NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
چرا روحانی به جای قم، به سیستان و بلوچستان می‌رود؟
چه کسی سفر حسن روحانی به قم را لغو کرد؟/ گسترش نگرانی های مراجع و علما از رفتار فرهنگی دولت

 

 گروه سیاسی – رجانیوز: از هفته گذشته اخباری به طور رسمی از سوی رسانه‌های دولتی منتشر شد که از سفر رئیس‌جمهور روحانی به شهر قم و دیدار با مراجع تقلید خبر می‌داد؛ خبری که با توجه به جایگاه و نقش تاثیرگذار حوزه علمیه قم و همچنین علما و بزرگان این شهر حواشی متفاوتی را به دنبال داشت و تحلیل‌های متفاوتی در این زمینه ارائه شد.

به گزارش رجانیوز، با این حال امروز رسانه‌های رسمی دولت اعلام کردند که سفر حسن روحانی به قم لغو شده و او در روزهای آینده عازم استان سیستان و بلوچستان خواهد شد. لغو این سفر مهم برخی شایعات را در این زمینه موجب شده است.
 
 
شنیده می‌شود که مواضع و اقدامات فرهنگی دولت در ماه‌های اخیر موجب ناراحتی و نگرانی مراجع تقلید و علمای قم را فراهم کرده و این نگرانی ها موجب انتقاداتی به شخص رئیس جمهور شده است.
 
گفتنی است پیش از این هم برخی از مراجع در سفر وزیر علوم و تحقیقات به قم از پذیرفتن او امتناع کردند و اقدامات غیرفرهنگی مجموعه تحت مدیریت وی را مسبب ناراحتی و نگرانی مردم انقلاب ایران دانستند. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/1/20 ] [ 8:8 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

مهدی صاحبی: این روزها هرآنچه که رسانه ملی بر شیپور انصراف از یارانه‌ها می‌دمد و عده ‌ای از حامیان دولت کمپین انصراف از دریافت یارانه تشکیل می دهند تا دولت محبوبشان زودتر از موعد مقرر به زمین نخورد، جمع زیادی از جوانان و منتقدان دولت یازدهم نیز با تعبیر یوم الله 20 فروردین پیرامون روز دفاع از حقوق محرومان و مستضعفان و ملت شریف ایران با حضور در راهپیمایی مجازی ثبت نام برای اخذ یارانه سخن به میان می آورند.

به گزارش بی باک، در این ایام هر آنچه دولتی‌ها از ابزار تشویق و تهدید برای انصراف مردم از اخذ یارانه می گویند، عده ای هم تا می توانند در شبکه های اجتماعی و از طریق نرم افزارهای ارتباطی مشوق مردم برای ثبت نام برای اخذ یارانه می شوند. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/1/20 ] [ 8:6 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

خبرگزاری دانشجو: رئیس جمهور شب گذشته در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی با انتقاد از منتقدان دخالت‌های پارلمان اروپا، این نقدها را هیاهو و طرح نقدهای سیاه علیه دولت در حوزه سیاست خارجی ارزیابی کرد. 

 
این انتقاد چند باره از سوی رئیس جمهور به منتقدان دولت در حالی صورت می‌گیرد که پیش‌تر منتقدان، تندرو، افراطی و کم سواد خوانده شده بودند، اما به واقع دلیل این همه ترس از نقد برای چیست؟
 
چرا گروهی که با شعار «دولت راستگویان» بر اریکه قدرت تکیه زده‌اند، تا این حد از راستی و صداقت می‌پرهیزند؟ تا آنجا که مفاد توافقنامه‌هایشان را نیز رسانه‌ای نمی‌کنند. چرا دولت تدبیر و امید کوچک‌ترین ضعف و اشکالی را بر سیاست‌های خارجی خود وارد نمی داند؟ ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/1/20 ] [ 7:55 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کردند: هیچ یک از دستاوردهای هسته‌ای کشور قابل تعطیل‌شدن نیست و کسی هم حق معامله برروی آنها را ندارد و کسی هم این کار را انجام نخواهد داد.
به گزارش مشرق، رهبر انقلاب اسلامی در ابتدای سخنان خود با تبریک بیستم فروردین ماه، روز ملی فناوری هسته ای، ثبت چنین روزی در تقویم رسمی کشور را نتیجه تلاشها و مجاهدتهای نیروهای متخصص و متعهدِ فعال در صنعت هسته ای کشور دانستند و با تجلیل از شهدای مجاهد و فداکار هسته ای، افزودند: اگرچه از دانش هسته ای برای تولید انرژی و همچنین در صنعت، بهداشت، کشاورزی، امنیت غذایی و تجارت استفاده می شود اما مهمترین فایده دانش هسته ای در کشور ما تقویت اعتماد به نفس ملی بود. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/1/20 ] [ 7:51 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نعیمه اشراقی در واکنش به خبر مربوط به مطلب اخیر وی در شبکه اجتماعی وایبر تأکید کرد: به‌هیچ‌وجه قصد توهین به پیامبر(ص) نداشتم؛ عذرخواهی می‌کنم.
قصد توهین به پیامبر(ص) نداشتم؛ عذرخواهی می‌کنم
به گزارش جهان، پس از انتشار خبری با عنوان تمسخر احکام اسلامی توسط نعیمه اشراقی، وی در تماسی با جهان نیوز با ادای توضیحاتی گفت: من کسی نیستم که بخواهم یا بتوانم به پیامبر اسلام (ص) توهین کنم. حرمت نگهداشتن برای پیامبر اسلام(ص) بر هر انسانی واجب است.

وی تاکید کرد: شخصیتی بزرگتر از پیامبر اسلام(ص) در تاریخ وجود نداشته است. من اصلاً قصدی برای تمسخر نداشتم و اگر چنین برداشتی از نوشته من شده است، از صمیم قلب عذرخواهی می‌کنم.

جهان نیوز بنا به درخواست‌های مکرر نعیمه اشراقی و پس از عذرخواهی رسمی وی، مستندات مربوط به این اقدام خارج از شئونات اسلامی را حذف کرد.

[ چهارشنبه 93/1/20 ] [ 7:37 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک عضو مغربی گروه هکر موسوم به "Anonymous" از موفقیت آمیز بودن حمله اینترنتی به وب سایت های رژیم صهیونیستی خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از شبکه العالم، عملیات هک سایت های رژیم صهیونیستی از روز گذشته آغاز شده و به گفته این هکر مغربی، حملات نتیجه بخش بوده و تاکنون بیش از 500 سایت از جمله سایت های رسمی رژیم صهیونیستی هک شده است.
 
هکر معروف به لوتیس (LouTis)، در مصاحبه با سایت مغربی "هِس پرس" گفت: اعضای "انانیموس" همچنان مشغول هک سایت بازار بورس اسرائیل هستند و از طریق حفره امنیتی xss که از سایت پارلمان کشف شده است، به سایت بورس نفوذ کرده و اطلاعات آن را به دست آورده اند.
 
اعضای عرب انانیموس همچنین تصاویر بسیاری را از سایت سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) از جمله تصاویر مزدوران این رژیم به دست آورده اند و به پرونده های محرمانه ای در سایت "یاکا" دست یافته اند.
انونیموس در صفحه خود در فیسبوک اعلام کرد: آنچه انونیموس انجام داده، تنها سرآغازی برای سیطره بر سایت های اسرائیلی است.
 
این هکر مغربی تاکید کرد: دلیل هک سایت های اسرائیل اینست که این رژیم هر روز مردم فلسطین را به خاک و خون می کشد و آنها را در محاصره نگه داشته است و اعضای انانیموس تلاش می کنند که افکار عمومی را از رنجهای مردم فلسطین مطلع کنند

[ چهارشنبه 93/1/20 ] [ 7:35 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

سعید جلیلی در دیدار با علمای اصفهان، یادبودی را به رسم ادب خدمت این بزرگواران تقدیم کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از رویش نیوز، سعید جلیلی که برای سخنرانی در نشست های دانشگاهی و شهری به اصفهان سفر کرده است، برنامه خود را با دیدار با علمای بزرگ اصفهان آغاز کرده است.
 
جلیلی در این دیدارها به رسم ادب یادبودی را خدمت حضرات آیات تقدیم کرده است. این یادبود قاب عکسی از شهدای هسته ای کشور است که جمله " ما تا آخر ایستاده ایم" بر روی آن نقش بسته است.
 

alt

alt


[ چهارشنبه 93/1/20 ] [ 7:34 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
خبر کرباسچی از نوسازی کارگزاران با این عناصر که نشان از تقویت ارکان اقتصادی و رسانه ای حزب دارد، با چه اهدافی دنبال می شود؟
به گزارش پایگاه 598 به نقل از  نما ، غلامحسین کرباسچی که چندی پیش با مصاحبه در خصوص چگونگی حضور در انتخابات مجلس دهم، دور جدید فعالیت های خود را کلید زد؛ به تازگی با مصاحبه با یک هفته نامه اصلاح طلب، خبر از بازسازی کارگزاران داد. آنچه بیش از همه توجه ها را به خود جلب می کرد؛ حضور برخی چهره های موثر در فتنه 88 در میان اسامی مطرح شده بود.
این در حالی است که طبق ماده 7 قانون احزاب، کسانیکه بموجب احکام دادگاهها طیق موازین اسلامی از حقوق اجتماعی محروم شده و یا می شوند از حق شرکت در هیئت رهبری احزاب منع شده اند.

اگرچه کرباسچی در پاسخ به این پرسش که "آیا در سال 93 با کارگزاران جدید مواجه خواهیم بود؟" گفته است که "کارگزاران جدید نه؛ بلکه کارگزاران بازسازی و نوسازی شده." اما به نظر می رسد که جمله قبلی وی به صورت تلویحی نشان از جدایی بخشهایی از کارگزارن دارد.  "خیلی از دوستان قبل در شورای مرکزی حضور دارند علاوه بر آنها از چند نفر از خانم‌های فعال سیاسی و کارآفرین، چند تن از روزنامه‌نگاران و فعالان رسانه‌ای از اهل سنت و چند تن حزب در شهرستان‌ها و یکی از اعضای سابق دفتر تحکیم وحدت دعوت کرده‌ایم که به حزب بپیوندند". ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/1/20 ] [ 7:32 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
آزادی بیان به شیوه اعتدالیون همچنان ادامه دارد:
امروز نیز برنامه دکتر جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در شورای عالی امنیت ملی که قرار بود در نشست بسیج اساتید دانشگاه پیام نور اصفهان به سخنرانی بپردازد به علت لغو مجوز ناگهانی این نشست توسط دانشگاه برگزار نگردید. یکی از اساتید این دانشگاه در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت: متاسفانه ساعتی قبل از برگزاری این جلسه مجوز این برنامه به علت نامشخصی لغو گردید.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، پس از دعوت رئیس جمهور از اساتید دانشگاهی برای اظهار نظر و سخنرانی در خصوص توافق نامه ژنو شاهد لغو برنامه سخنرانی بسیاری از منتقدین این توافقنامه با توجیه تراشی های مختلفی توسط مسئولین دانشگاه های کشور بودیم. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/1/20 ] [ 7:30 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اگر خاتمی و دوستانش به شکل احتمالی از دیدار دولت مردان سودی برده باشند، یقیناً تا اینجای کار، مسئولان دولتی زیان دیده ‌اند و دولت را در موضعی قرار داده ‌اند که باید در این باره به مردم توضیح دهد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بصیرت، هنوز اعتراض ‌های گوناگون به دیدار وزیر ارشاد با محمد خاتمی ادامه داشت که پایگاه اینترنتی وی با ذکر نام تعدادی از وزرا و مسئولان دولت تدبیر و امید، اعلام کرد که آن‌ها نیز با خاتمی دیدار داشته ‌اند.

بهانه کردن سال نو برای چنین دیدار سیاسی و هدفمندی که دهن ‌کجی به طیف گسترده ‌ای از مردم است، هیچ وجهی ندارد. کسانی که در زمره دیدارکنندگان بودند، خود را در معرض اتهام بزرگی قرار داده ‌اند که برای رفع آن، باید توضیحات قانع‌کننده ‌ای برای مردم داشته باشند. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/1/20 ] [ 7:29 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 298
بازدید دیروز: 422
کل بازدیدها: 4451490