NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
وزارت دارایی انگلیس با انتشار بیانیه‌ای، به بهانه حقوق بشر نام چندین مقام کنونی و سابق ایرانی را به فهرست تحریم‌های خود افزود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، وزارت دارایی انگلیس به بهانه نقض حقوق بشر و با انتشار بیانیه‌ای، نام چندین مقام ایرانی را به فهرست تحریم‌های خود افزود.

آنطور که در این بیانیه آمده، تحریم این افراد در جلسه‌ای که روز 12 آوریل (سه روز قبل) برگزار شده، اتخاذ شده است. در این فهرست نام 15 مقام کنونی و سابق ایران به چشم می‌خورد. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/1/26 ] [ 10:42 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مراسم استقبال از رئیس جمهور در سفر استانی به سیستان و بلوچستان با حاشیه هایی همراه بود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سیستان و بلوچستان استانی که در انتخابات 24 خرداد بیشترین رای را به دولت تدبیر و امید داده بود سومین مقصد دولت یازدهم در سفر استانی بود.

حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان که صبح امروز به همراه برخی از اعضای دولت همچون عبدالرضا رحمانی فضلی، اکبر ترکان، حمید چیت چیان، محمود علوی، علی یونسی و محمد نهاوندیان وارد زاهدان شد مورد استقبال ،آیت الله عباسعلی سلیمانی امام جمعه زاهدان و مولوی اسماعیل زهی امام جمعه اهل سنت مسجد مکی زاهدان ، علی اوسط هاشمی استاندار و همچنین برخی دیگر از مقامات محلی قرار گرفت. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/1/26 ] [ 10:41 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
برخی منابع موثق از انتصاب جواد اطاعت از متحصنین مجلس ششم و امضا کننده نامه ننگین جام زهر خطاب به رهبر انقلاب، به عنوان رئیس دانشگاه شهید بهشتی در آینده نزدیک خبر می دهند.
به گزارش جهان، ندای انقلاب نوشت:

در ادامه اقدامات خارج از اعتدال وزارت علوم دولت مدعی اعتدال در ماه های گذشته، برخی منابع موثق در این وزارتخانه از قطعی شدن انتصاب جواد اطاعت عضو مرکزیت حزب تعطیل شده کروبی(اعتماد ملی) و از امضا کنندگان نامه ننگین 127 نماینده افراطی مجلس ششم به رهبر معظم انقلاب به عنوان رئیس دانشگاه شهید بهشتی خبر می دهند.

وزارت علوم در حالی تلاش می کند جواد اطاعت حامی فتنه 88 و از متحصنین تندروی مجلس ششم را در راس این دانشگاه مهم قرار دهد که چند ماه پیش درسناریویی از سوی این وزارتخانه ابتدا وی با حکم محمد مهدی طهرانچی رئیس فعلی دانشگاه شهید بهشتی به عنوان سرپرست دانشکده علوم زمین منصوب و قرار شد پس از کاهش حساسیت ها نسبت به وی، او به عنوان رئیس دانشگاه مشغول به کار شود.

http://www.jahannews.com/images/docs/files/000355/nf00355031-1.jpg
جواد اطاعت از امضا کنندگان نامه موهن 127 نماینده افراطی مجلس ششم به رهبر معظم انقلاب است

جواد اطاعت که سابقه همکاری با وزارت کشور دولت موسوم به اصلاحات را در سوابق اجرایی دارد، در مجلس ششم توانست به عنوان نماینده اصلاح طلب مردم داراب وارد مجلس شود.

تحرکات ساختارشکنانه جواد اطاعت زمانی به اوج می رسد که وی به همراه 139 نفر از نمایندگان هم کیش خود در مجلس ششم- که نفرات اصلی آنها غالبا از اعضای مرکزیت احزاب منحله مشارکت و مجاهدین(انقلاب) بودند- در پروژه ضد امنیتی تحصن علیه نظارت استصوابی شورای نگهبان قانون اساسی شرکت و به همراه دوستانش مردم را دعوت به تحریم انتخابات مجلس هفتم کردند.

این چهره افراطی اصلاح طلب و حامی فتنه 88 پیش از تحصن در مجلس ششم در نامه ای موهن و هتاکانه به همراه 127 تن دیگر در سال 81 به رهبر معظم انقلاب خواستار نوشیدن جام زهر توسط ایشان در موضوع هسته ای شدند.
 
http://www.jahannews.com/images/docs/files/000355/nf00355031-2.jpg
اطاعت گرچه خود حضور در جمع متحصنین مجلس ششم را نفی می کند اما اسم او در رسانه ها جزو یکی از متحصنین ذکر شده است ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/1/25 ] [ 7:0 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مهدی هاشمی در خصوص پرونده کرسنت و نقش وی در این پرونده، بیان کرد: این مسائل مزخرف است.
مسأله نقش من در پرونده کرسنت مزخرف است!
به گزارش جهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا،‌ مراسم ختم مرحوم حاج شیخ علی اکبر صادقی پدر همسر حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی هفته گذشته در مسجد الغدیر برگزار شد.

در حاشیه این مراسم چهره‌های مختلفی حضور داشتند که به سوالات خبرنگاران حاضر در مراسم پاسخ می‌دادند.

مهدی هاشمی نیز که از جمله افراد شرکت کننده در این مراسم بود در پاسخ به سوال دانا در خصوص پرونده کرسنت و نقش وی در این پرونده،بیان کرد: این مسائل مزخرف است.

[ دوشنبه 93/1/25 ] [ 6:59 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یکی از نمایندگان استان سیستان و بلوچستان از احتمال سخنرانی مولوی عبدالحمید در جریان سفر رئیس‌جمهور به زاهدان خبر داد.
برنامه‌ریزی برای سخنرانی مولوی عبدالحمید در سفر روحانی
به گزارش جهان، ناصر کاشانی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به استان سیستان و بلوچستان به فارس گفت: رئیس‌جمهور پس از ورود به شهر زاهدان به عنوان اولین مقصد سفر در ورزشگاه 17 شهریور این شهر سخنرانی می‌کند.

وی با بیان اینکه مولوی عبد‌الحمید (امام‌جمعه اهل سنت زاهدان) از جایگاه خاصی در استان سیستان‌و‌بلوچستان برخوردار است ادامه داد: طبق برنامه اعلام شده از سوی معاون استاندار پیش از رئیس‌جمهور استاندار سیستان و بلوچستان و نماینده ولی فقیه در استان سخنرانی می‌کنند و ممکن است برنامه‌ای برای سخنرانی مولوی عبد‌الحمید در این مراسم در نظر گرفته شود.

یکی دیگر از نمایندگان استان نیز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس عنوان کرد که شنیده‌ها از این امر حکایت دارد که احتمال مولوی عبدالحمید در جریان سفر رئیس‌جمهور به زاهدان سخنرانی می‌کند.

همچنین یکی دیگر از نمایندگان هم گفت که پیش از این استاندار سیستان‌و‌بلوچستان به دنبال این موضوع بوده تا عبدالحمید در سفر رئیس‌جمهور به سیستان و بلوچستان سخنرانی کند که البته این امر منتفی شده و فقط نماینده ولی فقیه و استاندار در مراسم سخنرانی می‌کنند.

[ دوشنبه 93/1/25 ] [ 6:58 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 تخریب‌چی‌هایی که وقت نماز شهید شدند

به گزارش بی باک، سایت ساجد نوشت: عملیات بیت المقدس 4 در بامداد روز 6 فروردین 67 با رمز «یا اباعبدالله(ع)» در منطقه‌ عمومی‌ دربندیخان‌ آغاز شد. لشگر ده سیدالشهداء(ع) به همراه چند یگان دیگر در این عملیات شرکت نمودند. منطقه مورد نظر برای عملیات، منطقه‌ای کوهستانی بود که از شمال به دریاچه دربندیخان و شاخ تیمورژنان، از جنوب به ارتفاعات شاخ خیشک و بمو، از شرق به رودخانه زیمکان و کوه بیزل، و از غرب به سد دربندیخان منتهی می‌ شد.

مهمترین ارتفاعات و عوارض این منطقه، شاخ سورمر، شاخ شمیران، برددکان، دریاچه دربندیخان و دشت تولبی بود. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/1/25 ] [ 6:55 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

سایت جام‌جم آنلاین نوشت: اغلب مخاطبان سینما، مهدی فقیه را با بازی در نقش بابا عقیل فیلم هور در آتش می شناسند . پیرمرد بسیجی ساده ای که به عشق دیدن فرزندش عازم خط مقدم جبهه می شود.

او درباره وضعیت 4 فرزندش می گوید: پسر بزرگم طاها دانش آموخته رشته سینما و فوق لیسانس ادبیات نمایشی است و در این عرصه فعالیت می کند . پسردومم روحانی است و در رشته فلسفه تحصیل می کند . پسر سومم هم مهندس تاسیسات است ودر عین حال در رشته موسیقی فعالیت می کند و پارسال در جشنواره موسیقی فجر جوایزی به دست آورد . فرزند آخرم نیزدر رشته کامپیوتر تحصیل می کند. همیشه به فرزندانم می گفتم رمز موفقیت درکارشان علاقه ، پشتکار و داشتن تحصیلات عالیه است. همسرم خانه دار هستند و سالهاست که شاگردان زیادی دارند و به تدریس قرآن مشغول هستند.

 


[ دوشنبه 93/1/25 ] [ 6:54 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
داعش با بستن سد فلوجه هم بر شیعیان استانهای مرکزی و جنوبی عراق فشار وارد می‌کند و هم آب را به سوی روستاهای سنی نشینی که با دولت در سرکوب داعش همکاری کردند، هدایت می‌کند و از آنها انتقام می‌گیرد.
به گزارش مشرق، تروریست‌های دولت اسلامی عراق و شام موسوم به "داعش" با بستن سد فلوجه باعث زیر آب رفتن بخشی‌هایی از این شهر شدند.

منابع امنیتی عراق با هشدار نسبت به خطر غرق شدن بغداد اعلام کردند که این احتمال وجود دارد که این آب‌ها ظرف روزهای آتی به ورودی‌های بغداد برسد و بغداد را با خطر غرق شدن روبرو کند.

پرچم داعش در کنار سد فلوجه +عکس

ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/1/25 ] [ 6:52 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
[ دوشنبه 93/1/25 ] [ 6:51 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
با رمزگشایی از اظهارات مقامات ارشد دولت تدبیر و امید درباره زمان اجرای رسمی گام نهایی فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، به احتمال زیاد از یکشنبه هفته آینده به طور رسمی قیمت بنزین، گازوئیل و سی.ان.جی گران می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، از اسفند ماه سال گذشته تاکنون اجرای چراغ خاموش فاز دوم قانون هدفمندسازی یارانه ها با تغییر تعرفه ها و افزایش قیمت حامل های مختلف انرژی همچون گاز طبیعی، آب، برق، برخی از فرآورده های نفتی همچون گازمایع، نفت کوره و نفت سفید آغاز شده است.

از این رو با تعیین قیمت جدید بنزین، گازوئیل و سی.ان.جی به عنوان سه حامل انرژی پرطرفدار پرونده اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها رسما بسته می‌شود، با این وجود بر خلاف پیش بینی‌ها تاکنون دولت تدبیر و امید قیمت این حامل انرژی را اعلام نکرده است. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/1/25 ] [ 6:42 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 890
بازدید دیروز: 1492
کل بازدیدها: 4440755