NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
ایشان با اشاره به توصیه بزرگان دنیای اسلام به وحدت افزودند: ما افتخار می کنیم که شیعه علوی هستیم و افتخار می کنیم که امام بزرگوار ما پرچم ولایت را سر دست گرفت و وسیله ای شد تا دنیای اسلام اعم از شیعه و غیرشیعه به اسلامیت خود افتخار کنند اما نباید با رفتار و گفتار نابخردانه شمشیر اختلاف افکنی دشمن را تیز کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری در خجسته سالروز ولادت با سعادت بانوی برگزیده دو عالم حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها و فرزند برومندش امام خمینی کبیر (ره) فضای حسینیه امام خمینی مملو از عطر دل انگیز فضائل و مناقب فاطمی شد.



رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار که با حضور جمعی از شاعران و ذاکرین اهل بیت علیهم السلام برپا شد با تبریک ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت تقارن این روز با میلاد امام خمینی (ره) درس بزرگ زندگی فاطمه زهرا سلام الله علیها را برای جامعه بشری، «تلاش»، «کوشش» و «پاک زندگی کردن» خواندند و افزودند: مجالس مذهبی فرصتی منحصر به فرد در بیان درس‌های مهم زندگی ستارگان فروزان دین است و باید با انتقال محتوا و مضمون هنرمندانه، آگاهی بخش، بیدارگر، امیدوار کننده، وحدت آفرین و رعایت کامل حدود شرعی در مراسم مذهبی، این مسئولیت و فرصت را در خدمت مقابله با توطئه‌های پیچیده دشمنان اسلام و همچنین پیشبرد اهداف نظام اسلامی قرار داد.

رهبر انقلاب اسلامی برگزاری مراسم معنوی برای ائمه در نظام اسلامی را یک فرصت مغتنم و از نعمت‌های بزرگ الهی دانستند و افزودند: اگرچه ذهن محدود بشری نمی‌تواند ابعاد شخصیت‌های آسمانی و افلاکی از قبیل فاطمه زهرا سلام الله علیها را به درستی محاسبه کند، اما لازم است رفتارها و مقامات معنوی این بزرگان به عنوان الگو برای رسیدن به اهداف بزرگ اجتماعی در پیش روی ما قرار گیرد.

ایشان حیات طیبه اسلامی و ایجاد جامعه‌ای آباد، آزاد، مستقل، برخوردار از اخلاق والا و متحد و یکپارچه و شکل‌گیری جامعه متقی و پرهیزگار را نمونه‌هایی از اهداف جامعه اسلامی برشمردند و تأکید کردند: رسیدن به چنین جامعه‌ای تنها با ورع و کوشش و دوری از تنبلی و بیکاری و مأیوس شدن محقق خواهد شد.


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رواج و ریشه‌دار شدن سنت ستایشگری خاندان پیامبر اکرم (ص) در کشور را توسط هزاران نفر از مداحان باذوق و هنرمند، یک فرصت دانستند و افزودند: این فرصت و امکان بزرگ، مسئولیتها و تعهداتی را نیز به همراه خود دارد که میتواند زمینه ساز تحول در کشور شود.

ایشان با اشاره به تلاش های پرحجم دشمنان انقلاب اسلامی در جهت تخریب اعتقادات و باورهای مردم و ایجاد انحراف در مسیر حرکت نظام اسلامی و ملت پرافتخار ایران با استفاده از ابزارهای پیچیده ارتباطاتی و الکترونیکی خاطرنشان کردند: هدف دشمن به زانو در آوردن اسلام و جلوگیری از الگو شدن جامعه شیعی و معارف شیعی در دنیاست.

رهبر انقلاب اسلامی افزودند: نظام اسلامی در مقابل این توطئه و طراحی پیچیده دشمن، امکانات و ابزارهای منحصر به فردی را در اختیار دارد که مجالس و هیأتهای مذهبی و مخاطبه چهره به چهره با مردم از طریق منبر و مداحی، یکی از این امکانات منحصر به فرد است.

ایشان استفاده نامناسب از این فرصت ارزشمند و بی نظیر را کفران نعمت الهی خواندند و در تبیین برخی مصادیق ضایع کردن فرصت منبر و مداحی گفتند: اگر نتیجه مداحی و منبر، ناامید کردن مردم به آینده باشد، یا اینکه نسبت به وضعیت و وظایف جامعه ایجاد آگاهی نکند، این فرصت هدر رفته است.



حضرت آیت الله خامنه ای، آسیب زدن به وحدت و اختلاف افکنی میان شیعه و سنی را یکی دیگر از مصادیق کفران نعمت دانستند و افزودند: بارها تکرار کرده ایم که در جلسات دینی نباید به کینه ورزیهای مذهبی دامن زد، زیرا مثل روز روشن است که اختلاف افکنی بین مسلمانان، همچون شمشیری در دست دشمنان اسلام، مقصود آنان را برآورده می کند.

ایشان با اشاره به توصیه بزرگان دنیای اسلام به وحدت افزودند: ما افتخار می کنیم که شیعه علوی هستیم و افتخار می کنیم که امام بزرگوار ما پرچم ولایت را سر دست گرفت و وسیله ای شد تا دنیای اسلام اعم از شیعه و غیرشیعه به اسلامیت خود افتخار کنند اما نباید با رفتار و گفتار نابخردانه شمشیر اختلاف افکنی دشمن را تیز کرد.

توصیه بعدی رهبر انقلاب اسلامی به جامعه مداحان، ضرورت رعایت دقیق «حدود و ضوابط شرعی» در محیطهای مراسم مذهبی بود.

ایشان محیط های مداحی و هنر مذهبی را محیطی «پاک و مطهر» خواندند و خاطرنشان کردند: این محیط باید همچنان طاهر و عفیفانه باشد و نباید برخی بی قیدی ها و بی مبالاتی ها به دنیای هنر اسلامی و مذهبی نیز نفوذ و رسوخ کند.

حضرت آیت الله خامنه ای در پایان سخنانشان انتخاب «مضمون و محتوای آموزنده و آگاهی بخش» را یک ضرورت دیگر در هنر ستایشگری اهل بیت برشمردند و گفتند: نوحه های آگاهی بخش و بیدارگری که در دوران شور و هیجان انقلاب اسلامی در سراسر کشور سروده و خوانده می شد، تأثیر شگرفی در پیروزی انقلاب اسلامی داشت.



در ابتدای این دیدار 8 نفر از شعرا و مداحان اهل بیت علیهم السلام سروده هایی را در بیان شأن و عظمت دختر گرامی پیامبر اسلام قرائت کردند.

[ یکشنبه 93/1/31 ] [ 10:35 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اهدای 5 سکه به هر یک از مدعوین
 
تالار حافظیه کاخ سعدآباد شب گذشته محل برپایی جشن همسر رئیس‌جمهور برای همسران وزرا، سفرا و زنان دولت بود؛ مهمانی زنانه‌ای همراه با رقص و شوی لباس.
اطلاعات جدید از مراسم رقص و شوی لباس مانکن‌ها در سعدآباد/ اهدای 5 سکه به هر یک از مدعوین
به گزارش جهان، جشن میلاد حضرت زهرا(س) عصر روز گذشته در ساختمان حافظیه نهاد ریاست جمهوری واقع در کاخ سعد آباد برگزار شد. اما آنچه پررنگ تر عنوان این مراسم بود،‌ برگزاری شوی لباس ایرانی و اسلامی و همچنین رقص دختران نوجوان در بخشی از آن بود، طوری که به دلیل شرایط نامناسب برنامه، همسر علی‌اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی به نشانه اعتراض سالن حافظیه را ترک کرد.

خبرنگار جهان نیوز که پیش تر از برگزاری چنین مراسمی خبر داده بود، امروز هم مطلع شد که مدیریت این مراسم را همسر حسین فریدون، برادر و دستیار ویژه رئیس جمهور، برعهده داشته است.

دیگر نکته تامل برانگیز این مراسم، حجاب مانکن‌های زن دعوت شده به مراسم بود. با وجود اینکه وضعیت پوشش مانکن‌ها هنگام ورود به ساختمان حافظیه نامناسب بود اما این پوشش در پایان مراسم و هنگام خروج از این ساختمان وضعیت زننده تری پیدا کرد؛ به طوری که مسئولین تشریفات نهاد ریاست جمهوری برای جلوگیری از جولان مانکن ها در محوطه، مجبور شدند آنان را از درب ساختمان حافظیه تا محل توقف خودروهایشان، با آژانس هدایت کنند.

گفتنی است که در پایان مراسم به هر یک از مدعوین ایرانی و خارجی، تعداد 5 سکه تمام بهار اهدا شد. البته تلاش خبرنگار جهان نیوز برای اطلاع از رقم دقیق هزینه‌های برگزاری این جشن و شوی لباس بی نتیجه ماند.

ضیافت همسر رئیس جمهور برای زنان دولت در کاخ

در همین حال فارس هم نوشت: جشن همسر رئیس جمهور دولت یازدهم برای بزرگداشت مقام زن شب گذشته در تالار حافظیه کاخ سعدآباد برگزار شد، مراسمی که خبر برپایی آن را پیش از این مولاوردی، معاون امور زنان رئیس جمهور وعده داده بود.

جشنی زنانه و اشرافی در فضای کاخ سعدآباد که فاصله طبقاتی زنان دولتمردان و مسئولان زن دولتی را به رخ عموم زنان جامعه می‌کشید. تمام زنانی که به این ضیافت دعوت شده بودند از پیش تعیین شده بودند و هیچ امکانی برای ورود افراد عادی نبود.

با ورود هر میهمان، تشریفات او را تا محل تحویل لوازم شخصی، لباس‌ها، تلفن همراه و دوربین عکاسی همراهی می‌کرد و جای هر فردی از پیش مشخص شده بود.

این جشن بزرگداشت مقام زن که با بی حجاب شدن میهمانان آن بیشتر شبیه یک دور همی زنانه شده بود از بخش‌های مختلفی غیر از دولت نیز میهمانانی داشت، فعالان امور زنان، بازیگر، کارگردان و نویسنده زن.

رقص لزگی 6 دختر، کنسرت موسیقی زنان و برگزاری شوی لباس زنان بخشی از ویژه برنامه‌های این ضیافت بود.

اما برپایی مراسمی به بهانه ولادت بانوی مکرمه اسلام حضرت فاطمه (س) حرمت‌ها و اقتضائاتی دارد که می‌توان آن را در فضایی بی تکلف و خارج از محیط اشرافی یک کاخ آن را برگزار کرد.

از سوی دیگر اگر قرار است جشنی برای ولادت حضرت زهرا (س) از سوی دولتمردان با حضور خدمتگزاران عرصه زنان برگزار شود بهتر است که در محیطی که عموم زنان جامعه امکان حضور در آن را داشته باشند برپا شود تا شادی برای روز زن ، انحصاری نشود.

حضور مانکن‌‌های بدحجاب به همراه اجرای رقص ایرانی در نهاد ریاست جمهوری!

[ یکشنبه 93/1/31 ] [ 10:34 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رسایی بر خلاف زیباکلام، معتقد است اگر دولت ایران در خصوص معرفی ابوطالبی در سازمان ملل عقب‌نشینی کند باید منتظر بی‌احترامی‌های بدتر از سوی آمریکا باشد و سابقه آنها نشان می‌دهد گام به گام جلو می‌آیند.
زیباکلام: هر چه آمریکا می‌خواهد باید انجام دهیم!
به گزارش جهان به نقل از‌ رادیو گفتگو، عصر روز شنبه برنامه مناظره با موضوع خودداری آمریکا از صدور روادید برای حمید ابوطالبی" ( نماینده معرفی شده ایران در سارمان ملل) با حضور صادق زیبا کلام، استاد دانشگاه و حجت لاسلام و المسلمین حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در رادیو گفت وگو برگزار شد.

حمید رسایی در این مناظره گفت: مسئولان وزارت خارجه آقای ابوطالبی را به دلیل اینکه در تسخیرلانه جاسوسی دخالت داشته برای این سمت انتخاب نکردند و اگر حواسشان به این موضوع بود شاید این کار را نمی‌کردند.

این نماینده مجلس گفت: به نظر می‌رسد این اقدام وزارت خارجه تعمدی نبوده و شاید آنها فکر نمی‌کردند که چنین موضوعی تبدیل به مساله شود. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/1/31 ] [ 10:32 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
محمد خاتمی که عموما در مقاطع انتخابات بعنوان رهبر اصلاحات از او یاد می شود این روزها به دیدن تئاتر و هنرمندان می‌رود، علاقه مندان را به حضور می‌پذیرد، پیام تبریک و تسلیت صادر می‌کند و گاهی نیز در مورد شرایط کشور سخن می‌گوید.
همه تناقضات ادعاهای جدید مرد عباشکلاتی اصلاحات
به گزارش جهان به نقل از نماینده، اظهارات محمد خاتمی بار دیگر خبرساز شد. مرد رویایی اصلاح طلبان که عموما در مقاطع انتخابات بعنوان رهبر اصلاحات از او یاد می شود به نظر می رسد در شرایط کنونی گونه ای عزلت گزینی سیاسی را در پیش گرفته و روزهای آرامی را سپری می کند. به دیدن تئاتر و هنرمندان می‌رود، علاقه مندان را به حضور می‌پذیرد، پیام تبریک و تسلیت صادر می‌کند و گاهی نیز در مورد شرایط کشور سخن می‌گوید. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/1/31 ] [ 10:30 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
سازمان اطلاعات انگلستان اعلام کرده این ترور توسط حزب الله و با همکاری گروه جهاد اسلامی فلسطین در داخل اراضی اشغالی صورت گرفته و حزب الله تمام برنامه های این ترور را انجام داده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، ژنرال باروخ مزراحی مسئول یگان ویژه جنگ سایبری ارتش و پلیس رژیم صهیونیستی دو روز پیش ترور شد و به هلاکت رسید.

 

 

سازمان اطلاعات انگلستان اعلام کرده این ترور توسط حزب الله و با همکاری گروه جهاد اسلامی فلسطین در داخل اراضی اشغالی صورت گرفته و حزب الله تمام برنامه های این ترور را انجام داده و طراحی کرده در انتقام ترور شهید حسان اللقیس مسئول یگان پهباد های اطلاعاتی و جنگ سایبری حزب الله که دوماه پیش در بیروت در پارکینگ منزلش توسط افسرانی از موساد رژیم صهیونیستی و سازمان اطلاعات اردن و عربستان سعودی ترور شد.

 

هنوز از منابع رسمی حزب الله لبنان در رد یا تکذیب این خبر مطلبی منتشر نشده است.


[ یکشنبه 93/1/31 ] [ 10:28 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
شایسته سالاری به سبک دولت تدبیر و امید:
در حالی که با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید شاهد حضور یکی از عناصر فعال فتنه 88 و از اعضای تیم رسانه ای مهدی هاشمی در جلسات و اتاق های فکر رسانه ای دولت محترم بودیم این بار خبرها حکایت از انتصاب فواد صادقی در صندوق بیمه اجتماعی روستائیان کشور را دارد. عضو تیم رسانه ای مهدی هاشمی در ایام فتنه 88 نیز بازداشت شده و سایت‌های در اختیارش نیز بارها از سوی قوه قضائیه فیلتر شده است.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، در حالی که با روز کار آمدن دولت تدبیر و امید شاهد حضور یکی از عناصر فعال فتنه 88 و از اعضای تیم رسانه ای مهدی هاشمی در جلسات و اتاق های فکر رسانه ای دولت محترم بودیم این بار خبرها حکایت از انتصاب فواد صادقی در صندوق بیمه اجتماعی کشور را دارد.

فواد صادقی که این بار حکم خود را از سید حمید کلانتر مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان پدر عمار کلانتر سردبیر سایت فیلتر شده آینده دریافت نموده است در انتخابی شایسته(!) با مدرک تحصیلی مدیریت رسانه به عنوان معاون عمرانی صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر انتخاب شده است. 



این عنصر فعال در فتنه 88 که در سایت‌های زنجیره‌ای خود به حامی بی‌چون و چرای خاندان هاشمی رفسنجانی مشهور است، در ایام فتنه 88 نیز بازداشت شده و سایت‌های در اختیارش نیز بارها از سوی قوه قضائیه فیلتر شده است.

فواد صادقی در حالی از پدر همکار خود حکم مهمی را دریافت کرده که گفته می‌شود صدور این حکم برای ادای دین به حمایت بی‌چون و چرای صادقی از هاشمی و روحانی بوده است.

به نظر می رسد اختلاف در تیم رسانه ای دولت ناشی از برخی انتصابات باشد که گروهی را بهره مند و متنعم و دیگران را بی بهره ساخته است.

لازم به ذکر است که پیش تر نیز بسیاری از جلسات تیم رسانه ای دولت یازدهم با حضور فعال فواد صادقی و برنامه ریزی های وی برگزار می‌گردید.

[ یکشنبه 93/1/31 ] [ 10:26 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
گزارشی از کارنامه نقدپذیری قوه مجریه
برخورد دولت یازدهم با منتقدان عملکردش نیاز به گذر زمان دارد، اما بررسی کارنامه 7 ماهه دولت تدبیر و امید، فضای امیدوارکننده‌ای را در مقابل دیدگان منتقدان قرار نمی‌دهد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، «چرا فقط یک عده معدود کم سواد باید حرف بزنند ...» جمله‌ای است که شاید نقشه راه برخورد دولت با منتقدانش را تا حدودی روشن کرد؛ جمله ای که هنوز هم حاشیه‌های بیان آن از سوی رئیس دولت یازدهم پایان نیافته است.

از ابتدای آغاز به کار دولت یازدهم و حتی پیش از آن در انتخابات ریاست جمهوری، حسن روحانی بر چند واژه تاکید داشت؛ واژه هایی که «اعتدال» شاه بیت آن و «نقدپذیری» در مرحله بعدی، پرکاربردترین اصطلاحات وی لقب گرفتند. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/1/31 ] [ 10:24 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

حرف‌های شنیدنی یوسفیان ملا درباره ثبت‌نام یارانه‌ها در گفت‌وگو با تسنیم

یوسفیان ملا

 

40درصد ثبت‌نام کنندگان یارانه درآمد خود را زیر 600هزار تومان اعلام کردند

خبرگزاری تسنیم: یوسفیان ملا با اعلام اینکه دولت انتظار داشت 30 میلیون نفر برای یارانه ثبت‌نام نکنند که محقق نشد، گفت: 40درصد ثبت‌نام کنندگان یارانه درآمد خود را زیر 600هزار تومان اعلام کردند.

 

عزت‌الله یوسفیان ملا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه انتظار دولت این بود که در حدود 30 میلیون ثبت‌نام نکنند، گفت: آمارها نشان می‌دهد اینکه نزدیک به 50 درصد از مردم از دریافت یارانه انصراف دهند، اتفاق نیفتاده و نخواهد افتاد.

وی در ادامه گفت: یکی از نکات جالبی که در ثبت‌نام یارانه مشاهده شده این است که در حدود 40 درصد از ثبت‌نام کنندگان، درآمد خود را زیر 600 هزار تومان اعلام کرده‌اند.
یوسفیان ملا گفت: یکی از دلایلی که مردم این‌گونه درآمد خود را اظهار کرده‌اند این است که حتماً یارانه بگیرند.
وی گفت: مردم نمی‌دانند در آینده قرار است چه اتفاقی بیفتد و نوسانات اقتصادی به چه نحوی خواهد بود.
این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر دولت شفاف عمل می‌کرد، مردم وضعیت خود را تعیین و لذا اطلاعات خانوار خود واقعی‌تر را ثبت می‌کردند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر کمتر از 10 درصد انصراف داده‌اند، گفت: در مورد همین مسئله نیز ابهام وجود دارد.
یوسفیان ملا گفت: اینکه آیا این 10 درصد با میل و رغبت ثبت‌نام نکردند و یا ترسیده‌اند، جای بررسی دارد.
وی ضمن بیان این موضوع که دولت در انصراف افراد از دریافت یارانه از سیاست چماق و هویج استفاده کرده است، تصریح کرد: خیلی از مردم از ترس مجازات قضایی اقدام به انصراف کرده‌اند.
یوسفیان ملا گفت: اینکه به‌خاطر عدم‌نیاز به یارانه برخی در قوه قضاییه سابقه‌دار شوند، علت عمده‌ای بود که برخی را مجبور به انصراف از دریافت یارانه کرده است.
وی گفت: مجلس شورای اسلامی در وضع چنین قانون مجازاتی اشتباه کرد و انصراف یا عدم انصراف مردم به‌نوعی مبنای ارزش گذاری افراد شده است.
وی در نهایت تأکید کرد: به‌اعتقاد من اگر دولت شفاف عمل می‌کرد، قیمت‌ها را شفاف بیان می‌کرد و شفاف مسائل را با مردم در میان می‌گذاشت، تعداد بیشتری از مردم که نیاز به یارانه ندارند، انصراف می‌دادند.


[ یکشنبه 93/1/31 ] [ 10:20 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

خبرگزاری تسنیم: اقناع افکار عمومی برضرورت تحول اقتصادی در جامعه است اما کار به اینجا ختم نمی شود؛ مطالبات و نیازهای واقعی مردم یک سر دیگر معادله است و این مطالبات را از داخل اتاقهای شیشه ای نمی توان شنید.

صالح اسکندری

به گزارش خبرگزاری تسنیم، متن یادداشت «پیام ثبت نام 90 درصدی یارانه ها چه بود؟» به قلم صالح اسکندری به شرح ذیل است: 


ریل گذاری در اقتصاد هر کشوری هزینه بر است. هنر سیاستمداران، رسانه ها، دانشگاهیان و سایر گروه های مرجعی که در جامعه مدنی حضور دارند، اقناع عمومی برضرورت تحول اقتصادی در جامعه است اما کار به اینجا ختم نمی شود. مطالبات و نیازهای واقعی مردم یک سر دیگر معادله است و این مطالبات را از داخل اتاقهای شیشه ای نمی توان شنید. سیاست تعدیل پرداخت یارانه ها در دولت یازدهم که با همراهی بی شائبه رسانه های همسو و ناهمسوی دولت و به خصوص رسانه ملی، سیاستمداران موافق و مخالف دولت و جمیع گروه های مرجع در کشور همراه بود در نهایت همانطور که پیش بینی می شد دستاورد چندانی در پی نداشت و بر اساس آخرین گزارش ها بیش از 90 درصد مردم به عنوان متقاضی دریافت یارانه در پایگاه اینترنتی رفاهی ثبت نام کردند. این در حالی است که رئیس جمهور دکتر روحانی در جشنواره رسانه ها و مطبوعات از مردم و کسانی که نیازی به یارانه ندارند، خواسته بود دست رد به سینه یارانه ها بزنند. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/1/31 ] [ 10:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
[ شنبه 93/1/30 ] [ 8:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
   1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 273
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 4391615