NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

شرکت‌های تولید کننده سلاح در آمریکا از بهبود روابط ایران و کشورهای حاشیه خلیج‌فارس نگران شده‌اند و سعی در کند کردن این جریان دارند.

به گزارش ایسنا، پایگاه خبری دیفنس‌نیوز، نزدیک به شرکت‌های تسلیحاتی آمریکایی برای دومین‌بار خبری مجعول در مورد تفاهم بین ایران و کشور امارات بر سر جزایر سه گانه منتشر کرد؛ اما چرا یک پایگاه خبری مورد توجه در آمریکا به خود اجازه می‌دهد که با پخش خبری بی‌پایه و جعلی، اعتبار حرفه‌یی خود را زیر سوال ببرد؟ ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/10/30 ] [ 11:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

کروبی و موسوی ظلم و گناهی بس بزرگ مرتکب شدند

اینکه دو کاندیدای معترض با اینکه بالعیان دیدند که در جنجالهای پس از انتخابات، اصل نظام اسلامی به خطر افتاده و در عین حال در راه خود بی محابا همچنان پیش رفتند، ظلم و گناهی بود بس بزرگ ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/10/30 ] [ 10:56 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
کنار گذاشتن دستاورد بزرگ شهید شهریاری؛
اکسیری که از امروز اُکسید می‌شود

از امروز 30 دی توافق ژنو اجرایی می‌شود. به‌رغم پنهان‌کاری تیم ایرانی و ادعای شفاهی بودن توافق فنی برای اجرای توافق ژنو اما اطلاعات منتشر شده توسط کاخ‌سفید درباره متن توافقنامه اجرایی حاکی از آن است که این توافق مکتوب بوده و ایران از امروز روند از بین بردن اورانیوم 20 درصد خود را آغاز می‌کند.
اکسیری که از امروز اُکسید می‌شود
به گزارش جهان، از امروز 30 دی توافق ژنو اجرایی می‌شود. به‌رغم پنهان‌کاری تیم ایرانی و ادعای شفاهی بودن توافق فنی برای اجرای توافق ژنو اما اطلاعات منتشر شده توسط کاخ‌سفید درباره متن توافقنامه اجرایی حاکی از آن است که این توافق مکتوب بوده و ایران از امروز روند از بین بردن اورانیوم 20 درصد خود را آغاز می‌کند. دولت ایران از امروز تولید اورانیوم 20 درصد را نیز متوقف می‌کند. آنها همچنین دستور می‌دهند تنظیمات ساختار آبشار سانتریفیوژهای مرتبط با فرآیند غنی‌سازی 20 درصد غیر‌فعال شود. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 92/10/30 ] [ 10:36 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اتحادیه اروپایی با لغو برخی از تحریم های ایران در راستای اجرایی شدن توافقنامه ژنو موافقت کرد.
به گزارش جهان، مهر به خبرگزاری فرانسه نوشت: منابع دیپلماتیک اعلام کردند کشورهای عضو اتحادیه اروپا با تعلیق برخی از تحریم های ایران در راستای موافقت نامه ژنو موافقت کردند.

شایان ذکر است اجرایی شدن توافقنامه ژنو از امروز آغاز شده است که در همین راستا جمهوری اسلامی ایران هم غنی سازی 20 درصدی را از امروز متوقف کرد. متعاقبا غرب نیز با لغو بخشی از تحریم های ایران موافقت کرده است.

[ دوشنبه 92/10/30 ] [ 10:35 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
فائزه هاشمی گفت: مسوولان فدراسیون اسلامی ورزش زنان توسط اعضای مجمع جهانی انتخاب می شوند و من آمادگی آن را دارم که اگر مجمع انتخابم کرد مسوولیت آن را برعهده بگیرم.
فائزه هاشمی: شاهد زن ستیزی هستیم/ من آماده بازگشتم
به گزارش جهان، در زیر بخشی از گفت و گوی ایرنا با خانم فائزه هاشمی می آید:

** همانطور که گفتم مسوولان فدراسیون اسلامی ورزش زنان توسط اعضای مجمع جهانی انتخاب می شوند و من آمادگی آن را دارم که اگر مجمع انتخابم کرد مسوولیت آن را برعهده بگیرم، اتفاقا الان ضرورت آن بیشتر است. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 92/10/30 ] [ 10:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
همزمان با تعلیق غنی سازی 20 درصدی و پلمپ تاسیسات سایت نطنز، مدیرعامل این سایت هسته ای نیز برکنار شد.
مدیرعامل سایت هسته‌ای نطنز هم برکنار شد
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل سایت نطنز پس از هشت سال مجاهدت برکنار شده است.

در همین حال، خبرگزاری دولت ساعتی پیش با انتشار تصاویری از پلمپ تجهیزات هسته ای ایران در سایت نطنز که پس از شهادت شهید مصطفی احمدی روشن به دلیل نقش آفرینی ویژه در راه اندازی آن، به نام این شهید مزین شد، از اجرایی شدن توافق ژنو توسط ایران زیر نظر بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی خبر داد.

همچنین اخبار واصله حاکی از آن است یکی از پر افتخارترین مدیران هسته ای کشور یعنی مدیرعامل مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن (نطنز) که سوابقی از جمله عضو تیم غنی سازی 3.5 درصد، مدیر پروژه غنی سازی 20 درصد، مدیر راه اندازی مجتمع غنی سازی شهید علی محمدی (فردو) را در کارنامه خود دارد از صنعت هسته ای کشور اخراج شده است.

[ دوشنبه 92/10/30 ] [ 10:15 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

آمریکا و همکارانش بر اساس تعهدات در توافق هسته‌ای ژنو کاهش ملایم تحریم‌ها را اعمال خواهند کرد??.

خبرگزاری فارس: آمریکا کاهش تحریم‌های ایران را رسما اعلام کرد

 به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، آمریکا و همکارانش بر اساس تعهدات در توافق هسته‌ای ژنو کاهش ملایم تحریم‌ها را اعمال خواهند کرد??.

جی کارنی، سخنگوی کاخ سفید گفت: آژانس اتمی گزارش کرد که ایران گامهایی را که تعهد کرده بود را برداشته است، بنابراین اجرای برنامه اقدام مشترک امروز آغاز می‌شود.

یک مقام آمریکایی هم اعلام کرد که جان کری، وزیر خارجه آمریکا کاهش تحریم‌ها را تایید کرده است. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/10/30 ] [ 10:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

تصاویری از بسته شدن اتصالات بین زنجیره‌های دو قلو برای تولید اورانیوم 20 درصد در نطنز از پیش روی شما می‌گذرد.

خبرگزاری فارس: نخستین تصاویر از تعلیق غنی سازی 20 درصد در نطنز

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس، تصاویری از بسته شدن اتصالات بین زنجیره های دو قلو برای تولید اورانیوم 20 درصد در نطنز در ادامه می‌آید: 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/10/30 ] [ 10:11 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

یک کشور مخاطب خارج نشین با مرام صهیونیستی را در کنار جوانان و مردم بصیر ایران گذاشتن، خود بهترین سند کج فهمی برخی مزدبگیران می باشد.

دفاع وزیر ارشاد از رفع فیلترینگ فیس بوک و در مقابل توقیف "یالثارات" واکنش های متعددی را بدنبال داشته است.
 
به گزارش سرویس سیاسی بی باک، یکی از رسانه های نزدیک به آقای هاشمی رفسنجانی برای اینکه خود را طرفدار آزادی بیان و رسانه ها جلوه دهد، به بهانه اعتراض به برخوردهای سلبی اخیر در قبال رسانه ها، سعی کرد به نوعی خود را رسانه ای پرمخاطب و حرفه ای عنوان کند و از طرفی در جملاتی تحقیرآمیز از بی مخاطب بودن نشریه ارزشی "یالثارات" و سایر رسانه های ارزشی سخن به میان آورد و توقیف این رسانه ها را بی فایده و صرفا بهانه ای برای مظلوم نمایی نیروهای ارزشی عنوان کند. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 92/10/29 ] [ 5:46 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

آیا با توجه به تذکر شدید امام خمینی، این اقدام موسسه تنظیم و نشر آثار امام در راستای شکستن جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیست؟

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، حجت الاسلام حمید رسایی نمایده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در انتقاد از اقدام مشکوک و معنادار اخیر روزنامه جمهوری و موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در تطهیر یکی از شیوخ نقش آفرین در فتنه 88، در وب سایت شخصی اش نوشت: روزنامه جمهوری اسلامی چند روزی است که با درج آگهی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) کتابی فقهی از شیخ یوسف صانعی را تبلیغ می کند. بنابر این تبلیغ که این روزنامه از طرف موسسه تنظیم و نشر آثار امام آن را به چاپ می رساند، شیخ یوسف صانعی به عنوان مرجع عالیقدر تقلید معرفی می شود. به نظر می رسد این اقدام، رفتاری سیاسی و در راستای تطهیر کسانی است که در فتنه و کودتای سال 88 نقش جدی داشته اند تا زمینه بازگشت آنها به مناسبات سیاسی و اجتماعی فراهم شود.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/10/29 ] [ 5:45 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
   1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 92
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 4391434