NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

سلام دوستان 

بنده به امید خدا فردا عازم سفر زیارتی مکه هستم از همه عزیزان طلب غفران و بخشش دارم امیدوارم این بنده حقیر را حلال کنند. ملتمس دعای شما هستم 

انشاء الله نایب الزیاره شما دوستان هستم اگر لیاقت داشته باشم

این وبلاگ تا دوهفته به روز نمی شود. 

خدا حافظ


[ سه شنبه 93/2/30 ] [ 9:4 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
جعفر به هنگام خاکسپاری، تبسمی بر لب داشت که توسط همرزمانش به تصویر کشیده شد.
به گزارش جهان نیوز، "محمد جعفر یوسف داغر" یکی از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) است. او، یک سال پیش، هنگام مواجهه با مزدوران وهابی برای دفاع از حرم عقیله بنی هاشم، بانو زینب کبری(س) شربت شهادت نوشید و در زادگاهش، روستای "کیفون"(لبنان) به خاک سپرده شد. وی به هنگام خاکسپاری، تبسمی بر لب داشت که توسط همرزمانش به تصویر کشیده شد.


[ سه شنبه 93/2/30 ] [ 9:0 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
بهترین اتفاق از نظر آنها کشتن موسوی و کروبی است. اما حالا که از دسترس تیم‌های ترور به دورند باید با تحریک احساسات عمومی آنها را در متن زندگی مردم قرار دهند.
سناریوی جایگزین قتل میرحسین موسوی و کروبی +فیلم
به گزارش جهان به نقل از فرهنگ نیوز، آن‌چه پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 اتفاق افتاد عصاره‌ی 30 ساله‌ی همه‌ی تلاش‌ها برای براندازی نظام جمهوری اسلامی بود. شاید این کلام برای بسیاری از معترضان نتیجه‌ی انتخابات دهم غیر قابل قبول باشد، اما بی‌تردید لشگرکشی خیابانی طرفداران کاندیدای شکست خورده در تهران و برخی شهر‌ها به منافع ملی ایران کمکی نکرد و کمترین ثمره‍‌اش برای دشمنان انقلاب زنده‌شدن امید آن‌ها برای بازگشت به ایران بود.

بگذارید یک بار دیگر داستان اتفاقات پس از انتخابات دهم را با هم مرور کنیم:

در آخرین ساعات جمعه 22 خردادماه، قبل از هرگونه اعلام رسمی نتایج، میرحسین موسوی با اطمینان از پیروزی قاطعش در انتخابات سخن گفت. این ادعا چند ساعت بعد با اعلان رسمی نتایج انتخابات نقض شد. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/2/30 ] [ 8:59 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در مراسم نامگذاری میدان جوان منطقه 3 به نام دکتر کاظم معتمد نژاد که به مناسبت هفته ارتباطات و با حضور دانشجویان و اساتید دانشگاه علامه و حضور اهالی و کسبه محل صورت گرفت با گلایه یکی از دانشجویان از اینکه چرا از آقای هادی خانیکی تجلیلی نشده است این مراسم به شکل دیگری رقم خورد.
به گزارش "ندای انقلاب"؛ شنیده شده در مراسم نامگذاری میدان جوان منطقه 3 به نام دکتر کاظم معتمد نژاد که به مناسبت هفته ارتباطات و با حضور دانشجویان و اساتید دانشگاه علامه (در امتداد خیابان منتهی به دانشگاه ) و حضور اهالی و کسبه محل صورت گرفت.

گلایه یکی از دانشجویان از اینکه چرا از هادی خانیکی(متهم فتنه 88) تجلیلی نشده ،موقعیتی را به احمد مسجد جامعی داد تا از هادی خانیکی بخواهد که روی سن بیاید که با امتناع خانیکی رو به رو شد.

اما مسجد جامعی با اصرار بر این جمله که "اگر شما نیایید ما خدمت می رسیم" و همچنین تحریک احساسات تعداد اندکی از دانشجویان حاضر در مراسم، باعث شد خانیکی روی سن حضور پیدا کند و متاسفانه این مراسم نامگذاری به جلسه تجلیل از خانیکی یکی از متهمین فتنه سال 88 تبدیل شد. 

[ سه شنبه 93/2/30 ] [ 8:55 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

سرویس فرهنگی بی باک: حواشی حضور لیلا حاتمی بازیگر زن سینمای ایران در شصت و هفتمین دوره جشنواره کن، باعث انتقادات زیادی در داخل کشور گردید اما رسانه های ضدانقلاب و معارضان دینی به منظور تسلی خاطر وی موج حمایتی گسترده ای به راه انداختند تا جایی که امروز سایت یاهو نیز در حمایت از این رفتار خلاف شرع حاتمی، با یک رپرتاژ خبری در صفحه اصلی خود، به نوعی به حمایت از وی و موج بی عفتی و بی‌حیایی در آستانه تابستان برخواست.

به گزارش بی باک، حضور بازیگر زن سینمای ایران در شصت و هفتمین دوره جشنواره کن، با رفتارهای حاشیه ای همراه بوده که تأسف و تأثر هنرمندان متعهد و علاقمندان سینمای ایران را در پی داشته است.

در افتتاحیه این مراسم و همزمان با  اولین نمایش جهانی فیلم گریس از موناکو ، لیلا حاتمی در  کنار 8 داور دیگر بخش مسابقه حضور داشتند که خانم بازیگردر کمال تعجب با انجام رفتاری غیر متعارف و نامناسب با الگوهای ایرانی و فرهنگ  جامعه ای که نامش را با خود در چنین مجامع بین المللی یدک می کشد  ، سوالات و ابهامات زیادی را در بین مخاطبین این سینمای نجیب ایجاد کرده است.

تصاویری که در رسانه های خارجی منتشر شده نشان می دهد که لیلا حاتمی در  زمان مواجهه با رئیس فستیوال فیلم کن و در مقابل دوربین ها و چشمهای  بسیاری که حرکات او را زیر نظر داشتند ، در کمال تأسف با دراز کردن دستش، پبش قدم رفتار غیر عرف و نامناسبی می شود که این سوال و ابهام  را در بین مخاطبین برنامه زنده این مراسم باقی می گذارد که انگیزه ای که پشت این رفتار است آیا دهن کجی به مناسبات فرهنگی جامعه اخلاق مدار ایرانی بوده و یا بخاطر  انتخابش  در این فستیوال پر ابهام است که اینگونه از مدیر ارشد مجبور به تشکر می شود !

جالب توجه آنکه این رفتار نامناسب به سرعت توسط رسانه های ضد انقلاب و معاند نیز به صورت گسترده پوشش خبری داده می شود .


 

قابل ذکر است لیلا حاتمی بازیگر فیلم جدایی نادر از سیمین در اسفند سال 90 نیز، در حاشیه مراسم اسکار برخلاف آموزه‌های اسلامی و در اقدامی متناقض با حیای کهن ایرانی، ترجیح می‌دهد براساس فرهنگ غربی عمل کند و به همین خاطر، با “توماس لانگمن” تهیه‌کننده فرانسوی مصافحه می‌کند و اجازه می‌دهد این مرد فرانسوی نیز بازوان وی را لمس کند.

 


[ سه شنبه 93/2/30 ] [ 8:53 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
ملک‌ عبدالله عربستان را ترک کرد
عبدالله بن عبدالعزیز پادشاه سعودی برای گذران دوران بیماری، نقاهت یا استراحت به مغرب سفر می‌کند.

به گزارش فرهنگ نیوز ، خبرگزاری رسمی عربستان (واس) نوشت: اعلام کرد که عبدالله بن عبدالعزیز پادشاه سعودی امروز سه‌شنبه عربستان را به مقصد مغرب ترک کرد.

واس اعلام کرد که شاه سعودی در این خصوص دستوری صادر کرد و بر اساس اَن، سلمان بن عبدالعزیز ولی‌عهد خود را عهده‌دار اداره امور کشور در غیاب خود کرد.

پادشاه 94 ساله عربستان سعودی که از وضع جسمانی مناسبی برخوردار نیست و در دیدارهای رسمی اخیر خود با لوله اکسیژن مقابل خبرنگاران حاضر شده است، برای گذران دوران بیماری، نقاهت یا استراحت به مغرب سفر می‌کند و برخی از تماس‌ها و دیدارهای اعلام نشده را حتی در این کشور انجام می‌دهد.


[ سه شنبه 93/2/30 ] [ 8:50 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

غرب تعهدی به انجام توافقات ندارد / چرا عدم توافق با 1+5 یک پیروزی است؟

بر اساس آمارها پس از توافقنامه ژنو نه تنها اوضاع بهتری در ابعاد مختلف اقتصادی و امنیتی نصیب ملت ایران نشد بلکه طی این مدت 3 بار تحریم و 18 بار تهدید نظامی به سراغ ایران آمد.
به گزارش گروه بین الملل- فرهنگ نیوز، پرونده هسته ای ایران بیش از یک دهه از عمر خود را پشت سر می گذارد و طی این دهه تقریبا همه ذائقه ها و ادبیات سیاسی در هر دو سوی مذاکره تجربه شد که البته ادبیات غربی ها در تمام ایران تنها یک محور اساسی داشته است که آنها به صفر رسیدن همه ی فعالیت های هسته ای ایران است. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/2/30 ] [ 8:49 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نینجوتسو در لغت به معنای هنر حرکت پنهان می‌باشد. نین به مفهوم بردباری و تحمل است اما دلالت بر استقامت یا ملایمت نیز دارد. جوتسو نیز به معنای هنر می‌باشد. این ورزش وسیله‌ای جهت رسیدن به مهارت‌های ویژه رزمی و تقویت اعتماد به نفس برای غلبه بر حریف است. پیروان این مسلک را نینجا می‌نامند. تعادل --- چابکی --- قدرت --- استقامت از تمرین‌های مهم این ورزش هستند.
[ دوشنبه 93/2/29 ] [ 8:9 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک نماینده مجلس می‌گوید: عملکرد دولت در ریشه یابی و پیداکردن راه های اصلاح پوشش و حجاب خوب بوده اما در بعد عملی ضعیف عمل کرده است.
عملکرد دولت درحجاب ضعیف است/ مانتو نباید بالای‌زانو باشد
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عصر امروز دوشنبه در حاشیه نشست شورای اجتماعی کشور در جمع خبرنگاران در خصوص عملکرد دولت در بحث عفاف و حجاب گفت: دولت در ریشه‌یابی و پیدا کردن راه‌های اصلاح در موضوع پوشش و حجاب عملکرد خوبی داشته است اما در بعد عملی گاهی ضعیف عمل کرده است.  ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/2/29 ] [ 8:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
هاشمی: رابطه ما اعراب خوب نیست/ نوازشریف: میانجی‌گری می‌کنم
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 17:31
 
هاشمی در دیدار با نواز شریف سخنانی را بیان نمود که دست برتر را به طرف مقابل می داد.
سخنان عجیب هاشمی و فاطمه هاشمی در دیدار با نواز شریف
به گزارش جهان به نقل از دیدبان؛ هفته گذشته نواز شریف در ایران حضور یافت و با مقامات ایرانی دیدار کرد. وی دیداری نیز با هاشمی رفنسجانی داشت. در این دیدرا هاشمی رفسنجانی ضمن طرح مساله رابطه ایران و عربستان اعلام کرد که الان رابطه ما با کشورهای عربی خوب نیست.

این سخن هاشمی سبب شد تا نواز شریف نیز در پاسخ از تمایل پاکستان برای وساطت بین ایران و عربستان بگوید و ابراز نماید که: «هر کاری که بتوانم انجام می دهم اگر مایل باشید با اردوغان هم صحبت کنم.» ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/2/29 ] [ 8:6 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
   1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 99
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 4391441