NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

 احتمالا این موضوع را همه می دانند که چینی ها می تواند همه چیز را جعل کنند. آخرین دستاورد چینی ها برای این متقلبان نابغه تبدیل گوشت خوک است به گوشت  گاو. اما فکر می کنید چرا آنها این کار را انجام می دهند؟ پاسخ ساده است: هزینه تولید هر کیلو گوشت خوک 10 یوان و هر کیلو گوشت گاو  20 یوان.

ادامه مطلب...

[ شنبه 90/2/31 ] [ 12:42 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

روزنامه آمریکایی «فلوریدا سان سنتینل» اعلام کرد که فردی موسوم به «مارک رولی» (52 ساله) خواستار صدور مجوز برای پاره کردن قرآن کریم شده است.
این روزنامه با بیان اینکه مارک رولی خواستار مجوز برای پاره کردن قرآن در ملأ عام در سالروز «یاد بود» در تاریخ 30 می (8 خرداد) شده است، مدعی شد که این فرد 52 ساله پیش از این دچار بیماری روانی بوده است.
روز یادبود در این کشور روزی است که در آن با برگزاری مراسم‌هایی یاد نظامیان آمریکایی را که در میادین جنگ کشته شده‌اند، گرامی می‌دارند.
بنا بر این گزارش، مارک رولی در آوریل گذشته نیز درخواستی برای آتش‌زدن قرآن کریم ارائه کرده ولی با مخالفت رو به رو شده بود.
با توجه به سابقه اهانت به قرآن در آمریکا، به نظر می‌رسد این خبرسازی‌ها درباره اهانت به قرآن کریم، با هدف سنجش واکنش مسلمانان صورت می‌گیرد.
این فرد آمریکایی که گفته می‌شود دچار بیماری روانی است، در اهانتی به محتوای آیات جهادی آن مدعی شد: فکر نمی‌کنم کتابی که به خشونت دعوت کند، کتابی مقدس باشد.
این فرد آمریکایی پیش از این در سال 2006 در اهانت به یک مسجد، شماره 666 را که یکی از اعداد مقدس و نمادین شیطان‌پرستان است، روی دیوار مسجد نوشته بود.
بنا بر این گزارش، هنوز به درخواست این آمریکایی پاسخی داده نشده است ولی انتظار می‌رود که برای این اقدام توهین‌آمیز مجوز داده نشود.
سپتامبر سال گذشته «تری جونز» کشیش افراطی یکی از کلیساهای ایالت فلوریدای آمریکا در اقدامی توهین آمیز به مردم مسلمان و دین اسلام قرآن را آتش زده بود.
همین فرد که بعدا «احمق فلوریدا» نام گرفت، روز 20 مارس (یکشنبه 29 اسفند) را برای روز محاکمه قرآن تعیین کرده بود که با واکنش منفی بسیاری از شخصیت‌ها رو به رو و «دیوانه و احمق» نامیده شد.



[ شنبه 90/2/31 ] [ 12:34 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

مدل سازی رایانه ای از باکتری های موجود بر روی پوست انسان

با برخی از باکتری هایی که بیش از 90 درصد از سلولهای زنده بدنتان را اشغال کرده اند، آشنا شوید. بدن انسان زیستگاه چندین تریلیون شکل از حیات است، از E.coli های رشته مانند که با استفاده از دمهای سه شاخه خود در میان روده های انسان به این سو و آن سو می روند گرفته تا باکتری سالمونلا که در مسمومیت غذایی بسیار شهرت دارند، اما بدون وارد آوردن آسیب در پوست انسان زندگی می کنند از جمله این شکلهای مختلف حیاتی هستند. ادامه مطلب...

[ شنبه 90/2/31 ] [ 12:26 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

یک مقام آگاه  عراقی که نخواست نامش فاش شود اعلام کرد: سه تن از رهبران منافقین موفق به فرار از پادگان شدند که در این میان یکی از این افراد از رهبران ارشد منافقین است.

[ شنبه 90/2/31 ] [ 12:14 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یکی از بزرگترین شرکت‌های بیمه جهان در مهمانی قدردانی از خدمات کارکنان خود، عده‌ای روسپی استخدام کرد. ادامه مطلب...
[ شنبه 90/2/31 ] [ 12:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

حمید بقائی معاون اجرائی رئیس جمهور با حکم دیوان عدالت اداری به 4 سال انفصال از خدمات دولتی محکوم شد.
 حمید بقائی به دنبال تخلفات عدیده در دوره ای که ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری را بر عهده داشته، در دیوان عدالت اداری محکوم شده است. ادامه مطلب...

[ شنبه 90/2/31 ] [ 12:0 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در مورد فشار قبر، برخی از اعمال است که باعث فشار قبر می‌شود و برخی از اعمال است که فشار قبر را از بین می‌برد، که به هر دو مورد اشاره می‌شود. ادامه مطلب...
[ شنبه 90/2/31 ] [ 11:54 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
به گزارش برنا به نقل از رسانه های عراقی، "روبیرتوس آجونگ" زمانی که در روستای "اسبیونگ" اندونزی در حال گشت و گذار بود، ناگهان مورچه ای را دید که همانند ژیمناستیک کارهای حرفه ای حرکات ورزشی انجام می دهد.
بر اساس این گزارش، این مورچه از گونه ای از مورچه ها به نام فورمیسیدا است، که می تواند به مدت 30 ثانیه حرکات ورزشی انجام دهد.
این در حالی است که این عکاس به محض مشاهده حرکت ورزشی مورچه،دوربین عکاسی خود را بیرون آورده و از آن عکس گرفت.

    

گفتنی است خانواده این گونه از مورچه ها از  110 میلیون سال پیش در عصر کرتاسه بر روی زمین زندگی می کردند و انواع مختلفی از آن ها بعد از ظهور گیاهان گلدار به وجود آمدند.

 


[ شنبه 90/2/31 ] [ 8:40 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

اظهارات از سر انفعال و فریبکاری خاتمی همچنان با واکنش های «اعتراض آمیز» یا «توجیه گرانه» محافل گوناگون ضدانقلاب مواجه است. خاتمی به طور مبهم خواستار بخشش طرفین فتنه سبز شده بود! ادامه مطلب...

[ شنبه 90/2/31 ] [ 8:34 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

وصیت‌نامه شهید «محمد بروجردی» فرمانده سپاه منطقه 8 کشوری

شناخت توده‌های مردم از جریان‌های انحرافی برای تداوم انقلاب حیاتی است
  «محمد بروجردی» در وصیت نامه خود آورده است: من با تمام وجود این اعتقاد را دارم که شناخت و مبارزه با جریانهایی که بین مسلمین سعی در به انحراف کشیدن انقلاب از خط اصیل و مکتبی آن را دارند به مراتب حساستر و سخت‌تر از مبارزه با رژیم صدام و آمریکاست.
[ شنبه 90/2/31 ] [ 8:32 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
   1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 108
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 4391450