NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

مهدی خزعلی از عناصر ماجراجوی فتنه که علی‌رغم اظهارنظرها و اقدامات خلاف قانون و ساختارشکنانه در طول حدود سه سال اخیر، هنوز با حکم محکومیتی مواجه نشده و اخیراً‌ نیز به‌دنبال احضار و بازداشت موقت وی، موج مظلوم‌نمایی برای وی در سایت‌های ضد انقلاب به‌راه افتاده است، بر اساس فیلم منتشر شده از وی بر روی اینترنت، حدود یک‌ماه قبل نیز در فاز جدید شیرین‌کاری‌هایش در تالار گفت‌وگوی یک شبکه ضد انقلاب حاضر شده و با ضد انقلاب‌های فراری دل و قلوه رد و بدل کرد!

فروتن بارها از حضور خزعلی در این برنامه ابراز خوشحالی کرد و خطاب به این عنصر ماجراجو گفت: سپاسگزارم از اینکه با سازمانی مصاحبه کردید که هدفش برکناری رژیم ولایت فقیه است.
 خزعلی که خود را "بسیجی خیبر" می‌خواند!، در این برنامه پس از شنیدن توهین‌های وقیحانه فروتن و دیگر سلطنت‌طلبان به باورهای ملت ایران و زیر سوال بردن اصل ولایت فقیه، با سیاه‌نمایی از وضعیت فعلی کشور، دوباره سخنان دشمن پسند خود را تکرار و دلایل براندازی را تشریح کرد.
به گزارش رجانیوز، مهدی خزعلی که علی رغم اعلام برئت آیت الله خزعلی از وی، هنوز به دنبال سوء استفاده و خدشه به جایگاه برجسته این عالم انقلابی و معتقد به آرمان‌های انقلاب و امام راحل است، هم‌چون دو سال پیش در تالار گفت‌وگوی نهاد مردمی با "ایمان فروتن" از سلطنت‌طلبان شناخته شده و بینندگان ضد انقلاب این تالار نشست. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 90/10/29 ] [ 8:54 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

"همنشین کردن "چادر" با فلاکت و بدبختی در سریال‌های صداوسیما محل تامل است"

عضو کارگروه فرهنگ و هنر مرکز پژوهش‌های مجلس: بازگشت به فیلم‌فارسی‌های دهه 40 و 50 در سریال‌های اخیر صدا و سیما و همنشین کردن "چادر" با فلاکت و بدبختی محل تامل است.

دکتر علی جعفری، مدرس ارتباطات و پژوهشگر حوزه دین و رسانه در گفتگو با «نسیم» در خصوص بازنمایی از شخصیت زن چادری در برخی سریال‌های تلویزیونی اظهار داشت:
- برخی سریال‌های اخیر صدا و سیما از جمله "تا ثریا" نشان می‌دهد که بیماری قدیمی فیلمفارسی که بعد از انقلاب، بخصوص در دهه 60 تا حدودی درمان شده بود و در سینما و تلویزیون، چادری را مترادف و همنشین با فلاکت و بدبختی نشان نمی‌داد و درمان شده بود، به تلویزیون بازگشته است. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 90/10/29 ] [ 8:47 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

مقامات آمریکا از آمادگی این کشور برای گفتگو با ایران سخن گفته اند . 
به گزارش «تابناک» ، لئون پانتا وزیر دفاع آمریکا روز چهارشنبه در پنتاگون گفت که هنوز راه حل دیپلماتیک با ایران وجود دارد. 
وی همچنین گفت که ما همیشه تمایل مان برای انجام گفتگو با ایران را اعلام کرده ایم . وی که در واکنش به سخنان مقامات تهران درباره پیشنهاد آمریکا برای گفتگو با ایران سخن می گفت ، درباره کانال خاصی صحبت نکرد ، اما گفت که دیپلماسی همیشه برای ما آماده است . 
در همین ارتباط سی ان ان ، گزارش داده است که واشنگتن از ایران درخواست کرده که یک کانال گفتگوی مستقیم بین دو کشور ایجاد شود. 
پانتا همچنین گفته است که در مورد گزینه های نظامی نیر گفته است که ما همیشه آماده رویارویی با هر موقعیتی هستیم اما صادقانه بگویم  در ماه های اخیر هیچ قدمی خاص نظامی  برنداشته ایم ، وی اضافه کرد که ما همیشه آماده هستیم . 
وزیر دفاع آمریکا همچنین گفت در ماه های اخیر هم ما هیچ تغییری در استراتژی نظامی خود در خلیج فارس ایجاد نکرده ایم و نیروهایی هم که اکنون در این منطقه حضور دارند کفایت می کند . 
ویکتوریا نولاند سخنگوی سفید هم در این باره گفته است که کاخ سفید برای گفتگو با ایران آماده است و ایران اگر می خواهد به همه نشان دهد هیچ برنامه نظامی هسته ای ندارد ، درها باز است که وارد گفتگو شود . 
ایران همیشه از گفتگو های بدون پیش شرط و عادلانه استقبال کرده است ، اما سیاست گفتگوی غربی ها همیشه با زبان تهدید و ارعاب همراه بوده است و هیچگاه گفتگویی که مقدمه یا موخره آن تهدید و ارعاب باشد هیچگاه صورت نمی گیرد.


[ پنج شنبه 90/10/29 ] [ 8:44 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

این سریال که تاکنون انتقاد های مختلفی را از طیف های مختلف بر خود حمل نموده است ، قرار بود از امشب وارد قسمت های جنجالی شود که با دخالت مدیران عالی صدا و سیما ، سانسور شده و مسیر آن به کلی عوض می شود تا فردا شب به پایان برسد

مجموعه تلویزیونی تا ثریا که از شبکه یک سیما پخش می شود ، با حذف بیش از 10 قسمت آن ، فردا شب به پایان می رسد. 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اعتدال این سریال که تاکنون انتقاد های مختلفی را از طیف های مختلف بر خود حمل نموده است ، قرار بود از امشب وارد قسمت های جنجالی شود که با دخالت مدیران عالی صدا و سیما ، سانسور شده و مسیر آن به کلی عوض می شود تا فردا شب به پایان برسد. 
شدت انتقادها از این سریال به حدی بوده که شبکه یک ، روز پنج شنبه را که روز پخش سریال های این شبکه نیست ، برای این امر انتخاب کرده است. 
بنا بر اطلاعات خبرنگار اعتدال ، قسمت های حذف شده این سریال ، شامل بارداری «ثریا» از  «سرهنگ» و دیالوگهای بسیار جنجالی در این زمینه بوده است.
همچنین در زمان دادگاهی شدن «ثریا» ، ماجرای ارتباط شرعی او با مردی از طریق «صیغه»  در سالهای پس از فوت شوهرش آشکار می شود ، که این مرد ، شخصیتی جنجالی داشته است. 
مسئولین عالی صدا و سیما با توجه به عواقب پیش بینی نشده پخش چنین مجموعه ای از تلویزیون ، ترجیح داده اند با حذف 12 قسمت و بیش از 500 دقیقه ، تا ثریا ، تا ثریا ادامه نباید. 
لازم به ذکر است که در هفته جاری مسئولین عالی صدا و سیما به کمیسیون فرهنگی مجلس احضار شده و در رابطه با این سریال مورد بازخواست قرار گرفتند.

 


[ پنج شنبه 90/10/29 ] [ 8:36 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 جوان نوشت : این‌روزها اخبار متفاوتی از ارسال نامه‌های ساختارشکنانه از سوی افراد وابسته به جریان فتنه در فضای مجازی منتشر می‌شود که افشا کننده پروژه‌ای از سوی سازمان جاسوسی امریکا (سیا) است. واقعیت آن است که پروژه‌ OLLنه برای امروز بلکه ریشه آن به دوران حاکمیت اصلاح‌طلبان بازمی‌گردد. دوره‌ای که در آن برخی جریانات افراطی همچون نمایندگان مجلس ششم نامه‌هایی سرگشاده و ساختارشکن را به مقامات عالی‌رتبه نظام ارسال کردند. از این رو می‌توان مجموعه تحرکات اخیر را فاز دوم این پروژه تعبیر کرد. بر اساس این پروژه قرار است که نهضت نامه نگاری به مسئولان عالی نظام در آستانه انتخابات شکل بگیرد تا از این طریق و ایجاد چالش ظاهری برای رأس نظام، عملاً انتخابات و کلیت جمهوری اسلامی را با چالش بزرگتر روبه‌رو کنند و از این طریق اهداف براندازانه خود را پیگیری کنند.


[ پنج شنبه 90/10/29 ] [ 8:32 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

مواضع انتقادبرانگیز و دو پهلوی آیت الله هاشمی رفسنجانی در ایام فتنه 88 آنقدر ادامه دار شده که محافل ضدانقلاب که پیش تر در جبهه مخالفان سرسخت وی قرار داشتند، به راحتی آرزوهای عجیب و غریب خود را در قالب پیشنهاد به آقای هاشمی ارائه می دهند.

به گزارش جهان، در همین راستا یکی از سایت های اپوزیسیون، در مطلبی با انتقاد از روند انتخاب رئیس جدید دانشگاه آزاد، آن را عجیب دانسته و از آقای هاشمی خواسته است که به طور علنی به این موضوع اعتراض کند.
سایت خودنویس در پیشنهادی عجیب به آقای هاشمی، نوشته است: از تهران کوچ کرده تا حساسیتها نسبت به شما کم شود، و در مکان مناسبی از باقیمانده‌ی عمر لذت ببرید.
این سایت ضدانقلاب خود را در مقام دلسوز خانواده هاشمی قرار داده و افزوده است: گوشه‌گیری شما لازم نیست با هیاهو باشد، که ممکن است مورد حاشیه‌سازی دوست و دشمن قرار گیرد. کافی است در جائی زیرلبی و به نرمی بگوئید که اگر رهبری فرزانه صلاح بدانند ترجیح می‌دهید از حوزه‌هائی دور بمانید و فرصت خدمت به دیگران که با انرژی‌تر هستند داده شود. یکی-دو جلسه‌ای هم به بهانه‌ی کسالت در مجمع حاضر نشوید. به همین راحتی!
این سایت اجرای این اقدام را تنها شرط "پیروز شدن" آقای هاشمی توصیف کرده است.
به نظر می رسد مواضع سوال برانگیز و گاه سکوت آقای هاشمی موجب مهیا شدن زمینه برای طرح ادعاها و مواضع عجیب اپوزیسیون شده است؛ رویدادی که برچیده شدن آن نیازمند موضع قاطع و صریح رئیس مجمع تشخیص علیه فتنه گران است.

 


[ پنج شنبه 90/10/29 ] [ 8:29 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

یک روزنامه سوییسی دو هفته قبل از سفر بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران، ماجرایی جالب از مشاهدات بازرسان آژانس در نطنز را منتشر کرد.
به گزارش ایرنا، روزنامه سوییسی "تاگس آنزایگر" نوشت: تلاش آمریکائی ها برای ارایه فناوری هسته ای دستکاری شده به ایران تاکنون شکست خورده است.
این روزنامه برای اثبات این موضوع به ماجرایی اشاره کرد و نوشت: بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی در سال 2003 در مرکز غنی سازی نطنز پمپ هایی را دیدند که ساخت آلمان بود.
به نوشته این روزنامه، بعدها تحقیقات صورت گرفته نشان داد که این پمپ ها از سوی شرکت فایفر واکیوم آلمان به کارخانه تولید فناوری هسته ای در نیومکزیکو ارسال شده و مورد دستکاری آمریکایی ها قرار گرفته و پس از آن به ایران فرستاده شده بود. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 90/10/29 ] [ 8:26 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

در نظرسنجی اخیر یکی از نهادهای معتبر در 30 استان کشور نتایج قابل توجه و تاملی بدست آمده است.
به گزارش جهان، در این نظر سنجی که در دی ماه 1390 انجام شده، شرکت کنندگان از گروه ها و اقشار مختلف در نمونه آماری گسترده به سووال "در انتخابات مجلس نهم، به کدام جریان سیاسی رأی می دهید؟" پاسخ دادند.
در نتیجه این نظرسنجی، 28 درصد مخاطبان به جبهه متحد اصولگرایان و 24 درصد به اصلاح طلبان رای دادند.
همچنین 12 درصد به جبهه پایداری و 5 درصد به کاندیداهای نزدیک به جریان انحرافی رای خواهند داد.
گفتنی است این نظر سنجی در 30 استان کشور انجام شده است.


[ پنج شنبه 90/10/29 ] [ 8:24 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

«آقا»... آری! با شما هستم «آقا»! اقتدار خیبری و بدری ات، قدرت ملت 9 دی شما و امت بیداری اسلامی تان، عجیب دیوانه کرده نظام سلطه را.

به گزارش جهان، روزنامه کیهان در یادداشتی با عنوان "«د» مثل «دلفین» احمق مثل کاخ سفید!!" به قلم حسین قدیانی نوشت:
«تیم کیتین» (اسم را نگاه!!) فرمانده سابق یگان پنجم نیروی دریایی آمریکا مستقر در بحرین، از ارتش این کشور خواسته است که برای مقابله با ایران در تنگه هرمز از دلفین های آموزش دیده استفاده کنند! «سانفرانسیسکو کرونیکل» در همین زمینه نوشته: «دلفین ها قادرند با یک توانایی خاص، حتی با چشمان بسته، اجسام را در زیر آب با ردیابی امواج آنان پیدا کنند. به همین خاطر این موجود دریایی یک مین یاب فوق العاده است».
جان من! در مقابله با قدرت خیبری و بدری انقلاب اسلامی عزیز، ببین کار کاخ سفید به کجا کشیده؟! یعنی می خواهم ببینم این دلفین ها که اغلب چشم شان هم بسته است، از «RQ170» قوی ترند؟! آیا ممکن است نظامی مقتدر، طیاره پهپاد را در روز روشن شکار کند، اما از پس 4 تا دلفین بازیگوش برنیاید؟! وانگهی! جمهوری اسلامی اصولاً کارش از مین گذاری گذشته است و بیشتر در کار ساخت «موشک همه جا پیما» ست.
و اما حالا که همچین است، ما هم به یانکی ها برای مقابله با جمهوری اسلامی در تنگه هرمز، بسته پیشنهادی زیر را ارائه می دهیم. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 90/10/29 ] [ 8:22 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، شایعه سوء قصد به جان آیت الله هاشمی رفسنجانی را تکذیب کرد.

به گزارش عصر ایران، مدیر کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت خبر برخی رسانه های ضد انقلاب در خصوص تیراندازی به خودروی اکبر هاشمی رفسنجانی را تکذیب کرد.
دیروز برخی رسانه های وابسته به ضد انقلاب مدعی شدند که روز دوشنبه هفته جاری، یک موتورسوار به سمت اتومبیل هاشمی رفسنجانی تیراندازی کرده و گریخته است! ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 90/10/29 ] [ 8:13 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
   1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 70
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 4391412