NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
احمد پورنجاتی از اعضای اصلی فتنه 88 و برخی دیگر از اعضای فتنه آن سال با درج مطلبی در فیسبوک خویش خاطره اهانت به عزاداران سیدالشهدا در عاشورای سال 88 را با درج مطلبی دیگر و گرفتن قیافه ای حق به جانب در اذهان زنده نمودند.
اهانت چند بار فتنه گران به عزاداری سید الشهدا(ع) + سند
به گزارش سرویس فرهنگ و جامعه عصر امروز تخریب هدفمند عزاداران حسینی و عزاداری مردم جامعه توسط اتاق فکر فتنه گران و فعالان رسانه ای فتنه بصورت گسترده ای کلید خورده است.

بنا بر این گزارش احمد پورنجاتی از اعضای اصلی فتنه 88 و برخی دیگر از اعضای فتنه آن سال با درج مطلبی در فیسبوک خویش خاطره اهانت به عزاداران سیدالشهدا در عاشورای سال 88 را با درج مطلبی دیگر و گرفتن قیافه ای حق به جانب در اذهان زنده نمودند. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 94/7/30 ] [ 3:30 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در یک کلمه باید گفت؛ «رهبر انقلاب انشای آمریکا را پاره کرده و برای حریف دیکته نوشته‌اند» و چنین است که عصای موسی‌(ع) باطل‌السحر ساحران می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، حسین شریعتمداری مدیر مسئول کیهان سرمقاله روز پنجشنبه خود را به نامه مهم رهبر انقلاب در رابطه با اعطای مجوز اجرای مشروط برجام اختصاص داده است. مشروح این یادداشت در ادامه می آید: ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 94/7/30 ] [ 3:13 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نامه رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهوری کشورمان و دستورات ایشان درباره اجرای برجام بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان به ویژه رسانه های عربی داشت.
بازتاب نامه رهبری در رسانه‌های بین المللی/ تعهد برای لغو تحریمها
به گزارش گروه سیاسی جهان، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامه‌ای به حجت الاسلام روحانی رئیس‌جمهور و رئیس شورای‌ عالی امنیت ملی، با اشاره به بررسی‌های دقیق و مسئولانه برجام در مجلس شورای اسلامی و شورای‌عالی امنیت ملی و عبور این موافقتنامه از مجاری قانونی، دستورات مهمی را در خصوص رعایت و حفظ منافع ملی و مصالح عالیه کشور صادر و با برشمردن تأکیدات و الزامات 9 گانه در اجرای برجام، مصوبه جلسه 634 مورخ 19/5/94 شورای عالی امنیت ملی را با رعایت این موارد و الزامات تأیید کردند. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 94/7/30 ] [ 3:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه با ارسال نامه‌ای به کمیته امور تحریم‌های ایران در شورای امنیت سازمان ملل خواستار واکنش مقتضی به آزمایش موشک «عماد» توسط ایران شده‌اند.
درخواست غربی‌ها از سازمان ملل/ به موشک‌های ایران واکنش دهید!
به گزارش جهان به نقل از فارس، کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان با ارسال نامه‌ای به کمیته امور تحریم‌های ایران در شورای امنیت سازمان ملل آزمایش موشک «عماد» در ایران را به اطلاع آن کنگره رسانده و خواستار پاسخ مقتضی به آن شدند. 

این نامه که به نوشته رویترز، آمریکا آن را به نمایندگی از هر 4 کشور به کمیته مزبور ارسال کرده با ادعای اینکه موشک «عماد» قابلیت حمل سلاح‌های هسته‌ای را داشته اقدام ایران را ناقض قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل متحد دانسته است. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 94/7/30 ] [ 3:10 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ پنج شنبه 94/7/30 ] [ 3:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
پیام مقام معظم رهبری درباره «برجام» باعث غرور ملی و نقشه راه فعالیت‌های آینده است.
 به گزارش مشرق، نامه امروز مقام معظم رهبری به رئیس شورای عالی امنیت ملی درباره دید‌گاه ایشان در مورد برجام حاوی نکاتی است که برخی ابهامات و نگرانی‌ها را درباره اقدامات مشترک در مورد توافق هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران با 6 کشور غربی را رفع کرده است.

موافقان و مخالفان «برجام» در انتهای خط موافقت یا مخالفت با این طرح قرار داشتند و نوعی تضاد عمیق در آن به چشم می‌خورد و اقشار مختلف جامعه از یک‌ط‌رف نگران ادامه رکود اقتصادی و از طرف دیگر زیرسئوال رفتن بخشی از عزت ملی خود بودند و با نگاهی به شعار‌های عمومی و دولتی و علمی درباره لزوم بهره‌مندی از توانمندی‌های هسته‌ای و نیز شهادت تعدادی از دانشمندان هسته‌ای بر خدشه‌دار شدن غرور ملی با تکرار ادعاهای کشور‌های غربی به ویژه سخنان نا‌مناسب مقامات امریکایی مانند «وندی شرمن» و «اوباما» افزود. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 94/7/30 ] [ 3:4 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
ابوعزرائیل در خیابان‌های شهر تازه آزاد شده بیجی، پرچم گروه تروریستی داعش را با نمایش پوشک بچه به سخره گرفت.

[ پنج شنبه 94/7/30 ] [ 3:3 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

??یکی از نکاتی که دیشب در مصاحبه عراقچی در برنامه گزارش خبری بیان شد، بحث تضمین ها بود که ایشان مهمترین تضمین ما را برگشت پذیری توافق بیان کردند:

??"غیر از تضمین‌های کتبی که از اینها گرفته شده و مصوباتی که صادر شده که قطعا یک اطمینان صد در صد نهایی ایجاد نمی‌کند، تضمین اصلی که در برجام وجود دارد اختیار و توان بازگشت پذیری در برنامه ماست. هر لحظه با نقض تعهدات از سوی آنها مواجه شویم، می‌توانیم برنامه خود را به وضعیت قبل بازگردانیم. ممکن است برخی قسمت ها با تاخیر صورت گیرد و برخی سریع‌تر و مهم این است که این بازگشت پذیری وجود دارد." ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 94/7/30 ] [ 3:0 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

طبق محاسبه مرحوم دکتر احمد بیرشک در «گاهشماری ایرانی» واقعه کربلا به حساب گاهشماری شمسی می‌شود 21 مهر سال 59 شمسی. تاریخ شمسی هم که مثل قمری نیست که تغییر کند. موقعیت زمین نسبت به خورشید ثابت است و می‌شود با درآوردن اوقات شرعی شهر کربلا در این تاریخ، حرف‌های مقتل‌ نویسان را به ساعت و دقیقه برگرداند.

ساعت 5:47 (اذان صبح)؛

امام حسین(ع) بعد از نماز صبح برای اصحابش سخنرانی کرد. آنها را به صبر و جهاد دعوت کرد و بعد دعا خواند: «اللهم انت ثِقَتی فی کل کَرب (خدایا تو پشتیبان من هستی در هر پیشامد ناگواری)

کوفیان پیمان شکن هم آن طرف نماز را به امامت عمر سعد ملعون خواندند و بعد از نماز صبح به آرایش سپاه و استقرار نیرو مشغول شدند.

حدود ساعت 6 صبح؛

امام حسین(ع) دستور داد تا اطراف خیمه‌ها خندق بکنند و آن را با بوته‌های خار پر کنند تا بعد آن را آتش بزنند و مانع از حمله سپاه دشمن از پشت سر بشوند. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/7/29 ] [ 12:15 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
گفت‌وگوی598 با حاج اصغرزراعتی پیرغلام اهل‌بیت(ویژه‌محرم-4):
وقتی می‌گوییم چرا قمه می‌زنید می‌گویند می‌خواهیم روحیه سلحشوری را بین خودمان زنده نگه داریم ولی وقتی داعش 150 کیلومتری نجف اشرف آمد و تمام پادگان‌های نجف از ترس تخلیه شدند و فرار کردند آیت‌الله سیستانی فتوای جهاد دادند زیرا داعش بی‌شرمانه اعلام کرده بود کربلا را می‌خواهیم تخریب کنیم آنهایی که جوانان را به قمه زدن تشویق می‌کردند و ادعای روحیه سلحشوری داشتند همه متواری شدند.
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه 598، حاج اصغر زراعتی از جمله پیرغلامان فعال و شناخته شده اصفهانی است که از سن پنج سالگی یعنی از قبل از رفتن به مدرسه پیش منبر بوده است و تا به امروز با وجود گذشت عمر و سن و سال بالایی که دارد همچنان با نیروز و انرژی گذشته در دستگاه امام حسین فعالیت می‌کند و افتخار مدیحه سرایی اهل بیت را نیز دارد. با توجه به ایام سوگواری امام حسین و برپایی دسته‌جات و هیات‌های عزاداری با این پیرغلام اهل بیت گفت‌وگوی داشته ایم که در ادامه می آید. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/7/29 ] [ 12:9 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
   1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 224
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 4391566