NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: برخی با دولت معامله "رحم اجاره‌ای" می‌کنند.
فتنه را مردم و رهبری جمع کردند اما احمدی‌نژاد پای خودش گذاشت
به گزارش جهان، برخی از محورهای گفتگوی آیت‌الله علم‌الهدی با نسیم را در ادامه بخوانید:

-در زمان آقای احمدی نژاد هر مقداری که بر تداوم قدرت و مسئولیت ایشان اضافه می شد، گویی مقداری عوارض در اطراف ایشان و در اطراف دولتش ایجاد می شود که شاید بخشی از آن معلول طبیعی قدرتمداری بود، ایشان در جریان قدرت که قرار گرفت خواه ناخواه برخوردهای مخالف و موافقی با ایشان شد و پیروزی ایشان با مخالفت هایی که بر ایشان می شد عوارضی را به وجود آورد تا اینکه انتخابات سال 88 پیش آمد و فتنه به وقوع پیوست. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 92/12/26 ] [ 7:15 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
معاون اول رییس جمهوری دولت گذشته را مقصر تحقیر مردم در صفوف طولانی سبد کالا دانست.
مقصر مشکلات سبد کالا، دولت قبل بود/ تهدید رسانه‌های منتقد
به گزارش جهان، اسحاق جهانگیری در گفت و گو با ویژه نامه نوروزی روزنامه دولتی ایران به تخطئه دولت گذشته پرداخت و در واکنش به انتقاداتی که از شیوه توزیع سبد کالا شده است،‌ گفت: نکته ای که نباید از نظر دور داشت، پیام این اتفاق ها در دولتمردان گذشته است، پیام تلخ این است که زندگی مردم به چه نقطه ای رسیده است که برای یک سبد کالا حاضرند ساعت ها در صف بایستند، این پیام مهمی است که ما را مکلف می کند تا راه حلی پیدا کنیم. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 92/12/26 ] [ 7:13 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
به مناسبت سالروز بمباران شیمیایی مردم حلبچه و جنایتی که دیکتاتور سابق عراق مرتکب شد پوسترهایی با عنوان حقوق بشر به سبک غربی و در سطح شهر تهران نصب شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از دانا، به مناسبت سالروز بمباران شیمیایی مردم حلبچه و جنایتی که دیکتاتور سابق عراق مرتکب شد پوسترهایی با عنوان حقوق بشر به سبک غربی و در سطح شهر تهران نصب شده است.
در بیلبوردها با عنوان "حقوق بشر به سبک غربی" چهره کاترین اشتون به دو نیم تقسیم شده که یک نیمه آن تصویر نیمرخ او و نیمه دیگرش تصویر دیکتاتور سابق عراق صدام حسین است.


[ دوشنبه 92/12/26 ] [ 7:8 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
به گزارش پایگاه 598، بررسی اسناد موجود از نامه حاج سیداحمد خمینی یادگار امام خمینی(ره) به آیت‌الله پسندیده که در آن مطالبی علیه نهضت آزادی نیز بیان شده، نشان می‌دهد که متن این نامه در مجموعه آثار منتشر شده توسط موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) که تحت نظارت سیدحسن خمینی اداره می‌شود، تحریف شده است. 

موسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) تاکنون در موارد بسیاری از جمله فتنه 88، از سوی منتقدان به عملکرد جانبدارانه به نفع یک جریان سیاسی خاص به دلیل ارتباطات خانوادگی و همچنین عدم تلاش جدی برای حفظ خط و مشی اصیل امام(ره) متهم شده است.

این موسسه در جریان فتنه 88 و در موضوع به آتش کشیده شدن عکس امام خمینی(ره) در تجمع فتنه‌گران، هیچ واکنشی علیه این اقدام از خود بروز نداد. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/12/26 ] [ 7:8 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نماینده تهران با بیان اینکه از بی‌برنامگی اقتصادی دولت نگرانیم، گفت:‌ دولت نمایندگان را به رأی نیاوردن تهدید نکند، چراکه نمایندگان بر اساس وظیفه عمل می‌کنند و آن را تکلیف می‌دانند، بنابراین رأی آوردن یا نیاوردن نیز همین طور است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در نطق میان‌ دستور خود در صحن علنی مجلس ضمن تسلیت ایام فاطمیه و تبریک پیروزی تیم ملی کشتی ایران بر آمریکا و روسیه اظهار داشت: برخی مسائل سبب نگرانی نمایندگان مجلس شده است که باید آنها را به اطلاع مردم رساند.

وی با اشاره به نگرانی‌های اقتصادی تصریح کرد: حجت‌الاسلام شیخ‌ حسن روحانی در تبلیغات انتخاباتی خود گفت که در صورت پیروزی در 100 روز اول، تغییری اساسی در اقتصاد به عمل می‌آورد، البته هر کس از وضعیت اقتصاد آگاهی داشته باشد انتظار ندارد که در این مدت تغییر اساسی ایجاد شود. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 92/12/26 ] [ 7:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی، در مصاحبه با روزنامه آرمان ( که چکیده آن در وبسایت تان نیز منعکس گردیده) با تشبث به مبارزات ضداستعماری گاندی ، سعی کرد تا طیفی نامعلوم از جامعه ی امروز ایرانی را تشجیع به ریسک پذیری تبعات ناشی از آزادی بیان نماید. وی در این مصاحبه می گوید: "اگر عموم، عمومی که می‌گویم نه همه مردم، آنهایی که می‌فهمند، حرف حقیقت را بزنند، اتفاق نمی‌افتد و هیچ کس هم جرات نمی‌کند که به مردم ظلم کند."
سرویس سیاسی پایگاه 598 - حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی، در مصاحبه با روزنامه آرمان ( که چکیده آن در وبسایت تان نیز منعکس گردیده) با تشبث به مبارزات ضداستعماری گاندی ، سعی کرد تا طیفی نامعلوم از جامعه ی امروز ایرانی را تشجیع به ریسک پذیری تبعات ناشی از آزادی بیان نماید. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 92/12/26 ] [ 7:6 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
باخت وی از یک شهردار در سال 84 که روزی فرماندار دولتش بود، هنوز او را به این سمت پیش نبرده بود که به «گام نهایی» بیندیشد. این مسئله در سال 88 در فکر هاشمی نضج گرفت و در جریان انتخابات 92 استارت خورد تا به این روز رسید که از وی «مواضع جدید» شنیده می شود.
جوان‌ آنلاین نوشت: مواضع این روزهای «آیت‌الله هاشمی رفسنجانی» با سوال های زیادی همراه است. مهمتر از همه اینکه این پیر سیاست در این ایام به چه می اندیشد و به عنوان آخرین گام کجا را هدف گرفته است؟ ادامه مطلب...
[ دوشنبه 92/12/26 ] [ 7:5 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

یکی از وظایف عنصر خاکستری اصلاحات در گذشته پیگیری طرح‌هایی برای تصاحب اصلاح‌طلبان تندرو بر مسندهای مختلف بود ولی به تازگی و با تغییر تاکتیک، این موضوع به عبدالله نوری محول شده است. به گزارش جهان، دانا نوشت: عبدالله نوری عضو مجمع روحانیون مبارز در سلسله اقدامات خود در منزلش اقدام به برگزاری جلسات خاصی با حضور تعدادی از همفکرانش کرده است.

گفتنی است که از وظایف عنصر خاکستری اصلاحات، موسوی خوئینی ها در گذشته پیگیری طرحهایی برای تصاحب اصلاح طلبان تندرو بر مسندهای مختلف بود ولی به تازگی و با تغییر تاکتیک این موضوع به عبدالله نوری محول شده است.

وی پس از جابه جایی منزلش با خیال راحت انجام اقداماتش را پیگیری می کند.

پیگیری برنامههای اصلاحطلبان تندرو و جریان تجدید نظر طلب برای ورود به مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان و شناسایی افراد با گرایشات اصلاح طلبانه تندرو و دارای پرونده سفید تنها بخشی از اقدامات نوری در منزلش است. 


[ دوشنبه 92/12/26 ] [ 7:0 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

اخبار حاکی از آن است که غرب به سرکردگی ایالات متحده آمریکا سعی دارد در جریان مذاکرات هسته ای با ایران، موضوع توان موشکی ایران را نیز مورد مذاکره قرار داده و آن را محدود نماید. به گزارش بی باک به نقل از فرهنگ نیوز، توان دفاعی بالا در دنیای امروز و منطقه ی پر تلاطمی که کشور ما در آن واقع شده است از ضروریات انکار ناپذیر حفظ امنیت و تمامیت ارضی است؛ واقعیتی که تجربه ی هشت سال جنگ تحمیلی و حمایت های آشکار و پنهان دشمنان منطقه ای و فرامنطقه ای از رژیم بعث عراق به خوبی موید آن است.

تلاش برای ارتقاء سطح دانش فنی و نظامی به جهت خودکفایی در تولید انواع سلاح ها با تکیه بر حق دفاع مشروع موضوعی است که همواره جزء سیاست های نظام و در راستای پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است.  ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/12/26 ] [ 6:59 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

تورهای گردشگری در طول سال برگزار می گردد اما در ایام تعطیل به خصوص نوروز و تعطیلات تابستانی از رونق فراوانی برخوردار است. دیدبان به خاطر اهمیت این تورها در سبک زندگی ایرانیان به برخی از کژکارکردهای آنان می پردازد. به گزارش بی باک به نقل از دیدبان، سیر آفاق و گردش در اقصی نقاط جهان جدای از اینکه به پخته و با تجربه شدن افراد کمک می کند، یک توصیه موکد دینی و مذهبی نیز هست. به قول سعدی شیرازی: بسیار سفر باید، تا پخته شود خامی!


دیدبان نوشت: به اعتقاد کارشناسان، امروزه صنعت گردشگری از اهداف اولیه دینی و سنتی آن که همانا عبرت آموزی و رسیدن به وحدت از کثرت باشد فاصله گرفته و به نوعی لذت جویی و بی قیدی نیز آلوده شده است. با این حال، بسیارند کسانی که هنوز سعی می کنند از ظرفیت های مثبت و ایجابی این صنعت بهره ببرند و از کژکارکردهای آن فاصله بگیرند. اما نباید فراموش کرد هستند کسانی که با شور و هیجان فراوان از جاذبه های مدرن و سبک زندگی غربی، با افسون زدگی یاد می کنند و سعی دارند در بی بند و باری این تمدن مدرن، غوطه ور شوند.

گردشگران ایرانی طی سال های اخیر به عنوان منبع درآمدزایی مناسبی برای کشورهای آسیایی و اروپایی مطرح هستند. به گزارش دیدبان، تعطیلات نوروزی و موجی از تقاضا برای سفرهای خارجی باعث شده است که در هفته های اخیر شاهد تبلیغات دفاتر گردشگری داخلی برای تورهای خارجی باشیم. گفتنی است بسیاری از این سفرهای خارجی با انگیزه تفریحی صورت می پذیرد و اطلاع رسانی پیرامون ابعاد این تورها می تواند خانواده های ایرانی و حتی خود گردشگران - غالبا جوانان - را از خطرهای احتمالی آگاه سازد.

دسته بندی حجم تبلیغات برای سفرهای خارجی به نسبت فصل



ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/12/26 ] [ 6:58 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
   1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 199
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 4391541