NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
یک پایگاه عرب زبان از تامین هزینه جنگ افروزی های آمریکا در سراسر جهان از سوی خاندان سعودی پرده برداشت.
به گزارش جهان، پایگاه النخیل در مطلبی با عنوان آل سعود هزینه جنگهای آمریکا را تامین می کنند آورده است: براساس سندی که رسانه ها بر آن دست پیدا کرده اند آل سعود از هفتاد سال قبل تا کنون هزینه جنگهای آمریکا و تهاجم وحشیانه آن در سراسر جهان را تامین می کنند.
به نوشته مهر، این پایگاه می افزاید: یک منبع سعودی مقیم قاهره بیان کرد که خاندان سعودی در دیدارهایی که با مسئولان آمریکایی دارند این پرسش را مطرح می کنند که آیا آمریکا به حمایت از تاج و تخت سعودی ها پایبند است؟
این منبع افزود: رهبران سعودی اخیرا به اطلاع رئیس جمهوری آمریکا رسانده اند که آمادگی کامل برای تامین هزینه های جنگ علیه ایران را نیز دارند و رهبران سعودی، آمریکا را برای حمله به ایران تشویق کرده اند.

[ چهارشنبه 91/1/30 ] [ 8:42 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
سایت های ضدانقلاب و منتسب به فتنه طی روزهای اخیر خبری را مبنی بر "دیدار جوانان اصلاح طلب و اعضای جوان احزاب مختلف با فاطمه کروبی" در سایت های خود منتشر کردند.
عصر امروز- سایت های مذکور در این باره نوشتند: "جوانان حاضر در این دیدار با ابراز تاسف از اینکه نتوانسته اند دیدار نوروزی با شیخ شجاع! و همراه اسیر جنبش، داشته باشند از همسر ایشان خواستند تا پیام همراهی آنان را در اولین ملاقات به آقای کروبی برسانند."
همچنین فاطمه کروبی در این گفتگو تصریح کرده است: "برخی از ماموران امنیتی در روز اول حصر می گفتند که تا ده روز دیگر زیر فشار حصر و فشار؛ آقای کروبی از مواضع خود عقب نشینی خواهد کرد، حال این آقایان کجا هستند تا روحیه آقای کروبی را بعد از چهارده ماه حصر که بخش عمده آن به صورت انفرادی بوده ببینند"
 نکته جالب تر این خبر آنجاست که با درج یک "عکس" عنوان می شود: "در پایان ملاقات نیز حاضرین از محل حصر شیخ مهدی کروبی که اتاق سلول! مانند ایشان به مساحت حدوداَ هشت متر مربع به انضمام یک سرویس بهداشتی بود، بازدید نمودند."

ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 91/1/30 ] [ 8:41 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

با مشخص‌شدن بخش قابل توجهی از ترکیب سیاسی مجلس نهم و نیز نظر به نزدیک بودن انتخابات ریاست‌جمهوری آینده، تحلیل وضعیت جریان انحرافی و شناخت راهبردهای آن اهمیتی مضاعف پیدا کرده است. نوشته‌ی پیش رو تلاشی است برای واکاوی ابعاد برنامه‌ها و رویکردهای فعلی و آینده‌ی این جریان.

طی چند ماه گذشته به ویژه در فضای انتخاباتی کشور، در مورد رویکردها و تاکتیک‌های جریان انحرافی حدس و گمان‌هایی زده می‌شد که به دلایلی برخی از آن‌ها به واقعیت نپیوست. اکنون با قطعی شدن تقریبی ترکیب سیاسی مجلس نهم و نزدیکی زمان به انتخابات آینده‌ی ریاست جمهوری، تحلیل وضعیت این جریان و شناخت راهبردهای آن اهمیتی مضاعف پیدا کرده است.
 وضعیت جریان انحراف از دو حیث قابل بررسی است:
1. وضعیت این جریان تا پیش از انتخابات مجلس شورای اسلامی و فرآیندی که در این مسیر طی نموده است؛
2. برنامه‌های آن پس از انتخابات مجلس تا انتخابات آینده.
آنچه تا قبل از انتخابات مجلس شورای اسلامی در مورد جریان انحراف مطرح می‌شد از این قرار بود که در این جریان یک عزم جدّی برای به دست گرفتن قوه‌ی مقننه وجود دارد. در همین راستا تلاش می‌کرد تا فضا را در آستانه‌ی انتخابات غیرعادی نماید که به دلایلی این هدف محقق نشد. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 91/1/30 ] [ 8:38 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

«به راستی چرا طرفداران موسوی از انتشار عکس وی در ویلای شمال هراس دارند؟ آیا فکر می کنند اگر موسوی به شمال کشور رفته، مرتکب گناهی شده است...؟»

به گزارش  جام، سایت "بالاترین" (Balatrin) دوشنبه 28فروردین(April.16) نوشت: «چرا طرفداران موسوی از انتشار عکس وی در ویلای شمال پرهیز می کنند؟»




بر پایه این گزارش، یکی از کاربران بالاترین در پست خود نوشت: «چندی است عکسی از میرحسین موسوی منتشر شده است که وی را در جایی که گفته می شود ویلایی در شمال کشور است نشان می دهد. گفته می شود وی درجریان دیدار نوروزی با فرزندانش به روستایی در شمال کشور رفته است. این اصلا چیز بدی نیست ولی نکته عجیب این است که طرفداران آقای موسوی اصرار دارند که وی همچنان درحبس خانگی بوده است و حتی لینک هایی که تحت این عنوان به بالاترین فرستاده شده اند، تحت عنوان "خبر غیرواقعی" [!] حذف گردیده اند. به راستی چرا طرفداران موسوی از انتشار عکس وی در ویلای شمال هراس دارند؟ آیا فکر می کنند اگر موسوی به شمال کشور رفته، مرتکب گناهی شده است یا خدای ناکرده تقدسش مخدوش گشته است؟»
به نظر می رسد کار سانسورچی های فتنه به حذف تصاویر سران جریان سبز رسیده است.

[ چهارشنبه 91/1/30 ] [ 8:37 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
علی رغم تاکید هایی که حضرت امام خامنه ای بر تصویب و بر اجرایی شدن نقشه جامع علمی کشور دارند هنوز یک مصوبه برای اجرایی شدن این پیشنهاد ارزنده مقام معظم رهبری در مجلس انجام نشده است؛ در صورتی که این نقشه علم کشور برای رسیدن به افق چشم انداز است، چه کسی باید زمینه اجرای این را فراهم بکند؟
عدم نظارت و ارزیابی صحیح بر عملکرد نمایندگان مجلس باعث گردیده تا برخی فرصت یابند که براحتی با شعارها و ادعاهای خود به فریب افکار عمومی بپردازند و خود را ولایتمدار، خدمتگزار، متدین، متعهد و متخصص جلوده دهند این در حالی است که عده ای از نمایندگان در مجلس شورای اسلامی نه دغدغه پیگیری مشکلات مردم را دارند و نه دغدغه های نظام و حضرت امام خامنه ای را دنبال می کنند.
 دکتر جواد محمدی عضو کمیسیون آینده نگاری تحولات علمی و فرهنگی کشور در رابطه با چگونگی ارزیابی عملکرد نمایندگان در طول 4 سال نمایندگی خود راهکارهایی را در گفتگو با خبرنگار بی باک‏ پیشنهاد کرده که در ادامه تقدیم می گردد.
وی در اینباره اظهار داشت: یکی از آن ضروریاتی که ما در مجلس نیاز داریم این است که ما باید برای نمایندگان کارنامه تعریف کنیم؛ که برای ساز و کار این هم پیشنهادهایی دارم، که آن را چه کسانی باید مورد تایید قرار دهند؛ به طور مثال هیات رئیسه باید آن را تایید کند که در دوران نمایندگی خود مشخصا چه کارهایی انجام داده است.
دکتر محمدی افزود: در این کارنامه آن شعار ها و آن برنامه هایی که یک کاندیدا و نماینده در ابتدای ورود داده است باید نوشته شود و در طول این 4 سالی که نماینده در مجلس حضور داشته است تمام حضور، ظهور و بروز آن و تاثیرش در کمیسیون های تخصصی و در صحن علنی مجلس ثبت شود؛ تا مشخص شود شخصی که به عنوان نماینده مردم وارد مجلس می شود چقدر مبتکر بوده، چند طرح پیشنهادی داشته، در کمیسیون تخصصی چه میزان تاثیر گذار بوده و همچنین در صحن علنی مجلس چه اندازه موفق بوده است؛ در تصویب قوانین مشخص شود که چقدر اظهار نظر داشته است و این اظهار نظر ها چقدر تاثیر گذاری بروی تصویب یا رد یک طرح یا لایحه داشته است.
عضو کمیسیون آینده نگاری تحولات علمی و فرهنگی کشور در ادامه گفت: همه این موارد در طول این 4 سال مشخص شود تا بتوان فهمید که میزان تاثیر گذاری یک نماینده در مجلس به صورت تخصصی و عمومی چقدر بوده است.

[ چهارشنبه 91/1/30 ] [ 8:34 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز در تحلیلی تاکید کرد که غرب در حال آماده کردن خود برای لغو برخی تحریم ها در مذاکرات بغداد است.
«جیمز بلیتس» و «دانیل دامبی» روز دوشنبه 28 فروردین 1391 (16 آوریل 2012) طی مقاله ای مشترک در فایننشال تایمز نوشتند: «موضوعی که قدرت های غربی باید به زودی راجع به آن تصمیم بگیرند این است که اگر ایران گامی در مذاکرات بغداد بردارد، آنها چه کاری باید انجام بدهند».
این دو ادامه دادند: «انگلیس، آمریکا و فرانسه اعلام کرده اند اگر ایران برنامه غنی سازی خود را رها نکند، تحریم ها علیه این کشور را لغو نخواهند کرد. در عین حال برخی دیپلمات های غربی تصدیق کردند اگر ایران پیشنهادی را درخصوص کاهش تعدادی از فعالیت های خود مطرح کند، آمریکا و متحدانش ممکن است مجبور شوند لغو برخی تحریم ها را بررسی کنند».
به نوشته فایننشال تایمز، یک مقام ارشد آمریکایی دراین باره گفت: «ما امروز پیش بینی نمی کنیم تحریمی لغو شود، زیرا فقط زمانی باید بررسی این موضوع شروع شود که اقدامات ملموس کافی در این زمینه وجود داشته باشد، اقداماتی که تضمین کنند تغییراتی بوجود خواهد آمد».
این مقاله فایننشال تایمز نشان دهنده آن است که کشورهای عضو گروه 1+5 هنوز درباره گام های بعدی خود در مقابل واکنش ها و اقدامات ایران تصمیم نگرفته اند، اما به لحاظ راهبردی قانع شده اند که این گام ها باید شامل کاهش برخی تحریم ها باشد. گفتنی است عقب نشینی از تحریم ها و لغو آنها پیشنهادی است که از سوی دکتر جلیلی در گفت وگوهای روز شنبه خطاب به کاترین اشتون مورد تاکید قرار گرفت.
بنابراین گزارش ایران و 1+5 توافق کرده اند که دور بعدی مذاکرات را روز 3 خرداد (23 مه) در بغداد برگزار کنند.

[ چهارشنبه 91/1/30 ] [ 8:32 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

بولتن نیوز : استیضاح از نظر لغوی به معنای درخواست توضیح است اما در اصطلاح سیاسی به معنای پرسش رسمی نمایندگان مجلس از رئیس جمهور، هیأت وزیران و یا یک وزیر است که پس از ارائه توضیحات آن ها باید برای ادامه کارشان از مجلس مجدداً رأی اعتماد بگیرند. قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در فصل ششم با عنوان  "قوه مقننه" در مبحث دوم تحت عنوان «اختیارات و صلاحیت مجلس شورای اسلامی در اصل هشتاد و نهم مسئله استیضاح هیأت وزیران یا یک وزیر را به شرح زیر مورد پذیرش قرار داده است. «نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌توانند در مواردی که لازم می‌دانند هیأت وزیران یا هر یک از وزراء را استیضاح کنند، استیضاح وقتی قابل طرح در مجلس است که با امضای حداقل 10 نفر از نمایندگان به مجلس تقدیم شود. هیأت وزیران یا وزیر مورد استیضاح باید ظرف مدت 10 روز پس از طرح آن در مجلس حاضر شود و به آن پاسخ گوید و از مجلس رأی اعتماد بخواهد. در صورت عدم حضور هیأت وزیران یا وزیر برای پاسخ، نمایندگان مزبور درباره استیضاح خود توضیحات لازم را می‌دهند و در صورتی که مجلس مقتضی بداند اعلام رأی عدم اعتماد خواهد کرد. اگر مجلس رأی اعتماد نداد هیأت وزیران یا وزیر مورد استیضاح نمی‌توانند در هیأت وزیرانی که بلافاصله بعد از آن تشکیل می‌شود عضویت پیدا کند. «

استیضاح که قانون در اختیار نمایندگان مجلس قراد داده است ،این امکان را به نماینده گان ملت در مجلس شورای اسلامی داده است تا بتوانند در صیانت از حقوق ملت در برابر انحرافات و زیاده خواهی های برخی وزرا ایستادگی نموده و مانع تضعیع حقوق ملت شوند 


استیضاح آخرین ابزار نمایندگان برای پیگیری مطالباتشان است چرا که اگر نمایندگان نتوانستند خواسته های خود را از طریق تذکر کتبی وسوال از وزیران مطالبه کنند به استیضاح روی می آورند اما دراین چند سال اخیر استفاده نمایندگان از این حق قانونی با حواشی و جار جنجالهای فراوانی روبرو بوده است .
در طول چند سال اخیر تهدید وزیران کابینه به استیضاح به امرعادی در مجلس تبدیل شده است. بسیاری از نمایندگان مجلس هرگاه در مواجهه با وزیران انتقاد داشته باشند ، از طرح استیضاح آن وزیر سخن به میان می آورند به طوری که چند مدتی فضای عمومی جامعه در تب و تاب مباحث سیاسی در گیر بوده و نهایتا جامعه پس از چند ماه تنش و کشمکش نهایتا با اعلام انصراف نمایندگان از طرح استیضاح این تب وتاب پس از تحمیل هزینه ای فراوانی بر جامعه فرو کش می کنداما به نظر می رسد طرح استیضاح وزرا که امروزه به یک مسئله عادی در مجلس شورای اسلامی تبدیل شده است در حال لوث شدن است به طوری که در چند ساله اخیر ده ها استیضاح در مجلس مطرح شده است که پس از طرح شدن بسیاری از نمایندگان بعد ازآنکه طرح استیضاح وزیری را امضا می‌کنند به راحتی آن را پس می‌گیرند وازحقوق نظارتی خود با توجه به مصلحت سنجی‌های رایج درمجلس وگرفتن بعضی از امتیازات صرف نظر می‌کنندکه این کار ثمره ای جز، زیر سوال بردن اقتدار مجلس ندارد.و به نظر می رسد نمایندگانی که از انجام استیضاح انصراف می‌دهند با انصراف خود استیضاح که حق نظارتی مجلس است را عملا لوث می‌کنند که این مسئله به شأن واقتدار مجلس ضربه می‌زند .
در مقابل عده ای نیز اعتقاد دارند همانگونه که استیضاح حق قانونی نمایندگان است پس گرفتن استیضاح هم حق نمایندگان بوده و نمایندگان در هر مرحله ای این حق را دارند که از حقوق خود صرف نظر کنند
اما به نظر می رسد اکثر طرحهای استیضاحی که در مجلس مطرح می شود نه تنها اعتبار و شان نظارتی مجلس را ارتقاء نداده بلکه به شدت جایگاه نظارتی مجلس را زیر سوال می برد چرا که مردم به منتخبان خود با چشم عقلای خود نگرسته و اعتقاد دارند که این نمایندگان عصاره ملت هستند عصاره ای که در تصمیم گیری های خود باید فقط و فقط منافع ملت و کشور را در نظر داشته باشند و اگر زمانی احساس کنند که وزیری در برنامه های خود دچار تعلل و انحرافی شده است با استفاده از ابزارهایی که قانون در اختیارنمایندگان قرار داده است با فرد خاطی برخورد نمایند و همانگونه که ذکر شد قانونگذار ابزرارهای مختلفی را پیش بینی کرده است از طرح تذکر و سوال گرفته تا طرح استیضاح و پس گرفتن رای اعتماد مجلس به وزیر خاطی .اما نکته ای که در این میان نباید از آن غافل بود استفاده به جا و مناسب از این ابزار ها و پایبندی و تاکید برحقوق ملت است
نمایندگان ملت اگر احساس کنند با استفاده ازحق تذکر و سوال از وزیر مربوطه حقوق ملت وکشور محقق می شود باید از این ابزار استفاده شود و زمانی اگر احساس کنند با طرح استیضاح و حتی پس گرفتن رای اعتماد خود حقوق ملت محقق می شوند باید به وظیفه خود عمل نموده و به هیچ عنوان از در خواست خود کوتاه نیایند .
البته باید توجه داشت که نگارش این یادداشت به معنی تقبیح پس گرفتن امضاء های استیضاح اخیر در مجلس نیست اما نکته ای که بر آن تاکید وجود دارد استفاده به جا و شایسته از این حق قانونی نمایندگان است .
طرح بحث استیضاح در جامعه نه تنها بخش مهمی از بدنه قوه مجریه و مقننه را مشغول خود می نماید و با مطرح شدن آن در جامعه و افکار عمومی نگرانی ها و حتی امیدهای زیادی را در جامعه و مردم ایجاد می کندو حتی تاثیر مستقیمی بربخشی از جامعه ایجاد می کند که همه اینها هزینه های هنگفتی را برای کشور ونظام به دنبال خواهد داشت اما بسیار مشاهده شده است که حتی در آخرین لحظه اعلام می شود که طرح استیضاح از حد نصاب خارج شده و و دیگر نیازی به استیضاح نیست.این مسئله که بارها وبارها در مجلس تکرار شده است نه تنها شانیت مجلس را به شدت زیر سوال می برد بلکه حتی شائبه های مختلفی را نیز میان افکار عمومی مبنی بر بده بستانهای پشت پرده را دامن می زند .افکارعمومی از نمایندگان محتر م می پرسند اگر مسئله و مشکلی وزیر با مذاکره وقول وقرارها مرتفع می شود چرا آقایان نمایندگان و قبل از طرح در افکار عمومی و چنیین مذاکراتی را انجام نمی دهند و حتی کسانی که با ریش سفید مشکل را حل می کنند چرا قیل از طرح علنی آن نزد افکار عمومی ریش سفید نمی کنند و باعث وهن مجلس نمی شوند؟

* رشید غریبی اندبیلی

[ سه شنبه 91/1/29 ] [ 7:26 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

به گزارش پایگاه 598 منطقه‌ای مشهور به «آبادعلی» در کوه‌های مشرف به بلوار چمران شیراز سه‌شنبه‌های اول هر سال شاهد حضور جمعی از مردم با عقاید خاص است که برای برآورده شده حاجات خود در این مکان جمع می‌شوند و آداب و رسوم عجیب و غریبی را به جای می‌آورند!
شیرازنا نوشت: اوج خرافه‌گرایی و درویش‌ مسلکی این عده تا جایی است که یک درویش را واسطه‌ی حاجات خود و خدا قرار می‌دهند و با کشیدن حاجات خود بر روی زمین و سنگ، هفت مرتبه دور زدن به دور تپه‌ای در این منطقه، روشن کردن شمع و بستن پارچه‌ی سبز به درختان و … به دنبال برآورده شدن حاجات خود هستند.
ماجرای «عارف عابد علی» و منطقه «آبادعلی»!
این افراد معتقدند در زمان‌های دور شخصی که شغلش چوپانی بوده گوسفندان مردم را برای چرا به این منطقه می‌آورد اما گوسفندانش گم می‌شوند و برای پیدا شدن گوسفندان اعمالی را انجام می‌دهد که سرانجام منجر به پیدا شدن گوسفندان می‌شود!
در شجرنامه‌ی این فرد آمده است وی برای پیدا شدن گوسفندانش با چوبدستی خود روی زمین عکس گوسفند می‌کشد و هفت سنگ را به یک نیت روی هم می‌گذارد و خدا را قسم می‌دهد که به مراد دلش برسد و سرانجام در تاریکی شب و به دلیل فرط خستگی به خواب می‌رود و در خواب مولای متقیان(ع) را به خواب می‌بیند که به وی آدرس نوری را نشان می‌دهد که محل گوسفندانش بوده است.
پس از این ماجرا وی شغل چوپانی را کنار می‌گذارد و به عرفان و ریاضت روی می‌آورد و از آن به بعد «عارف عابد علی» و آن مکان نیز به «آبادعلی» مشهور می‌شود و وی نیز چون روز سه‌شنبه آن اتفاق برایش رخ داده بود هفت سه شنبه را وقفه می‌کند که به آن مکان رود و به راز و نیاز بپردازد.
آداب و رسوم منطقه‌ی آبادعلی!
در آداب و رسوم منطقه آبادعلی آمده است که حاجتمندان باید هفت سه‌شنبه بعد از سال تحویل در آن مکان که وقفه‌ی آن عارف می‌باشد حضور پیدا کنند و در ابتدای مسیر به آن تپه نیت کنند و عارف علی را واسطه‌ی خود و خدا قرار دهند.
برای برآورده شدن حاجات باید در بین راه هفت سنگ را هرکدام به یک نیت روی هم گذارند و بعد از رسیدن به بالای تپه پارچه‌ی سبزی را به درخت آنجا گره زنند و شمعی را برای روشنایی قبر اموات و آن نوری که عابدعلی در آن شب دیده بود روشن و در دل نذری کنند و بر روی زمین و تخته سنگ‌های آنجا تصویر و یا نوشته‌ی حاجت خود را حک کنند.
عده‌ای از حاجتمندان نیز به نیتی که عارف علی می‌خواسته است به خانه خدا رود دور آن تپه می‌چرخند و عده‌ای دیگر نیز از آب چشمه‌ای که آنجاست به نیت شفا و تبرک با خود می‌برند.
حرکت به سمت تپه و واسطه قرار دادن «عابد علی» بین حاجات خود و خدا!

گذاشتن هفت سنگ روی یکدیگر هرکدام به یک نیت!

ادامه مطلب...
[ یکشنبه 91/1/27 ] [ 7:42 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

کیهان: گردهمایی چندی پیش شماری از مخالفان در مریلند واشنگتن هر چند که طبق معمول این نشست های محفلی به نتیجه در زمینه احیای اپوزیسیون منجر نشد اما بحث های شنیدنی و خواندنی را در میان آنها موجب شده است.
پایگاه اینترنتی گویانیوز درباره نشست مذکور و مصاحبه یکی از برگزارکنندگان می نویسد: آخرین سؤال مجری در برنامه افق از آقای گنج بخش این بود که بسیاری از ما خواسته اند بپرسیم چرا فلان گروه های سیاسی در نشست واشنگتن حضور نداشتند و پاسخ جناب گنج بخش پاسخی بود بر بسیاری از چراهای اپوزیسیون. ایشان فرمود این مورد را از خانم حقیقت جو بپرسید بیشتر در جریان این مسائل نشست هستند!
وظیفه خویش دانستیم از خانم حقیقت جو و دیگر اصلاح طلبان عزیز، سپاس ویژه داشته باشیم که زحمت کشیده اند اپوزیسیون را مرهون رحمت خویش قرار داده، ضمن مهاجرت به خارج کشور، برای اپوزیسیون نظام اسلامی نشست برگزار می کنند که هیچ، مدعوین این نشست را نیز ظاهرا تعیین می کنند!
این رسانه وابسته به اپوزیسیون می افزاید: اپوزیسیون نظام اسلامی باید از خود بپرسد که 33 سال فعالیت سیاسی با نام «مبارزه» برای اپوزیسیون متکثر از مشروطه خواه تا جمهوری خواه، از چپ تا راست باید حاصلش این باشد که نشست یا جلسه سیاسی به نام مخالفین جمهوری اسلامی توسط افرادی مانند خانم حقیقت جو سازماندهی شود؟ البته که خانم حقیقت جو بسیار قابل احترام و گرامی هستند ولی شخصی هست که تا چندی پیش نماینده مجلس اسلامی بوده، مدعی اصلاح طلبی بوده، قاعدتا نمی تواند تعیین کننده مدعوین و شرکت کنندگان باشد. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 91/1/27 ] [ 7:39 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

یکی از همکاران فتنه سبز تحریم انتخابات مجلس را انفعال توصیف کرد و خواستار شرکت در مرحله دوم انتخابات شد.
مهدی خزعلی خواستار آن شده که مخالفان به جای انفعال، در انتخابات شرکت کرده و لااقل به [...] رأی دهند.
انتشار این پیشنهاد مهدی خزعلی، با خشم و اعتراض شدید شبکه صهیونیستی بالاترین مواجه شد که طی چندماه گذشته از مواضع تند و رادیکال نامبرده حمایت و تمجید می کرد. بالاترین نوشت: آیا وقت آن نرسیده که طرفداران جنبش سبز واقعیت را قبول کنند؟ امروز طبق معمول هر روز در حال چک کردن اخبار بودیم که با خبر دعوت مهدی خزعلی از طرفداران جنبش سبز برای شرکت در انتخابات برخورد کردیم. این خبر زیاد تعجب برانگیز نبود چرا که خزعلی بخشی از بدنه این نظام می باشد و تغییر نظام برای بسیاری از اینان اگر به معنی دادگاه و زندان نباشد قطعا به معنای پایان عمر سیاسی و به نوعی خودکشی سیاسی می باشد ولی نکته جالب توجه برای دودستگی ایجاد شده بین طرفداران دیروز مهدی خزعلی بود. دودستگی معنادار و تامل برانگیز. کسانی که بر سر دو راهی رای دادن و ندادن گیر کرده اند. یکی این درخواست مهدی خزعلی را حرکتی رو به جلو و اعتراضی میداند و دیگری این حرکت را خیانت به جنبش قلمداد میکند. آیا وقت آن نرسیده که کسانی که فریب این بازی های پشت پرده اصلاح طلبان را خورده اند به خود بیایند؟
بالاترین افزود: در ماه گذشته ما شاهد اتفاقات جالب و زنجیره ای در رسانه های داخلی و خارجی اپوزیسیون اصلاح طلب بودیم. سرسلسله این اتفاقات مقاله جرس بازوی رسانه ای خارج کشور اصلاح طلبان در مورد رضا پهلوی بود. در این مقاله جرس که توسط اصلاح طلبان لندن نشین اداره میشود برخلاف اصول حرفه ای خبرنگاری و به طور معنادار و جهت یافته ای سعی در تخریب چهره رضا پهلوی کرده بود. مقاله خزعلی درباره شرکت در انتخابات و رأی دادن به [...] مکمل همان حرکت اصلاح طلبان می باشد. آنها در برابر نظام عقب نشینی کرده اند.
گفتنی است پیش از این سایت بالاترین اعتراف کرده بود که درگیری گروههای اپوزیسیون با یکدیگر در بن بست ها شدت می گیرد و توضیح داده بود که گویا وقتی به بن بست می رسیم وقت زیاد می آوریم و این اوقات فراغت را با درگیری با یکدیگر پر می کنیم!
کیهان


[ یکشنبه 91/1/27 ] [ 7:39 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
   1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 44
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 4391386