NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

عضو جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر اینکه نگرانی از بابت اجماع و وحدت اصولگریان نیست چرا که آن‌ها در ‌‌نهایت اختلافات را کنار می‌گذارند گفت: دعوای اصولگریان سر لحاف ملا است.
جعفر شجونی در گفتگو با فرارو با بیان این مطلب افزود: اختلاف اصولگریان در حال حاضر بیشتر بر سر هاشمی رفسنجانی است.
وی ادامه داد: یک عده‌ای از اصولگریان که تندرو هم هستند معتقدند هاشمی را نباید اصولگر دانست چرا که او با نظراتش ثابت کرده وابستگی به این طیف سیاسی ندارد در این میان هم عده‌ای دیگر از اصولگریان به سمت هاشمی غش می‌کنند و به استناد سخنان مقام معظم رهبری تاکید دارند باید دفع حداقلی و جذب حداکثری داشت. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 90/5/30 ] [ 10:19 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

کیهان نوشت:

کاریکاتوریست سابق نشریات زنجیره ای سطح شعور همکاران شبکه بالاترین را بسیار پائین و مبتذل توصیف کرد.

«نیک آهنگ-کوثر» به بهانه پنج سال راه اندازی شبکه بالاترین، ابتدا تعارفاتی را پیش کشید اما در میانه مطلب خود در سایت «خودنویس»، تاکید کرد همکاران شبکه مذکور دچار ابتذال فکری اند. وی به عنوان سند به داغ شدن یک ویدئو از سوی کاربران بالاترین که در آن کودکی خردسال از نحوه دستشویی رفتن خود سخن می گوید! اشاره کرد و نوشت: علاقه مخاطبان بالاترین به مسائلی از این دست را نسبت به فلان سخن احمد زیدآبادی بررسی کنید. حتی فرض کنید کروبی از درون حبس سخنی تعیین کننده بگوید؛ مقایسه کنید با لینک های 18+ . حرف من به معنای نفی کسی نیست، به این معناست که سرمایه گذاری گروه های سیاسی روی فضای آن لاین کمی دور از واقعیت هاست. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 90/5/30 ] [ 10:13 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
در حالی که حتی تحلیلگران صهیونیست و رسانه های غربی و صهیونیستی ترور شهیدان شهریاری، عباسی دوانی و علی محمدی را کار سرویس های اطلاعاتی موساد و سیا می دانند، سایت رسمی مهدی کروبی در یادداشتی عجیب و پر از توهم تیم های ترور صهیونیستی و غربی را تبرئه کرد و مدعی شد این ترورها کار جمهوری اسلامی بوده است. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 90/5/30 ] [ 10:9 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 این گروه از وهابیون در مطلب خود نوشتند: ما همه مسلمانان را به شب زنده داری و احیاء شب 29 ماه رمضان دعوت می نمائیم زیرا این شب همان شب قدر اصلی است که خداوند در قرآن فرموده است.

شیعه آنلاین:
شب های 21، 23 و 27 ماه مبارک رمضان روایت های متفاوت از شب قدر به شمار می رود. شیعیان شب های 21 و 23 ماه رمضان را روایت های اصلی شب های قدر می دانند اما اهل سنت بر شب 27 تأکید دارد.
اما در همین تعدادی از وهابیون کشور الجزایر با انتشار مطلبی در سایت های اینترنتی وابسته خود، اعلام کردند که شب 29 ماه مبارک رمضان را شب قدر می دانند.
این گروه از وهابیون در مطلب خود نوشتند: ما همه مسلمانان را به شب زنده داری و احیاء شب 29 ماه رمضان دعوت می نمائیم زیرا این شب همان شب قدر اصلی است که خداوند در قرآن فرموده است. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 90/5/30 ] [ 9:49 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 سخنگوی وزارت دفاع عراق اعلام کرد از زمان آغاز فرار نیروهای ناراضی منافقین از درون این فرقه و از پادگان اشرف، تا زمان حال 58 نفر از اعضای این فرقه موفق به فرار شده اند.

پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) به نقل از روزنامه الشرق الاوسط نوشت: سرتیپ محمد العسکری اعلام کرد عراق به افرادی که خواهان جدایی از فرقه رجوی هستند، جهت ترک پادگان اشرف کمک و روند انتقال آنها به کشورهای دیگر را تسهیل خواهد کرد.
بر پایه این خبر، محمد العسکری که در یک کنفرانس مطبوعاتی در مقر وزارت دفاع سخن می‌گفت، از نیت دولت عراق مبنی بر آسان کردن روند دستیابی ساکنان این پادگان به مدارک لازم جهت تسهیل سفرشان خبر داد و گفت: دولت عراق در حال فراهم کردن تمامی شرایط با همکاری سازمان‌های بین‌المللی با هدف فراهم کردن شرایط آزادانه برای بیرون رفتن این افراد از عراق است.
العسکری در سخنان خود به فرار 58 تن از اعضای سازمان تروریستی خلق اشاره و بیان کرد: یشتر آنها از رهبران زن یا مرد این سازمان هستند که به نیروهای عراقی پناهنده شده اند و به منظور تکمیل شدن کارهای مربوط به خروج شان از عراق به مکان دیگری منتقل شده‌اند. اکثر افراد حاضر در اردوگاه اشرف با اجبار و تهدید سرکردگان این پادگان در آنجا حضور دارند.

[ یکشنبه 90/5/30 ] [ 9:48 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 مرحوم آیةالله بهجت رضوان‌الله تعالی علیه، نوعی از دعا را معرفی فرمودند که در مستجاب شدن آن تردیدی نیست.

 این عارف جلیل‌القدر، رحمةالله علیه، در پاسخ به سوالی فرمودند: برخی گمان می‌کنند که دعا، کار پیرزن‌ها و پیرمردها و عجزه [ناتوانان] است، آنها که نمی‌توانند در میدان جنگ و جهاد شمشیر بزنند؛ ولی معلوم می‌شود مساله از این بالاتر است! در روایت درباره شرایط استجابت دعا آمده است: "من دعا و هو لایحس سوی الاجابة استجیب له"، یعنی هر کس دعا کند و جز اجابت احساس نکند، دعایش مستجایب می‌شود.
ایشان در ادامه می‌فرمایند: گویا حالتی در ما پیدا شده شبیه به یاس از اجابت، که دعای ما فقط به زبان و لقلقه‌ی لسانی است؛ نه دعای برخاسته از دل مطمئن و امیدوار به اجابت. قلب متیقن و دل شکسته‌ای می‌خواهد که دعایش مثل تیر به هدف برسد، به گونه‌ای که دعا کنیم و اجابت آن را بفهمیم و یا حداقل به ما وعده‌ی استجابت آن را بدهد، ولو بعد از چهل سال، همچنان که درباره حضرت یعقوب علیه‌السلام ظاهرا دارد [محقق شد].
بنابراین فرموده حضرت‌ آیةالله بهجت، آن دعایی مستجاب است که دعاکننده در آن مطمئن به اجابت باشد و این امر به قول ایشان قلب متیقن و دل شکسته می‌خواهد.

(کتاب پرسش‌های شما و پاسخ‌های آیةالله بهجت، جلد دوم)


[ یکشنبه 90/5/30 ] [ 9:46 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

مهدی کروبی اقدام به خرید خانه ای 3 میلیارد تومانی در منطقه جماران کرده و خواستار نقل مکان به این خانه شده است. 
 چندی پیش برخی رسانه‌ها خبر از نقل مکان آقای خاتمی و موسوی به منطقه جماران تهران دادند. این خبر دلیل نقل مکان این دو نفر را دعوت آقای هاشمی رفسنجانی اعلام کرده بود که خود در این منطقه مستقر است.
مهدی کروبی که به ظاهر این دعوت را لبیک نگفته بود اخیرا تصمیم گرفته که با ترک منطقه دیباجی، به جماران نقل مکان کند. وی منزلی را هم با هزینه 3 میلیارد تومان پیش خرید می‌کند اما به دلیلی موفق به خرید این خانه نشد و شنیده شده است که از فسخ این معامله اظهار ضرر نیز کرده است.
برخی از نزدیکان فتنه و جریان تردید از نقل مکان کروبی به جماران اظهار رضایت کردند. مهمترین دلیل برای حمایت از نقل مکان کروبی کنترل بیشتر وی از سوی جریان فتنه بوده است.


[ یکشنبه 90/5/30 ] [ 9:43 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
معاون داروی سامان غذا و دارو وزارت بهداشت از مردم خواست اقدام غیرقانونی فروش آدامس های محرک جنسی در داروخانه ها را به مراجع مربوطه گزارش کنند.
دکتر محمدرضا شانه ساز گفت: هیچ داروخانه ای حق فروش آدامس های محرک جنسی را ندارد. لازم است مردم چنین مواردی را به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور گزارش کنند تا برخوردهای قانونی لازم صورت گیرد.
وی افزود: بازرسان سازمان غذا و دارو با چنین مواردی برخورد قانونی می کنند و اکنون هم برای پیگیری گزارشات مردمی در این خصوص آمادگی دارند.
بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت دکتر شانه ساز، فروش این آدامس ها در عطاری ها، سوپرمارکت ها و مغاز های دیگر را نیز ممنوع اعلام کرد و گفت: البته باید میان آدامس های مختلف تفکیک قایل شد؛ چرا که در حال حاضر در دنیا آدامس های درمانی هم ساخته می شود و یکی از انواع داروهای جدید در دنیا به شکل آدامس و پاستیل ساخته و عرضه می شود که عرضه این داروها در داروخانه ها با مجوز سازمان غذا و دارو مشکلی ندارد.

[ یکشنبه 90/5/30 ] [ 9:32 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
 پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) نوشت:

به گزارش منابع اطلاعاتی آگاه درمیان منافقین، لابی اسرائیل در واشنگتن مزدوران سازمان تروریستی منافقین را اجیر کرده است تا برای مقابله با تظاهرات بین‌المللی حمایت از فلسطینیان (روز جهانی قدس) در روز جمعه بیست و ششم اوت، افرادی را کرایه و با خود به واشنگتن بیاورند.  ادامه مطلب...

[ یکشنبه 90/5/30 ] [ 8:53 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

روزنامه خراسان نوشت                              

شنیده شده یکی از نمایندگان استان بوشهر در مجلس از محسن هاشمی رفسنجانی برای کاندیداتوری از این منطقه دعوت کرده و گفته است ظرفیت‌های لازم برای حضور وی در انتخابات مجلس را فراهم خواهد کرد.


[ یکشنبه 90/5/30 ] [ 8:49 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
   1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 155
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 4391497