NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

عبدالله نوری اخیرا طی دیداری با گروهی از اصلاح‌طلبان و با طرح مباحثی در ارائه تعریف از معنای "اصلاح‌طلبی" و توصیه‌ به دوستان اصلاح‌طلب خود، یاد و خاطره عملکرد اصلاح‌طلبان در ایام فتنه 88 را در اذهان زنده کرد.سرویس سیاسی جهان: عبدالله نوری اخیرا طی دیداری با گروهی از اصلاح‌طلبان و با طرح مباحثی در ارائه تعریف از معنای "اصلاح‌طلبی" و توصیه‌ به دوستان اصلاح‌طلب خود، یاد و خاطره عملکرد اصلاح‌طلبان در ایام فتنه 88 را در اذهان زنده کرد. 
عبدالله نوری در افاضات اخیر خود با بیان اینکه: «یک طرف معادله، حاکمیت است ... و طرف دیگر معادله هم نیروهای اصلاح‌طلب، تحول‌خواه و منتقد هستند که حداقل خواست آنها اجرای بی‌تنازل همه اصول قانون اساسی موجود است»، مدعی شده «اصلاح‌طلبی واکنشی به انحراف از ارزش‌هایی همچون جمهوریت، آزادی و استفاده ابزاری از دین برای مقاصد گروهی خاص بوده و به دنبال پاسخگو کردن حکومت در برابر مردم و تقویت نقش مردم در حاکمیت و تعیین سرنوشت سیاسی است.» ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 91/3/24 ] [ 9:15 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
«ای کاش زودتر این کار را انجام می داد! ای کاش زبان باز کند و فسادهای برخی دانه درشت ها را بازگو کند تا مردم ایران قضاوت تلخی در پایان ریاست جمهوری اش نکنند!»
به گزارش  بی باک به نقل از جام نیوز، "علیرضا نوری زاده" ژورنالیست ضدانقلاب و از مجریان ثابت تلویزیون ماهواره ای "کانال یک" (ChannelOne) چهارشنبه 17خرداد (June.06) مدعی شد که رئیس جمهور ایران، آقای احمدی نژاد، نماینده ای را برای «طلب حلالیت» نزد سران فتنه فرستاده است!
نوری زاده گفت: «به نظر می رسد احمدی نژاد دنبال این نیست که دچار قضاوت تلخ مردم ایران شود. احمدی نژاد نماینده ای را نزد میرحسین موسوی و کروبی فرستاده تا از آن ها حلالیت طلب کند. اما ای کاش زودتر این کار را انجام می داد! ای کاش زبان باز کند و فسادهای برخی دانه درشت ها را بازگو کند تا مردم ایران قضاوت تلخی در پایان ریاست جمهوری اش نکنند!»
وی افزود: «احمدی نژاد با سخنانی که در مجلس گفت، به دنبال جایگاه جدیدی برای خود است و می توان امید داشت که بتواند در مقابل ولایت فقیه قد علم کند و بایستد[!] او باید بداند خاندان پهلوی با آن همه خدمت هایی که در حق ملت ایران کردند[!] به قهر مردم گرفتار شدند. پس اگر می خواهد به قهر این ملت ایران دچار نشود باید بعضی چیزها را بازگو و فسادهای اقتصادی را افشا کند.»
ناگفته نماند که نوری زاده به داستان سرایی و قصه پردازی در مورد پدیده های سیاسی و تاریخی شهره است.

[ دوشنبه 91/3/22 ] [ 11:35 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
آن جا سعی می کردیم بیشتر نمازهایمان را داخل سنگر به جماعت بخوانیم یا اگر اوضاع آرام بود بیرون و در فضای باز. هر روز یکی از بچه ها امام جماعت می شد وبقیه اقتداء می کردند.
به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق ، آن چه خواهید خواند ، خاطره ای است از اسفندیار سفیدیان ، از بسیجیان دامغانی :


بهمن ماه سال60بود  و من با هفده سال سن، با تعدای از هم سن وسال ها به جبهه رفته بودم . محل استقرارمان جبهه ی  «نورد»، ده پانزده کیلو متری  اهواز ، روبروی پادگان حمید بود.
آن جا سعی می کردیم بیشتر نمازهایمان را داخل سنگر به جماعت بخوانیم یا اگر اوضاع آرام بود بیرون و در فضای باز. هر روز یکی از بچه ها امام جماعت  می شد وبقیه اقتداء می کردند.
یکی از روز­ها  نگهبان ما را برای نماز صبح خیلی دیر بیدار کرد. نزدیک  طلوع آفتاب بود و نماز در سرازیری قضا شدن. بچه ها با اصرار بر خواندن نماز جماعت ، سریع وضو گرفته و رفتند بیرون سنگر به نماز ایستادند .آن روز پیش نماز «سید حسین شنایی» بود . ایشان به هوای از دست نرفتن وقت نماز ، با شتاب حمد و سوره را قرائت کرد ولی آن قدر عجله داشت که به جای رفتن به رکوع ، مستقیما سر به سجده گذاشت! یکی از بچه ها پقی زد زیر خنده خنده . سید هم خنده اش گرفت و نماز را رها کرد! حالا دیگر همه از خنده ریسه می رفتند. دیگر مجالی برای نماز جماعت نبود. همه به  داخل سنگر رفتیم نماز فرادای لب طلایی خواندیم .
سید حسین شنایی سال 1361 در کردستان ، برای آخرین نمازش با خون وضو گرفت.

[ سه شنبه 91/3/9 ] [ 10:20 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
«بی بی سی با اشاره به اتهام علی مطهری علیه سپاه، آن را دلیلی بر حقانیت فتنه گران و ادعای بی دلیل و مدرک آنها مبنی بر تقلب در انتخابات دانست.»

جام نیوز،  سایت بی بی سی(BBC)، به بهانه سخنان اخیر علی مطهری علیه سپاه، اقدام به تکرار ادعاهای نخ نما شده اپوزیسیون علیه این نهاد انقلابی کرد.

این سایت ادامه داد: «علی مطهری، نماینده مجلس هشتم که از راه‌ یافتگان به مجلس نهم محسوب می‌شود، در نطق پیش از دستور روز یکشنبه (31 اردیبهشت 1391) خود تصریح کرد که سپاه پاسداران در روند برگزاری انتخابات مجلس نهم دخالت کرده است. آن‌چه این ادعای مطهری را قابل توجه‌تر می‌کند مستند سخن اوست؛ مطهری تاکید کرده است: "دخالت سپاه در بسیاری از حوزه های انتخابیه مشهود بود و بسیاری از کاندیداها، چه آنها که در حوزه‌ها رای آوردند و چه کسانی که رای نیاوردند، این واقعیت را تایید می‌کنند.» به گفته وی، سپاه پاسداران «به صورتی جدی از کاندیداهای مورد نظر خود حمایت می‌کرد."» ادامه مطلب...

[ سه شنبه 91/3/9 ] [ 10:15 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
پس از اقتدار ایران در مذاکرات بغداد و ناامید شدن طرف مقابل از اهرم فشار بر کشورمان، رسانه های زنجیره ای ضدانقلاب تلاش کردند تا به اصطلاح فشارها بر جمهوری اسلامی را روی پرونده ساختگی و دروغین حقوق بشر انتقال دهند. با تقسیم کار میان نهادهای به اصطلاح حقوق بشری، وزارت خارجه آمریکا و سازمان عفو بین الملل، پمپاژ دروغ ها و شایعات و ادعاهای واهی علیه قوه قضائیه ایران از روز پس از مذاکرات (چهارم خرداد-24مه) ادامه پیدا کرده است. از همین روی، در یک اقدام هماهنگ شده وزارت خارجه آمریکا و سازمان عفو بین الملل در گزارش های جداگانه ای با ادعاهای پوچ و تکراری ایران را به نقض حقوق بشر متهم کردند.
آنچه که در این گزارش ها بیش از هر چیزی به چشم می آید نبود مستندات و دلایلی است که این به اصطلاح گزارش ها را علی رغم تلاش مراکز مربوطه به صورت بیانیه های سیاسی یکسویه درآورده است.
اما آنچه در این میان سیمای بدون رتوش مدعیان حقوق بشر را برملا کرده است سناریوی ناشیانه ای است که نشان می دهد مدعیان دروغین حقوق بشر با تروریست ها و آدم کش ها ارتباط و همپوشانی دارند.
در ذیل این سناریوی ناشیانه، مریم قجرعضدانلو ابریشمچی رجوی! سرکرده گروهک تروریستی منافقین به جدول زد و در یک فراخوان رسمی از ارتباطات این گروهک با کانون های به اصطلاح حقوق بشری پرده برداشت.
وی طی بیانیه ای که منافقین در سایت های ضدانقلاب منتشر کرده اند خواستار همکاری بیشتر عموم سازمان های مدافع حقوق بشری علیه ایران اسلامی شده است.
این در حالی است که این سازمان های به اصطلاح حقوق بشری نیز هیچ واکنشی نسبت به اقدامات جنایتکارانه و تروریستی منافقین نداشته اند و حتی از ژست های حقوق بشری در برابر سازمان تروریستی منافقین نیز خودداری کرده اند.
در بیانیه رجوی و گروهک تروریستی منافقین در امتداد پمپاژ دروغ ها و ادعاهای پوچ گزارش های به اصطلاح حقوق بشری علیه ایران، این دروغ شاخدار آمده است که در یک هفته و در هر 3 ساعت یک نفر به اعدام محکوم شده است!
گفتنی است مریم قجرعضدانلو در پاریس از سوی برخی منافقین جدا شده از سازمان با شعار «پیرزن چند شوهره، ضد حقوق بشره» روبرو شده بود.

[ سه شنبه 91/3/9 ] [ 10:14 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
این کمپانی همچنین در عرضه محصولاتش نیز تحت تاثیر این تفکر نژاد پرستانه عمل می‌کند آنچنانکه نوشیدنی‌هایی که این کمپانی در کشوری چون هند عرضه می‌کند 30 برابر بیشتر از آنچه در محصولات آمریکا و اروپا عرضه می‌شود، حاوی مواد افزودنی غیر مجاز است، ضرر و زیان ناشی از این خوردن این محصولات باعث شیوع بیماری‌های سرطان و نواقص مادرزادی می‌شود.
کمپانی «کوکاکولا» با شعار تامین آسایش مردم متولد شد و اکنون پس از 125 سال به بحران آب دامن می‌زند، در کشتار مردم فلسطین با اسرائیل همکاری می‌کند، کارگران را در کلمبیا می‌کشد و در هند به کوکای قاتل معروف شده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، «کوکاکولا» که برای خیلی‌ها تنها یک نوشیدنی خنک و گواراست، امروزه به نماد فرهنگی آمریکا تبدیل شده که براساس اطلاعاتی که در سایت آن منتشر شده و هم‌اکنون نیز موجود است، این کمپانی هم‌اکنون بیش از صد و چهل و شش هزار و 200 شعبه در سراسر دنیا دارد که در این شعبه‌ها هر روز یک میلیارد و 800 میلیون محصول به فروش می‌رساند.


لوگوی کمپانی کوکاکولا

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 91/3/9 ] [ 10:5 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
هتک حرمت یک خواننده مرتد به ساحت مقدس امام هادی (ع) طی روزهای اخیر موجی از اعتراضات و محکومیت ها را در نزد شیعیان سراسر جهان به همراه داشته است اما در این میان حمایت گروهک تروریستی منافقین از این خواننده مرتد با توجه به سوابق این گروهک اصلا دور از انتظار نبود.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ اقدام توهین آمیز شاهین نجفی خواننده مرتد نسبت به ساحت مقدس به امام هادی (ع) که خشم مسلمانان دنیا را به همراه داشت با حمایت گروهک تروریستی منافقین همراه شده است.
اعضای گروهک تروریستی منافقین که از شاهین نجفی حمایت مالی و تشکیلاتی می کنند این بار با تجمع چند نفری که تعدادشان برابر عکس های منتشر شده به 10 نفر هم نمی رسد در شهر اسلو نروژ به حمایت از حرکت توهین آمیز شاهین نجفی از هتک حرمت به امام هادی (ع) پرداختند.
این در حالی است که طی روزهای گذشته اقدام موهن شاهین نجفی در جریحه دار کردن احساسات مسلمانان ، در سراسر دنیا با اعتراض های گسترده همراه بوده است.

 
[ سه شنبه 91/3/9 ] [ 10:1 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
تا حالا خیلی‌ها از مردم و مسؤولین با من بیعت کردند ولی هیچ کدام دلم را آرام نکرد که من در این جایگاه باید باشم یا نه؛ الا این نامه که خیالم را راحت کرد.
به گزارش بی باک، شخصیت های مذهبی روایت های جالبی را از ارادت و علاقه علما و بزرگان علمی و دینی به رهبر معظم انقلاب بیان کرده اند که در ادامه برخی از آن ها را می خوانید:  
تمجیداتم از رهبر انقلاب بسیار بجا بود 
روزی خدمت علامه حسن زاده بودم و در مورد تعابیری همچون «قائد ولی وفی»، «رائد سائس وفی»، «مصداق بارز نرفع درجات من یشاء» و «دادار عالم و آدم همواره سالار و سرورم را سالم و مسرور دارد» و... که ایشان برای مقام معظم رهبری به کار برده‌اند، گفت‌وگو و سؤال کردم. چرا که آن زمان برخی نتوانستند این ستایش‌ها را تحمل کنند. ایشان فرمودند: این عناوین بسیار خوب و بجا بود.

حجت‌الاسلام حسن رمضانی از شاگردان علامه 
نامه ای که آیت ا... العظمی بهجت(ره) به حضرت آقا نوشتند....
 امام(ره) به حضرت آیت ا... خامنه‌ای فرموده‌ بودند که از آقای بهجت استفاده کنید. ایشان هم نامه‌ای می‌نویسند و به حاج آقا مصباح می‌دهند که این را شما لطف کنید و به‌ آقای بهجت بدهید.
 
[ سه شنبه 91/3/9 ] [ 9:57 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

حسین شریعتمداری در سرمقاله امروز "کیهان" نوشته است:

1- «خانم ها و آقایان! می دانید امروز چه روزی است»؟ این پرسشی بود که دکتر جلیلی مسئول تیم هسته ای کشورمان در آغاز یکی از نشست های کاری اجلاس بغداد از نمایندگان 1+5 پرسید. سوال غیرمنتظره بود و اعضا و نمایندگان تیم های مذاکره کننده 1+5 که نمی دانستند این سوال چه ربطی به موضوع مذاکرات دارد، با تعجب پاسخ دادند «امروز چهارشنبه 23 می 2012 است» و دکتر جلیلی گفت « و سوم خرداد، یعنی دقیقا همان روزی که 30 سال پیش خرمشهر را از اشغال عراق دوران صدام آزاد کردیم» و سپس توضیح داد که چگونه در آن جنگ 8 ساله کشورهای متبوع گروه 1+5 و همه قدرت های ریز و درشت در دنیای بلوک بندی شده آن روزها، با تمامی تجهیزات و ماشین های جنگی و سیاسی و تبلیغاتی خود به حمایت از صدام وارد کارزار شده بودند، تانک های لئو پارد آلمانی، چیفتن های انگلیسی، موشک های اگزوسه و جنگنده های میراژ و سوپراتاندارد فرانسوی، هواپیماهای میگ و موشک های اسکادبی روسی، بمب های شیمیایی آلمانی و انگلیسی، موشک های سایدبایندر و هواپیماهای آواکس آمریکایی، دلارهای سعودی و کویتی و اماراتی و... در اختیار رژیم بعثی صدام بود و ما به قول حضرت امام راحلمان(ره) تنهای تنها بودیم ولی می بینید که آن عقبه سخت و نفس گیر را با پیروزی پشت سر گذاشته ایم و امروزه صدام کجاست؟ و ما در کدام نقطه ایستاده ایم؟... امروز در سالروز آزادی مقتدرانه خرمشهر و درحالی که حاکمیت عراق به مردم مظلوم آن و دوستان استراتژیک ما بازگشته است در قصر صدام با شما به مذاکره نشسته ایم» دکتر جلیلی در ادامه می گوید؛ « آن روزها که همه دنیا در یکسو و ایران اسلامی در سوی دیگر ایستاده بود، تسلیم زورگویان غربی و شرقی و حامیان منطقه ای آنها نشدیم بنابراین نباید انتظار داشته باشید امروز که در اوج اقتدار هستیم به کسی باج بدهیم و در مقابل خواسته های غیرقانونی و زورگویانه آنان تسلیم شویم- نقل به مضمون» ادامه مطلب...

[ سه شنبه 91/3/9 ] [ 9:52 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
نشریه «مهرنامه» در آخرین شماره خود- مورخه 21 اردیبهشت ماه 91- طی گزارشی به اصطلاح تحقیقی و درج تیتر آن بر روی جلد و با عنوان «داستان 53 نفر» به تطهیر کسانی پرداخته است که در آخرین روزهای ملتهب پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، پس از غارت میلیونها دلار از بیت المال به خارج از کشور گریختند. عناصری که وابستگی آنها به اجانب اظهرمن الشمس و خیانت های آنها به کشور غیرقابل انکار است.
به گزارش جهان به نقل از کیهان، 53 نفری که عموماً به مدد وابستگی به اجانب، فرقه ضاله بهائیت، ماسون ها و سرسپردگی به رژیم پهلوی، چندین برابر اموال خود از بانک ها؛ وام های کلان اخذ کردند و اکنون در اسرائیل، آمریکا و اروپا زندگی می کنند. با این همه شیوه نگارش نویسنده به گونه ای است که گویی آنها فقط در سایه سعی و تلاش خود صاحب دهها شرکت و ثروت های افسانه ای شده اند و نیت آنها هم فقط خدمت به کشور بوده است. کشور از رفتن آنها دچار خسران شده است. در اینجا اشاره به سوابق برخی از آنها می تواند افشاگر عمق دروغ پردازی های این نشریه را آشکار کند:

1- ابوالحسن ابتهاج: وزیر برنامه و بودجه رژیم پهلوی که به دلیل حمایت های اشرف پهلوی از مدیرعاملی بانک ملی به سفارت ایران در فرانسه رسید و پس از تأسیس بانک ایرانیان و شرکت بین المللی ایران و آمریکا میلیونها دلار بدون وثیقه از سیستم بانکی کشور اخذ کرد و با آذر، زنی که اشرف به زور و عنف طلاق او را از شوهرش گرفته بود به انگلیس گریخت تا در کنار قصر «ابراهیم گلستان» حقوق بگیر رسمی انگلیسی ها، قصری دیگر خریده و زندگی کند. همان «ابراهیم گلستان» که نامه اش به سیمین دانشور در همین شماره مهرنامه چاپ شده است با این مضمون که باید بگویی از جلال بزرگتری!!

ابتهاج به خاطر حمایت های اشرف پهلوی و دربار در عموم مزایده ها و مناقصه های دولتی برنده بود و یکی از چهره های ثابت میهمانی های دربار پهلوی بود.

2- اسدالله رشیدیان: یکی از چهره های شاخص طرح «آژاکس» که براساس آن می باید رهبران نهضت ملی (حضرت آیت الله کاشانی و دکتر مصدق) منزوی می شدند و مورد حمله اوباش قرار می گرفتند تا شاه گریخته از وطن پس از سه روز دربدری به کمک عده ای اوباش که مستقیماً از رشیدیان حقوق دریافت می کردند به سریر سلطنت بازگردد تا در طی 25سال ایران را به سفره غارت آمریکایی ها و اروپایی ها تبدیل کند.

-مهدی بوشهری: کسی که در نقش همسر سوم اشرف پهلوی در دربار حضور می یافت و به دلیل آنکه اشرف را به حال خود رها کرده بود تا دست به هر فسادی بزند؛ صاحب شرکت هایی همچون خدمات «سینمایی و فیلمبرداری»، «گسترش صنایع سینمایی ایران» (به مدیریت بهمن فرمان آرا)، لبنیات پاستوریزه پاک صاحب دهها شرکت در داخل و خارج شد. علاوه بر این به عنوان دلال فروش راکتورهای اتمی فرانسه به شاه نیز پولهای کلانی به جیب زد، آخرین وام اخذ شده وی از سیستم بانکی کشور در آن سالها دو میلیون فرانک بود.

-حبیب ثابت: عضو برجسته محفل بهائیان که به دلیل حمایت های همه جانبه رژیم شاه از بهائیان صاحب دهها شرکت پولساز شد که از میان آنها می توان به شرکت های ارج، فیروز، پپسی کولا، جنرال تایر و... اشاره نمود. علاوه بر آن وی در جهت تبلیغ فرقه ضاله بهائیت نخستین فرستنده تلویزیونی را در تهران تأسیس کرد. خدمات وی در راه شکل گیری اسرائیل به حدی است که پس از مرگش در فلسطین اشغالی دفن شد و خیابانی در تل آویو به نام وی ثبت گردیده است. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 91/3/8 ] [ 8:44 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
   1   2   3   4      >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 180
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 4391522