NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

 

شیخ الاسلامی که تمام اقدامات قانونی را در این مورد انجام داده بود به این نتیجه رسید که این کار ثمری ندارد. ایشان قرار بود یک میلیون پوند به دانشگاه کمک کند که بعد از این ماجرا منصرف شده وگفته بهتر است پول را به جای دیگری هدیه کنم.

به گزارش جام، شبکه دولتی صدای آمریکا در برنامه "تفسیر خبر" 13نوامبر(22آبان) به موضوع پذیرفته شدن "مهدی هاشمی" در آکسفورد پرداخت. 
"بیژن فرهودی" مجری این برنامه به نقل از مقاله "ساندی تایمز" ((The Sunday Times گفت: «یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه "آکسفورد" (Oxford) به نام "رضا شیخ الاسلامی" به خاطر اینکه این دانشگاه اجازه داده که "مهدی هاشمی" علی رغم ادعاهای مربوط به تقلبی بودن درخواست نامه پذیرشش، در این دانشگاه معتبر پذیرفته شود از اهدای کمک یک میلیون پوندی به این دانشگاه منصرف شد.» 
"کاوه موسوی" (حقوقدان و پژوهشگر دانشگاه آکسفورد) کارشناس برنامه گفت: «نزدیک یک سال است که از این اتفاق غیر منتظره می گذرد، مهدی هاشمی را با یک دسیسه کاملا روشن توانستند وارد دانشگاه کنند. من و رضا شیخ الاسلامی به عنوان دو عضو هیئت علمی این دانشگاه نزدیک یکسال است که با مسئولین این دانشگاه مکاتبات مکرر داشتیم تا این پرونده را باز کنیم که او (مهدی هاشمی) یک متهم است.» 
وی در ادامه گفت: «من تهدید کردم که مسئله را به دادگستری خواهم کشاند. مطبوعات هم موضوع را پیگیری کردند. آقای شیخ الاسلامی هم که تمام اقدامات قانونی را در این مورد انجام داده بود به این نتیجه رسید که این کار ثمری ندارد. ایشان قرار بود یک میلیون پوند به دانشگاه کمک کند که بعد از این ماجرا منصرف شده وگفته بهتر است پول را به جای دیگری هدیه کنم.»

 


[ چهارشنبه 90/8/25 ] [ 8:44 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

سنگ تمام وکیل خانوادگی برای آقازاده لندن‌نشین؛

مهدی هاشمی نه پرونده‌ای دارد نه احضار شده/ مهدی می‌خواهد برگردد اما پدرش می‌گوید مصلحت نیست

درحالی که بیشتر از دو سال از خروج مهدی هاشمی رفسنجانی از کشور و بازنگشتن او به ایران حتی پس از آنکه مقامات قضایی کشور از رسیدگی به پرونده اتهامات مالی و همچنین نقش او در اغتشاشات سال 88 خبر دادند، می‌گذرد، وکیل خانواده هاشمی رفسنجانی از اساس احضار شدن موکلش را زیر سوال برد و این موضوع را غیرقانونی خواند.

به گزارش رجانیوز، "محمود علیزاده طباطبایی" امروز در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران به بیان نکاتی در زمینه پرونده مهدی هاشمی پرداخته که با توجه به حساسیت افکار عمومی نسبت به این پرونده، قابل تامل به نظر می‌رسد. حضور دو ساله مهدی هاشمی در لندن و انتشار اخباری در مورد ثبت نام فرزندان وی در مدارس این شهر و همچنین حضور چندین باره او در کشور امارات و دیدار با مادرش -عفت مرعشی- که پیش از این، رسانه‌ای شده، با واکنش دانشجویان و مردم روبرو شده و هنوز این سوال پاسخ داده نشده که فرزند کوچک هاشمی رفسنجانی چه زمانی به ایران بازمی‌گردد تا پاسخگوی اتهاماتش باشد. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/8/25 ] [ 8:36 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

لیدر جریان انحرافی اخیرا خوانندگان و نوازندگان پاپ و زیر زمینی را دعوت و با آنان به گفت وگو نشسته است.

به گزارش جهان، وی در این دیدار اظهارات تامل برانگیزی درباره موسیقی و خوانندگان مسئله دار بیان کرده و وعده هایی را به حاضران داده است. 
چهره جنجال ساز دولت در بخشی از این جلسه با تاکید بر اینکه باید دست شجریان را بوسید، عنوان کرده است، صدا و سیما خبط بزرگی کرده که آثار شجریان را پخش نمی کند.  ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 90/8/25 ] [ 8:34 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

برخی اخبار از حضور و فعالیت گسترده برخی عوامل سایت جمهوریت متعلق به مهدی هاشمی در روزنامه فرهیختگان حکایت دارد.
به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران، با نزیک‌ شدن به زمان انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی، برخی اخبار از آغاز تحرکات جدید رسانه‌ای در مجموعه دانشگاه آزاد حکایت دارد.
شنیده شده برخی مدیران و عوامل نزدیک به جریان فتنه که در دانشگاه آزاد مشغول فعالیت هستند به تازگی و با هماهنگی گروهی از خبرنگاران سابقه‌دار در جریان انتخابات سال 88 بار دیگر قرار است جریان سیاسی و رسانه‌ای جدیدی با حمایت این دانشگاه را راه‌اندازی کنند. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 90/8/25 ] [ 8:27 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

محمد مجتهد شبستری همان شخص منحرفی است که در سال 87 با جسارت به ساحت پیامبر اعظم (ص) ،قرآن کریم و اسلام، عصمت پیامبر (ص) را به تمسخر گرفت و حال مسئولان برگزاری این المپیاد از او بعنوان یکی از مشاهیر آذربایجان یاد می کنند!
ششمین المپیاد فرهنگی ورزشی پیشکسوتان شرکت ملی گاز ایران در تبریز در حالی برگزار شد که مسئولان برگزاری این المپیاد در قالب یک بروشور تبلیغاتی از یک روحانی نمای منحرف و حامی فتنه بعنوان یکی از مشاهیر آذربایجان یاد کردند!
مجتهد شبستری همان شخص منحرفی است که در سال 87 با جسارت به ساحت پیامبر اعظم (ص) ،قرآن کریم و اسلام، عصمت پیامبر (ص) را به تمسخر گرفت و حال مسئولان برگزاری این المپیاد از او بعنوان یکی از مشاهیر آذربایجان یاد می کنند! ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 90/8/25 ] [ 8:20 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

در یکی از اسناد ویکی لیکس به سخنان تند و توهین امیز ملک عبدالله در مورد ایران و شیعیان اشاره شده است. وی در طول سخنانش به استدلال های وهابیت برای حمله به شیعیان استفاده کرده است. این سند در سفارت امریکا در ریاض و در تاریخ 12 /7/2006 تنظیم شده است.
به گزارش «انتخاب» در این سند آمده است: خلیل زاد در طول سفرش به عربستان با ملک عبدالله گفت و گو کرد.
ملک عبدالله مدت زیادی در مورد نگرانی های عربستان سعودی از نفوذ ایران و جانشینانش در عراق و منطقه سخن گفت.
وی به مهمانانش گفت: عدالت در عراق مفقود شده و هیچ عدالتی بین احزاب برقرار نیست.. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 90/8/25 ] [ 8:17 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 


سرهنگ خلیل المنصوری علت احتمالی فوت پسر محسن رضایی در دبی را خودکشی اعلام کرد.
به گزارش موج، سرهنگ خلیل المنصوری، رئیس پلیس تحقیقات جنائی دبی (CID) در مصاحبه با روزنامه انگلیسی زبان نشنال چاپ امارات علت فوت احمد رضایی، فرزند 31 ساله محسن رضایی که جنازه وی در یکی از هتل های دبی یافت شده بود را خودکشی اعلام کرد.
المنصوری در این خصوص تصریح کرد: بر اساس گزارش پزشکی قانونی دبی، هنگام کشف جسد احمد رضائی حدود 12 ساعت از فوت وی می گذشت.
المنصوری همچنین ضمن رد احتمال قتل احمد رضایی تصریح کرد: هیچ مدرکی مبنی بر سوء قصد به جان وی یافت نشده است و به نظر می رسد که او خودکشی کرده باشد.
در ضمن پلیس دبی اعلام کرده است که احمد رضایی چهار ماه پیش به قصد تجارت به دبی سفر کرده بود و نزدیک به 2 ماه بود که در هتل اقامت داشت.

 


[ چهارشنبه 90/8/25 ] [ 7:57 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

حمید داوود آبادی در وبلاگ خاطرات جبهه نوشت: چند سالی است شاهد بازی فردی در سینما و تلویزیون هستیم که به قول خودش "از بس در سریال های تلویزیونی بازی کرده، در همه کانال ها او را می بینیم و فقط در کانال کولر و ... او را نمی توان دید!" (بنا بر اظهار خودش در ویژه برنامه شب های ماه رمضان 1390 در شبکه 2 سیما).

 "مهران رجبی" که به قول برخی کارگردانان "اگر طرحی برای ساخت سریال به تلویزیون می دهی، در کنار فیلمنامه و دیگر لوازم، حتما باید نقشی برای او داشته باشی تا بتوانی مجوز ساخت بگیری!" اخیرا بسیار پرکار شده است.

 وی به لحاظ تیپی و اخلاقی، همواره نقش شاد و به قول معروف طنز بازی می کند و کم تر در نقش های جدی ظاهر می شود.

 رجبی در فیلم اخراجی های 2 نیز در نقش "دکتر " همچون دیگر کارهایش بسیار زیبا و طناز ایفای نقش کرد.

 یکی دو سال پیش در یکی از برنامه های تلویزیونی، رجبی که میهمان بود، درباره نقش هایش در سینما و تلویزیون به نکته بسیار مهمی اشاره کرد که برای من یکی خیلی جالب آمد.

 رجبی گفت که به دلیل حساسیت همسرش نسبت به نقش های وی، در فیلم های سینمایی و بخصوص سریال های تلویزیونی هیچگاه رجبی را در نقش "شوهر یک زن" و یا "پدر یک دختر" ندیده اید! چون همسرش اجازه چنین کاری را به او نمی دهد.

 این نکته که همسر محترمه او نسبت به جایگاه شوهرش تا این اندازه حساس و غیرتی است، برایم خیلی خوشایند و جالب آمد.

مهران رجبی رزمنده در کنار همرزمانش در جبهه ادامه مطلب...

[ یکشنبه 90/8/22 ] [ 4:26 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

معاون اطلاع رسانی دبیر خانه مجمع تشخیص مصلحت نظام ؛شیوه فوت احمد رضایی را مشکوک خوانند و توضیح داد: در حالی که احمد رضایی در هتل گلوریای دبی در طبقه 18 اتاق 23 اقامت داشته به طرز مشکوکی در گذشته است .

شهرام گیل آبادی افزود: موضوع در حال بررسی است و به محض تکمیل اطلاعات، جزییات آن منتشر خواهد شد .

 وی همچنین ادعاهای عجیب و غریب شبکه های ماهواره ایی را بی اساس خواند.

 

 

[ یکشنبه 90/8/22 ] [ 4:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حسین علایی/ در بهت شنیدن خبر انفجار بزرگ در یکی از پایگاه‌های سپاه پیرامون تهران بودم که پیامکی برایم رسید که دوست قدیمی .....

 

حسین علایی نوشت: در بهت شنیدن خبر انفجار بزرگ در یکی از پایگاه‌های سپاه پیرامون تهران بودم که پیامکی برایم رسید که دوست قدیمی دوران دفاع مقدس «حسن تهرانی مقدم» هم در میان جانباختگان این حادثة تلخ و غم‌انگیز است. طبیعی است، همه کسانی که جان شیرینشان را در این واقعه ناگوار از دست داده‌اند، برای ملت ایران عزیزند؛ اما با شناخت سی ساله‌ای که از حسن مقدم دارم، رفتن او ضایعه‌ای بزرگ برای سپاه پاسداران و قدرت دفاعی کشور است. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 90/8/22 ] [ 4:17 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
   1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 114
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 4391456