NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

اکبر گنجی، از فعالان پناهنده شده اپوزیسیون، به تمجید ویژه از محمد نوری زاد پرداخت. او همچنین گفت که جریان فتنه هرچه افراطی‌تر شد نیروهای بیشتری را از دست داد.
به گزارش جهان، این منکر وجود امام زمان(عج) با اشاره به نامه های پر از اتهام و توهین آمیز نوری زاد، تلویحا وی را بلندگوی ضدانقلاب توصیف کرده است: نامه های شجاعانه نوری زاد در داخل کشور، سخنی برای اپوزیسیون باقی نمی گذارد تا بیان کند. به کلیه وبسایت های سیاسی بنگرید. همه در انتظار نامه بعدی او هستند تا انتشارش دهند. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 90/9/27 ] [ 11:37 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

فائزه هاشمی در حاشیه نشست تخصصی "خاورمیانه و چشم انداز حکومت های مردم سالار" جنبش سبز الگوی انقلاب های منطقه و شمال آفریقا است و انقلابیون اسلام ترکیه را می خواهند که به حجاب و پوشش زنها کاری ندارد .
فائزه هاشمی در حاشیه نشست تخصصی "خاورمیانه و چشم انداز حکومت های مردم سالار" با بیان اینکه خیزش های مردمی در منطقه و شمال آفریقا، بیداری اسلامی نیست به خبرنگار جهان گفت: این خیزش ها و اعتراضات مردمی نه تنها الگو گرفته از انقلاب اسلامی نیست بلکه به نظرم الگوی این مردم جنبش سبز ایران است. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 90/9/27 ] [ 11:35 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

یک جامعه شناس همکار حزب مشارکت و دولت اصلاحات تاکید کرد: جریان براندازی در ایران پایگاه ضعیفی دارد و این واقعیت در انتخابات سال 88 آشکار شد.
به گزارش کیهان، حسین قاضیان همکار عباس عبدی در موسسه نظرسنجی آینده بود. او همچنین با برخی مراکز سیاسی در دولت خاتمی مرتبط بود و مشورت هایی ارائه کرد اما اکنون در نیویورک اقامت دارد. قاضیان در گفت وگو با بی بی سی و در پاسخ این سوال که «به نظر شما طرفداران براندازی رژیم چه پایگاهی دارند؟»، تاکید کرد: انتخابات 88 و میزان مشارکت مردم و پیمایش های اجتماعی اوائل دهه هشتاد گواهی می دهند که این جریان پایگاه ضعیفی دارند و موقعیت اجتماعی آنان چندان وسیع نیست. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 90/9/27 ] [ 11:28 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

شبکه ایران با انتشار چند گزارش پیاپی، انتقادهای تندی را نسبت به هاشمی مطرح کرد.
وی احمدی نژاد را در مقابل هاشمی، متدین و وفادار به ارزش‌ها و شعارهای انقلاب اسلامی، مردمی، تحصیلکرده، امتحان پس داده، مجاهد خستگی ناپذیر، خادم بی‌منت و برخوردار از کارنامه‌های درخشان عملکردی توصیف کرد.
جوانفکر نوشت که مردم در دولت احمدی نژاد طعم شیرین حاکمیت دولت ارزشی و انقلابی را در کام خود احساس کردند ادامه مطلب...

[ یکشنبه 90/9/27 ] [ 11:23 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

شماری از اصلاح طلبان فراری به همراه برخی اعضای گروهک های ضدانقلاب از سازمان تروریستی منافقین حمایت کردند.
به گزارش مشرق به نقل از کیهان، این گروه با امضای نامه مشترکی از دولت عراق خواسته اند اعضای این گروهک تروریستی را پناهنده! قلمداد کند و ضرب الاجل 31 دسامبر برای اخراج تروریست ها را به تأخیر اندازد. علی افشاری و مادر زنش فریبا داودی مهاجر، احمد باطبی، محسن سازگارا، حسین باقرزاده(عضو سابق مرکزیت منافقین)، رامین پرهام (سمپات منافقین)، علی اکبر مهدی، حسن ماسالی، کاظم علمداری، محمد برقعی، مهدی جامی و یوسف عزیزی بنی طرف، از امضاکنندگان این نامه هستند که ادعا کرده اند «صرف نظر(!؟) از مواضع و عملکرد این سازمان» باید مشکل پادگان اشرف حل شود. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 90/9/27 ] [ 11:14 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

مهدی برادر کوچکتر فائزه و به نوعی الگوی وی در چگونگی برخورد با سیستم قضائی کشور با فرار به انگلیس و ماندگاری در لندن به عنوان نمونه عملی شیوه فرار از احضار ، به نقشه راه "آقازاده گان و دستگاه قضا" تبدیل شده بود .
صراط نیوز نوشت: ادامه مطلب...

[ یکشنبه 90/9/27 ] [ 11:7 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

دکتر روح الامینی امروز در حاشیه سومین نشست عمومی دفتر تحکیم وحدت در دانشگاه صنعتی امیرکبیر در جمع خبرنگاران گفت: جبهه ایستادگی از روز اولی که منشور جامعتین مطرح شد همکاری خود را با آن اعلام کرد.
وی افزود: ایستادگی در دفاع از انقلاب و همراهی با انقلاب با قشرهای مختلف از جمله مهمترین هدف این جبهه است.
روح الامینی ادامه داد: در اردوگاه اصولگرایی خواهیم بود و چتر اصولگرایی باید بر سر همه اصولگرایان پهن شود. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 90/9/27 ] [ 11:5 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
آبشار کبودوال
Kaboodval Waterfall

ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 90/9/24 ] [ 11:0 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

سرویس سیاسی پایگاه 598، سایت منتسب به حجت الاسلام و المسلمین اکبر هاشمی رفسنجانی خبر دیدار امروز (22 آذر 90) وی را با  اعضای شورای مرکزی و داوری حزب اسلامی کار  را با تیتر « هاشمی : محدودیت احزاب بی توجهی به قانون اساسی است » منتشر کرد.

در خبر مذکور این چنین آمده است: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در ادامه این دیدار ؛  با ابراز تأسف از وضعیت احزاب کشور در مقطع کنونی، راه صحیح و درست برای اداره کشور را نقش‌آفرینی احزاب فراگیر، سالم و توانمند دانست.

[ پنج شنبه 90/9/24 ] [ 10:46 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
یکی از سایت های جریان فتنه در تحلیلی ضمن برشمردن اهداف کوتاه مدت و بلندمدت این فرقه بخش هایی از برنامه مورد بررسی فتنه گران را برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی بیان کرد.

یکی از سایت های جریان فتنه در تحلیلی ضمن برشمردن اهداف کوتاه مدت و بلندمدت این فرقه بخش هایی از برنامه مورد بررسی فتنه گران را برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی بیان کرد. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 90/9/24 ] [ 10:42 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
   1   2   3   4   5      >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 94
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 4391436