NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
برادر کوچکتر اکبر هاشمی رفسنجانی گفت: اندیشه کارگزاران که برگرفته از اندیشه های آقای هاشمی است امروز در کشور حاکمیت دارد.
محمد هاشمی: امروز تفکر کارگزارانی‌ها بر کشور حاکم است
به گزارش جهان، محمد هاشمی در گفت و گو ایرنا گفت: اندیشه کارگزاران که برگرفته از اندیشه های آقای هاشمی است امروز در کشور حاکمیت دارد؛ یعنی خواست این حزب که همانا عزت اسلامی و تداوم سازندگی برای ایرانی آباد است، در کشور حاکم شده است. یک زمان نسبت آقای هاشمی با حزب کارگزاران را از من سوال کردند که من گفتم حزب کارگزاران اندیشه هایش را از آقای هاشمی گرفته است اما این به معنای آن نیست که هر اقدامی را که می خواهد انجام دهد، به وی بگوید. ریشه تفکرات نزدیک به هم است.  ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/1/27 ] [ 11:15 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

محسن هاشمی در دومین جلسه شورای عالی معماری دانشگاه آزاد، به عنوان رئیس این شورا تعیین شد.

خبرگزاری فارس: محسن هاشمی رئیس شورای ­عالی معماری دانشگاه آزاد شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دومین جلسه شورای ­عالی معماری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار و در این جلسه اهم وظایف شورا از سوی محسن هاشمی معاون عمرانی دانشگاه تبیین شد.

همچنین پس از رأی ­گیری و اظهار نظر اعضای شورا، محسن هاشمی به عنوان رئیس شورای ­عالی معماری دانشگاه آزاد و سمیعی به عنوان مسئول هماهنگی شوراهای تخصصی معماری انتخاب شدند.

 شایان ذکر است، تجمیع واحدهای موجود در سطح شهر تهران، تجمیع سازمان مرکزی دانشگاه در سایت پونک و چگونگی انتخاب مشاور و عامل چهارم مورد بحث قرار گرفت. 

 


[ چهارشنبه 93/1/27 ] [ 11:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در حالی که چندی پیش خبرهایی در خصوص هزینه 7 میلیارد تومانی تغییرات و بازسازی‌های اساسی در ساختمان سفید نهاد ریاست جمهوری منتشر شده بود، تاکنون هیچ یک از مسئولان دولتی توضیحی در این رابطه ارائه نکرده‌اند.
خبرگزاری فارس: سکوت دولت در مورد هزینه استخر و سونای ساختمان ریاست جمهوری

 

 به نقل از دانا، در حالی که چندی پیش خبرهایی در خصوص هزینه 7 میلیارد تومانی تغییرات و بازسازی‌های اساسی در ساختمان سفید نهاد ریاست جمهوری منتشر شده بود، تا کنون هیچ یک از مسئولین دولتی پاسخی در این رابطه ارائه نکرده اند. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/1/27 ] [ 11:11 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

مدعیان آزادی بیان و مروجان خفقان که به گروهک تکفیری نیز مشهور هستند، سعی کردند با برنامه ریزی قبلی و تبلیغات گسترده برنامه دیروز سخنرانی دکتر جلیلی در دانشگاه امیرکبیر را بهم بزنند که حضور چشمگیر و پرشور دانشجویان انقلابی جز رسوایی و افشای دیگر بار ماهیت این جماعت، دستاوردی برای آنها نداشت.

به گزارش بی باک،‌ برگزاری جشن هسته‌ای در دانشگاه امیر کبیر درحالی برگزار شد که مدعیان آزادی بیان با شعار «زنده باد مخالف من» در صفحه‌های مجازی از برنامه گسترده خود برای برهم زدن این مراسم خبر داده بودند.

اغتشاشگران سعی کردند که با استفاده از نیروهای درون دانشگاهی خود و با همکاری و برنامه عوامل بیرونی، مراسم دکتر جلیلی را بهم بریزند که حضور پرشور دانشجویان انقلابی مانع از تحقق اهداف آنها شد.

[ سه شنبه 93/1/26 ] [ 11:1 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رئیس جمهور با بیان اینکه راه دین اعتدال است گفت: عده ای هستند که اسلام را به صورت منحرف تبلیغ می کنند و کسانی که راههای تکفیری و سلفی را پیمودند اسلام افراطی را دنبال کرده اند ما دنبال اسلام معتدل هستیم چرا که سیره پیامبر اسلام نیز مبتنی بر عدل و اعتدال بوده است.
به گزارش مشرق، حسن روحانی رئیس جمهور در ادامه اولین روز از سفر استانی خود به استان سیستان و بلوچستان  شامگاه امروز سه شنبه با جمعی از علمای شیعه و سنی این استان در دانشگاه سیستان و بلوچستان دیدار کرد.

وی در این مراسم گفت: رسالت علما رسالت بسیار سنگین و پرافتخار است و هر یک از شما از بزرگان و محققین اسلامی و قرآنی هستید. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/1/26 ] [ 10:56 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
شمار رؤسای برکنار شده دانشگاه‌ها از سوی وزیر علوم به عدد 37 رسید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کیهان، وزیر علوم در هفتمین برکناری طی 24 روز اول سال جدید، رؤسای دانشگاه‌های محقق اردبیلی و قائنات را برکنار کرد. وی چند رئیس دانشگاه را نیز با استفاده از شلوغی هفته آخر سال 92 برکنار کرده بود.

تغییر خودسرانه توأم با استبداد رأی 37 رئیس دانشگاه در کمتر از 7 ماه در حالی است که فرجی‌دانا درباره رئیس دانشگاه تهران ادعا کرده رئیس این دانشگاه از سوی شورای مشورتی اساتید دانشگاه انتخاب خواهد شد اما اگر این منطق صادقانه بود، وی باید قبل از رفتار بولدوزری خودسرانه در دانشگاه‌های مختلف کشور، نظر اساتید هر یک از دانشگاه‌ها درباره رئیس فعلی را جویا می‌شد.

جریان فتنه به وزارت علوم و دانشگاه‌ها به عنوان مرکز سربازگیری و ایجاد التهاب و تشنج می‌نگرد و در این زمینه در روزگار اصلاحات سابقه سیاهی از خود بر جای گذاشته است.

[ سه شنبه 93/1/26 ] [ 10:50 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
امیرحسین ثابتی از فعالان رسانه ای در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: روز گذشته سعید جلیلی به دانشگاه امیرکبیر رفت تا در جشن هسته ای دانشجویان این دانشگاه سخنرانی کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، امیرحسین ثابتی از فعالان رسانه ای در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: روز گذشته سعید جلیلی به دانشگاه امیرکبیر رفت تا در جشن هسته ای دانشجویان این دانشگاه سخنرانی کند.

اقلیت افراطی که همیشه کارشان عربده کشی و تلاش برای برهم زدن سخنان جریان مخالفشان است، خیلی تلاش کردند تا حرف جلیلی شنیده نشود یا سخنرانی وی نیمه کاره رها شود، اما مواضع منطقی و محکم جلیلی همراه با حضور پر رنگ دیگر دانشجویان، نه تنها باعث شد جلیلی بیش از یک ساعت همه حرفهایش را بزند، بلکه در پایان برنامه «لمپن ها» با آبرو ریزی کامل مجبور به ترک سالن شدند و آنچه در ذهن همه باقی مانده بود، رفتار مشابهشان با احمدی نژاد در سال 85 و خاتمی در سال 83 بود.

همان روزی که خاتمی در برابر عربده کشی های هواداران دیروزش در دفتر تحکیم وحدت گفت: «فقط دیکتاتورها هستند که غیر خودشان را قبول ندارند و نمی گذارند مخالفانشان حرف بزنند ... در همه چیز انحراف ایجاد کرده اید، حالا هم نمی گذارید 4 نفر حرف بزنند و حرف بشنوند؟ آدم هایی که تحمل دیگران را ندارند خدا نکند به قدرت برسند. چند نفرید که هو می کنید؟ آدم باشید! کاری نکنید بگویم از سالن بیرونتان کنند ...»

[ سه شنبه 93/1/26 ] [ 10:49 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
 مردم خواستار محاکمه مهدی هاشمی هستند
حاجی دلیگانی گفت: من خودم پرونده کرسنت را به طور کامل مطالعه کردم و نقش مهم این فرد(مهدی هاشمی) در آن پرونده کاملا برایم مسجل است.
به گزارش جهان، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر اصفهان و همچنین عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با دانا، در خصوص اظهارات اخیر مهدی هاشمی مبنی بر اینکه اتهاماتش در رابطه با پرونده کرسنت مزخرف است، اظهار داشت: این سخنان مهدی هاشمی ناشی از ضعف دستگاه قضایی در خصوص رسیدگی به پرونده وی است. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/1/26 ] [ 10:46 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
وزیر نفت گفت: گرفتن پول خودمان از امارات تحقیرآمیز بود!
به گزارش جهان، زنگنه در پاسخ به سوال نمایندگان مجلس در خانه ملت افزود: من تاکنون استعفا نداده‌ام و صحبت‌های وزیر تعاون در خصوص استعفای من صحت ندارد.

وی عنوان کرد: صحبت‌های من در خصوص گریه روحانی در هیات دولت به دلیل قرض پول یکی از وزرای دولت قبل از امارات تحریف شده است.

رسایی، حسینیان و زارعی از پاسخ های وزیر نفت قانع شدند  ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/1/26 ] [ 10:45 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رئیس مجلس علت تأخیر در مطرح شدن سؤال درباره کرسنت را ورود شورای امنیت ملی به این مسأله عنوان کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی طی تذکری در صحن علنی مجلس با اشاره به اینکه هیأت رئیسه تنها اخطارکنندگان را به عنوان ناطقان قرائت می‌کند، گفت: این بدعتی است که برای اولین بار توسط هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی انجام می‌شود و تاکنون چنین کاری سابقه نداشته. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/1/26 ] [ 10:43 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1020
بازدید دیروز: 1492
کل بازدیدها: 4440885