NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
همکاران برخی نشریات زنجیره ای که زمانی با روزنامه های شبه اصولگرا همکاری کرده اند، می گویند این روزنامه های مدعی اصولگرایی به مراتب دموکراتیک(تر) از روزنامه های اصلاح طلب هستند.
پایگاه اینترنتی «فردا» - نزدیک به شهرداری تهران- با انتشار گزارشی در این باره، از اسباب کشی یکی از همکاران همین نشریات شبه اصولگرا به روزنامه زنجیره ای آرمان خبر داد و یادآور می شود: مطهره شفیعی، روزنامه نگار اصلاح طلب که سابقه حضور در خبرگزاری ایسنا را هم دارد، در یادداشتی با اشاره به اتمام همکاری اش با روزنامه تهران امروز نوشت؛ شاید باید خوشحال باشم که از خبرنگاری در یک روزنامه اصولگرا به نام تهران امروز به دبیر سیاسی یک روزنامه اصلاح طلب به اسم آرمان رسیدم اما نمی دونم چرا اصلا خوشحال نیستم چون واقعا تو تهران امروز راحت بودم و خیلی کم گزارشهام سانسور می شد. دوستان این روزنامه اصولگرا هیچ وقت با من بخاطر عقیده متفاوتم برخورد نکردن و حداکثر تلاششون رو کردن که نروم. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 90/6/31 ] [ 12:45 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
موسوی خوئینی ها در واکنش به این ابهام که آیا طیف متبوع وی مشغول چانه زنی با حاکمیت است، گفت: حکومت چنان خود را قدرتمند می بیند که حاضر نیست با آمریکا مذاکره کند، پس چگونه حاضر می شود به چانه زنی با ما توجه کند؟
کیهان:
دبیرمجمع روحانیون از جمله کسانی است که به اعتبار عملکردش در مظان نقش آفرینی در فتنه 88 قرار دارد اما وی طی ماه های اخیر سعی کرده با تغییر فاز و تخطئه ضمنی عملکرد دست اندرکاران فتنه سبز، خود را مدافع جمهوری اسلامی و مخالف «جمهوری ایرانی» (شعار فتنه گران)» معرفی کند. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 90/6/31 ] [ 12:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

برخی نمایندگان که به دلیل مشکلاتی احتمال می دهند که در انتخابات آینده رد صلاحیت شوند، برای جلوگیری از آن در حال انجام برخی اقدامات و رایزنیها هستند.
 معمولا در هر دوره از مجلس شورای اسلامی چند نماینده ای هستند که به دلیل برخی مشکلات برای دوره بعد انتخابات مجلس، رد صلاحیت می شوند.
خبرنگار جهان در راهروهای مجلس شنید که در حال حاضر پیش بینی می شود که چند نماینده مجلس هشتم برای انتخابات آینده رد صلاحیت شوند. همچنین شنیده شد که علت رد صلاحیت این عده از نمایندگان داشتن برخی از تخلفات و محکومیت آنها از سوی قوه قضائیه است.
یکی از نمایندگان در همین رابطه به خبرنگار جهان گفت: یکی دو نماینده ای که اعتبار نامه آنها در ابتدای مجلس هشتم مورد مناقشه و بحث جدی بود، به احتمال زیاد رد صلاحیت خواهند شد.
این نماینده گفت: آن عده از نمایندگانی که احتمالمی دهند که صلاحیت آنها برای انتخابات مجلس نهم تائید نشود، در حال انجام برخی کارها و رایزنیها هستند


[ پنج شنبه 90/6/31 ] [ 11:58 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
نماینده مردم اردبیل از رؤسای 3 قوه خواست که به پرونده مشهور اختلاس نفتی آقازاده مشهور رسیدگی کنند.
 
به گزارش فارس، قاسم محمدی نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه طی نطق میان دستور در صحن علنی مجلس از روسای 3 قوه برای عزم جدی در رسیدگی به اختلاس اخیر تشکر کرد و ادامه داد: باید به اختلاس مشهور میلیون‌ها دلاری نفتی یک آقازاده که توسط غیورمرد‌ مظلوم مرحوم کردان و همچنین پرونده صدها میلیاردی غارت تسهیلات و سرقت وام‌های بانکی امثال برخی شرکت‌ها رسیدگی شود.

[ پنج شنبه 90/6/31 ] [ 11:56 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

احمد باطبی کارشناس بی بی سی فارسی شد و همزمان اعلام کرد که "من یک شیطان پرست هستم".
به گزارش باشگاه خبرنگاران، احمد باطبی ضدانقلاب مقیم آمریکا که ابتدا همکاری رسانه ای خود در امریکا را با شبکه صدای آمریکا آغاز کرده بود، اخیرا به جمع کارشناسان شبکه بی بی سی فارسی پیوسته و در حالی که پیش از این به بی بی سی روی خوش نشان نمی داد، اما اکنون چندین بار است که به پای ثابت مصاحبه های این شبکه انگلیسی تبدیل شده است. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 90/6/31 ] [ 11:54 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

1- در روزهایی که خبر اول مملکت گرانی سکه و دلار است و هرکسی به کار خودش مشغول، در عصر رواج دنیاگرایی تا خر خره و در روزهای سرکشیدن ولعناک دنیای آمیخته با ‌آب‌بینی بزهای قدرت و ثروت، در گوشه‌ای از شمال‌غرب این مملکت، در کردستان و دقیق‌تر بگویم ارتفاعات سردشت، قامت رشید برگزیده‌ترین فرزندان سبزپوش پاسدار اسلام به خاک افتاد اما گردی یا غباری هم برنخاست!

غریبان مقتدر

2- در همین ایام دوباره یگانهای سپاه عطر و بوی شهادت گرفته‌اند! دوباره اعلامیه‌های شهدا بر در و دیوار شهرهای مملکت نصب شده و دوباره مردم قزوین، اصفهان، جهرم و... شاهد تشییع غریبانه شهدای نبرد قهرمانانه بچه‌های سپاه با گرازهای دست‌آموز رژیم صهیونیستی بودند! ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 90/6/31 ] [ 11:46 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
در مقابل ملتی که در 9دی از ته دل فریاد می‌زند و اسلام می‌خواهد و ما نتوانستیم شرایطی ایجاد کنیم که دخترانشان در دانشگاه‌‌های دخترانه تحصیل کنند، شرمنده‌ام!
 دکتر کامران دانشجو در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری میان حوزه‌های علمیه و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به نقاط قوت فراوان در دانشگاه‌ها، به مشکلات موجود در این نهاد علمی پرداخت و گفت: مهم‌ترین مشکل دانشگاه‌ها این است زمانی که دانشگاه‌ها از غرب به ایران آمد از نظر محتوایی و مناسبتی کاملاً مقلد غرب شد. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 90/6/30 ] [ 1:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
 در ادامه برنامه‌های خلاف انتظاری که از گروه‌های مجازهنری در داخل کشور اجرا می‌شود اخیرا شاهد اجرای کنسرتهای  هستیم که ظهور صحنه‌های خلاف اخلاق هستند .

 
 
براستی با تشکیل گروه‌هایی از موسیقی که هیچ گونه تعهدی در حرکت‌های آنها به اسلام و آرمان‌های بلند امام دیده نمی‌شود، به اسلام و انقلاب خدمت کرده‌ایم یا خیانت؟ ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 90/6/30 ] [ 12:54 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
من کروبی را بدذات نمی‌دانم. وی ساده و خوش‌ذات است ولی اشتباه می‌کند و القائات افراد مختلف روی او اثر می‌گذارد. لذا امید به اینکه عاقبت به خیر بشود را دارم هرچند روزبروز کمرنگ تر می شود. اما موسوی خیر، چنین امیدی درباره او ندارم. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 90/6/30 ] [ 12:52 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مدرسین حوزه علیه قم با بیان این که اصلاح طلبان برای هماهنگی برنامه های انتخاباتی خود به سوی هاشمی دست نیاز دراز کرده اند ،اظهار داشت: حیف است هاشمی خود را در دست انداز کسانی بیندازد که موضع ثابتی نداشته و در عین حال علیه انقلاب و نظام با اپوزیسیون ارتباط گیری کرده اند.

هشدار به هاشمی رفسنجانی در صورت قبول لیدری ائتلاف اصلاح طلبان

 

حجت الاسلام آشتیانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه بازگشایی میدان برای آن عده افرادی که علیه نظام و انقلاب خیانت کردند، جایز نیست،گفت: اتکای بیداری اسلامی به نظام سربلند اسلامی و جمهوری اسلامی ایران است ،لذا  شایسته نیست هماهنگی ائتلاف اصلاح طلبان که به خیانت علیه نظام محکوم هستند با لیدری هاشمی انجام شود و ایشان نباید هماهنگی ائتلاف آنان را برعهده گیرد.
 عضو جامعه اسلامی مهندسین به ننگ تاریخی فتنه گران اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه فتنه 88 از دل اصلاح طلبان برعلیه نظام و انقلاب شکل گرفت لذا جایز نیست اکنون برای هماهنگی آنان آغوش باز کرد و حیف است هاشمی خود را در دست اندازی کسانی بیندازد که موضع ثابتی نداشته و حرکت های فتنه انقلابی را در کارنامه خویش دارند.
 وی با اظهار این مطلب که ما نباید با  اقدام زودهنگام و بی برنامه، نظام سربلند جمهوری اسلامی ایران را تضعیف کنیم،گفت: انتخاب این راه از سوی هاشمی صحیح نیست و وی نباید راه را برای هماهنگی برنامه های آنان به دست خود باز کند.


[ چهارشنبه 90/6/30 ] [ 12:51 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
   1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 39
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 4391381