NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
میزان جستجوی کلمه "پ و ر ن" و مشتقات آن در گوگل طی سالهای 2004 تا 2014

میزان جستجوی کلمه "sex" و مشتقات آن در گوگل طی سالهای 2004 تا 2014
میزان جستجوی کلمه "چادر" و مشتقات آن در گوگل طی سالهای 2004 تا 2014
میزان جستجوی کلمه "شهید" و مشتقات آن در گوگل طی سالهای 2004 تا 2014
ادامه آمارها در انتهای صفحه؛ کلماتی چون: ورزش، فرهنگ، ایران، قرآن، اسلام و..
گوگل بزرگترین موتور جستجوگر جهان است که روزانه میلیون ها کلمه را برای مخاطبین خود جستجو میکند/ شما به دنبال برداشت های سیاسی از این موضوع هستید/ جامعه زمانی به دنبال فحشا میرود که دغدغه نداشته باشد / احمدی نژاد با آمدنش فضای جامعه را به سمت توجه به مسایل معنوی، عدالت و حضرت مهدی (عج) معطوف نمود

به گزارش پایگاه 598 به نقل از "برای مردم"، اگر از مباحث جنبی مرتبط با شرکت گوگل که بگذریم، باید اعتراف کنیم گوگل بزرگترین موتور جستجوگر جهان است که روزانه میلیون ها کلمه را برای مخاطبین خود جستجو میکند و در کشورهایی مانند ایران، پا را فراتر نهاده و به مرجعی برای پاسخ به سوالات کاربران نیز تبدیل شده است. ادامه مطلب...

[ شنبه 93/3/31 ] [ 11:58 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

تیم ملی ایران در دیدار مقابل آرژانتین بازی دلاورانه‌ای انجام داد و در دقیقه 91 متحمل شکست شد.

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/3/31 ] [ 11:54 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عبد‌الحسین هراتی که پیش از این از سوی طه‌ هاشمی معاون فرهنگی دانشگاه آزاد به کار گماشته و سپس عزل شده بود، توسط نیروهای امنیتی که حکم جلب به همراه داشتند، دستگیر شد. سایت کلمه، هراتی را مشاور سابق هاشمی رفسنجانی معرفی کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کیهان، عبد‌الحسین هراتی که پیش از این از سوی طه‌ هاشمی معاون فرهنگی دانشگاه آزاد به کار گماشته و سپس عزل شده بود، توسط نیروهای امنیتی که حکم جلب به همراه داشتند، دستگیر شد. سایت کلمه، هراتی را مشاور سابق هاشمی رفسنجانی معرفی کرد.



یادآور می‌شود هراتی پیش از این و به هنگام حضور در خارج از کشور به حضرت امام خمینی(ره) اهانت کرده و از فتنه‌گران حمایت کرده بود. با این وجود او پس از بازگشت به کشور در دفتر رئیس‌ مجمع تشخیص آفتابی شده و حتی به عنوان مشاور! در دیدار چندی پیش هاشمی با هیئت پارلمانی ایتالیا حضور داشت.

با این حال هاشمی در توضیحی مبهم گفته که وی از زمان ریاست‌جمهوری به دفتر وی تردد داشته اما او را نمی‌شناخته است.

[ شنبه 93/3/31 ] [ 11:46 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

یک دستگاه خانگی کوچک برای نظارت، پیگیری فعالیت‌های ساکنان خانه و ارتباط بین آنان توسط طراحان ساخته شده است.

به گزارش گروه دانستنی‌های خبرگزاری فارس، یکی از پروژه‌های ساخته شده به منظور ترویج رفاه خانواده، توسط یک شرکت فرانسوی به نام SevenHugs طراحی شده است.

این شرکت اعلام کرد قصد راه‌اندازی یک دستگاه به نام HugOne و یک دستگاه به نام miniHug را دارد.

این دستگاهی که فعالیت‌های ساکنان خانه را پیگیری می‌کند دارای تکه‌های کوچک 3 سانتی‌متر در 3 سانتی‌متر است و کارهای مختلف انجام می‌دهد؛ در صورت حرکت کودک در خواب، پدر و مادر از طریق دستگاه با خبرم ی‌شوند؛ در واقع از طریق نرم افزار موجود در آندروید یا iOS  و گوشی هوشمند باخبر می‌شوند.

می‌توان تمام اطلاعات جمع آوری شده را روی گوشی تنظیم کرد؛ با این دستگاه حتی می‌توان با خانواده در ارتباط بود و در صورت دور بودن از آنها، ارتباط تصویری برقرار کرد؛ جعبه «هاگ وان» برای تشخیص مواد آلی استفاده می‌شود در حالی که «مینی هاگ» برای تشخیص حرکات و رطوبت است.

 

این اتوماسیون هنوز در دسترس عموم نیست و در نمایشگاه CES در سه ماهه اول سال 2015 به طور رسمی معرفی می‌شود.


[ شنبه 93/3/31 ] [ 11:40 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
پرورش 1300 گونه و بیش از 10 هزار کاکتوس توسط زن و شوهر دکتر تبریزی در پشت بام طبقه چهارم خانه‌شان کلکسیونی از کاکتوس‌های مختلف جمع شده است.
عکس: مهسا جمالی
[ شنبه 93/3/31 ] [ 11:39 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

دعوا بر سر دختران جهاد نکاح/ شلوارک‌زدایی از هنرمندان!/ پوشش خاص خانم بازیگر در برزیل زهرا اشراقی در کابین خلبان!، بهنوش بختیاری در برزیل

گروه فضای مجازی «خبرگزاری دانشجو»- اخبار فضای مجازی آنقدر متنوع، پرتعداد و گسترده است که کمتر کاربری توانایی بررسی همه آنها را دارد. در این بین گاهی مجبور می‌شویم زمان‌های طولانی را برای خواندن اخبار در فضای اینترنت سپری کنیم.

 گروه فضای مجازی «خبرگزاری دانشجو» با توجه به علاقه مخاطبان جهت آگاهی از اخبار متنوع، می‌کوشد تا با ارائه بسته خبری «خواندنی ترین اخبار روز» کوتاهترین مسیر را برای دسترسی کاربران این خبرگزاری به اخبار جذاب و گوناگون فراهم آورد.

 زهرا اشراقی در کابین خلبان

شلوارک‌زدایی از سفر هنرمندان به برزیل ادامه مطلب...

[ شنبه 93/3/31 ] [ 8:36 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حجت‌الاسلام مصطفی اسماعیلی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: این روزها اگرچه یادآور خطبه آتشین و به یادماندنی مقام معظم رهبریست اما بیش از هر چیز، یادآور ایام تلخ فتنه‌انگیزی سران فتنه به بهانه‌های واهی و کذاییست. روزهایی که در راس هرم فتنه‌گری، اشخاصی چون میرحسین موسوی و کروبی و در قاعده‌ی آن طیف‌های مختلف عقیدتی و سیاسی با ابزارهای مختلف رسانه‌ای، پروژه تقلب را کلید زدند و آنقدر بر این طبل توخالی کوبیدند تا جمع زیادی باور و همراهیشان کنند.
بازخوانی جزای سران فتنه برمبنای دیدگاه فقهی آیت‌الله اردبیلی
به گزارش بی باک، حجت‌الاسلام مصطفی اسماعیلی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: این روزها اگرچه یادآور خطبه آتشین و به یادماندنی مقام معظم رهبریست اما بیش از هر چیز، یادآور ایام تلخ فتنه‌انگیزی سران فتنه به بهانه‌های واهی و کذاییست. روزهایی که در راس هرم فتنه‌گری، اشخاصی چون میرحسین موسوی و کروبی و در قاعده‌ی آن طیف‌های مختلف عقیدتی و سیاسی با ابزارهای مختلف رسانه‌ای، پروژه تقلب را کلید زدند و آنقدر بر این طبل توخالی کوبیدند تا جمع زیادی باور و همراهیشان کنند. ادامه مطلب...
[ شنبه 93/3/31 ] [ 8:20 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

مراسم سالیانه راهپیمایی هم‌جنس‌گرایان در تل‌آویو برگزار شد.

[ جمعه 93/3/30 ] [ 10:1 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
تبریک و تهنیت‌های بعد از انتخابات گاهی دلی است و گاهی سیاسی. دل ما با کسی که سال 84 پیروز شد اصلاً صاف نشد و هیچ وقت نتوانستیم او را به عنوان مظهر جمهوریت مردم فهیم و با فرهنگ و صادق جمهوری اسلامی ایران بدانیم.
به گزارش مشرق، سخنگوی دولت و معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور با حضور در برنامه "شناسنامه" در پاسخ به این سوال که آیا سال گذشته فکر می کردید دکتر روحانی پیروز انتخاب ریاست‌جمهوری شود یا خیر، اظهار داشت: اگرچه روحانی به الطاف الهی و تیزبینی مردم خوب کشورمان ایمان دارد، اما فکر می‌کنم چنین پیش بینی برای شخص وی هم کمی دشوار بود. 
 
وی پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌‌کردید که سخنگوی دولت شوید، همچنین گفت: من طی شانزده سالی که در مجلس حضور داشتم، سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بودم. در مجلس پنجم هم سخنگوی هیات رئیسه بودم. در حزب اعتدال و توسعه هم کارم را با سخنگویی آغاز کردیم و در ستاد آقای روحانی هم در انتخابات گذشته وظیفه سخنگویی برعهده من بود.  ادامه مطلب...
[ جمعه 93/3/30 ] [ 9:57 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
“حسن اللهیاری چغچرانی” مدیر شبکه ماهواره‌ای اهل‌بیت که ید طولایی در تبلیغ اسلام آمریکایی دارد؛ در تازه ترین اقدام خود به مخالفت با آیه 141 سوره نساء: «وَ لَنْ یَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکافِرینَ عَلَى الْمُؤْمِنینَ سَبیلاً» پرداخته و ضمن توهین به اسلام و بهتر دانستن کفار از مسلمانان، حکم جواز سیطره کفار بر مسلمانان و حرمت مقاومت در برابر کفار را صادر کرد!

[ جمعه 93/3/30 ] [ 9:55 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
   1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 159
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 4391501