NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ


[ شنبه 89/11/30 ] [ 10:26 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: در ایران این فتنه یک پدرخوانده‌ای دارد که با اتاق فکری که راه‌اندازی کرده است به فتنه‌گران خط می‌دهد و خودش با سکوت و هم‌نوایی با این جریان، فتنه را هدایت می‌کند.

به گزارش شبکه ایران، سعید قاسمی، استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با فارس، ضمن تبریک به مناسبت پیروزی‌های مکرر سال گذشته و پیروزی مردم شریف در فتنه 88 تصریح کرد: پیروزی‌های مردم آزاده و قهرمان مصر و تونس قطعاً منبعث از انقلاب اسلامی ایران است. ادامه مطلب...

[ شنبه 89/11/30 ] [ 10:25 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حصر جدی و خانگی موسوی و کروبی آغاز شده است.
بر اساس شنیده های خبرنگار جهان، موسوی و کروبی در منزلشان در حصر کامل قرار گرفتند.این تصمیم کمترین درخواست مردم از مسئولین است.
روز گذشته آیت الله جنتی نیز در خطبه های نماز جمعه گفت: اینکه برخی دوستان محاکمه سران فتنه را تقاضا می‌کنند جزء مصلحت‌اندیشی قوه قضائیه است.
آیت الله جنتی گفت: باید ارتباط سران فتنه از مردم قطع شود و در خانه‌های آنها بسته و رفت و آمدهای آنها محدود شود؛ باید تلفن و اینترنت آنها قطع شده و آنها در خانه‌های خود زندانی شوند.
طی چند روز گذشته مردم در راه پیمائی های گسترده و متعدد خواهان برخورد دستگاه قضائی با سران فتنه و اشد مجازات برای آنها بوده اند.به نظر می رسد حصر خانگی سران فتنه حداقل کاری است که در این رابطه باید انجام می شد.

[ شنبه 89/11/30 ] [ 10:22 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
امروز جمعی از فتنه گران در حال تلاش و تکاپو برای جذب نیرو در برخی دانشگاهها به منظور اغتشاشی مجدد بوده اند که با بی رغبتی و اعتراض قشر فهیم دانشجو روبرو می شوند.
 بنابر گزارشهای رسیده امشب قرار است برخی از سرکرده های فتنه در بیت یکی از روحانیون حامی فتنه که اخیرا خود را با مجوز فتنه گران مرجع نامیده است گرد هم جمع شوند تا برای برخی تحرکات برنامه ریزی کنند.
گفتنی است این مدعی مرجعیت که  فرزندانش نیز روز 25 بهمن بدلیل حضور در اغتشاشات تهران بازداشت شده اند، اخیرا تلاش زیادی می کند تا در رقابت با صانعی دیگر حامی فتنه جایگاه  خود را بعنوان پدر معنوی اپوزیسون  تثبیت کند و از این راه برای خود کسب شهرت نموده و به نوائی برسد!
لازم بذکر است این روحانی نما که بدلیل بی بهره بودن از علم و اخلاق در بین حوزیان هیچ جایگاهی ندارد و چند ماهی را نیز در سالهای گذشته بخاطر اختلاس در زندان بوده است، اخیرا و قبل از اغتشاشات 25 بهمن در منزل کروبی با وی و موسوی از سران فتنه دیدار کرده بود از همین رو چنین برداشت می شود که این جلسه نیز به منظور برنامه ریزی برای اغتشاش و فتنه گری دیگری باشد لذا جا دارد تا دادگاه ویژه روحانیت در قبال اینگونه  روحانی نماها که از معاندان و جیره خواران استکبار می باشند ساکت ننشیند و اقدامات لازم را انجام دهد.

[ شنبه 89/11/30 ] [ 10:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

موضوع دانشگاه آزاد وقف اموال 250 هزار میلیاردی آن از حدود سه سال قبل به یکی از مهمترین سوژه‌های خبری کشور تبدیل شده بود.

این موضوع در کش و قوس حرکت اصلاحی شورای عالی انقلاب فرهنگی از یک سو و تلاش هیأت امنای دانشگاه آزاد برای حفظ وضعیت موجودش از سوی دیگر در حالی به یکی از مهمترین موضوعات کشور تبدیل شد که روز تصویب طرح جنجالی آن در مجلس، یکشنبه سیاه نام گرفت. ادامه مطلب...

[ شنبه 89/11/30 ] [ 5:26 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 در شرایطی که رژیم آل‌خلیفه می‌کوشد با توسل به ارتش بحرین اعتراضات مردمی را در این کشور سرکوب کرده و از بروز انقلابی مشابه مصر در بحرین جلوگیری کند، نشانه‌های تمایل نظامیان این کشور برای پیوستن به صف معترضان نیز به تدریج پدیدار می‌شود.

عکس ذیل که توسط یک فعال بحرینی در فضای مجازی منتشر شده است، یک افسر ارتش بحرین را نشان می‌دهد که به مردم پیوسته و بر دست هموطن انقلابی خود بوسه می‌زند. 

 کارشناسان فضای بحرین را ملتهب‌تر از آن ارزیابی می‌کنند که رژیم آل‌خلیفه بتواند با اتکا به قوای مسلح، اعتراضات را سرکوب کند.

[ شنبه 89/11/30 ] [ 5:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

رسول منتجب‌نیا عضو شاخص حزب اعتماد ملی که امام جماعت مسجد امام صادق(ع) واقع در صادقیه را نیز به عهده دارد به دلیل عدم موضع‌گیری صریح در برابر موسوی و کروبی با واکنش شدید نمازگزاران مواجه شده است.
بر اساس این گزارش جوانان مسجد امام صادق حاضر به اقامه نماز به امامت آقای منتجب‌نیا نیستند و خود وی نیز به این موضوع پی ‌برده است.
متبجب‌نیا بعد از آنکه با واکنش منفی مردم مواجه شده است، دیگر در مسجد امام صادق(ع) حاضر نمی‌شود.
اعضای بسیج مسجد امام جعفر صادق(ع) در خصوص اتفاقات اخیر این مسجد و برخی از موضع‌گیری‌های منتجب‌نیا که تا چندی پیش اقامه نماز جماعت در این مسجد را برعهده داشت، اما هم‌اینک با اعتراض مردمی روبرو شده است، بیانیه‌ای صادر کردند که به شرح ذیل است: ادامه مطلب...

[ شنبه 89/11/30 ] [ 5:19 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

شنیده ایم احمد واعظی که اخیرا با حکم مقام معظم رهبری به ریاست دفتر تبلیغات حوزه علمیه منصوب شده است، به زودی به عضویت جامعه روحانیت مبارز تهران درخواهد آمد.

* مجمع روحانیون که 23 عضو دارد اخیرا جلسات هفتگی خود را با حدود 8 الی 10 نفر برگزار می کند. شنیده ایم موسوی خوئینی ها از انفعال و ترس حاکم بر اعضا انتقاد کرده و گفته اگر بخواهد جلسات به این منوال ادامه پیدا کند و خروجی خاصی! نداشته باشد وی از مجمع استعفا داده و برای بیان نظراتش سایت شخصی راه اندازی می کند.

  *یکی از نزدیکان هاشمی رفسنجانی در جلسه ای ادعا کرده است ما در انتخابات نهم ریاست جمهوری تیمی رسانه ای و مشورتی برای هاشمی تدارک دیده بودیم که برخی اعضای آن عبارت بودند از: اکبر منتجبی،سرگه بارسقیان، جعفر گلابی، علی میرزاخانی، جلال خوشچهره و آرش غفوری . این افراد که همگی در روزنامه هایی چون زن، سلام، صبح امروز، خرداد، نشاط و شرق سابقه فعالیت داشتند، هم اکنون برخی آنان با فرار از کشور در دامن رسانه های بیگانه افتاده اند.

  *کمیته ای مشترک میان دولت و مجلس تشکیل شده تا با بررسی سوالات نمایندگان از وزراء، از طرح آنها در صحن علنی به میزان قابل توجهی کاسته شود. دولت یکی از چالش های خود را تعداد 2650 سوال نمایندگان از وزرا می داند که وقت بسیاری را از وزرا برای پاسخگویی طلب می کند. گفته می شود تنها 222 سوال از وزیر کشور شده است.

  *در ماه های اخیر برخی جلسات مجمع تشخیص مصلحت به حد نصاب قانونی نمی رسد. علت به حد نصاب نرسیدن جلسات مجمع، بیماری، فوت،مشغله زیاد و محرومیت از حضور عنوان شده است. شنیده ایم که قرار است تدبیری برای این مشکل اندیشیده شود.

  *پس از آنکه هویت یکی از اعضای مجمع روحانیون که به یکی از مساجد خیابان وحدت اسلامی رفته بود برای نمازگزاران افشا شد، وی با سراسیمگی و با جا گذاشتن خودرویش از درب زنانه مسجد فرار کرد.

  


[ شنبه 89/11/30 ] [ 5:17 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

مردم منطقه غرب تهران طی روزهای گذشته از ورود قائم مقام کروبی به مسجد امام جعفر صادق جلوگیری کردند
بنابر این گزارش خبرهای رسیده حاکی از آن است که پس از آنکه (منتجب نیا )قائم مقام  کروبی و امام جماعت این مسجد درصدد ایجاد پایگاه برای کروبی در غرب شده بود مردم هوشیار این منطقه طی مکاتباتی خواستار تغییر وی شده بودند اما ظاهرا برخی فشارها مانع از این اقدام شد.
گفتنی است به دنبال این اقدام مردم این منطقه طی یک حرکت خودجوش مانع ورود منتجب نیا به این مسجد شدند


[ شنبه 89/11/30 ] [ 12:23 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

دود ??? نفر از مردم محله جماران با راهپیمایی اعتراضی مقابل خانه آیت الله هاشمی رفسنجانی خواستار تغییر رویکرد وی نسبت به سران فتنه شدند.
راهپیمایان همچنین در مقابل منزل سید محمد خاتمی نیز تجمع کردند.


[ شنبه 89/11/30 ] [ 12:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
   1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 125
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 4391467