NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
در روایتی از امام صادق علیه السلام می‎خوانیم : هنگام بازگشت از سفر برای خانواده خود سوغات بیاورید، هرچند قطعه سنگی باشد.
آداب مسافرت از نظر اسلام/ روزهای بهتر برای سفر
جهان نیوز - دکتر محمد لطفی زاده:  همزمان با نوروز بسیاری از مردم بار سفر می‎بندند و با وسائل گوناگون به سفرهای دور و نزدیک می‎روند و از فرصت تعطیلات برای سیاحت و زیارت استفاده می‎کنند.

به این بهانه نکاتی درباره‎ سفر و برخی آداب آن با نگاهی به منابع اسلامی تقدیم می‎شود :

دعای مسافر مستجاب است
ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/12/26 ] [ 8:22 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
زمان شهادت حضرت زهرا (س) همانند مکان دفن او از مجهولات تاریخی است، که نشانه اوج مظلومیت حضرت است.
چرا زمان شهادت حضرت زهرا (س) دو بار اعلام شده است؟ 
 
زمان شهادت حضرت زهرا (س) همانند مکان دفن او از مجهولات تاریخی است، که نشانه اوج مظلومیت حضرت است.  ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/12/26 ] [ 8:22 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

به گزارش پایگاه 598 به نقل از الف، جلسه پرسش و پاسخ مردمی حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب رییس قرارگاه عمار این هفته هم برگزار شد. در این جلسه در مورد حمله به علی مطهری در شیراز هم پرسیده شد که طائب در بخشی از جواب خود گفت: طرف باید بتواند حرفش را بزند. بگذار بزند. انتقاد داری؟ برو حرفش را رد کن. ما از حرف کسی زمین نمی‌خوریم.

این بخش از پرسش و پاسخ او را با هم می خوانیم:

جریان آقای علی مطهری در شیراز چه بود؟

یک مشت حزب‌اللهی حرف گوش نکن. آدم نمی‌داند واقعاً با اینها چه کار کند؟ چرا این کارها را می‌کنید؟ اگر ما مقلد آقا هستیم، آقا فرمود این کارها را نکنید. این آقا به دانشگاه دعوت شده است. دانشگاه شورای فرهنگی دارد. وقتی شورای فرهنگی اجازه داده است، باید این آقا بیاید صحبتش را بکند. حرفش را بزند. نظام مسئول، دادگاه، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی دارد. بگذارند حرفش را بزند. حالا اگر بیاید بعضی از حرف‌ها را بزند جز خنده چیز دیگری دارد؟ بنشین بخند. تحمل نداری؟ برو.
ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/12/26 ] [ 8:14 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در بررسی مالیاتی حساب‌های شرکت استات اویل، حسابرسان به یک حساب چند میلیون دلاری با عنوان تبلیغات و بازاریابی برخوردند و این حساب و پرداخت های مربوط به آن را جعلی و برای فرار مالیاتی تشخیص دادند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، حکم بدوی دادگاه آقازاده مشهور به م.ه. بالاخره از سوی دادگاه صادر و وی به 15 سال حبس، رد مال و انفصال از خدمات دولتی محکوم شد.

با توجه به اینکه یکی از موارد اتهامی بررسی شده در دادگاه پرونده پرداخت رشوه شرکت نروژی استات اویل به مقامات نفتی ایران برای گرفتن پروژه‌های نفت و گاز بوده است، بازخوانی پرونده استات اویل پس از صدور حکم دادگاه بی‌وجه به نظر نمی‌رسد.

پیش از آن یادآوری این نکته بی‌فایده نیست که م.ه. در صورت حضور در کشور کانادا و همه کشورهایی که از سیستم حقوقی «انگلیسی» پیروی می‌کنند به دلیل اتفاقات ایجاد شده در پی اختلافات شدید وی بر سر دلالی پروژه‌های پارس جنوبی با یک دلال دیگر بازداشت خواهد شد و گفته می‌شود یکی از دلایل بازگشت وی به ایران شکایت دلال یاد شده از اوست.

*بازخوانی پرونده یک فساد نفتی در ایران و نروژ ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/12/26 ] [ 8:13 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه مقصر واقعه شیراز رئیس دانشگاه است که از اجرای مصوبه شورای تامین استان فارس تمرد کرده، خواستار برخورد جدی مسئولان و دستگاه‌های ذیربط با افراد خودسری که دست به چنین اقدامی زده‌اند، شد.
 به گزارش مشرق، علاءالدین بروجردی  درباره حادثه اخیر شیراز و حمله عده‌ای به علی مطهری گفت: با توجه به مصوبه شورای تامین استانداری فارس مبنی بر ضرورت لغو سفر آقای مطهری به شیراز و سخنرانی او در دانشگاه و نیز ابلاغ این مصوبه به رئیس دانشگاه شیراز، وی از اجرای این دستور تمرد کرده و لذا تقصیر اساسی در واقعه شیراز با شخص رئیس دانشگاه شیراز و قائم مقام او است و حتما باید در قبال عدم اجرای مصوبه شورای تامین استان فارس پاسخگو باشند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی افزود: طبق قانون، مسئولیت امنیت هر استانی با شورای تامین است که نماینده عالی دولت یعنی استاندار در رأس آن قرار دارد و سایر ارگان‌های ذی‌ربط نیز در آن عضو هستند. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/12/26 ] [ 8:10 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

علی یونسی به‌دلیل اظهارات حاشیه‌ساز اخیر خود که موجب رنجش دوست‌داران انقلاب اسلامی ایران شد، امروز به دادگاه ویژه روحانیت احضار شد و مورد بازپرسی قرار گرفت.

به گزارش گروه فضای مجازی «خبرگزاری دانشجو» علی یونسی اخیراً در اظهاراتی که موجب رنجش هواداران و دوستداران انقلاب اسلامی ایران در منطقه شده بود، گفته بود: در حال حاضر عراق نه فقط حوزه تمدنی نفوذ ماست، بلکه هویت، فرهنگ، مرکز و پایتخت ماست و این مسئله هم برای امروز و هم برای گذشته است.

 یونسی در ادامه این گفت‌وگو اعلام می‌کند: «جغرافیای ایران و عراق غیرقابل تجزیه است و فرهنگ ما غیرقابل تفکیک است. پس ما یا باید با هم بجنگیم و یا یکی شویم».

 این اظهارات باعث شد که رسانه‌های غربی و رسانه‌های عربی مخالف جمهوری اسلامی ایران در راستای پروژه‌های ایران‌هراسی این قسمت از سخنان او را برجسته کرده تا مسئولان عراقی نسبت به این گفته‌ها واکنش نشان دهند. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/12/26 ] [ 8:3 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
[ سه شنبه 93/12/26 ] [ 8:2 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

فرهنگ‌نیوز: مهدیه محمدخانی بعد از اجرایی که در تالار وحدت داشت موج اعتراض های مردمی را نسبت به وزارت ارشاد ایجاد کرد. پلیس امنیت تهران بزرگ شکایتی را علیه مهدیه محمدخانی و مجید درخشانی به دلیل تهیه و تدوین و انتشار فیلم تک خوانی زنان در راستای قبح شکنی این موضوع، تنظیم و تقدیم قوه قضائیه کرده است.در پی این شکایت، دستگاه قضایی مهدیه محمدخانی و مجید درخشانی را برای بیان توضیحات احضار کرده است. مهدیه محمدخانی یکی از خوانندهای زن ایرانی است که چندسالی در خارج از کشور فعالیت داشته است؛ وی بعد از اجرایی که در تالار وحدت داشت موج اعتراض های مردمی را نسبت به وزارت ارشاد ایجاد کرد. گروه "ماه نو "که سرپرستی آن را مجید درخشانی بر عهده دارد و مشوق اصلی مهدیه محمد خانی است مدتی پیش در جشنواره موسیقی سنتی ایرانی که در تونس برگزار شد این فضا را مهیا کرد که مهدیه محمد خانی به تک خوانی بپردازد.


[ سه شنبه 93/12/26 ] [ 8:1 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اما از همه جالب‌تر نامه‌ای است که به امضای رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور منتشر می‌شود و در آن خطاب به وزرای کشور و اطلاعات به سبک گزارش‌های رپرتاژی چنین می‌آید که: «گزارش پیوست از طرف جناب آقای دکتر ...، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که در دلسوزی، آزادی‌بیان و دفاع از منافع و مصالح کشور، یکی از نمایندگان نمونه و مورد علاقه و حمایت شدید مردم است» گویی ستاد تبلیغاتی آقای نماینده بیانیه صادر کرده است!
اتفاقات تلخ شیراز و چند نکته تامل‌برانگیز درباره موضع دولت
به گزارش عصر امروز هفته گذشته یک اتفاق ناخوشایند رخ داد که البته عجیب نبوده و مسبوق به سابقه است. برخورد هتاکانه با یکی از مسئولان نظام جمهوری اسلامی در هر لباسی زیبنده نیست. اما متاسفانه اگر کمی به همین چند سال اخیر رجوع کنیم، اتفاقاتی نظیر توهین به سیدحسن خمینی در سالگرد رحلت امام (که اتفاقا با واکنش زیبای رهبری همراه بود)، توهین به رئیس مجلس شورای اسلامی در آن حادثه کذایی قم، اهانت به حجت‌الاسلام ناطق‌نوری در شب‌های قدر ماه مبارک رمضان و... جزو اولین‌هایی است که در ذهن متبادر می‌شود. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/12/26 ] [ 7:55 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نسرین ستوده که ظاهرا پول آجیل و پلو ماهی شب عیدش نرسیده است در پیامی به فتنه گران فراخوان داده است که در ایام تعطیلات نوروز همچنان مقابل کانون وکلا خواهد بود!!
خانم ستوده مگه پول آجیل و پلو ماهی شب عید نرسیده است!
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز فتنه گران در سالهای پس از فتنه ثابت کرده اند هروقت حقوق مزایایشان می رسیده چند وقتی به خوشگذرانی مشغول بوده و از آزادیخواهی و دموکراسی و... دم نمی زدنند و هرگاه جیره و مواجب تمام می شد یا دیر می رسید چندتا خوش رقصی برای زودتر فراهم شدن بساط طرب و شادی انجام می دادند!

بنا بر این گزارش نگاهی به پرداخت جوایز و پولهای حرام بنگاههای صهیونیستی گواهی بر صدق مدعای ماست و گوشهای بسته شد بر واقعیات امروز ایران اسلامی نیز گواهی بر شکمهای پر شده از حرام مدافعان دروغین حقوق بشر غربی. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/12/25 ] [ 8:22 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
   1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 69
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 4391411