخابات، خنثی‏ سازی راه‏پیمائی 22 بهمن، و امنیتی‏ کردن فضای انتخابات از اهداف این راهپیمایی است...

بولتن نیوز: شورای هماهنگی راه سبز امید و بخش خارجی جنبش سبز با شش هدف عمده به دنبال راهپیمایی سکوت در روز 25 بهمن ماه است که شامل هویت‏ یابی دوباره این جنبش، رهبری آقایان موسوی و کروبی، گسترش جبهه داخلی اعتراضات، تلاش برای حرکت اکثریت اصلاح طلبان در جهت تحریم فعال انتخابات، خنثی‏سازی راه‏پیمائی 22 بهمن، و امنیتی‏ کردن فضا و کاهش مشارکت انتخاباتی است.این اهداف به خوبی نشان می دهد که  مخالفان نظام  به دنبال آن هستند که از هر فرصتی استفاده کنند تا تمام ناکامی های دو سال اخیر خود را جبران کنند.

پس از آنکه برخی شبکه ‏های مجازی از جمله صفحه فیس بوک 6 دی اعلام کردند در روز بیست‏ وپنج بهمن‏ ماه به خیابان خواهند آمد، «شورای هماهنگی راه سبز امید» که به عنوان بخش خارجی جریان فتنه شناخته می‏شود، در روز نهم بهمن ‏ماه، طی بیانیه ‏ای و برای دومین سال پیاپی، دعوت به راهپیمایی سکوت در روز 25 بهمن‏ ماه کرده است.

در این گزارش، به چرایی این کنش اعلامی و انگیزه ‏ها و کارکردهای مترتب بر این فراخوان، در شش فراز می‏پردازیم: ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/11/26 ] [ 9:37 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

در که باز می‌شود آقاجان سرش را از روی کتاب بلند می‌کند. از بالای عینک مطالعه نگاه می‌کند و لبخند پهنای صورتش را می‌گیرد. از تک جمله‌ها و تک بیت‌های نابی که همیشه توی آستین دارد جمله‌ای تشکر آمیز بر لب می‌آورد. گونه‌های مادر گل می‌اندازد. آقاجان...بولتن نیوز- آیدین نورمحمدی: خیلی وقت‌ها حسودی‌ام می‌شود به آقاجان. به آرامشی که دارد. به رابطه‌اش با مادر. هنوز که هنوز است بعد از گذشت این همه که حتی نوه‌هایشان هم عروس و داماد شده‌اند اما دم عصر که می‌شود مادر با حوصله قندان و نبات و نعلبکی را می‌چیند توی سینی.  قوری را بر می‌دارد و چای هل دار را سرازیر می‌کند توی استکان و بخار بلند می‌شود. بعد سینی را انگار حاوی تحفه‌ای گران‌بها باشد با احترام دست می‌گیرد و انگاری بخواهد از بهترین میهمانش پذیرایی کند سلانه سلانه می‌رود سمت اتاق آقاجان. هیچ وقت ندیدم این کار را به کس دیگری بسپارد.

در که باز می‌شود آقاجان سرش را از روی کتاب بلند می‌کند. از بالای عینک مطالعه نگاه می‌کند و لبخند پهنای صورتش را می‌گیرد. از تک جمله‌ها و تک بیت‌های نابی که همیشه توی آستین دارد جمله‌ای تشکر آمیز بر لب می‌آورد. گونه‌های مادر گل می‌اندازد. آقاجان نبات می‌اندازد توی چای و صدای دنگ دنگ چرخیدن قاشق می‌پیچد توی سکوت اتاق و دو تایی می‌نشینند با هم به چای خوردن. و آن وقت است که به قول نوه‌ها می‌شوند مثل دو تا قناری!

 

 

آنها قطعاً نمی‌دانند ولنتاین چه جور جانوری است! یا مطمئنم توی عمرشان یک بار هم با پنجِ وارونه‌ی قرمز سر و کار نداشته‌اند. حتی نمی‌دانم عاشق شده‌اند یا نه. اما همدیگر را دوست دارند. خیلی دوست دارند. وقتی مادر خانه‌ی عالیه خانم روضه می‌رود، آقاجان مثل گنجشکی که جوجه‌اش را با گلوگه زده باشند، بال بال می‌زند. میان اتاق‌ها قدم می‌زند و کلافه است تا مادر برگردد. یا آن چند روزی که آقاجان رفته بود کربلا؛ مادر بی‌حواس شده بود، همه‌اش چشمش به در بود...

اینها را که برایم می‌گوید، چشمهایش را می‌بندد، دوباره باز می‌کند، می‌بندد، باز می‌کند؛ سر را انداخته پایین. نگاه می‌گرداند روی میز و دست آخر خودش را با تکه سیب زمینی سرخ کرده جلویش مشغول می‌کند. قطره اشکی اما از گوشه چشمش شروع کرده و آرام قِل می‌خورد از کنار بینی و حالا رسیده به گوشه‌ی لب. طاقت نمی‌آورد ساکت باشد. دوباره تکرار می‌کند: خسته شدم! انگار همه‌اش بازی است. انگار که نه. واقعا بازی است. عین تئاتری که صحنه‌اش را خودم چیده باشم و خودم هم بازی‌اش کنم. در حین بازی دلم خوش است، اما آرام نیست... دیگر دلم خوش نمی‌شود به این تئاتر با طراحی صحنه پنج‌های وارونه‌ی قرمز. به اینکه گرفتار کسی باشم که توی این بازی هر سال به چند نفر قلب هدیه می‌کند. به کسانی که هر سال یک نفر جدید دارند روبرویشان برای تقدیم عشق. متنفرم از این عشق‌های عاریه‌ای. دلم آرامش می‌خواهد، دوست دارم هر روز هدیه عشق بگیرم. حتی اگر یک استکان چای باشد. مثل آقاجان!

 


[ چهارشنبه 90/11/26 ] [ 9:31 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

پس از انتشار خبر کمک مالی برخی کشورهای غربی و عربی به محمد خاتمی در برخی رسانه ها، دفتر وی این خبر را رد کرد.

به گزارش بی باک به نقل از جهان، دفتر رئیس بنیاد باران با انتشار اطلاعیه ای خاتمی را از "سرمایه های انقلاب و ایران"  و "چهره های مورد علاقه مردم" توصیف و عنوان کرد، ادعای پرداخت کمک مالی مراکز و منابع خارجی به رئیس جمهوری سابق ایران کذب محض است.
دفتر خاتمی البته درباره جزئیات خبر که شیوه های دریافت کمک های مالی دولت خاتمی از کشورهای مختلف را تشریح کرده بود، توضیحی نداده است.
اخیرا یک منبع آگاه با اشاره به دریافت کمک 18 میلیون دلاری سبزها ازعربستان به ندای انقلاب گفته بود که سابقه دریافت پول از بیگانگان و از جمله کشورهای عربی-غربی پیش از این نیز وجود داشته است.
وی در این زمینه به کمک های مالی غرب و بنیادهای برانداز به اصلاح طلبان اشاره کرد و گفت، تزریق این مبالغ در قالب همکاری با ngo ها، مراکز و پژوهش های به ظاهرعلمی و آکادمیک، موسسات فرهنگی، کمک به پروژه های مشترک بین المللی بوده است.


[ چهارشنبه 90/11/26 ] [ 9:26 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت با صدور بیانیه ای نسبت به امضاء نشدن حکم رئیس جدید دانشگاه آزاد از سوی هاشمی، اعتراض کردند.

بسیجیان دانشگاه علم و صنعت با صدور بیانیه ای اعتراض خود را نسبت به هاشمی به دلیل امضا نکردن حکم فرهاد دانشجو - رئیس منتخب دانشگاه آزاد - اعلام کردند.
در بخش هایی از این اعلامیه آمده است؛
«از گوشه و کنار شنیده شده است که بحث انتخاب و رای گیری مجدد رئیس دانشگاه آزاد قرار است کلید بخورد و خواست آقای هاشمی از 5 نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی این بوده که جلسه ای دیگر با حضور تمام افراد کاندید ریاست دانشگاه آزاد برگزار شود و در آن جلسه نسبت به انتخاب رئیس دانشگاه آزاد، تصمیم گیری شود.
آن گونه که از این حرکات برمی آید، می توان حدس زد که تلاش تیم فعلی حاکم بر دانشگاه آزاد بر این اساس استوار است که حداقل اجرای این حکم را تا زمان انتخابات معلق نگه دارند البته تجربه این 6 سال نشان داده که هرچه بیشتر بر سر خواسته های نامعقول این افراد، کوتاه بیاییم و درصدد حل مسالمت آمیز اختلافات برآییم، زیاده خواهی این دوستان، بیشتر می شود پس وقت آن رسیده است که در مقابل این حرکت بایستیم و نگذاریم تا این کار باطل تداوم یابد و خواست نامعقول تیم حاکم دانشگاه آزاد محقق شود.
مگر نه این که این حکم به امضای اکثریت حاضر در جلسه رسیده است؟ مگر نه اینکه وزیر علوم در صحبتی گفتند که رای یکی از اعضا به ریاست امنایی آقای هاشمی، مشروط بر آن بود که انتخاب رئیس دانشگاه آزاد در جلسه 21 دی برگزار شود و حذف رای ایشان منجر به ابطال ریاست آقای هاشمی بر ریاست هیئت امنایی دانشگاه آزاد می شود؟ پس چه شده که قانون باید ابطال شود تا نظرات آقای هاشمی اعمال گردد؟
از همین جا اعلام می کنیم که به هیچ وجه، تاخیر در اجرای این حکم را برنمی تابیم و از مسئولان امر و در صدر آن اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی می خواهیم که قاطع بر سر اجرای این مصوبه قانونی بایستند و لحظه ای در اجرای این مهم تردید نکنند.


[ چهارشنبه 90/11/26 ] [ 9:23 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

آیت الله هاشمی رفسنجانی برخی خبرها درباره استعفا از ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را رد کرد.
روزنامه ملت ما در ستون "غیر رسمی" در خبری به واکنش هاشمی رفسنجانی به برخی خبرها در خصوص استعفایش از ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام پرداخته و نوشته است:
آیت الله هاشمی رفسنجانی برخی خبرها درباره استعفا از ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را رد کرد. وی در دیداری که چندی قبل صورت گرفته در خصوص آینده حضورش در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته است که از سمتش استعفا نداده و در آینده هم قصد چنین کاری را ندارد. وی با اشاره به برخی خبرها در این رابطه افزوده است که این خبرها، خبرسازی برای فشار بر مجمع است که مدتی است دنبال می شود و موضوع تازه ای نیست.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین گفته که تاکنون برنامه های خود را برای دور آینده مجمع به "آقا" نداده است اما نظرات مشورتی اش درباره اعضاء و ترکیب مجمع را به ایشان گفته است.
گفتنی است با نزدیک شدن به پایان دوره فعلی مجمع، برخی رسانه ها از استعفای هاشمی رفسنجانی خبر داده بودند و برخی از رسانه های ضد انقلاب نیز خواستار استعفای هاشمی از مجمع و حضور در شهری مانند قم شده بودند.


[ چهارشنبه 90/11/26 ] [ 9:15 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

به دنبال مقاومت آقای هاشمی رفسنجانی، روزنامه رسمی کشور روز گذشته تاییدیه انتخاب فرهاد دانشجو به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی را ثبت کرد.

به گزارش جهان، تایید انتخاب فرهاد دانشجو به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی روز گذشته 23 بهمن ماه در روزنامه رسمی کشور به نشانی http://www.dastour.ir/rooznamehrasmi.ir ثبت شد که متن آن به شرح ذیل است:
تایید انتخاب رئیس دانشگاه آزاد اسلامی
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
مصوبه" تایید انتخاب رئیس دانشگاه آزاد اسلامی" که در جلسه 27 دی ماه شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است برای اجرا ابلاغ می شود:
آقای دکتری فرهاد دانشجو بر اساس رای هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی و به موجب تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی به مدت 4 سال به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب می شوند."
رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی - محمود احمدی نژاد
پیش از این 2 تیم مذاکره از شورای عالی انقلاب فرهنگی برای امضای حکم ریاست فرهاد دانشجو با آقای هاشمی مذاکره کرده بودند که نتیجه ای در بر نداشت.
به گزارش مهر، حمید میرزاده - دبیر هیأت موسس و عضو هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرده بود تا زمانیکه مصوبه ریاست فرهاد دانشجو در روزنامه رسمی ثبت نشود، امکان امضای حکم ریاستش از سوی رئیس هیأت امنای این دانشگاه وجود ندارد که روز گذشته این اتفاق افتاد.

 


[ سه شنبه 90/11/25 ] [ 8:50 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

سرویس های اطلاعاتی برگزار کننده کنفرانس گذار به دموکراسی در واشنگتن در اثر اعلام نگرانی برخی سران داخلی فتنه در حال تعدیل فهرست دعوت شدگان به این همایش هستند.
به گزارش بی باک به نقل از کیهان، تازه ترین اطلاعات دریافتی حاکی از آن است که طراحان و گردانندگان اصلی کنفرانس موسوم به گذار به دموکراسی که قرار است به عنوان محلی برای گردهم آیی طیف های مختلف تروریست ها و ضدانقلاب و جریان فتنه تبدیل شود، با فشار برخی از عناصر داخلی از جلمه یکی از رهبران فتنه که اخیراً تلاش هایی فریبکارانه برای ارائه چهره ای معتدل از خود نشان داده در حال انتقال برخی عناصر تابلودار این کنفرانس به پشت پرده و حذف نام آنها از فهرست علنی دعوت شدگان هستند.
کنفرانس گذار به دموکراسی روز 12 اسفند 1390 در پایتخت آمریکا برگزار خواهد شد و هدف از آن ایجاد پیوندهای عملیاتی میان 3 جریان فتنه، ضد انقلاب و طرف خارجی است.
بنابراین گزارش اسامی افرادی که نام آنها از فهرست علنی خط خورده و قرار شده نقش پنهان تری در این کنفرانس برعهده بگیرند چنین است:
1- امیرحسین جهان شاهی که ارتباطات علنی با موساد دارد. پدر وی از افراد نزدیک به اشرف پهلوی و در مقطعی مسئول دفتر اشرف و در همان زمان معروف به خبر چینی برای سرویس فرانسه بود و این در اسناد ساواک هم آمده است. وی قبل از انقلاب در نشریات فاسد زمان طاغوت فعالیت می کرد.
2- هما سرشار که مرتبط با دربار و نشریات لس آنجلسی و همکار پروژه صهیونیستی تاریخ شاهی در آمریکا بوده است.
3- علیرضا جعفرزاده سخنگوی سازمان منافقین ساکن آمریکا
4- کریم تصیم عضو شورای ملی مقاومت مرکزی سازمان منافقین
5- اسکندر فیلابی مسئول کمیسیون ورزش سازمان منافقین
6- مهرداد خوانساری دبیر کل تشکل ضد انقلابی «با جنبش سبز» و مرتبط با MI6
7- فرخ نگهدار رئیس سابق سازمان چریک های فدایی خلق (اکثریت) و مرتبط نزدیک با فتنه آمریکایی اسرائیلی 88 ادامه مطلب...
[ سه شنبه 90/11/25 ] [ 8:42 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

برخی از مشاوران خاتمی در آستانه 22 بهمن از وی خواستند تا در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کند که این موضوع با مخالفت شدید وی همراه شد.

به گزارش  خبرگزاری فارس به نقل از سایت خبری ندای انقلاب، خاتمی زیر با حرف مشاوران خود نرفت.

برخی از مشاوران خاتمی در آستانه 22 بهمن از وی خواستند تا در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کند که این موضوع با مخالفت شدید وی همراه شد.

بر این اساس، مشاوران خاتمی از وی خواسته‌اند تا با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس و برای جلب رای مردمی به سوی اصلاح طلبانی که قرار است به صورت مستقل در انتخابات شرکت کنند، در مسیر کوتاهی از راهپیمایی 22 بهمن شرکت کند تا از این طریق بتوانند برای اصلاح طلبان مشروعیت سازی کنند؛ اما خاتمی با یادآوری حمله مردم به خود در راهپیمایی روز قدس سال 88، حاضر به شرکت در راهپیمایی نشد و ترجیح داد در منزل بماند!


[ سه شنبه 90/11/25 ] [ 8:39 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

آقازاده یکی از خواص و بزرگان نظام، در صفحه فیس بوک به هواداری از مطرودین و فتنه گران پرداخت.

 باشگاه خبرنگاران، ( ا - خ ) پسر ارشد یکی از خواص، با عضویت غیرقانونی در یکی از شبکه های اجتماعی جاسوسی غرب ، به تشویق کاربران آن شبکه برای شرکت در تجمعی غیر قانونی پرداخته است .

 این در حالی است که این تجمع غیر قانونی توسط فتنه گران شکست خورده از مردم در سال 88، در همان مرحله اولیه با شکست و بی توجهی حلقه های اجتماعی مختلف مواجه شده است.

حال سوال اینجاست آقای ( ا - خ ) که منتسب به خواص و برخی بزرگان نظام اسلامی است، با چه هدف و انگیزه ای به تبلیغ این فراخوان غیر قانونی می پردازد؟! /ط
 

 

 

 

 

 


[ سه شنبه 90/11/25 ] [ 8:30 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 232
بازدید دیروز: 1492
کل بازدیدها: 4440097