NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ


[ چهارشنبه 93/11/29 ] [ 10:9 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
تحلیلی بر روزنامه‌های اصلاح‌طلب؛
"نادیده گرفتن یک جناح سیاسی بر اساس اهداف صدا و سیما بود" بازتاب انتشار این گزاره ناقص از سوی ضرغامی کافی بود تا روزنامه‌های اصلاحات تیتر اول خود را به انتقاد از وی اختصاص دهند.
گروه سیاسی مشرق - رسانه‌های مکتوب همواره نقش عمده‌ای در هدایت افکار عمومی و جریان‌سازی رسانه‌ای به عهده دارند که در این بین جایگاه روزنامه‌ها، جایگاه ویژه‌ای است. به همین منظور گروه سیاسی مشرق به تحلیل و بررسی محتوای روزنامه‌های متعلق به جریان اصلاح‌طلب می‌پردازد.

*****

روزنامه‌های اصلاح‌طلب روز چهارشنبه را با تمرکز خبری بر سخنان عزت‌الله ضرغامی آغاز نمودند. 

«نادیده گرفتن یک جناح سیاسی بر اساس اهداف صدا و سیما بود» بازتاب انتشار این گزاره ناقص از سوی عزت‌الله ضرغامی کافی بود تا روزنامه‌های اصلاحات تیتر اول خود را به انتقاد از کارنامه رییس سابق جام‌جم اختصاص بدهند و رفتار وی را جناحی توصیف کند. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/11/29 ] [ 10:3 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
با توجه به این که تنها چندماه تا ضرب الاجل ماه مارس برای دستیابی به چارچوب کلی یک توافق هسته‌ای میان ایران و گروه 1+5 فرصت باقی است به نظر می‌آید این ایران است که طرف مقابل را برای سازش تحت فشار قرار داده است.
به گزارش مشرق، خبرگزاری آسوشیتد پرس به نقل از منابع نزدیک به مذاکرات هسته‌ای مدعی شد اگر ایران یکی از پیشنهادات طرف غربی برای کاهش ظرفیت غنی‌سازی‌اش را بپذیرد آمریکا با افزایش تعداد سانتریفوژها موافقت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، با توجه به این که تنها چندماه تا ضرب الاجل ماه مارس برای دستیابی به چارچوب کلی یک توافق هسته‌ای میان ایران و گروه 1+5 فرصت باقی است به نظر می‌آید این ایران است که طرف مقابل را برای سازش تحت فشار قرار داده است.

اصلی‌ترین مساله مورد اختلاف میان مذاکره‌کنندگان برنامه غنی‌سازی اورانیوم در ایران است که طرف غربی تلاش می‌کند آن را محدود کند. گروه 1+5 شامل آمریکا، روسیه، چین، انگلیس، فرانسه و آلمان در ابتدا با هدف براندازی 80 تا 90 درصد از حدود 10 هزار سانتریفیوژ فعال ایران پای میز مذاکره آمد. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/11/29 ] [ 10:0 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در حاشیه دیدار اقشار مختلف مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب
عکس/

[ چهارشنبه 93/11/29 ] [ 9:58 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نیسان پیوو 2 خودرویی است که برای رانندگان بانوان ساخته شده است.
به گزارش مشرق، این خودرو با اتاق چرخنده، هنگام پارک کردن و دنده عقب بسیار کمک میکند.


ستون های A و C برای دید بهتر شفاف شده اند.


قدرت از موتور های برقی و باتری های لیتیوم- یون تامین میشود.ویژگی پیوو 2 این است که هر چرخ به طور مجزا میتواند تا 90 درجه بچرخد،که امکان حرکت عرضی به خودرو را میدهد.

[ چهارشنبه 93/11/29 ] [ 9:57 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
هنرمند ژاپنی با استفاده از مقوا، آثار زیبایی مانند هواپیما و ربات خلق کرده است.
خبرگزاری فارس: خلق آثار دیدنی با مقوا+تصاویر

 

به گزارش گروه دانستنی‌های خبرگزاری فارس، «مونامی اُنو» به وسیله کارتون‌ها و جعبه‌های مقوایی که دور ریخته شدند، مجسمه‌هایی ساخته است.

این هنرمند ژاپنی با استفاده از مقوا آثار زیبایی مانند هواپیما، ربات، سلاح گرم و وسایل جالب و دیدنی دیگر خلق کرده است.

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/11/29 ] [ 9:51 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
قوه قضائیه برای تبرئه مهدی هاشمی از اتهامات متعدد اقتصادی و امنیتی تحت فشار شدید قرار دارد.
فشار برای تبرئه مجرم اقتصادی- امنیتی
به گزارش عصر امروز خبرهای موثق حاکی از آن است که حرکت سازمان یافته و تقسیم کار شده برای اثرگذاری بر روند صدور حکم در پرونده اتهامات مهدی هاشمی شدت یافته است و برخی چهره‌های سیاسی که متعهد به تمکین درباره حکم قاضی شده بودند، اکنون سعی می‌کنند به انحاء مختلف مانع از محکومیت متهم شوند.

در همین زمینه برخی رفتارها از پرونده‌شویی(!) حکایت می‌کند به این معنا که هر جا اسنادی حاکی از رفتارهای غیرقانونی متهم وجود دارد تلاش می‌شود با نسبت دادن این تخلفات به افراد و مراکز گوناگون از متهم یاد شده سلب اتهام شود. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/11/29 ] [ 9:43 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
با رجوع به سیره و زندگی پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلّم میبینیم که ایشان در سلام کردن به کودکان پیش دستی میکردند.
پنج چیز که رسول خدا تا آخر عمر رها نکرد
به گزارش جهان، وبلاگ "سلام به خدا" نوشت:
الحق که اسلام دین مهربانی است که حتی در باب سلام کردن به کودکان هم روایت آورده است. 
 
در جاییکه برخی از ما انسانها منتظر هستیم تا اول کوچکتر از خودمان به ما سلام کند، روایت داریم که: 
 امام رضا (علیه السلام) از پدرانش نقل کرده است که رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلّم) فرمودند: پنج چیز را تا آخر عمر رها نخواهم کرد:1. غذا خوردن با بردگان بر روى زمین. 2سوار شدن بر الاغ بى ‏پالان. 3. دوشیدن شیر از پستان بز با دست خودم. 4.پوشیدن لباس پشمین. 5.سلام کردن بر کودکان تا بعد از من سنّت [رسم‏] باشد.(علل الشرائع، ص 54، عیون اخبار الرضا، ص 235، مجالس صدوق، ص 44( م 17)؛ خصال، ج 1، ص 130.) 
 
همچنین با رجوع به سیره و زندگی پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلّم میبینیم که ایشان در سلام کردن به کودکان پیش دستی میکردند که البته این عمل ایشان طبق اصول روانشناسی سبب رشد کودک از جنبه های روانی میگردد و چه خوب میشود که انسانها از سیره پیامبرشان تبعیت کنند تا در همه جا مهربانی و محبت حکم فرما شود.

[ سه شنبه 93/11/28 ] [ 11:58 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
پرونده مهم فساد اقتصادی کشور در انتظار حکم
آزمونی بزرگ برای دستگاه قضا و هاشمی رفسنجانی/ بعد از خداداد، جزایری و مه آفرید نوبت کیست؟
دستگاه قضا با احکام قاطعانه در پرونده معاون اول رئیس جمهور دولت دهم نشان داد که سیستم قضایی ایران تحت تاثیر جریانات سیاسی قرار نمی‌گیرد.
آزمونی بزرگ برای دستگاه قضا و هاشمی رفسنجانی/ بعد از خداداد، جزایری و مه آفرید نوبت کیست؟
گروه جامعه جهان‌نیوز ـ سید عمار علوی: اواسط سال 76 بود که غلامحسین کرباسچی به اتهام اختلاس به مبلغ یک میلیارد و چهارصد و پنجاه و سه میلیون تومان، مشارکت در ارتشا، تبانی، تضییع و تصرف اموال عمومی به سوژه اصلی بزرگترین پرونده مفاسد اقتصادی تا آن سال تبدیل شد. 

بلافاصله یک جریان سیاسی تلاش کرد تا وابستگی کرباسچی به یک جناح خاص را عامل محاکمه وی معرفی کند اما قوه قضائیه توانست با اقتدار در مقابل فشار سیاسی جریان خاص ایستادگی کند و متهم با رای دادگاه به 3 سال زندان و 10 سال انفصال از خدمات دولتی و بازگرداندن اموال محکوم شد. این اولین گام مقابله با فساد رانتی در کشور بود که زمینه امیدواری مردم را به یک نظام قضایی مقتدر و مستقل از جریانات سیاسی فراهم آورد.  ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/11/28 ] [ 11:57 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
آیت الله موحدی کرمانی:
دبیر کل جامعه روحانیت مبارز معتقد است که احتمالا آیت الله هاشمی شاهرودی به ریاست مجلس خبرگان خواهد رسید.
به گزارش پایگاه 598، آیت الله موحدی کرمانی در نشست خبری در حاشیه همایش فرزندان بصیر امام (ره) در پاسخ به سوالی درباره ریاست آینده مجلس خبرگان اظهار کرد: رئیس جدید خبرگان وقتی اجلاسیه تشکیل شود معلوم خواهد شد. فعلا گمانه‌زنی‌هایی در این زمینه وجود دارد اما به نظر من احتمالا آیت‌الله هاشمی شاهرودی به ریاست مجلس خبرگان خواهد رسید.

وی همچنین درباره لغو جلسه مشترکی که قرار بود بین او و آیات مصباح یزدی و محمد یزدی برگزار شود، گفت :‌ متاسفانه مشکلی ایجاد شد و نتوانستیم این جلسه را تشکیل دهیم. اما نشست با آیت‌الله مصباح یزدی حتما تحقق خواهد یافت. در گذشته انتظاراتی بود ولی توفیق حاصل نشد که جلسه را تشکیل دهیم اما قطعا از نظرات و افکار ایشان استفاده خواهیم کرد. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/11/28 ] [ 11:53 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
   1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 64
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 4391406