NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

ده ها تن از اعضای گروهک تروریستی منافقین از جمله 3 تن از فرماندهان این گروهک پس از فرار از اردوگاه اشرف در شمال شرقی بغداد، خود را تسلیم نیروهای امنیتی عراق کردند. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/1/31 ] [ 11:36 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

شهید سرتیپ خلبان علی اکبر قربان شیرودی در دی ماه 1334 در شیرود تنکابن به دنیا آمد. علی اکبر با اتمام تحصیلات متوسطه در سال 1351 وارد ارتش شد و دوره مقدماتی خلبانی را در تهران به پایان رساند . سپس دوره هلی کوپتری کبرا را در پادگان اصفهان دید و با درجه ستوانیاری فارغ التحصیل شد .
ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 90/1/31 ] [ 11:11 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
[ چهارشنبه 90/1/31 ] [ 10:55 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

دو مسافر مسلمان در هواپیمای قاهره- لندن درباره مسائل دینی با یکدیگر گفتگو و صحبت می کردند که یک مسافر انگلیسی به محض شنیدن سخنان این دو مسلمان انگلیسی کنیایی الاصل واکنش شدید و عجیبی از خود بروز داد و برگی دیگر از آزادی بیان و ادیان از دیگاه غرب را به نمایش گذاشت که در پی اعتراض این فرد انگلیسی خلبان در اقدامی اسلام ستیزانه از نیروهای پلیس خواست تا این دو مسلمان را از هواپیما پیاده کنند! ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/1/31 ] [ 10:54 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

موفقیت ها و چهره شدن افراد ایرانی در سطح کشورهای جهان همواره یکی از سوژه های اصلی رسانه ها برای پرداختن بوده است که با استقبال مردم هم روبرو می شده است . گزارش از پیشرفت  ایرانی ها که به مدارج مهم علمی، اجتماعی و حتی سیاسی کشورهای خارجی رسیده اند همواره از نکات خواندنی رسانه ها بوده است که به طبع غرور ملی را به همراه می آورد اما سوال اصلی اینجاست که این افراد به هر دلیلی و با هر سابقه ای باید به عنوان نمونه و الگو برای جامعه ایران معرفی شوند و جو رسانه ای کشور تنها به دلیل ایرانی بودن هر فردی باید تمام سوابق بد و تخلف های او را به فراموشی بگذارد؟

ماجرای علی دیزایی فرمانده پلیس متروپلتین لندن که بعد از سال ها زندگی در لندن با پخش مستند مهاجران شبکه اول سیما به شهرت رسید بارز ترین مصداق گفته های بالاست . این پلیس سابق لندن نشین در حالی از سوی صدا و سیمای ایران به عنوان چهره خوش نام مهاجران معرفی شد که در همان زمان به اتهام فساد مالی و درگیری بافردی عرب و سیاهپوست در دادگاه های معروف به پرونده هلیاس حاضر می شد . به موازات این اقدام صدا و سیما دیگر رسانه های داخلی نیز با بزرگ نمایی شخصیت این پلیس تبهکار اسکاتلندیارد تلاش کردند پرونده هلیاس را ساخته دولت انگلیس برای تخریب وجهه این ایرانی قرار  دهند در حالی که این فرد که 25 سال در پلیس انگلیس کار کرده بود می توانست سال های قبل تر برکنار شود .

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/1/31 ] [ 10:52 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

عجایب دنیای زمینی ما پایانی ندارد. آیا تا حالا این میوه‌ های شگفت‌ انگیز را دیدید؟

میوه‌ های عجیب و غریب، بیشتر در نواحی گرمسیری رشد می ‌کنند. میوه‌ هایی با‌ اشکال و طعم‌ های متفاوت با آن چه که ما تا به امروز می‌ شناختیم. کشورهایی مانند؛ تایلند، مالزی، فلیپین، تاهیتی، هنگ کنگ، سنگاپور، ویتنام، آفریقای جنوبی.... میزبانان اولیه این میوه‌ ها هستند.

میوه‌ هایی با شکل و شمایل عجیب، بوهای بد و تند، طعم‌ های تلخ و گزنده و قیمت‌ های بسیار بالا دارای فواید بسیار برای انسان و حیوانات هستند.

 

در اینجا به معرفی تعدادی از این میوه ‌ها می ‌پردازیم:

نونی (Noni)

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/1/31 ] [ 10:49 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
پیکر شهید «قاسم درآهکی» همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در میان میان حزن و اندوه دستان مردم شهید پرور آبادان تشییع شد.
پیکر این شهید هشت سال دفاع مقدس برای آرمیدن در آغوش خاک به شهرستان آبادان منتقل شد. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 90/1/31 ] [ 10:41 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
شب گذشته یکی از سایتهای متصل به دولت در خبری مدعی شد که رئیس جمهور وزیر اطلاعات را برکنار می کند.
به گزارش جهان سایت دولتیار نوشت:یک منبع آگاه در دولت به نقل از دکتر احمدی نژاد ، رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت جناب آقای مصلحی دیگر وزیر اطلاعات نیست. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 90/1/31 ] [ 10:36 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

گلزار شهدا، مامنی برای علاقمندان و دلسوزان ارزشهای انقلاب و اسلام و از قافله عقب‌ماندگان شهادت می‌باشد، مامنی برای آنانی که نامهربانی و بی‌مهری‌های سیاسیون برفرهنگ به ویژه عفاف و حجاب و نیز تاراج عفت و حیای زنان در خیابان بر دلشان عقده شده و قطعات شهدا را بهترین محل برای درد دل با شهدا و جلای دل می‌دانند.
http://files.tabnak.com/pics/201104/201104200514091704.jpg

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/1/31 ] [ 10:32 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک پایگاه خبری عراقی از فرار ‌جمعی ده‌ها عضو گروهک منافقین از کمپ اشرف و پناه بردن آنها به دولت عراق خبر داد. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 90/1/31 ] [ 10:30 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
   1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 198
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 4391540